Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolema unessa  (Luettu 7739 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« : 08.03.2007 20:08:32 »

Näin pari yötä sitten kiehtovimman uneni kautta aikojen!

Olin paikassa, jossa vasemmalla puolellani oli hiekkaerämaata ja oikealla puolella näin lapsuuteni lähikaupan takapihan. Oli sota ja pommitukset. Makasin maassa, vierelläni joku toinen. Pommeja putoili ja meitä pelotti, mutta päätimme pysyä paikoillamme. Näin kuin peilin kautta, kun taaksemme putosi pommi ja tunsin sinkoutuvani räjähdyksen voimasta. Yhtäkkiä kuitenkin sodan äänet kaikkosivat, kaikki muuttui äänettömäksi ja sieluni erkani pehmeästi ruumiista, lähti lentoon.

Kuulin kohotessani oman ääneni (matalamman?) sanovan: "Tänne minä kuolin." Samassa heräsin säikähtäneenä, mutta unen jäljiltä olo oli uskomattoman tyyni - kuten unessakin. Ihan kuin unen sanoma taisi olla: Kuolemaa ei tarvitse pelätä  Wink

Luin, että kuolema-unet liittyvät elämänvaiheiden muutoksiin ja sisäiseen kasvuun. Mietin tässä, että uni saattaisi liittyä myös entiseen elämääni...? Hieno uni joka tapauksessa!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.03.2007 20:15:08 »

juuh täytyy myöntää että kuulostaa tosi hienolta unelta.... smitten
tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 08.03.2007 21:40:07 »

Unesi on varmasti entisesta elamasta, ihmeen kaunis kuolema-vaikka meista sivullisista ehka ei.
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 08.03.2007 22:18:12 »

Siltä minustakin tuntuu, että liittyi entiseen elämään  smitten Kiva saada vahvistusta ajatukselle!

Jälkeenpäin mietin, olinko unessa sotilas - ehkä. Olen kuitenkin varma siitä, että olin mies. Tuo matala äänikin, jolla unessa puhuin, viittaisi siihen.

tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 08.03.2007 22:39:55 »

Toisen elämäsi kuolinhetki ihan selvästi.  coolsmiley angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: