Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris ja rakkaus  (Luettu 11045 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sirahvi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 09.03.2007 02:10:07 »

Hei,

Olen ihastunut jokaista hiuskarvaani myöten, ja en nyt oikein tiedä mitä tämän herran päässä pyörii, ja itsekkin pyörin ja en nyt oikein tiedä mitään muutakaan, mitä tehdä ja jne... Mielessäni olen saanut jo pakit. Kauriina vissiinkin haluan kaikki mahdolliset merkit hänen mahdollisesta kiinnostuksestaan, ennen kuin näytän tunteeni...

Mietinkin tässä, että minkälainen mahtaa olla kauriin tämä vuosi rakkauden osalta, sydämiä jo pulpahteli ilmoille, ainakin täällä, mutta onkohan mitään vakavaa tiedossa  smitten

tallennettu

kauris, nousu leijona.
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 10.03.2007 12:21:33 »

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/rolllol.gif)Osui ja upposi ihan satasella. Niin kovin tuttua toimintaa kauriilta. Analyyttinen mieli luo tuhat mahdollista vaihtoehtoa joka tilanteeseen jo ennen kuin mitään on oikeasti tapahtunut ja sitten jännätään mitä oikeasti tapahtuu. Ihanaa, että meitä on muitakin. Olen kyllä hurjasti opetellut elämään hetkessä ja olemaan luomatta maailmoja melessäni ja oikeesti alan jo olla siinä aika hyvä. Tää vaan oli NIIN tuttu juttu. Elä vaan sirahvi rauhassa vaarallisesti, niin elämä on paljon hauskempaa. Tiedän, että monesti tulee törmättyä suoraan päin seinää, mutta ei siihen loppujen lopuksi kuole. Toisaalta on ihan kiva jälkikäteen muistella niitäkin kokemuksia. En tiedä sinun omasta kartastasi mitä vuosi tuo tullessaan, mutta kopsasin tuon Sepon tulkinnan kauriin vuodesta tuolta horoskooppisivulta. Varmasti vipinää riittää, jos uskallat pikkasen astua ulos kauriin perinteisestä roolista. Ollaanhan me listaykkösiä zodiacin merkkien seksikkyydessä.  Wink

Lainaus
Rakkaus:

Venus vaikuttaa merkissäsi vain vuoden parina ensimmäisenä päivänä, mutta kolmioasemassa se on 17.3 - 11.4 ja 8.10 - 8.11 välisen ajan. Näiden jaksojen aikana viehätysvoimasi on korkeimmissa lukemissa ja sinun kannattaa kiinnittää erityistä huomiota kaikkiin omiin tarpeisiisi. Tekemällä itse elämästäsi luksusta, kutsut paikalle myös rakkauden lähettilään jakamaan tuota hyvää oloa kanssasi. Väsyneenä sinusta ei ole tietenkään mitään iloa rakkauden kentillä, joten muista levätä riittävästi ja hemmotella itseäsi kaikin mahdollisin tavoin. Muilta sitä on nyt turha odottaa.

tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 10.03.2007 12:31:47 »

*laalaalaalaa-lallalallallaa...*  2funny 2funny 2funny

Mites teillä sen Venuksen kans muuten? Mulla se reuhaa 3. huoneessa, mikä tuntuupi nostavan näitä ihastuksia aina eteen (mikäs nyt olisikaan Kauriille ihanampaa kuin vastakkaisen sukupuolen huomion keskipisteenä oleminen  :Smiley) Noh, tuo pitää vain kestää.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 10.03.2007 12:47:07 »

Minäkin olen sellainen analysoija ettei tosikaan.  Grin Kaikki asiat pitää kääntää ja vääntää edes takaisin ja väärin päin ja siitä vielä nurin päin ja sivuttain ja niin ja näin että siinä itsekin sekoaa. :Smiley Ja minussa elää aikamoinen haaveilija, pakko se on myöntää.  :Smiley

Venus on huoneessa 12, eli salasuhteita elämä täynnä. Ihan totta.  Sad Olen tämän lyhyen elämäni aikana kokenut jo yhden todella raastavan salasuhteen, enkä ihmettele vaikka niitä tulisi vielä lisää. Minulla on niin sellainen fiilis, että en epäilisi, vaikka löytäisin itseni joskus toisena naisena, vaikka en koskaan siihen pisteeseen haluaisi. Turha sitä etukäteen murehtia, tulee eteen sitten kun tulee.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sirahvi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 11.03.2007 21:14:54 »

