Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huone 7 tyhjänä  (Luettu 19814 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 12.03.2007 22:09:10 »

Käsitinkö oikein...siis kun 7 huoneen kärki menee Kaloihin ja Jupiter on 8 huoneessa, niin sehän tukee tuota Pluto 12 huoneessa Ascilla teemaani  Undecided

No eihän se välttämättä, tai no tavallaan... sehän voi tarkoittaa, että tarvitset parisuhteelta todella syvälle menevää, transformatiivista läheisyyttä... päästät kumppanin todella sisimpääsi. Kuten Ismo Alanko aikanaan lauloi: "Minä avaan sieluni ovet, sinä kävelet sisään ja hymyilet, viet minut matkalle ulos, ulos maailmaan... joka kerta kun portin se läpi kuljen, olen puhtaampi ja voimakkaampi...". Tuo Jupiter on sun mies ja se seikkailee siellä sun 8. huoneessa. Se voi myös tarkoittaa, että parisuhteet tuovat mukanaan todella syvällisiä muutoksia, draamaa, upheavals jne.

Voi kiitos Harschi  Smiley

Nyt ymmärrän - näinhän on muuten käynytkin... ja sitten kun Chiron asuttaa tätä 7 huonetta, niin haavaa on tullut mutta parannustakin...
ja putsausta on ollut arpienkin alta ihan kiitettävästi.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 12.03.2007 22:52:33 »

Löysinpä yhden elävän elämän esimerkin Kuusta huoneessa 7. DC on Kaksosissa, Kuu Leijonassa, eli jo lähempänä 8. huoneen rajaa.

Kyseessä on veljeni, joka on pariutunut  aurinko  leijona:n ja  askendentti kaksoset:n kanssa. Klassisia pitkän parisuhteen elementtejä siis. Kuut heillä ovat tarkoin oppositiossa toisiinsa.

Veljeni puoliso on melko erikoinen - peppipitkätossumainen - taiteilijatyyppi, jolla on kuitenkin iso ja lämmin sydän.  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 12.03.2007 23:49:25 »

Lainaus
On melko tavallista, että kumppania haetaan johonkin tiettyyn tarkoitukseen - jos ei muuta niin yksinäisyyttä poistamaan, mutta sinua tuskin kiinnostaa, ellei ole kyse aidosta rakkaudesta.

Miltä kuullostaa?

Kuulostaa ihan oikealle. Kyseessä täytyy olla aitoa rakkautta, vaikkei suhde sitten kestäisikään kuin vähän aikaan. Anna piutpaut miehille ja suhteille todella herkästi, vaikka ihastelenkin ihmisiä helpolla. Yksinäisyys ja oma aika ovat niin kovia sanoja elämässäni, että kyseessä saa olla todella erikoinen henkilö, että hän pääsee minun tilaani asustelemaan.

Lisäksi kuuntelen untuitiotani. Jos intuitio sanoo vähänkin, että ei niin sitten se on ei. Mieluummin yksikseni, kunnes vastaan tulee mies, joka herättää intuitioni "Tässä sitä nyt ollaan!" Grin Olen myös nähnyt kaikki tähän mennessä olleet poikaystäväni ja suhteet heidän kanssaan ennakkoon ja tiennyt, millaista henkilöä ja miten pitkää suhdetta odottaa.
« Viimeksi muokattu: 13.03.2007 00:04:11 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #33 : 13.03.2007 00:06:14 »

Eli Kuukin on ilmeisesti Oinaassa, ellei 7. huone ole harvinaisen iso.

DC ja 7. huoneessa olevat planeetat kertovat puolisosta - jos kärki on Oinaassa, niin puoliso voi olla ihan konkreettisestikin tämän merkin edustaja, tai sitten hän on vaikkapa muuten itsenäinen, itsevarma ja kiivasluontoinen henkilö, vähän sellainen kilpailuhenkinen yrittäjä- tai soturiluonne. Lisävalaistusta antaisi DC:n hallitsijan sijainti, joka olisi isäsi tapauksessa Mars.

Lunean luennon mukaan Kuu miehen kartalla kuvastaa myös puolisoa, joten jos se sijaitsee isälläsi Oinaassa, niin sehän vain vahvistaisi tuota DC:n sanomaa. Tulkkaisin niin, että vaikka puolisolta toivotaan itsenäistä luonnetta, niin vahva sitoutuminen parisuhteeseen olisi myös plussaa.

wau, isäni ( kuu  oinas & aurinko  leijona  askendentti  vaakamars  leijona
ja äitini on  aurinko  leijona  kuu  kauris  smitten nousevasta en ole varma.

Mielenkiintoista sekin, että minä olen  aurinko  oinas  kuu  vaaka  askendentti  rapu ja sisareni on  aurinko  leijona  askendentti  vaaka  kuu  skorpioni

miten nuo perheessä menevätkin sekaisin  Grin
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 13.03.2007 09:25:21 »

Tanhua sanoikin  skorpioni:sta.."jos haluat rakkauden paratiisiin,tervetuloa helvetin kautta!"

...Jotakin tällaista uumoilinkin  2funny

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: