Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« : 05.03.2007 18:21:40 » |
|
Millaisias nämä venus-merkin hallitsemat miehet ovatkaan... Entä sopiskos kaksi jästipäätä ( oinas ja härkä ) yhteen?
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #1 : 05.03.2007 18:40:27 » |
|
miespuolisista häristä ainakin vaikea sanoa mutta itse aurinko härkäna ja kahden oinas miehen kanssa seurustelleena huomannut sellaisen jonkinlaisen ihmeellisen vetovoiman jota vaikea sanoin kuvailla.
itse ainakin myönnän olevani hyvinkin jääräpäinen silloin kun en saa pitää sellaista omaa vapauttani joten ainakin itse koin että oinaat ovat liian mustasukkaisia ja omistushaluisia.
sitten taas riidellessä tosiaankin kaksi sarvipäätä hakkaa päitään yhteen...ja minä härkänä en ainakaan helpolla anna riitelyssä periksi.
miksei voi toimiakkin jos löytyy se molempia tyydyttävä kultainen keskitie jossa on muukin tärkeää kun s***i.
jotenkin tuntuu että noissa suhteissa vaikuttaa aika pitkälle muukin kuin vain tuo itse aurinkomerkki.itse tuijotan jostain kumman syystä tälläisissä asioissa nousevaa merkkiä todella paljon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #2 : 05.03.2007 19:28:48 » |
|
Okei, no mulla se nousevamerkki on vaa´assa ja ykköshuonetta hallitsee skorpioni, voiskohan olla sopivuutta helpottava tekijä? tämän miehen muita merkkejä en tiedä vielä... Enkä kyllä tiedä ihan vielä, että mikä tämä meidän välinen juttu oikeen on... Alkutekijöissä, kiikaroidaan toisiamme... Hmnn...
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 05.03.2007 19:40:39 » |
|
Mitä voin kertoa Härkä-miehestäni..? : Hän huokuu syvää rakkautta ja eroottista vetovoimaa ja hän on ihana, valloittava, nimenomaan valloittava, koska hän on aloittanut kamppanjan rakastuttaa minut uudestaan ja syvemmin itseensä, kun tässä olen vähän sompaillut. Hän on hyvin romanttinen ja hellä.
Vaaka-mies ei tunne enään yhtä vetovoimaiselle, mutta tilannehan voi muuttua taas koska vaan..
Kai tuo vetovoimaisuuskin riippuu, missä asennossa nuo planeetat ovat..?
Härkä-mieheni voi suuttua kyllä kauhean kiivaasti, mutta tasaantuu siitä kyllä ja yleensä paremmalle tasolle, kun/jos hänellä ei ole pelkoa siitä, että hanskat lyödään tiskiin heti ensimmäisestä sanasta.
Hän ei ole mikään luovuttaja-tyyppiä, vaan erittäin periksiantamattoman yritteliäs kaikin puolin.
Suhdetta hän ei laita poikki kevyin perustein, joskus ei edes raskain perustein.
Joskus hän erakoituu toimistoonsa ja hänet on saanut sieltä ulos nyt ainoastaan ongelmat sydämen kanssa, siis fyysiset sellaiset, ja haluaa puhdistaa ruokavalionsa ja pyysi minua urheilemaan hänen kanssaan aina aamuisin, koska hän haluaa aloittaa treenamisen jälleen pitkän taon jälkeen.
Hienoa, jos todella tekee tämän kanssani. Odotan innolla.
Toivotan onnea ja kauniita hetkiä sinulle ja Härällesi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #4 : 05.03.2007 21:19:02 » |
|
Eroottinen, jos ryhtyy johonkin niin ei anna helpolla periksi, itsepäinen joissain asioissa, osaa kuunnella ja on luotettava.. huumorintajuinen.. Jos härkää satuttaa jatkuvasti ja hän antaa kaiken anteeksi niin lopulta voi ryhtyä pitkävihaisuus linjalle. Se ei ole hyvä juttu sillä se tekee kipeetä. Tässä nyt oli mun kokemukset! onnea siulle ja härälles
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #5 : 06.03.2007 22:03:37 » |
|
ei tässä nyt vielä pareja olla.... ennemminkin ystäviä jotka ei tiedä mitä toisilleen tekis... Onko härkä kovin varovainen? Kun hän on useaan otteeseen sanonut että on ollut joskus minuun ihastunut ja flirttailee, mutta varovasti ja vähän kuin "vain kevyesti" ei anna kuvaa että olisi palavasti rakastunut vaan cool ja kertoo miten kiva olen... muutenkin kehuu / imartelee? paljon. Antaa pallon olla minulla hyvinkin paljon, voihan olla että tämä on vaan jotain flirttiasteista ja sellaiseksi jääkin... Mielenkiinnosta vaan kyselen kun en ole yhdenkään härän kanssa koskaan seukannut, ehkä olleet liian tasaisia minun tuliseen makuun, mutta elämän kokemuksen myötä oon ajatellut että ehkä vähemmän tulinen onkin parempi tulisen rinnalle, ettei kynttilä pala molemmista päistä... Saas kattoo... :
|
|
|
tallennettu
|
May your day be
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 06.03.2007 22:40:14 » |
|
Onko härkä kovin varovainen? Kun hän on useaan otteeseen sanonut että on ollut joskus minuun ihastunut ja flirttailee, mutta varovasti ja vähän kuin "vain kevyesti" ei anna kuvaa että olisi palavasti rakastunut vaan cool ja kertoo miten kiva olen... muutenkin kehuu / imartelee? paljon. Antaa pallon olla minulla hyvinkin paljon, voihan olla että tämä on vaan jotain flirttiasteista ja sellaiseksi jääkin... Itse asiassa, minulla on tuollainen kokemus myöskin Härkä-miehestä, että alussa hän on hyvinkin varovainen mihin on ryhtymässä. Jopa ujo hiukan.
Härkä tarvitsee rohkaisua ja vakuuttelua, että maata on jalkojen alla ja tuollaista punaisen (pitsialus-)vaatteen vilauttelua, niin kyllä se siitä sitten puhaltaa sieraimiinsa, kuopaisee ja lähtee hyökkäämään.. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 07.03.2007 01:16:32 » |
|
Onko härkä kovin varovainen? Kun hän on useaan otteeseen sanonut että on ollut joskus minuun ihastunut ja flirttailee, mutta varovasti ja vähän kuin "vain kevyesti" ei anna kuvaa että olisi palavasti rakastunut vaan cool ja kertoo miten kiva olen... muutenkin kehuu / imartelee? paljon. Antaa pallon olla minulla hyvinkin paljon, voihan olla että tämä on vaan jotain flirttiasteista ja sellaiseksi jääkin... Itse asiassa, minulla on tuollainen kokemus myöskin Härkä-miehestä, että alussa hän on hyvinkin varovainen mihin on ryhtymässä. Jopa ujo hiukan.
Härkä tarvitsee rohkaisua ja vakuuttelua, että maata on jalkojen alla ja tuollaista punaisen (pitsialus-)vaatteen vilauttelua, niin kyllä se siitä sitten puhaltaa sieraimiinsa, kuopaisee ja lähtee hyökkäämään.. :Taitaa päteä tuo naispuolisiinkin härkiin. Ainakin minuun. Tosin kohdallani tuon pitsialusvaatteen tilalle voisi kyllä laittaa sopivasti ja oikeista kohdista piukat boxerit. Ja miehelle tietty.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #8 : 07.03.2007 09:21:22 » |
|
Maa olisi aivan liian stabiili merkki ja elementti minulle. Ei ole siis mitään kokemusta, paitsi neutraali tuttava. Ovat kai hieman masentuvaisia. Tuntuuko Repetiitin mielestä tuli ja maa hyvältä? Kartallani ei härkää, kaurista.
Jos länsimainen härkä on kuin kiinalainen, kiivastuva, härkäpäinen, en kyllä kaipaa.. mutta siinä henkilössä vaikuttaa myös
Ja vaikuttaa aika erilaiselta kuin Vaaka, noin jos Venus hallitsee.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.03.2007 11:09:13 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 07.03.2007 11:33:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #11 : 07.03.2007 12:27:28 » |
|
Ja jatkoa tohon edelliseen ja vastausta kysymykseesi, eli hyvin mun mielestä toimii Oinas ja Härkä yhessä, mut Oinaan pitää olla vaan tarpeeks voimakas , ettei se jää Härän tossun alle...tai siis sorkan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #12 : 07.03.2007 12:29:58 » |
|
Hmmm...mitähän tuosta härkämiehestä sanoisin. Ainakin aikamoinen kulinaristi, liikkumaan saa harvoin, tykkää perinteestä ja on tavallaan aika vanhanaikainen asenteiltaan(ei huonossa mielessä). Luonteeltaan rauhallinen, hellä ja sellanen hali-nalle Kovasti on houkutellut minua luokseen asumaan, en ole vain vielä lähtenyt, koska en ole sieltäpäin löytänyt työtä(välimatkaa on 120km). Meillä on tuo merkkisysteemi kivasti, hänellä härkä ja skorpioni, minulla ne ovat toisinpäin. Kuut sen sijaan eroavat toisistaan, hänellä neitsyt ja minulla kaksonen. Hän ei ole kuitenkaan niin himokas kuin ja antavat ymmärtää.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #13 : 07.03.2007 12:43:39 » |
|
kuu-neitsyt varmaan selittää tän himokkuuden Minun kuu-härkäni on välillä todella laiska liikkumaan, sohvalla tosin puolta vaihtaa useasti Ja hyvästä ruuasta kyllä tykkääpi Oinas73
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 07.03.2007 13:18:44 » |
|
Minullakin on muuten aikoinaan ollut lyhytaikainen seurustelusuhde erään härkä miehen kanssa. Siitä ei sitten kuitenkaan tullut mitään... Hän ei ollut kovin tyypillinen härkä luotettavuuden suhteen, alkoholikin maistui vähän liikaa yms. Isäni on myös härkä ja oikein "perusjörrikkä" sellainen. Ruoka maistuu (ehkä vähän liiankin hyvin ), mukavuudenhaluinen, mustasukkainen ja perus rauhallinen optimisti. Ehdottomasti lattialla juu... Tuosta kuvasta.. kiitos, samoin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|