Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Synastria: Pluton yhtymä Askendanttiin  (Luettu 2840 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dissolve
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 11.03.2007 11:37:45 »

Huu, tulinpa mielenkiinnosta pitkästä aikaan katsoneeksi minun ja ex-poikaystäväni karttaa, ja huomasin että meillä molemmilla on toistemme karttoihin Pluton yhtymä Askendanttiin, asteen orbilla :O (minulla Pluto 0-SCO-32 ja hänellä Asc 1-SCO-32, hänellä Pluto 22-LIB-08 ja minulla Asc 20-LIB-36)

Seurustelimme aikoinaan kuukauden, jonka jälkeen hän totesi "ettei kykene sitoutumaan minuun" ja halusi jatkaa vain ystävinä. Tästä on aikaa kohta vuosi ja silti joku selittämätön voima tuntuu vetävän meitä puoleensa. Emme pysty keskustelemaan asioista kunnolla (Merkuriukset neliössä), mutta seksi kyllä toimii lähes alkukantaisella himolla (Venus ja Mars yhtymässä). Suhde häneen sai minut hakeutumaan terapiaan koska se toi pintaan oman kipeän äitisuhteeni (minulla Kuu 8.huoneessa, hänen Khironinsa tarkassa yhtymässä Kuuhuni) - en koskaan ollut "tarpeeksi hyvä" äidilleni enkä tuntenut olevani sitä tälle miehellekään.

Miten tuon Pluto - Askendantti -yhtymän pitäisi parisuhteessa ilmetä tai mitä se edustaa siinä, varsinkin kun se on molemmilla? Jostain muistan lukeneeni että se olisi merkki siitä että pari on ollut pari myös menneissä elämissä, mutta miten on?
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: