Ykköshuoneen stelliumista - joku kysyi että miten koette sen, heikkous vaiko voimavara. Tjaa, minusta se on enemminkin työsarka.
Tuon stelliumin piikkiin laittaisin mm. sen, että kiinnostun asioista aivan valtavasti, olen kova aloittamaan ja kokeilemaan uusia juttuja ja
omaksun helposti asioita. Ja toisaalta taas kyllästyn myös äärimmäisen nopeasti kun olen kokeillut jonkun jutun "läpi". Tuon alussa jonkun ykkös-stelliumin yhteydessä mainitun
tyrannipuolen tunnen itsessäni, vaikkei se kai kovin usein nykyään vallalle pääsekään
Mutta lyhyesti, minusta stellium on sellainen "halolla-päähän"-mallinen läksy.
Kiitos kitetyksestä!
Mulla löytyy myös
1 huone (osittain kyllä 12 huone) stellium.. Ja kuulostaa tutulta.
Tuo asioiden nopea omaksuminen aiheuttaa kyllä valtavasti pään vaivaa muille. Ihmiset eivät voi aina ymmärtää kuinka vikkelä ajatuksen juoksu ja asioiden yhdistämiskyky ja sitä kautta toimintamallin muuntamis kyky ihmisellä voi olla.
Ja tuo Tyrannius on loistava kuvaus... Kyllä se välillä yrittää aina puskea läpi.. Oinasmaisuutta kenties? Ja mulla kenties korostuu tämä persoonallinen valmius kun 1 huoneessa on osittain 2 stelliumia... Toinen alkupuolella ja toinen loppupuolella. Toinen
toinen
. Ja kun mitettii että oinasta korostava stellium on osittain siis 2 huoneen puolella (henkiset voimavarat) niin voisi kuvitella että tuo tyrannimaisuus korostuu tässä tyypissä aikalailla.... Ilmankos!
Kiitos tästä.