Venus löytyy 7 huoneesta ja vesimiehestä.

hahah, kai sitä olisi aika heittäytyä hurjaksi, jos jotain säpinää olisi vailla  Grin
tallennettu

kauris, nousu leijona.
Jasca
Vieras
« Vastaus #5 : 12.03.2007 13:16:46 »

Venus on 2. huoneessa ja jouskarissa. Tästäkö se johtuu, ettei yksikään elämäni kolmesta miehestä ole osannut käyttää rahaa? Tanhua vinkkaa minitulkinnassa, että etsin haasteita talouden saralta ilmeisesti myös rakkausasioissa. Ja minä kun olen vaan luullut, ettei putkiaivot kykene hallitsemaan talousasioita. Vastaus olikin omalla kartallani...minähän heitä oikein etsin!  Ja etsivä löytää aina...   2funny   uglystupid2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #6 : 18.03.2007 16:21:47 »

Hah, minulla on  venus 10.huoneessa Veskarissa. Ja olen lähtenyt kolmesta työpaikasta sen takia, koska pomo on ihastunut minuun liikaa... 

Vieläköhän jatkossa olis työpaikkaromansseja luvassa?

Omaa rakkauselämää katsoessa kannattaa tosiaan katsoa se oman natal-Venuksen sijainti kartalla ja katsoa mitä transiitteja siihen osuu.
Minulla on nyt alkamassa tarkka tr.  pluto aspect_sex venus , jonka pitäisi syventää tunne-elämää. Jotkut löytävät sen TOSI RAKKAUDEN tänä aikana.

Ja minä olen jo naimisissa.  Undecided
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mammamma
Vieras
« Vastaus #7 : 18.03.2007 17:00:08 »

Hah, minulla on  venus 10.huoneessa Veskarissa. Ja olen lähtenyt kolmesta työpaikasta sen takia, koska pomo on ihastunut minuun liikaa... 

Vieläköhän jatkossa olis työpaikkaromansseja luvassa?

Omaa rakkauselämää katsoessa kannattaa tosiaan katsoa se oman natal-Venuksen sijainti kartalla ja katsoa mitä transiitteja siihen osuu.
Minulla on nyt alkamassa tarkka tr.  pluto aspect_sex venus , jonka pitäisi syventää tunne-elämää. Jotkut löytävät sen TOSI RAKKAUDEN tänä aikana.

Ja minä olen jo naimisissa.  Undecided

Täällä samat kuviot...  Sad  Huh
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 21.03.2007 17:50:25 »

..ja tyhmiähän saa ja pitää kysyä: natal venus? siiskö häh?
t.blondi pihalla  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 22.03.2007 13:07:46 »

..ja tyhmiähän saa ja pitää kysyä: natal venus? siiskö häh?
t.blondi pihalla  2funny

Se tarkoittaa siis syntymäkarttasi venusta. Smiley "Natal astrological chart" tarkoittaa omaa astrologista syntymäkarttaa.
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #10 : 24.03.2007 22:14:34 »

Asiasta toiseen - miksi nämä tunsivat toisiinsa vetoa? Onko se nuo Mars Venus jutut lopussa? Ei nekään mene ihan nappiin.

Nousumerkkisi on Skorpioni

Sinä et hievahdakaan paikaltasi ellei tarjolla ole jotain sinua todella puhuttelevaa tai muuten hiukan vaaralliselta tuoksahtavaa juttua. Mustavalkoisena tyyppinä ryntäät kehiin joko täysillä tai sitten et ollenkaan. Oletat muiden olevan pelissä samoilla panoksilla ja pistät epäröimättä viimeisetkin nappulasi pöytään yhteisen projektin hyväksi. Elämässä täytyy olla haasteita tai se ei ole sinun elämääsi. Kuitenkin vedät puoleesi uskomattoman varovaisia ja materiaalisia Härkä tyyppejä, joiden hitaus ja pelokkuus saa pian sappesi kiehumaan.

Aurinko Kauriissa

Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia keskittymään yhteen asiaan kerrallaan ja toimimaan silti ehdottomasti voimavarojesi asettamissa rajoissa. Väsyneenä joudut aina tinkimään työn laadusta ja siihen sinulla ei ole varaa.

Kuu Kaloissa

Sinulla tunteet ovat niin herkässä, että olet joutunut kasvattamaan kovan kuoren ympärillesi. Pienessä hiprakassa itku tulee sitten sitäkin helpommin. Oman herkkyytesi vuoksi ymmärrät joskus liiankin hyvin vaikeuksiin ajautuneita ihmisiä.

Merkurius Kauriissa

Sinun mottosi lienee: Puhutaan vain silloin kun on asiaa ja silloinkin lyhyesti. Eipä ole ihme, että moni aivan itsestään selvä asia jää muilta ymmärtämättä niukkasanaisuutesi vuoksi. Järjestelykykysi ansiosta sinut silti halutaan kaikkeen mukaan.

Venus Vesimiehessä

Sinä olet varsin jännittävä tapaus rakkauden maailmassa, sillä sinua on lähes mahdotonta miellyttää. Täytyy vain osata olla aidosti oma itsensä jos haluaa tehdä sinut onnelliseksi. Sinulle henkinen vapaus on rakkauden ehdoton edellytys.

Mars Vaa'assa

Sinulla on aina ajatus mukana touhuissasi, mutta se ei välttämättä olekaan niin hienoa kuin miltä se kuulostaa. Sinä nimittäin tuppaat ajattelemaan liikaa ja miettimään erilaisia vaihtoehtoja niin ankarasti, että itse suoritus saattaa jäädä kokonaan tekemättä.

*********minä:::

Nousumerkkisi on Vaaka

Iloisena ja sosiaalisena luonteena kaikki näyttää olevan sinulle helppoa, mutta päässäsi käy jatkuva armoton surina miettiessäsi eri vaihtoehtoja kulloisessakin tilanteessa. Pyrit Vaakanousuisena ottamaan kaikkien muiden mielipiteet huomioon päätöstä tehdessäsi ja siksi seurasi on niin kysyttyä. Pidemmän päälle tämä jatkuva arvioiminen käy tietysti raskaaksi ja siksi pyritkin alitajuisesti törmäilemään kyynärpää taktiikastaan tunnettuihin Oinaisiin, jotka ensihuuman haihduttua saavat sinut sekoamaan sukkiisi pohjattomalla itsekkyydellään.

Aurinko Jousimiehessä

Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia seikkailemaan ja etsimään uusia totuuksia tässä hetkessä. Vasta kun oivallat, että jokainen suunnitelma on tehty muutettavaksi pystyt toteuttamaan elämääsi mielekkäästi pysähtymättömänä tutkimusmatkailijana.

Kuu Jousimiehessä

Sinä se jaksat uskoa parempaan huomiseen vaikka mitä tapahtuisi. Tunteesi eivät tunne pysähtymisen käsitettä ja pettymystenkin keskellä jaksat etsiä valoa tunnelin päästä. Ja ainahan se valo on sieltä löytynyt. Vai mitä?

Merkurius Skorpionissa

Sanan säilä heiluu sinulla terävänä ja ehdottomana oman oikeuskäsityksesi mukaisesti. Et suostu esittämään mitään puoli totuuksia vaan otat kärkevästi kantaa joko puolesta tai vastaan. Voitat väittelyitä yhtä helposti kuin menetät ystäviä.  2funny 2funny

Venus Vaa'assa

Venus omassa merkissään nostaa sinusta esille rakkauden taiteilijan, jolle eivät riitä pelkät sanat ja erotiikka vaan kaiken on oksahdettava kohdalleen. Sinulle rakkaus on haastava palapeli, jota jaksat koota uudelleen ja uudelleen.

Mars Vesimiehessä

Mitä oudompi juttu sitä paremmalta se sinusta tuntuu. Olet parhaimmillasi sellaisten asioiden parissa, joita ei ole aikaisemmin päästy kunnolla kokeilemaan. Sinä et epäröi olla ensimmäisenä  asialla, sillä vaikeudet on luotu voitettaviksi. (tuon huomaa jokaisessa miesvalinnassa, kaikilla niillä joku valtavirrasta poikkeava juttu, uskomus, tausta, elämäntapa tms)

« Viimeksi muokattu: 24.03.2007 22:18:06 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 04.04.2007 20:28:57 »

No mitens sen sirahvin ja muidenkin kauriiden rakkausasiat? Omat rakkausasiani ovat tällä hetkellä kuin kuivaakin kuivempi Sahara. Grin
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Sissell
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 04.04.2007 21:33:46 »

Tuli mieleen tuosta ^Soul's Adventure^:n viestistä mieleen, että tunnen erään Kauris-Jousimies pariskunnan (seurustelusuhde) enkä kyllä oikeen voi käsittää kunnolla heidän suhdettaan  idiot2  Tai no en oikeastaan oikeen ollenkaan jos rehellisiä ollaan  Cheesy
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #13 : 05.04.2007 06:34:12 »

2funny   minä en muuten, nyt kun ajattelen, itse tunne yhtään kauris-joukkariparia, ehkä sekin sanoo jotain. Kun luin täältä taas näitä yhteensopivuuksia, niin kyllä noille minun viereisille huoneille kauris ja skorppari, aina suositellaan maata ja vettä.

Eilen kysyinkin, miksihän maa ja vesi sopivat keskenään paremmin (tunne ja käytäntö) kuin maa/ilma/tuli tai vesi/ilma/tuli.

Ilma on filosofiaa, henkeä, ideaa, tuli on tulta, toimintaa, intohimoa. Mikä siinä on se ero.. vai vesi sammuttaa tulen ja haihtuu ilmaan (sammuttaa ja katoaa, ei hyvä?)? Skorppari sanoi höyryävänsä kanssani, ihmettelin mistä on kyse. Maamerkki sanoi, ehkä sammuttaa tultani eikä voi elementilleen mitään. Aloinkin miettiä kaurisjuttua nimenomaan elementtien kannalta - nyt kun olen kokenut tulen, veden ja maan, on varmaan ilmaa edessä.

Ja maa? Tuli voi polttaa maan (maakin sammuttaa tulen, nuotion) ja ilma on kaukana siitä, yläpuolella, vai= ? Nimenomaan hengen lentoa ei vesi-maa tyypissä ollut, vesi-ilma tyypissä olikin jo; sitä ennen, tuli-maa tyypissä nyt oli ainakin toimintaa-
« Viimeksi muokattu: 05.04.2007 06:38:30 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 05.04.2007 06:55:05 »

Maan on vaikea sietää "ilmailua", kepeyttä, liihottelua, asioiden ennaltamääräämättömyyttä, haihattalua, epämärääräisyyttä...Siinä missä ilma on taiteellisen epämääräisen idealistinen, maa on konkreettinen, konservatiivinen, jalat maassa ja erittäin realistinen. Näin ollen ne ovat toistensa vastakohtia. Maa voi aiheuttaa ilmassa ärsyttävää jähmeyden ja muuttumattomuuden tuntua, Maa taas kokee olonsa epävarmaksi ihmisen kanssa, joka sinkoilee joka suuntaan ja on vähän sitä sun tätä ja katselee maailmaa pilvistä päin.

Tuli ja maa eivät ole mikään todella huono yhdistelmä. Itse tulen esim. todella hyvin toimeen Oinaiden ja Jousimiesten kanssa, JOS heissä on Maata joukossa. Parhaat ystäväni ovat tällä hetkellä 2 oinasta (Aurinko-Oinas, Kuu-Leijona ja loput maamerkkejä x 2 (ovat syntyneet samana päivänä) ja yksi jousimies (tuplajouskari, kuu kauriissa). Smiley

Maa ja vesi sopivat siksi paremmin yhteen kuin ilma ja maa, koska vesi ei kaikesta tunteellisuudestaan huolimatta ole epämääräinen tai leijuva. Maa on konkreettinen ja maanläheinen, haluaa syvällisyyttä omiin suhteisiinsa - vesimerkit taas kaipaavat tasoittavaa elementtiä heidän tunneheilahduksilleen, mitä maamerkit usein voivat tarjota. Lisäksi vesimerkit herättelevät maamerkkien "uinuvaa" tunnemaailmaa, samalla kuitenkin antamalla maan jalkojen alle. Täydellinen match siis. Smiley
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: