Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia härkä-miehistä...  (Luettu 13285 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« : 05.03.2007 18:21:40 »

Millaisias nämä venus-merkin hallitsemat miehet ovatkaan...  Wink
Entä sopiskos kaksi jästipäätä ( oinas ja härkä ) yhteen?
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.03.2007 18:40:27 »

miespuolisista häristä ainakin vaikea sanoa mutta itse aurinko härkäna ja kahden oinas miehen kanssa seurustelleena huomannut sellaisen jonkinlaisen ihmeellisen vetovoiman jota vaikea sanoin kuvailla.

itse ainakin myönnän olevani hyvinkin jääräpäinen silloin kun en saa pitää sellaista omaa vapauttani joten ainakin itse koin että oinaat ovat liian mustasukkaisia ja omistushaluisia.

sitten taas riidellessä tosiaankin kaksi sarvipäätä hakkaa päitään yhteen...ja minä härkänä en ainakaan helpolla anna riitelyssä periksi.

miksei voi toimiakkin jos löytyy se molempia tyydyttävä kultainen keskitie jossa on muukin tärkeää kun s***i.

jotenkin tuntuu että noissa suhteissa vaikuttaa aika pitkälle muukin kuin vain tuo itse aurinkomerkki.itse tuijotan jostain kumman syystä tälläisissä asioissa nousevaa merkkiä todella paljon.
tallennettu

Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 05.03.2007 19:28:48 »

Okei, no mulla se nousevamerkki on vaa´assa ja ykköshuonetta hallitsee skorpioni, voiskohan olla sopivuutta helpottava tekijä? tämän miehen muita merkkejä en tiedä vielä... Enkä kyllä tiedä ihan vielä, että mikä tämä meidän välinen juttu oikeen on... Alkutekijöissä, kiikaroidaan toisiamme...  coolsmiley

Hmnn...
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 05.03.2007 19:40:39 »

Mitä voin kertoa Härkä-miehestäni..? :Smiley
Hän huokuu syvää rakkautta ja eroottista vetovoimaa
ja hän on ihana, valloittava, nimenomaan valloittava,
koska hän on aloittanut kamppanjan rakastuttaa minut uudestaan
ja syvemmin itseensä, kun tässä olen vähän sompaillut. Undecided
Hän on hyvin romanttinen ja hellä. smitten

Vaaka-mies ei tunne enään yhtä vetovoimaiselle,
mutta tilannehan voi muuttua taas koska vaan.. Tongue

Kai tuo vetovoimaisuuskin riippuu, missä asennossa
nuo planeetat ovat..? idiot2

Härkä-mieheni voi suuttua kyllä kauhean kiivaasti,
mutta tasaantuu siitä kyllä ja yleensä paremmalle tasolle,
kun/jos hänellä ei ole pelkoa siitä, että hanskat lyödään
tiskiin heti ensimmäisestä sanasta. Wink

Hän ei ole mikään luovuttaja-tyyppiä, vaan erittäin
periksiantamattoman yritteliäs kaikin puolin. Smiley

Suhdetta hän ei laita poikki kevyin perustein,
joskus ei edes raskain perustein. idiot2

Joskus hän erakoituu toimistoonsa ja hänet on saanut sieltä
ulos nyt ainoastaan ongelmat sydämen kanssa,
siis fyysiset sellaiset,
ja haluaa puhdistaa ruokavalionsa ja pyysi minua
urheilemaan hänen kanssaan aina aamuisin,
koska hän haluaa aloittaa treenamisen jälleen
pitkän taon jälkeen.

Hienoa, jos todella tekee tämän kanssani. smitten
Odotan innolla. Smiley

Toivotan onnea ja kauniita hetkiä sinulle ja Härällesi. smitten
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #4 : 05.03.2007 21:19:02 »

Eroottinen, jos ryhtyy johonkin niin ei anna helpolla periksi, itsepäinen joissain asioissa, osaa kuunnella ja on luotettava.. huumorintajuinen.. Jos härkää satuttaa jatkuvasti ja hän antaa kaiken anteeksi niin lopulta voi ryhtyä pitkävihaisuus linjalle. Se ei ole hyvä juttu sillä se tekee kipeetä.
Tässä nyt oli mun kokemukset! onnea siulle ja härälles  Wink
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 06.03.2007 22:03:37 »

Smiley ei tässä nyt vielä pareja olla....  Smiley
ennemminkin ystäviä jotka ei tiedä mitä toisilleen tekis...  idiot2  Wink
Onko härkä kovin varovainen? Kun hän on useaan otteeseen sanonut että on ollut joskus minuun ihastunut ja flirttailee, mutta varovasti ja vähän kuin "vain kevyesti" ei anna kuvaa että olisi palavasti rakastunut vaan cool ja kertoo miten kiva olen...  Smiley muutenkin kehuu / imartelee? paljon. Antaa pallon olla minulla hyvinkin paljon, voihan olla että tämä on vaan jotain flirttiasteista ja sellaiseksi jääkin...

Mielenkiinnosta vaan kyselen kun en ole yhdenkään härän kanssa koskaan seukannut, ehkä olleet liian tasaisia minun tuliseen makuun, mutta elämän kokemuksen myötä oon ajatellut että ehkä vähemmän tulinen onkin parempi tulisen rinnalle, ettei kynttilä pala molemmista päistä... Saas kattoo...  :Smiley
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 06.03.2007 22:40:14 »

Onko härkä kovin varovainen? Kun hän on useaan otteeseen sanonut että on ollut joskus minuun ihastunut ja flirttailee, mutta varovasti ja vähän kuin "vain kevyesti" ei anna kuvaa että olisi palavasti rakastunut vaan cool ja kertoo miten kiva olen...  Smiley muutenkin kehuu / imartelee? paljon. Antaa pallon olla minulla hyvinkin paljon, voihan olla että tämä on vaan jotain flirttiasteista ja sellaiseksi jääkin...

Itse asiassa, minulla on tuollainen kokemus myöskin
Härkä-miehestä, että alussa hän on hyvinkin varovainen
mihin on ryhtymässä. Jopa ujo hiukan. Tongue

Härkä tarvitsee rohkaisua ja vakuuttelua, että maata on jalkojen alla
ja tuollaista punaisen (pitsialus-)vaatteen vilauttelua,
niin kyllä se siitä sitten puhaltaa sieraimiinsa,
kuopaisee ja lähtee hyökkäämään.. :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 07.03.2007 01:16:32 »

Itse asiassa, minulla on tuollainen kokemus myöskin
Härkä-miehestä, että alussa hän on hyvinkin varovainen
mihin on ryhtymässä. Jopa ujo hiukan. Tongue

Härkä tarvitsee rohkaisua ja vakuuttelua, että maata on jalkojen alla
ja tuollaista punaisen (pitsialus-)vaatteen vilauttelua,
niin kyllä se siitä sitten puhaltaa sieraimiinsa,
kuopaisee ja lähtee hyökkäämään.. :Smiley

Taitaa päteä tuo naispuolisiinkin härkiin. 2funny Ainakin minuun. Tosin kohdallani tuon pitsialusvaatteen tilalle voisi kyllä laittaa sopivasti ja oikeista kohdista piukat boxerit. Ja miehelle tietty.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8 : 07.03.2007 09:21:22 »

Maa olisi aivan liian stabiili merkki ja elementti minulle. Ei ole siis mitään kokemusta, paitsi neutraali tuttava. Ovat kai hieman masentuvaisia. Tuntuuko Repetiitin mielestä tuli ja maa hyvältä? Kartallani ei härkää, kaurista.

Jos länsimainen härkä on kuin kiinalainen, kiivastuva, härkäpäinen, en kyllä kaipaa.. mutta siinä henkilössä vaikuttaa myös  kalat

Ja vaikuttaa aika erilaiselta kuin Vaaka, noin jos Venus hallitsee.

« Viimeksi muokattu: 07.03.2007 11:09:13 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 07.03.2007 11:33:26 »

Taitaa päteä tuo naispuolisiinkin härkiin. 2funny Ainakin minuun. Tosin kohdallani tuon pitsialusvaatteen tilalle voisi kyllä laittaa sopivasti ja oikeista kohdista piukat boxerit. Ja miehelle tietty.  Grin

Hehehe..! Cheesy
Oikeista kohdista piukat boxerit.. hmmm.. kyllä..  :Smiley
Ne näyttävät hyvälle makuuhuoneen lattialla.  Grin 2funny

BTW, onpa kaunis kuva sinusta. smitten

tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 07.03.2007 12:06:13 »

Joo Härkämiehestä ol aikoinaan kokemusta,sai mut kyl ihan sekasin yhtenä kesänä  Cheesy Mut kyllä mä putosin aikas äkkiä maapinnalle, kun hän alkoi puhumaan naimisiiinmenosta jo suurinpiirtein viikonpäästä tapaamisesta  coolsmiley Härkä-herra hieman liian itsekäs minun makuuni  knuppel2
Mutta kuu-Härkä on ainakin varovainen, meni itseasiassa yli 2 vuotta tapaamisesta että suostui muuttamaan yhteen kanssani ja mähän nopeana Oinaana olisin muuttanu jo 2 viikon päästä tapaamisesta  Shocked

Oinas73
                    askendentti kuu jousimies
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 07.03.2007 12:27:28 »

Ja jatkoa tohon edelliseen ja vastausta kysymykseesi, eli hyvin mun mielestä toimii Oinas ja Härkä yhessä, mut Oinaan pitää olla vaan tarpeeks voimakas , ettei se jää Härän tossun alle...tai siis sorkan  2funny
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 07.03.2007 12:29:58 »

Hmmm...mitähän tuosta härkämiehestä sanoisin. Ainakin aikamoinen kulinaristi, liikkumaan saa harvoin, tykkää perinteestä ja on tavallaan aika vanhanaikainen asenteiltaan(ei huonossa mielessä).

Luonteeltaan rauhallinen, hellä ja sellanen hali-nalle  Smiley Kovasti on houkutellut minua luokseen asumaan, en ole vain vielä lähtenyt, koska en ole sieltäpäin löytänyt työtä(välimatkaa on 120km).

Meillä on tuo merkkisysteemi kivasti, hänellä  aurinko härkä ja  askendentti skorpioni, minulla ne ovat toisinpäin. Kuut sen sijaan eroavat toisistaan, hänellä  kuu neitsyt ja minulla  kuu kaksonen. Hän ei ole kuitenkaan niin himokas kuin  aurinko ja  askendentti antavat ymmärtää.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 07.03.2007 12:43:39 »

kuu-neitsyt varmaan selittää tän himokkuuden  Cool

Minun kuu-härkäni on välillä todella laiska liikkumaan, sohvalla tosin puolta vaihtaa useasti  2funny  Ja hyvästä ruuasta kyllä tykkääpi  Wink

Kiss    Oinas73

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 07.03.2007 13:18:44 »

Minullakin on muuten aikoinaan ollut lyhytaikainen seurustelusuhde erään härkä miehen kanssa.   Siitä ei sitten kuitenkaan tullut mitään... Hän ei ollut kovin tyypillinen härkä luotettavuuden suhteen, alkoholikin maistui vähän liikaa yms.

Isäni on myös härkä ja oikein "perusjörrikkä" sellainen. Ruoka maistuu (ehkä vähän liiankin hyvin  Grin), mukavuudenhaluinen, mustasukkainen ja perus rauhallinen optimisti.

Hehehe..! Cheesy
Oikeista kohdista piukat boxerit.. hmmm.. kyllä..  :Smiley
Ne näyttävät hyvälle makuuhuoneen lattialla.  Grin 2funny

BTW, onpa kaunis kuva sinusta. smitten

Grin Ehdottomasti lattialla juu... Tuosta kuvasta.. kiitos, samoin! smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: