Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia härkä-miehistä...  (Luettu 13294 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 07.03.2007 16:02:44 »

Tuntemani härkämiehet ovat hiukan ykstotisia.
Aistillisia.
suoraviivaisia ja ennalta-arvattavia... (paitsi suuttuessaan.)
Helliä, konservatiivisiä ja niin huvittavan tosissaan aina kaikesta.
Sietävät myös ERITTÄIN huonosti itseen kohdistuvaa leikkimielistä pilaa. Angry
Toisaalta erittäin romanttisia ja ritarillisia... smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #16 : 07.03.2007 18:59:32 »

Maa olisi aivan liian stabiili merkki ja elementti minulle. Ei ole siis mitään kokemusta, paitsi neutraali tuttava. Ovat kai hieman masentuvaisia. Tuntuuko Repetiitin mielestä tuli ja maa hyvältä? Kartallani ei härkää, kaurista.

Jos länsimainen härkä on kuin kiinalainen, kiivastuva, härkäpäinen, en kyllä kaipaa.. mutta siinä henkilössä vaikuttaa myös  kalat

Ja vaikuttaa aika erilaiselta kuin Vaaka, noin jos Venus hallitsee.

Enpä tosiaan tiedä miten härkä ja tuli sopisi toisilleen, siksi ajattelinkin että pitäisikö testata, yhteisiä intressejä kun on. Mutta se on fakta ettei vielä ole sellaista sähköä ilmassa ollut mitä yleensä tarvitsen ennenkuin rakastun intohimoisesti, mutta jospa sitä osaisi kerrankin rakastua itse ihmiseen eikä sen aiheuttamaan seksuaaliseen hurmostilaan joka vie jalat ja järjen. Voihan se sieltä tulla tämänkin kanssa kunhan vaan antaa mahdolliseeuden eikä heti tyrmää...

Itse olen kiinalaisessa käärme joka vissiin rinnastetaan länsimaisessa härkään?? ja merkurius mulla on härässä, mars kaloissa... enkä edelleenkään tiedä miten hänen merkit menee...   Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #17 : 08.03.2007 10:18:51 »

Härkä-herra jota aikanaan tapailin, hämmästytti minua olemalla ensimmäinen (ja toistaiseksi myös ainut) tapaamani mieshenkilö, joka osasi oikeaoppisesti tehdä ruskean kastikkeen (oli vieläpä aivan itse opetellut). Grin Lisäksi hän kasvatti huonekasveja, mihin innostukseen olen törmännyt hänen lisäkseen ainoastaan nykyisessä Skorppari-miehessäni. Polariteettimerkkeinä molempien edustajia taitaa kuitenkin aina kiinnostaa luonto ja biologia jossain muodossa.

Musikaalinenkin oli tämä Härkä, soitteli kitaraa ja rumpuja, mistä tuo jälkimmäinen instrumentti sopiikin vallan hyvin maanläheiselle merkille. Jostain olen myös lukenut, että "Härkä kiinnittyy parisuhteeseen liisterillä", mikä piti sinänsä paikkansa, että existäni hän on ainut, joka on todistetusti haikaillut perääni vielä vuosia tapailumme jälkeen. Tai no, muistin juuri että yksi toinenkin on sentään soittanut, mutta hänkin sattuu olemaan Härkä. :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 08.03.2007 13:18:06 »

Sama täällä, Härkä-ex olis kyllä ollu miustakin kiinnostunu vuosien jälkeenkin  Grin
Lisää härkä-kokemuksia...Mulla oli työkamuna viimevuonna Härkä-mies, johon olisin kyllä tuntenut vetoa jos hän olisi ollut vanhempi,parikymppinen  nuorimies vasta, mutta meillä synkkas aivan mielettömän hyvin ja hän ajatusmaailmaltaan paljon kypsempi kuin ikäisensä. Olen huomannut tämän piirteen muissakin  aurinko Härissä  Wink Hänkin soitti rumpuja ja erittäin musikaalinen  Smiley Hauska ja huumorintajuinen. Normaalista mä en ole  aurinko Härkien kanssa samalla aaltopituudella ollenkaan, jotenkin ihan erilainen huumorintaju  idiot2

Oinas73
                        askendentti kuu jousimies
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 08.03.2007 22:08:06 »

minulla on aivan ihana härkä-isoveli,
perheessämme ovat kaikki kiinteät merkit edustettuina,
meistä kaikista kasvoi AIKA KIINTEITÄ,siis periksiantamattomia,
mutta siis,
isoveli kasvattaa myös kukkia,on vanhapoika,mutta seurustelee,
haikaili vuosikaudet ensirakkauden perään muttei muuttanut silti periaatteitaan,
tykkää hyvästä ruuasta,ei niinkään makeista leivonnaisista,
jäätelö kyllä herkkua,
hyvä nopea huumorintaju (onko se  aurinko harka?)toimii hyvin minun vastamerkkini parina,
auttavainen,empaattinen,
kulkee silti omia polkujaan ja pitää oven kiinni,jos on sillä tuulella,
haluaa erottua massasta kulkuneuvollaan,
on luotettava,
ERINOMAINEN AMMATTIKUSKI rekan ratissa,ei hötkyile,
tykkää luonnosta
jne
ja on mun isoveli....se hänessä parasta on...
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: