Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huone 7 tyhjänä  (Luettu 19792 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #15 : 11.03.2007 20:19:36 »

Elämäilo  , on tässä sekoillu yks sun toinenkin. Terkuin "se toinenkin"  Grin smitten

Taitaa olla tähdet semmoisessa kömmähdysasennossa tänään että saa nauraa itselleen.

Hei "Ladybird"

Juu, taitaa olla tähtien syytä  Grin
- flunssanikin sotkee päätäni ...

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**

Where you stumble, there lies your treasure

Profiili
« Vastaus #16 : 12.03.2007 02:08:11 »

7. huone on tyhjä, huoneen kärki vesimiehessä. Siitä kai voi jotain päätellä.
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 12.03.2007 14:40:46 »

Ai siellä ON sittenkin jotain elämää seiska huoneessa? Ohopsista.... Cheesy No, ehkä henkilöt, joilla sitten OIKEASTI on seiska huone tyhjä, saavat tästä apuva ongelmiinsa Grin

Tässä sitä taas nähdään, miten vähän minä oikeasti ymmärrän astrologian päälle! Selittäkää minulle asiat ihan kuin ekaluokkalaiselle. Esimerkiksi Pallaskisan "7. huoneen kärki Ravussa ja merkin hallitsija omassa merkissään. MUOKS: Kuuhan on vieläpä yhtymässä DC:lle!" ei sano minulle yhtään mitään! Grin En ymmärrä tuosta hönkäsen pöläystä.
tallennettu
Harschi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 12.03.2007 15:44:08 »

Olen käynyt syntymässä Kuopiossa, mutta itse en ole peruskarttoja tehdessäni nähnyt mitään eroa Vehmersalmen ja Kuopion välillä tehdyissä kartoissa  Grin

Mun astro-ohjelma ei tunne Vehmersalmea lainkaan. Kun olisin heti laittanut Kuopio, niin olis säästynyt paljolta vaivannäöltä, nyt piti plarata nettiä, että Vehmersalmi, Vehmersalmi... what the hell...  Huh
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 12.03.2007 16:10:07 »

Hei ^Soul's Adventure^, mikäs olikaan nousumerkkisi? Vaaka? Seitsemännen huoneen kärki tulee silloin vastakkaiseen merkkiin eli Oinaaseen ja sen hallitsija on Mars. Katso, missä Mars sijaitsee.

Perinteiset merkkihallitsijat menee seuraavasti:
Oinas - Mars
Härkä - Venus
Kaksoset - Merkurius
Rapu - Kuu
Leijona - Aurinko
Neitsyt - Merkurius
Vaaka - Venus
Skorpioni - Mars
Jousimies - Jupiter
Kauris - Saturnus
Vesimies - Saturnus
Kalat - Jupiter

Hei - nyt vasta huomasin tämän...

Käsitinkö oikein...siis kun 7 huoneen kärki menee Kaloihin ja Jupiter on 8 huoneessa, niin sehän tukee tuota Pluto 12 huoneessa Ascilla teemaani  Undecided

'eihän yksin kuolo musta
iäks anna unohdusta
myöskin uni antaa sen
helpomman ja lyhyen'
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #20 : 12.03.2007 16:12:04 »

Lainaus käyttäjältä: AthaMaarit
Tässä sitä taas nähdään, miten vähän minä oikeasti ymmärrän astrologian päälle! Selittäkää minulle asiat ihan kuin ekaluokkalaiselle. Esimerkiksi Pallaskisan "7. huoneen kärki Ravussa ja merkin hallitsija omassa merkissään. MUOKS: Kuuhan on vieläpä yhtymässä DC:lle!" ei sano minulle yhtään mitään! Grin En ymmärrä tuosta hönkäsen pöläystä.

Hee, tässä nyt sitten "kuuro taluttaa sokeaa" kun en itsekään ole vielä hankkinut kauhean vankkaa tietopohjaa astrologiasta, opettelen vasta Smiley

Syntymäkartta jaetaan 12 huoneeseen, jotka edustavat eri elämänalueita, tässä tapauksessa on kyse 7. eli suhteiden huoneesta jonka kärki on DC eli Laskeva merkki (aina vastapäätä Nousevaa merkkiä, sillä AC-DC on akseli Smiley). Sinulla tämä kärki on Ravun merkissä ja Ravun merkin hallitsija on KUU. Kun Kuu on Ravussa, se on omassa merkissään, siis hallitsemassaan merkissä Smiley Ja se yhtymä DC:lle tarkoittaa sitä, että Kuu on kyllin lähellä DC:tä Smiley Joka taas merkitsee sitä, että tuolla aspektilla on omat vaikutuksensa  Cheesy

Öh, selvensikö lainkaan?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 12.03.2007 16:27:38 »

tää on jännä kun sinne "tyhjää täynnä ja pimmeetä puolillaan" olevaan kammariin lähtee ettimään asukkeja niin törmääkin "selittäviin"
asteroideihin,
tuolta linkkivinkistä poimittuja:
eikös siellä puoleensa vedä Dionysus alias bacchus,alias viininlitkijä,
tottamooses,
ja Orcus,alamaaliman demoni ja monsteri,ei sunkhas kauneudella pilattu!
Vulkanus,"suuri planeetan metsästys" suomeksi "helmat korvissa miehen perässä"
Hylonome etsii iänkaiken hyväksyntää,
Askalaphus tais sekin saada miehen hengiltä?
Hekate noituu ja kiroaa miehen sammakoksi,jos ei suutelo onnistu,
Kronos tarkalleen deskendentilla kuohitsee jo mennen tullen ajan tappamiseksi,
ja järkiparka ,logos,syttyy vasta asteen päässä 8 huoneen puolella,
järkiliittoko tässä solmia pitäisikin?
kuka enää uskaltaa tuon jälkeen?
Tanhua sanoikin  skorpioni:sta.."jos haluat rakkauden paratiisiin,tervetuloa helvetin kautta!"
tallennettu
Harschi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 12.03.2007 16:44:18 »

Käsitinkö oikein...siis kun 7 huoneen kärki menee Kaloihin ja Jupiter on 8 huoneessa, niin sehän tukee tuota Pluto 12 huoneessa Ascilla teemaani  Undecided

No eihän se välttämättä, tai no tavallaan... sehän voi tarkoittaa, että tarvitset parisuhteelta todella syvälle menevää, transformatiivista läheisyyttä... päästät kumppanin todella sisimpääsi. Kuten Ismo Alanko aikanaan lauloi: "Minä avaan sieluni ovet, sinä kävelet sisään ja hymyilet, viet minut matkalle ulos, ulos maailmaan... joka kerta kun portin se läpi kuljen, olen puhtaampi ja voimakkaampi...". Tuo Jupiter on sun mies ja se seikkailee siellä sun 8. huoneessa. Se voi myös tarkoittaa, että parisuhteet tuovat mukanaan todella syvällisiä muutoksia, draamaa, upheavals jne.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 12.03.2007 16:55:44 »

Asian vierestä vielä sen verran, että ootteko huomanneet, että täällä voorumilla on ollut muutaman päivän hyvin voimakas positiivinen meno ja hengenlento!?!
Se on mun mutu. Nyt täytyy penkoa tyhjää seiskaa.

Olen huomannut saman, ei ole ollut riitoja ilmassa lainkaan...

(http://www.smilieland.com/graphics/0005.gif)
tallennettu

Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #24 : 12.03.2007 16:58:04 »

No meikäläisen "typötyhjä" seiska on toki täynnä murkuloita, mutta että LONNROT ihan huoneen kärjellä! Kuinka kalevalaista!

Cheesy
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 12.03.2007 17:39:20 »

AthaMaarit,

Kuu on tosiaan sinulla enemmän tai vähemmän yhtymässä laskevaan merkkiisi ja sijaitsee siis Ravun merkissä. Näin profeetan ja oraakkelin ominaisuuksilla varustettuna  Wink näkisin sinulle kumppanin, joka on hyvin sinut naisellisen puolensa kanssa ja jolle tunteet ovat kaikki kaikessa! Näillä ominaisuuksilla riippumaton Oinas-pässikin saattaa kiinnostua parisuhteesta.

On melko tavallista, että kumppania haetaan johonkin tiettyyn tarkoitukseen - jos ei muuta niin yksinäisyyttä poistamaan, mutta sinua tuskin kiinnostaa, ellei ole kyse aidosta rakkaudesta.

Miltä kuullostaa?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Freyja
Vieras
« Vastaus #26 : 12.03.2007 19:59:53 »

Isälläni on  kuu 7. huoneessa ja vaimonsa eli äitini on ihminen jolla epäilen - ei tuo naisellinen naiseus ole kovinkaan tuttu juttu ollut. Tosin mistäs minä sitä tiedän  crazy2 Kova flitti äitini kuitenkin oli - ja on edelleen.  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 12.03.2007 21:05:04 »

Freyja, onko isäsi Kuu/DC-merkki Rapu vai joku muu?
tallennettu

www.horoskooppi.com
Freyja
Vieras
« Vastaus #28 : 12.03.2007 21:27:15 »

Freyja, onko isäsi Kuu/DC-merkki Rapu vai joku muu?

DC 0,05 astetta oinasta. Mitä ajattelit?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 12.03.2007 21:42:58 »

Eli Kuukin on ilmeisesti Oinaassa, ellei 7. huone ole harvinaisen iso.

DC ja 7. huoneessa olevat planeetat kertovat puolisosta - jos kärki on Oinaassa, niin puoliso voi olla ihan konkreettisestikin tämän merkin edustaja, tai sitten hän on vaikkapa muuten itsenäinen, itsevarma ja kiivasluontoinen henkilö, vähän sellainen kilpailuhenkinen yrittäjä- tai soturiluonne. Lisävalaistusta antaisi DC:n hallitsijan sijainti, joka olisi isäsi tapauksessa Mars.

Lunean luennon mukaan Kuu miehen kartalla kuvastaa myös puolisoa, joten jos se sijaitsee isälläsi Oinaassa, niin sehän vain vahvistaisi tuota DC:n sanomaa. Tulkkaisin niin, että vaikka puolisolta toivotaan itsenäistä luonnetta, niin vahva sitoutuminen parisuhteeseen olisi myös plussaa.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: