Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielunkumppani; mille se tuntuu?  (Luettu 76269 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #60 : 21.07.2009 23:42:07 »

Sielunkumppanuus...... ihana asia  Smiley. Minulla muutama elämässäni ja silkkaa ymmärtämystä toista kohtaan, ystävyyttä ja nautintoa  Smiley. Täydellistä iloa yhteydenpidosta ja ystävyydestä, ei muuta  Wink!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #61 : 22.07.2009 20:55:58 »

kirjakaupassa myyjä sanoi, että tuo Prophetin kirja on hieman siirappinen..

en ole yhteydessä nyt YHTEENKÄÄN sielukumppaniin tms, enkä tiedä kannattaako ollakaan, ihan kuin tietyt asiat olisi viety niin pitkälle kuin voi, ja jos toinen ei jatka mihinkään suuntaan rakentavasti, se siitä. ainahan sen toki muistaa, mitä se oli.. mutta nyt keskityn maalliseen.

jospa joku sielukumppani olisi joskus kiva ja helppo

hetkinen, tuo taisi mennä väärin. ehkä tänään tapasin bisnessielukumppaneita, mutta tarkoitin niitä romanttisia, kun ne jutut on viilenneet, eikä näy mitä muuta voisi kehittää heidän kanssaan.  coolsmiley

Kysymys:
Mestarit, voisitteko selittää vähän kaksoissieluja? En ole varma, uskonko tähän ilmiöön. Minulle on kerrottu, että ystäväni ja minä olemme kaksoissieluja ja että monien elämien ajan olemme työskennelleet yhdessä auttaaksemme toisiamme kasvamaan. Näytämme olevan vaiheessa, missä on huonoja tunteita emmekä auta ollenkaan toisiamme. Mitä tässä on tapahtunut? Haluaisin suhteemme olevan taas kummallekin edullinen.

Vastaus:
Kaksoissielunne on Lähteen viimeinen osa, josta erositte, silloin kun teistä tuli ainutlaatuinen persoona. Niihin viitataan joskus siamilaisina kaksosina, jotka on erotettu. Kaksoissielunne tai -liekkinne - kuten sitä joskus kutsutaan - löytäminen saa teidät tuntemaan kokonaisuutta, kun ette pysty tuntemaan itseänne kokonaiseksi. Useimmiten kaksoissielut eivät tee järjestelyjä tavatakseen maan päällä, koska he välittäisivät vain toisistaan eivätkä pääsisi oppituntiensa oppimiseen.

Yleisempää on työskennellä oman sieluryhmänsä jäsenten kanssa. Nämä ovat sieluja, jotka alkoivat olla samaan aikaan kuin omanne. Heitä on 144, mutta teillä on intiimi suhde vain noin 12-24 sieluun. Näiden sielujen kanssa teette kaikki merkittävät sopimuksenne ennen maan päälle tulemista. Olette olleet heidän kanssaan monta kertaa ja he tuntevat teidät parhaiten.

Ystäväsi on sielunkumppani. Välillenne tehtiin sopimuksia stimuloimaan oppimista, silloin kun olette molemmat täällä. Olette saaneet loppuun suurimman osan niistä ja nyt ystävyyden säilyttääksenne teidän on tehtävä työtä sen eteen - kuten tekisitte minkä tahansa ystävyyssuhteen eteen, missä ei ole mukana sielunkumppania - laatiaksenne suunnitelman auttamaan teitä kumpaakin kasvussa.

Kysymys:
Mestarit, aviomiehelläni ja minulla näyttää olevan hyvin karmallinen suhde. Suhteemme alkoi hyvin rauhallisena ja meillä synkkasi, mutta 19 avioliittovuoden jälkeen se on räjähtänyt siihen malliin, etten tiedä, pääsemmekö kumpikin siitä läpi. Minusta tuntuu, että se lähtee hallinnasta. Mitä tapahtui?

Vastaus:
Sielut tekevät sopimuksia tullakseen yhdessä maan päälle tiettyjä tarkoituksia varten. Kun he ovat saaneet loppuun nuo sovitut tapahtumat, he havaitsevat, ettei heillä ole enää mitään yhteistä. Tämä on tapahtunut sinulle ja miehellesi. Suhteenne alussa kumpikin teistä auttoi toisiaan ja opitte vaikka kuinka paljon oppitunteja. Asiat alkoivat sitten hidastua, kun teillä oli vähemmän ja vähemmän tarvetta toisen panokselle.

Yritätte nyt löytää syitä vuorovaikutukselle. Koska teillä ei ole yhtään aiemmin suunniteltua asiaa jäljellä, etsitte kumpikin täysin erilaisia asioita. Tämä saa aikaan ristiriitaa. Kun aiemmin näytti olevan saumaton polku oppitunnista toiseen, niin nyt on yhtä kamppailua löytää edes yhteys.

Teille kummallekin on tullut päätöksentekoaika. Muistakaa, ettei mikään ole oikein tai väärin maallisella matkallanne. Jotta kumpikin teistä jatkaa kasvamistaan, teidän on muututtava, koska nykyinen toimintanne vaikuttaa edistymiseen. Teidän on ehkä oltava erossa toisistanne löytääksenne lohtua. Jos jäätte yhteen, teillä on oltava sopimus tai perussäännöt käyttäytymiselle kotona. Teidän kummankin pitäisi kunnioittaa kaikissa asioissa omaa itseänne ja elämäänne.

« Viimeksi muokattu: 22.07.2009 21:50:19 kirjoittanut #Sleipnir# » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 24.07.2009 14:04:41 »

Toi kaulakorun teksti oli jotain sellaista että siitä löysin myös itseäni. angel
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #63 : 25.07.2009 00:28:12 »

Minä jotenkin epäilen tuota, että sielunkumppaneita olisi vain 144 per nassu..
-ja vielä enemmän sitä että intiimissä suhteessa on vain 12-24 henkilön kanssa. crazy2

Mitäs esim. prostitoidut, joilla on lukuisa määrä läheisen ystävän kaltaisia vaki-asiakkaita
useita viikkoja, kuukausia, vuosia  + vakikumppani + perhe? Huh
Periaatteessa (hyvätasoisessa) prostituutiossa ero on vain se,
että raha vaihtaa omistajaa, eikä ole arjen parisuhdeongelmia.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 25.07.2009 11:35:10 »

No tuota olen minäkin Satujen Saturnalia miettinyt, että miltä se sielunkumppani tuntuu... joku on kertonut, että sieluntasolla sen tuntee...

Mietin että olenko sielunkumppani itse nykyisen miesystäväni kanssa. Kenenkään toisen miehen kanssa en ole ollut näin yhtä, ja näin höpsöjä yhdessä kuin olen hänen kanssaan nyt Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 25.07.2009 16:01:36 »

Kait on hyvä ottaa vaarin tuosta kaulakorun viimeisimmän viestin lauseesta: "Miettimällä liikaa, saa päänsä sekaisin". Syvätunteinen rakkaus toista kohtaan on mulle jo niin iso asia. Pelottaa kyllä koska jossain vaiheessa sen toisen kuitenkin menettää. Mitenkähän tuon menettämisen pelko- tunteen kanssa osais olla taikka prosessoida sitä... :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 26.07.2009 07:07:48 »

Saturnalia, noinpa se pitäis ajatella jotenka aloitan uskomuksen tuohon kuten sanoit - Heti tänään Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 26.07.2009 11:46:51 »

kaulakoru! Kun sitten on kunnolla natsannut niin kiedotko -kaulakorusi- saaliisi kaulaan? Smiley Wink Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mesolet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #68 : 31.10.2009 18:00:48 »

Vaikka lemmikkimarsu, EI siis yleensä se partneri johoon tunnemme vetoa!

http://www.youtube.com/watch?v=cF6e8VmmZFI&feature=fvw
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #69 : 17.11.2009 17:18:10 »

Luulen, että olen löytänyt oman sielunkumppanini - nykyisen mieheni. Tapasimme puolitoista vuotta sitten internetissä, sattumalta eräällä keskustelupalstalla jolla kumpikin olimme ensimmäistä kertaa. Juttelusta se kaikki alkoi, ja myöhemmin samana iltana menin käymään hänen luonaan. Tunne oli ihan mieletön, kun katseemme kohtasivat ensimmäistä kertaa. Jotenkin sen vain tiesi, että tässä se ihminen nyt on! Ihmeteltiin moneen kertaan sen illan aikana, että miten voikin olla niin vahva tunne siitä kuin olisi tuntenut toisen jo kymmeniä vuosia. Lisäksi alussa ei kummallakaan ollut mitään erityisen räjähtävää ihastumista, vaan rauhallinen ja tasainen hyvänolontunne koko ajan. Ja rakkaudentunnustukset vaihdettiin jo parin kuukauden päästä ensitapaamisesta, mitäpä sitä suotta pidättelemäänkään kun oltiin niin varmoja toisistamme Smiley

Hassua tilanteessa oli myös se, että siitä illasta lähtien miehen koirakin käyttäytyi mua kohtaan ihan samalla tavalla kuin olisi nähnyt jonkun pidemmän aikaa poissa olleen tutun. Se oli hurjan iloinen mun näkemisestä, änkesi syliin sohvalla ja kiintyi muhun heti, vaikka kuulemma normaalisti oli vieraita kohtaan melko pidättyväinen. Ei kai se voinut muistaa mua jostain edellisestä elämästä, jossa olisimme olleet jossain tekemisissä toistemme kanssa? Voiko eläimet ylipäätään muistaa edellisiä elämiään? Huh
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #70 : 17.11.2009 17:40:41 »

kyllä se voi jne ymv. hassua miten nämäkin fiilikset muuttuu. juuri kun luulee ettei ole yhteydessä, suhde muuttuukin äkkiä romanttiseksi! 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #71 : 20.11.2009 14:16:03 »

Hmm, sielunkumppani...No voin omasta kokemuksestani kertoa, että minulla on ollut kaksi aivan erilaista suhdetta, joita en osaa tässä nyt määritellä millään termeillä mutta voin kuvailla, mitä olen kokenut...Ensimmäinen suhteeni kesti viisi vuotta, välillämme vallitsi tietynlainen ymmärrys toisiamme kohtaan, tuntui kuin olisimme tunteneet toisemme koko ikämme, ensi tapaamisen jälkeen en edes huolehtinut siitä, miten saisimme toisiimme yhteyden, jotenkin vallitsi rauhallinen olo ja "tiesin" jo silloin että tulemme näkemään vielä..Suhteemme ei perustunut valtavalle intohimolle vaan se lämpeni hitaasti..Lopulta tiemme erosivat, koska tunsin että olemme enemmän sisko ja veli tai äiti ja poika..Häntä kohtaan olen pystynyt kokemaan todella suurta empatiaa, mitä en yleensä miehiä kohtaan ole pystynyt tuntemaan (johtuen lapsuuden kokemuksista)..

Noh, sitten tämä noin vuoden kestänyt on/off-suhde on ollut pelkkää intohimoa täynnä Grin Sanotaanko näin, että lähempää kanssakäymistä on ollut poikkeuksia lukuunottamatta joka päivä ja useammankin kerran alkuaikoina...Tämän herran kanssa koen olevani enemmän "nainen" ja jollakin tapaa olemme samanlaisia (temperamentti?/jokin syvempi yhteys?)..Toisaalta tämän valtavan intohimon takia meillä myös räiskyy ja on tapahtunut myös paljon "myrkyllisiäkin" asioita..Plutoteema on vahvasti esillä synastriakartallamme..Sitä Pluton säteilevää voimaa olisi opittava hallitsemaan..Kuitenkin perusluonteeni on alati vaihtelua kaipaavaa, joten tämän suhteen olen tähän mennessä kokenut haastavampana ja toisaalta antoisampana juuri sen haasteellisuuden vuoksi.. Ensimmäisessä suhteessani "sisäinen naiseni" jotenkin tukahtui ja nykyisessä suhteessa se tuli/tulee ehkä liiankin voimallisena esille..

On hirveän hankala määritellä, mikä suhde on mitäkin, koska kokemani suhteet ovat aivan erilaisia ja sitä arvostaa erilaisia asioita eri aikoina..Ainakin olen kokenut vahvasti itsestäni kaksi eri puolta näiden suhteiden myötä
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #72 : 20.11.2009 14:20:56 »

En tiedä miltä se tuntuu, mutta voin hyvin aavistaa tietäväni.

Se tuntuu siltä, että luottaa toiseen ihmiseen täydellisesti, kokee yhteyden häneen, kun hän ajattelee sinua tai tapaatte ja silloin se olo on puhdasta iloa ja aitoa lämmintä rakkautta. Siinä vain on hyvä olla.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #73 : 20.11.2009 14:21:21 »

Ai niin tämän nykyisen herran ja minun synastriakartan mukaan tapaamisemme oli kohtalonomainen, olisimme siis tavanneet joka tapauksessa vaikka olisin kykkinyt vain kämpässäni odottamassa herra oikeaa Grin Ja vaikka suhteemme epäonnistuisi, tulemme oppimaan toisiltamme hyvin paljon ja samalla myös itsestämme...Noh tähän mennessä olen oppinut huomioimaan myös muita ihmisiä ja harjoittelen tällä hetkellä mustasukkaisuuden hallintaa (melko huonolla menestyksellä) Grin
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #74 : 20.11.2009 14:23:38 »

Tuota luottamusasiaa olen miettinyt kauan...Mitä jos mustasukkaisuus ja epäluottamus on ihmisellä perusluonteessa? Ainakaan itse en pysty tunnistamaan sielunkumppania luottamuksen perusteella, koska itselläni on kumppanista riippumatta "luottamuspula"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: