kultainen sulka
|
|
« Vastaus #15 : 04.04.2007 17:08:05 » |
|
Kiitti! Valkosipulia. Nam! Kyllä maistuu Hengitellyt olenkin, mutten muistanut pistää suoraan poskeen
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #17 : 09.04.2007 08:38:57 » |
|
Kiitti Sasha Tarvikkeet löytyy! Kolmen leijonan pullokin näkyy olevan korkkaamatta, se käy hätätapauksessa. Tuleepahan sekin hyötykäyttöön Ja kunnon mukaan, elikkäs reilusti
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #19 : 24.10.2007 18:28:54 » |
|
Aamulla olin jäässä ja päivällä tuntui kuume nousevan. Silmät tosi kipeet ja päätä särkee. Otin just päikkärit väsymykseen, mutta se mitään auttanu Aivastanut olen yli 100 kertaa tänään mikä alkaa palleassakin jo tuntumaan Tulis jo viikonloppu että sais vaan nukkua
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 25.10.2007 23:44:33 » |
|
Ystävättäreni flunssan parannuskeino ja totta vie, se toimii!
- Remy Martin V.S.O.P konjakki!
(siis vanha mummojen lääke)
Joko sitruunan tai appelsiinin siivu joukkoon puristettuna. 2 cl konjakkia riittää lasilliseen, niitä sitten maltillisesti. Itse olen humalassa kolmen lasillisen jälkeen ja tanssin jo pöydällä, jos liian tiuhaan lääkitsen.
Parantaa migreeninkin, mitä ilmeisemmin sen verenkiertoa tehostavan vaikutuksen vuoksi.
Täällä on flunssakausi meneillään, kun syksyn sateet saapuivat ja sillä desinfioi hyvin tulehdukset pois nielusta, keuhkoista ja nenukista.
Tosin, huomasin, että kaikki konjakit eivät toimi samoin.
Tähän asti parasta kokeilemistani pää -ja lihassärkyyn, flunssaan, kurkkukipuun, yskään, mustelmiin ja kylmiin raajoihin on ollut tuo Remy Martin. Kai siihen teko-käymis-säilytys-jne vaiheessa tulee jotain erityisempiä entsyymejä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #21 : 25.10.2007 23:57:11 » |
|
Cayennepippuria, (muskottia) ja inkivääriä ripaus vahvaan kuumaan kaakaoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #22 : 27.10.2007 12:15:48 » |
|
Ihme ettei Sasha ole jo kertonut eräästä erittäin tehokkaasta (joskin joskus rankasta ) hoitomenetelmästä: rakastelu! Auttaa nuhaan, päänsärkyyn ym särkyihin, jännitystiloihin, kuumeeseen ja oikeastaan melkein kaikkia oireita lievittää
|
|
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 27.10.2007 16:20:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 27.10.2007 16:51:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #26 : 27.10.2007 17:04:24 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #28 : 27.10.2007 20:42:42 » |
|
Sairastan flunssan vain noin kerran vuodessa korkeintaan. Syön paljon valkosipulia ja sipulia, raakanakin. Juon paljon vihreää teetä ja nautin monipuolista ravintoa. C-vitamiiniä syön tabletteina päivittäin n. 700 mg ja lisäksi syön monivitamiini valmistetta, maitohappobakteereita ja kalaöljyä.
Epäilen noiden olevan syy siihen etten sairastu, vaikka mistäpä sen tietää. Ennen sairastelin jatkuvasti koska en "hoitanut" itseäni ja elämäntavat oli rempallaan. Lisäksi nielurisojen leikkaus vähensi sairastumisia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 27.10.2007 21:41:44 » |
|
Sairastan flunssan vain noin kerran vuodessa korkeintaan. Syön paljon valkosipulia ja sipulia, raakanakin. Juon paljon vihreää teetä ja nautin monipuolista ravintoa. C-vitamiiniä syön tabletteina päivittäin n. 700 mg ja lisäksi syön monivitamiini valmistetta, maitohappobakteereita ja kalaöljyä.
Niin minäkin. Valkosipulia ja sipulia kuuluu lähes päivittäiseen ruokailuuni, mutta vain siksi, että minä ja läheiseni rakastamme niitä. Syön paljon kalaa ja muita meren eläväisiä ja kasviksia perunaa lukuun ottamatta, joka ei ole muuta kuin pelkkää tärkkelystä.
Syön päivittäin yliannostuksena C:tä, kala-öljyjä, lohi-öljyä, helokki-öljyä, mustakumina-öljyä, E-vitamiinia ja seleeniä.
Lisäksi otan päivittäin erästä aivan loistavaa itävaltalaista monivitamiinia, josta löytyvät;
A-vitamini (retinol) B1-vitamini B2-vitamini B3-vitamini B5-vitamini B6-vitamini B8-vitamini B9-vitamini B12-vitamini
C-vitamini D3-vitamini E-vitamini K-vitamini
Kalsium Chromi Kupari Fluorid Jodi Rauta Magnesium Mangaani Molybdän, jota en osaa suomentaa Fosfori Seleeni Sinkki
Ja olen energinen kuin nuori koira, enkä vanhene ollenkaan! Auttaa yleiseen virkeystasoon ja ihoon, ryppyjä ja näppylöitä ei tule ollenkaan.
Silti saan kurkkutulehduksen ja pienen flunssan, noin 3-5 kertaa vuodessa, syynä voi nyt olla se, että olen työskennellyt vasta niin vähän aikaa nykyisessä työpaikassani, enkä ole vielä päässyt samaa immuuniteettiin kuin muut ja kun reilu vuosi sitten muutin Itävaltaan, muutin pariin otteeseen täällä, tapasin uusia ystäviä koko ajan, joten immuuniteettiin pääseminen ottaa aina aikansa.
Työssäni tapaan joka päivä uusia ihmisiä ja hyvin paljon ja toisekseen täällä on tapana suudella ja halata kaikkia tuttavia ja ystäviä, joten tottumaton saa flunssat helpommin. Ennen sairastelin jatkuvasti koska en "hoitanut" itseäni ja elämäntavat oli rempallaan. Lisäksi nielurisojen leikkaus vähensi sairastumisia.
Nielurisojani olen ajatellut käydä leikkauttamassa. Ne nimittäin ovat lääkärinikin mukaan 'mahtavat' ja keräävät oikealle puolelle sellaisia haisevia valkoisia palloja, -siis märäntynyttä ruokaa ja joudun putsaamaan sen pitkillä pumpulipuikoilla joka päivä, ettei se ala haisemaan ja tulehtumaan. Kurkkukipu on ärsyttävä ja tuo putsaaminen ehkäisee sitä. Pyöräytän putsaamisen jälkeen tea three-öljyyn kastetulla pumpulipuikolla nielurisan kuopan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|