Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #30 : 26.03.2007 23:01:13 » |
|
En tiedä, onko hän sielunkumppani, kaksoisliekki vai suuri erehdys. Hän polttaa sieluani, saa minut kärsimykseen jossa haukon henkeäni. Ilman häntä joudun helvettiin, minua sattuu niin etten pysty itkemään. Hänen kanssaan rakastan niin paljon, että en pysty olemaan erossa hänestä, eikä hän minusta. Me katsomme toisiamme silmiin, uppoudumme niihin ja unohdamme muut. Me tiedämme toisemme, olimme missä tahansa. Minä saan hänet polvillensa, murtamaan periaatteensa ja hän tekee saman minulle. Vihaamme toisiamme, ja raivomme nousee liekkeihin, joka palaa kuten rakkaus. En elä puoleksikaan niin täysillä kuin hänen kanssaan. Olen kuollut sisältä kun olemme erossa. Ja kun näemme toisemme, koko maailma unohtuu, on vain me.
ihanaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Loveangel
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #31 : 09.02.2009 23:44:30 » |
|
Jos saisin nyt puhua miltä minusta tuntuu, puhun nyt samasta skorpparista jota olen alkanut miettiä mitä meidän välillämme oikeasti oli tai on edelleen. Tapasin jo siinä ala-asteen aikoina ja hänen katseensa ja hymynsä on tehnyt semmosen vaikutuksen että se oli jotain ihastumis reaktioita, mutta se ei loppunut silloinkaan ylä-aste aikoina se vain kasvatti tilannetta tai jotain. Unia olen nähnyt hänestä joka kuukausi joskus ihan intiimejäkin juttuja, en tiedä vaikuttaako sielunkumppanitkaan uniin tai te kokeneemmat voisitte kai tietää, vai onko sellaisia kirjoja joita voisi lukea jossa kerrotaan justiinsa näistä asioista. Sisimmissään pidän hänestä kai hän minustakin.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu-Kauris Aurinko-Oinas Kuu-Neitsyt Venus-Härkä Mars-Kaksoset Merkurius-Oinas
|
|
|
Siiri 58
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #32 : 16.02.2009 20:42:57 » |
|
Eksyin näillekin sivuille ja kiinnostuin luettuani vastauksia miltä sielunkumppani tuntuu. tunsin itse erästä miestä kohtaan samoja asioita, sanoinkin hänelle siitä, että miksi hän on niin tutun tuntuinen ja että minusta tuntuu siltä että olen ollut hänen kanssaan aina.Hänen kanssaa oli niin helppo puhua kaikesta ja hänen lähellään oli niin hyvä olla.ex mieheni kanssa ei oikein puhuttu mitään kun olin niin lukkiutunut. Se vain oli harmi että tämä mies oli naimisissa ettei meistä voi tulla paria, jota nyt sitten yritän sulatella järkytyksen jälkeen kun sain sen selville.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.03.2009 18:52:13 kirjoittanut Siiri 58 »
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #33 : 01.03.2009 14:46:45 » |
|
Minusta tuntuu, että olen nyt kohdannut Sielunkumppanin - miehen! En tiedä olenko ihan hullu, kun nyt täällä siitä hekumoin. Tunne on ihan käsittämätön. En ole mitään tällaista tuntenut yhtäkään miestä kohtaan aiemmin! Tämä on tapahtunut muutamassa pvässä - käynyt toteen. Ehkä tämä on kohtalon sanelemaa - jotain sitä mitä alitajuntani on mulla useamman vuoden ajan paljastanut...
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 02.03.2009 10:10:53 » |
|
Hmmm... Olen miettinyt, että miksi sielunkumppanuus laitetaan niin monotoniseksi, kun koen sielun kumppanuutta useamman ihmisen kanssa?
---
Onko sieluni jakautunut elämieni aikana jo niin moneksi?
Näitä sielun kumppaneita on ikään kuin "eritasoisia", tai peremminkin eri merkityksillä, mutta kuitenkin heillä jokaisella on tärkeä paikka/tehtävä kokonaisuudessa ja kokonaisuus ei olisi kokonaisuus ilman yhtä.
Eräs nainen sanoi minulle taannoin, että sileu(t?) ovat aikojen alussa (eli ymmärsin, että ajalta ennen Atlantiksen) olleet yhtä, mutta ovat sittemmin jakautuneet vuosien saatossa. Eli se, joka oli ennen yksi sielu on tänä päivänä tuhansia (ellei enemmän) sieluja. Niinpä sielunkumppanuutta voi myös kasvattaa kahden ihmisen välille, koska useimmiten olemme toisillemme yhteensopivat. Kyse on vaan siitä, että ovatko kummatkin osapuolet avosydämin halukkaita vastaanottamaan sielunkumppanuuden tai ehkä pikemminkin kasvattamaan sellaisen yhdeyden toisiensa välille.. Kuvittelisin, että sielunkumppanuus voi kaikessa ihanuudessaan olla myös aika sydäntäraastava ajoittain.. Aihe oli mielestäni erittäin mielenkiintoinen, sillä minä olin kuvitellut, että sielunkumppanuus on äärimmäisen harvinaista ja, että meille kaikille on vain olemassa muutama sopiva... Niin ei kuitenkaan ilmeisesti ole. Luojan kiitos
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #35 : 02.03.2009 13:06:34 » |
|
Eikös Sielunkumppanuudella tarkoiteta sitä, että sielu (oma) löytää sen toisen sielun/hengenheimolaisen, jonka kanssa tuntuu lyhyellä aikavälillä, kuin olis toisen tuntenut ikuisesti? Kaikki sanonnat, (teotkin) tuntuvat loksahtavan paikoilleen. Tämä kaikki tuntuu sitten hämmästyttävältä! Vähän kuin nainen sanoaa ystävälle; "Olet kuin sielunsiskoi"
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #36 : 06.03.2009 09:28:32 » |
|
Ottakaapa muutkin asiaan kantaa. Aihe on todella mielenkiintoinen
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #37 : 06.03.2009 17:38:57 » |
|
Tämä on todellakin erittäin mielenkiintoinen aihe... Voisiko tuo henkilö, joka on lapsuudesta saakka käynyt unissani olla sielunkumppanini tms? Hän ei ole vanhentunut, hän on aina sama, samanlainen, samanoloinen, iloinen, onnellinen ja se täyttymyksen tunne, kun hän on paikalla unessani on sellainen etten ihan oikeasti ole koskaan kokenut sellaista tässä fyysisessä elämässä. Hän ei siis ole mikään unelmieni mies vaan aivan päinvastainen..aika pienikokoinen, hoikka, kevytrakenteinen, jopa vähän feminiininen mies..enempää en halua hänestä kertoa, vaikka muistan hänet hyvin tarkkaan, hän tuntuu niin henkilökohtaiselta, etten halua häntä jakaa Hän ei ole nyt vähään aikaan ollut unissani, mutta joka kerta herään, kun tuo vierailu päättyy ja tunne joka silloin on on sellainen, että minulla ei ole syytä elää, haluan pois hänen luokseen, kaikki täällä on merkityksetöntä aivan kuin sydäntäni revittäisiin irti ja viimeksikin heräsin siihen, kun itkin ja anelin, että älä mene pois, älä jätä mua aivan käsittämätöntä..hän ei siis tule luokseni usein vaan ehkä 3 kertaa vuodessa..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #38 : 06.03.2009 20:35:49 » |
|
On hyvinkin mahdollista että herkkä ihminen pystyy aistimaan sielunkumppaninsa energiat ja olemuksen, vaikka ei olisi kohdannut häntä vielä tässä elämässä...
Minulla vain on niin vahva tunne jostakin ihmisestä, joka ei ole kukaan tuntemani, vaan sellainen kenet tulen vielä tapaamaan. Voi olla että energiamme ovat jo henkimaailman puolella vahvasti sidoksissa toisiinsa ja voimme siksi molemmat aavistaa, että "on olemassa joku tärkeä henkilö, joka on tulossa elämääni"..
Minä uskon siihen 100%:sesti, koska niin vahva vainu ei voi olla harhaa. Hänen olemuksensa on turvallinen ja kotoisa, oikea täyttymyksen tunne sydämessä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #39 : 07.03.2009 06:54:00 » |
|
Toi mitä Adele kirjoitti on käynyt mullakin unissani toteen. Se tummamies josta olen jo muutaman kertaan täällä puhunut. Tunne-elämä on hyvin aidon oloista ollut tuossa unessa. Tunne on ihan käsittämätön. Olen noina öinä herännyt itkemään, sillä se on ollut samanaikaisesti ihanaa, mutta niin riipasevaa. Välillä ei ole tehnyt mieli edes nousta ylös ja aloittaa päivää Olen jopa ääneen itseltäni kysynyt: "Kuka sinä olet?" Tuo tuntematon mies esiintyi pitkänaikaa kasvottomana; näin hänestä vain pakarat. Tämä uni on esiintynyt tietyin väliajoin. Esimerkiski nyt ei ole ollut tätä unta 3 viikkoon. Mutta tytöt, nyt täytyy sanoa, että (ehkä) tuo mies ja kaikki on käyneet toteen. Ehkäpä se kohtalo on ajanut meidät yhteen. Olen nimittäin tavannut sellaisen ihmisen että... Pidättäydyn nyt tästä asiasta, kuten Adelekin jo sanoi - en halua häntä jakaa.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #40 : 07.03.2009 07:06:40 » |
|
Sullakin samanlainen unikokemus Tuuli-Hiuksissa Tiedät sitten, minkälainen se tunne on, kun kaikki tuntuu siinä hetkessä tarkoitukselliselta, oikealta, täydelliseltä, koko tila ja kaikki on rakkauden läpäisemää, ei mielestäni maallisen rakkauden vaan kaikki vain on käsittämätöntä rakkautta..siksi se herääminen on ollut kamalaa, koska kaikki tässä maailmassa sen jälkeen tuntuu hetken aikaa kovin teennäiseltä tämä on minun kokemus asiasta. Minä olen myös kysynyt ääneen monia kertoja Kuka sinä olet, kuka sinä olet?? enhän tiedä vieläkään..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #41 : 07.03.2009 07:09:51 » |
|
Jos tämä kaikki on totta ja käy toteen, niin minä kerron ja osoitan kaikin mahdollisin keinoin tuolle miehelle kuinka jumalaton ikävä, raastava kaipuu, sydäntä särkevää on ollut mulla olla. Eilen illalla itkin kun ajattelin, että voiko tämä olla totta!? Polkuni on ollut todella raskas, vaikka on niitä ihaniakin hetkiä ollut - totta vie.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #42 : 07.03.2009 07:14:14 » |
|
Sullakin samanlainen unikokemus Tuuli-Hiuksissa Tiedät sitten, minkälainen se tunne on, kun kaikki tuntuu siinä hetkessä tarkoitukselliselta, oikealta, täydelliseltä, koko tila ja kaikki on rakkauden läpäisemää, ei mielestäni maallisen rakkauden vaan kaikki vain on käsittämätöntä rakkautta..siksi se herääminen on ollut kamalaa, koska kaikki tässä maailmassa sen jälkeen tuntuu hetken aikaa kovin teennäiseltä tämä on minun kokemus asiasta. Minä olen myös kysynyt ääneen monia kertoja Kuka sinä olet, kuka sinä olet?? enhän tiedä vieläkään.. Kyllä teidän. Voin ihan samaistua tuohon sinun kanssa. Varmaan joskus kun tavataan Adele, niin live-elämässä voidaan keskustella tästä asiasta? Se herääminen, se nouseminen ja kaikki aamutoimet ovat tuntuneet todella vähäpätöiseltä. Kuin millään ei olis merkitystä tuollaisen unen näkemisen jälkeen. On niin vaikea ollut päästää irti siitä unesta ja palautua tähän todelliseen elämään. Paskat!! Ihan todellista se on, kosketuksineen päivineen ollut tuossa unessa myös.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #43 : 07.03.2009 07:31:24 » |
|
Kyllä just näin TH meillä siis hyvinkin samanlaiset kokemukset..toivottavasti päästään joskus keskustelemaan näistä livenä Jännä muuten, että mulla ei ole tämän mysteerimiehen kanssa koskaan ollut mitään sellasta seksuaalista vetoa toisiimme. Hän on halinut minua ja ottanut turvalliseen kainaloonsa, mutta se on riittänyt ja kaikki on ollut vain valtavaa rakkautta ilman mitään sen enempiä fyysisiä juttuja. Kaikki on siis ollut hyvin vain siinä hetkessä. Joku täällä kerran ehdottikin, että jos hän on minun suojelusenkelini kaunis ajatus sekin. En ole kertonut hänestä kellekään muulle kuin täällä astrossa vain, en halua kertoa hänestä, jakaa häntä enkä siis millään lailla tuoda tähän yhteyteen mitään pahoja sanoja tai mitään, mikä voisi vahongoittaa häntä ja meitä Luulen myös, että hän ei ole mikään visio ihannemiehestä, enkä tule häntä koskaan tapaamaan tässä elämässä, ehkäpä hän on tällä hetkellä toisessa maailmassa ja tapaamme joskus :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #44 : 07.03.2009 07:38:18 » |
|
Adele, kirjoitan taas kaiken tuon. Minullakaan, tai siis "meillä" ei ole ollut seksiä tuossa unessa, mutta sitäkin enemmän sitten melkeen kaikkea muuta. *syvä huokaus* En myöskään ole kertonut tätä unta yhdellekkään ystävälleni live-elämässä, vain täällä astrossa. En halua silmienpyörittelyä tai vähättelyä siitä, että "se on vain unta". Ja on aivan mahtavaa, että täällä, etenkin sinä, tässä asiassa olet kuin sielunsiskoni Älä, älä heitä sitä ajatusta pois, että et tulis häntä tapaamaan tässä elämässä! Kaikki voi tullut hyvin yllättäin eteen
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|