Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kirje  (Luettu 12076 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« : 11.03.2007 14:43:28 »

Kenelle haluaisit kirjoittaa kirjeen?

Minä kirjoitin kirjeen äidilleni.

Elämä on sarja tapahtumia. Elämä on täynnä liikkeitä, värejä, muotoja. Me olemme tässä maailmassa kiinni, materiasta riippuvaisia ihmisolentoja. Me olemme valo-olentoja, jotka tarvitsevat näkymätöntä ei-aineellista energiaa. Olemme tasapainossa maan ja taivaan välissä. Ihmisenä oleminen on jatkuvaa kasvamista ja sopeutumista aikojen vaihtelussa. Käymme läpi aamuja ja öitä, kesiä ja talvia. Me tunnemme lämpöä ja kylmyyttä, olemme nälkäisiä ja kylläisiä.

Me olemme molemmat syntyneet naisen kehoon ja se on suuri osa tätä elämäämme. Ilman sinua minä en olisi tässä, me olemme osa suurta ketjua, sinun äitisi synnytti sinut, sinä minut ja jonain päivänä minä jatkan tätä ketjua eteenpäin. Meillä on jumalallinen taito jatkaa elämää. Emmekä siihen pystyisi ilman miehiä, jotka ovat myös suuri osa elämäämme niin fyysisellä ja henkisellä tasolla.

Me olemme erilaisia yksikköjä. Kuulumme samaan yksikköön, perheeseen, joka on aivan ainutlaatuinen omine haasteineen ja palkintoineen. Olemme osa Suomea, kaunista pohjoista maata, joka on antanut meille mahdollisuuden kokea juuri niitä asioita, joita tämä ympäristö meille tarjoaa. Me olemme osa Universumia, joka pitää sisällään kaiken, jonka me jokainen ymmärrämme syvässä sielussamme, sillä onhan se meidän kaikkeuskotimme.

Elämä antaa meille jokaiselle omanlaisemme tien. Siihen kuuluu yksilönä kehittyminen, tunteiden tunteminen, oppiminen, ihmissuhteet, raha, työ, asuminen, liikkuminen, haaveileminen. Meillä on velvollisuuksia itsestämme ja toisistamme. Meillä on paljon valintoja. Meillä on paljon epäonnistumisia ja onnistumisia. Meillä on aistit, joiden avulla voimme kokea hyvä ja pahaa. Meillä on sielu, joka on aina ikuinen ja muuttumaton. Se on kuin tukeva, turvallinen muuri, joka ei mene ikinä hajalle, se on paikka, jossa elää puhdas rakkaus ja valo.

Elämässämme me opimme kaiken sen, mille olemme avoimia. Me opimme erottamaan oleellisen epäoleellisesta. Me opimme hallitsemaan ajankäyttöämme ja tunteitamme. Me opimme löytämään sisäisen viisautemme ja kuuntelemaan hiljaisuutta. Me opimme olemaan aitoja ja rakastavia. Me opimme uskomaan ja luottamaan. Minä olen oppinut sinulta paljon, niin hyvän kuin pahan kautta. Olen oppinut ymmärtämään jotain, mikä on erilaista kuin minä. Lopulta opin, että minussa on paljon samaa kuin sinussa. Olen oppinut ymmärtämään syitä ja seurauksia, jotka ovat itsestäni riippumattomia. Lopulta opin, että minä pystyn vaikuttamaan kaikkeen. Minä olen oppinut että kaikella on tarkoituksensa. Sinä olet vahvistanut minua ja minä olen kasvanut omaksi itsekseni ammentamalla myös sinun kokemuksiasi ja viisauksiasi. Minä tunnen ja tiedän, että olen sinulle aivan yhtä suuri opettaja, kuin sinä minulle.

Minä olen oppinut päästämään irti ja olemaan itsenäinen. Kaikista suurin ja antoisin opetus, minkä olet minulle antanut, on anteeksi antamisen lahja. Oli paljon asioita, jotka koin vääriksi ja epäreiluiksi. Nyt näen, että kaikki on tapahtunut juuri niin kuin pitikin. Minä tiedän nyt että sinä olet tehnyt aina parhaasi.

Äiti, minä niin rakastan elämää. Rakastan kauneutta ja huumoria. Rakastan sitä, että minulla on äiti, joka olet sinä. Olemme tehneet useita sielun sopimuksia ja näetkö mihin olemme tulleet? Olemme kaksi kaunista sielua, jotka sointuvat yhteen ilman vastakkaisia rooleja. Emme enää ole uhreja tai dominoijia toisillemme, vaan olemme oppineet ne kaikki asiat, joiden vuoksi elimme useita elämiä yhdessä ollen riippuvaisia ja koetellen toisiamme. Me löysimme vastaukset ja ratkaisut, yhdessä ja erikseen. Olemme kasvaneet yhteen, sieluksi ilman persoonaa. Me vain olemme, ikuisessa yhteydessä, joka ei vaadi enää mitään. Se on niin vapauttavaa. Minä tunnen miten vahva sinä olet ja miten kirkas valosi on ja minun valoni yhtyy sinun valoosi aina, sillä olemme sukulaisia Jumalallisen energian kautta. Olkaamme jatkossakin puhtaita ja pyyteettömiä, tavatkaamme silloin kun se on tarpeellista. Samalla viivalla, samassa ajassa, aina. Kiitollisuus täyttää sieluni ja sydämeni. Kiitos tästä yhteisestä retkestämme.

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 11.03.2007 22:57:03 »

Aivan ihana kirje.  Cry  smitten Ja aivan ihana ja avoin henkisille asioille taitaa äitisikin olla, kun voit tuollaisen hänelle kirjoittaa?  coolsmiley Aiotko oikeasti antaa tuon hänelle?   Aivan varmasti unelmalahja äidillesi tuollainen, kun itse ajattelen, että joskus omat tyttäreni minulle jotain vastaavaa voisivat kirjoittaa niin niisk... Tulisi todella olo, että on jossain onnistunutkin.  Cry smitten angel Itse voisin tällä hetkellä kirjoittaa kirjeen exälleni...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.03.2007 22:59:24 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #2 : 11.03.2007 23:38:18 »

Kyllä hän on hyvin avoin henkisille asioille ja meillä on aivan ihmeellisen hyvin toimiva intuitiivinen yhteys!  Smiley

Kyllä minä tuon kirjeen meinaan lähettää ja käsin kirjoitettuna, vaikka tuntuukin että sanotut ja kirjoitetut sanat voivat olla turhiakin - ei niitä aina tarvita. Huomenna on muuten äipän synttärit.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 12.03.2007 22:53:17 »

Kyllä hän on hyvin avoin henkisille asioille ja meillä on aivan ihmeellisen hyvin toimiva intuitiivinen yhteys!  Smiley

Kyllä minä tuon kirjeen meinaan lähettää ja käsin kirjoitettuna, vaikka tuntuukin että sanotut ja kirjoitetut sanat voivat olla turhiakin - ei niitä aina tarvita. Huomenna on muuten äipän synttärit.  Smiley

Ihanaa. Onnea äidillesi!  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #4 : 12.03.2007 22:55:21 »

Äiti oli saanut tänään - syntymäpäivänään - postista jonkun Siwan mainoslehtisen, jossa luki "Suomen Suosituimman Synttärit" mikä ei siis mitenkään liittynyt äitiin..  2funny
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #5 : 13.03.2007 16:57:07 »

Ai tähän saa kirjoitella kirjeitä, joita ei välttämättä koskaan lähetä?
No minun kirjeeni osoitan Herra M:lle.

Kuukauden se kesti. Se oli oikein mukava, opettavainen suhde. Sinä olit myös mukava, hellä ja sait minut nauramaan. Aikaisemmin minua ei ole kukaan saanut nauramaan, tämä oli siis aivan uusi ja ihmeellinen kokemus. Sinä kohtelit minua hyvin... Loukkasit vain vähän ja vain kerran. Saattoihan se johtua siitä, että minä olin jalat maassa ja pää vain sopivasti pilvissä. Realiteetit pysyivät mukana. En tipahtanut korkealta. En tipahtanut oikeastaan ollenkaan... Kantapääni vaan tapasivat taas maanpinnan, ehdin katsos ja varvastella.

Eikä olekin niin, että joku nainen, josta olet todella välittänyt tai jopa rakastanut, on satuttanut sinua pahasti? Minuakin on satutettu aikaisemmissa suhteissa. Eikös olekin jännää, että seuraavissa suhteissa ei osaa enää heittäytyä ja ihastua kunnolla. Sitä menee varovaisesti ja hipsutellen tarkkailee mitä tästä tulee ja tuleeko mitään. Tuhon enteet huomataan ennenkuin niitä on ja sitten juostaan satasta karkuun ennenkun ehtii mitään edes sattua. Ikävä kyllä minä en nyt olisi lähtenyt karkuun. Minä huomasin kyllä ne tuhon merkit, ne olivat ilmassa ja ensimmäisestä päivästä lähtien. Ajattelin tosin kohtaavani ne pystypäin, varmana ja rohkeana. Valmiina voittamaan ne ja ylittämään sen suuren Pidettyneisyyden Vuoren. Sinä vain lähdit karkuun ennen kuin minä ehdin edes saada selvää siitä, mikä se tuho oli.

Sinä olet jännittävä. Olet jotenkin hyvin avoin, mutta sinussa on kuin suljettuja ovia. Huoneita, joihin minä en pysty kurkistamaan. Enkä minä haluakaan tietää mitä ne kätkevät.. en ennenkuin sinä olet valmis kertomaan. Ehkä sinä huomasit sen, että minä ymmärsin niiden huoneiden olemassa olon ja se säikäytti sinut. Et uskalla luottaa ja avautua. Ehkä se on parempi niin, mutten minä olisi sinua koskaan satuttanut. Olen kiltti ihminen, vaikka olenkin tiukkatäti ja vielä kovis.
Niitä huoneita on seitsemän. Seitsemän suurta salaisuutta. En tiedä miksi tiedän sen... Minulla on vain vahva tunne siitä.

Kiitos kumminkin tästä kaikesta. Opin itsestäni uusia asioita, ja ehkä seuraavaksi olen valmis siirtymään jo "kunnon miehiin" ja jätän tämän pahapoika-vaiheeni taakse. Älä pelkää, en minä oikeasta ole vihainen, vaikka ärähdinkin ja saatoin sanoakin pahasti, kun taas petit luottamukseni. Kyllä sinä tiedät, että minä olen aina tässä jos haluat puhua. Minulle sinä voit puhua.. Mutta syliini sinä et pääse enää. Oma vika kun lähdit, en minä olisi sinua vielä pois nakannut.

See you on the other side. Far away from the other side.

Meidän matkamme on kesken.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Freyja
Vieras
« Vastaus #6 : 13.03.2007 17:06:38 »

Cry Cheva, minun ei tarvitse kirjoittaa kun sinä kirjoitit jo puolestani.  Cry Kerran tällaisen kirjeen olen lähettänyt (näitä kirjeitä on nimittäin monia koneellani) ja se ei johtanut muuhun kuin kuukauden täydelliseen tavoittamattomuuteen. Sitten eräänä iltana tämä mies tuli ikkunalleni heittelemään kiviä (kuulin sen myöhemmin), mutta minä nukuin pois krapulaani, joka oli nollausta edesmenneelle suhteelle... että näin.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 13.03.2007 17:12:59 »

cheva

tuo oli tosiaan kuin myös minun elämästäni kirjoitettu jos katsotaan muutamaa vuotta taaksepäin.

mutta eikös se ole niin että mikä ei tapa vahvistaa. ja tärkeäähän ei ole se mitä meille tapahtuu omassa elämäsämme vaan miten toimimme sen jälkeen mitä meille on kulloinkin tapahtunut.

ja älä menetä toivoasi...kyllä ne hyvätkin miehet eteesi kolahtaa jollei ole jo kolahtanutkin...niin se kävi miullekii.

omalla kohdallani voisi jopa sanoa että nyt paistaa taas se päivä risukasaankin..siis monen vuoden tauon jälkeen olen tainnut taas löytää sen suhteen joka toimii ja kestää... smitten
tallennettu

Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #8 : 13.03.2007 17:17:35 »

angel

Freyja, sittenhän meitä on kaksi samassa veneessä. En itse tiedä haluanko lähettää tuota kirjettä. Ehkä voisin joskus sen hänelle jotenkin välittää.

Saitko enää yhteyttä tuohon mieheen? Mitä ajattelet hänestä nyt?

Jadeania: Kiva kuulla Smiley ja kyllähän se "mister right" vielä löytyy. Nuori ja elämä edessä jos luoja suo. Ja eihän sitä tiedä, jos vaikka joku näistä menneistäkin yhtäkkiä jälleen haluaa palata. Sitten vaan pitää miettiä tarkkaan otetaanko niitä enää vastaan.

Elämä muuttuu, ihmiset muuttuu. Saa nähdä kuuloonkaa Hänestä vielä jotain. Jotenkin tuntuu, että kyllä kuuluu. Mutta sen näkeepi sitten.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 13.03.2007 17:27:55 »

Jadeania: Kiva kuulla Smiley ja kyllähän se "mister right" vielä löytyy. Nuori ja elämä edessä jos luoja suo. Ja eihän sitä tiedä, jos vaikka joku näistä menneistäkin yhtäkkiä jälleen haluaa palata. Sitten vaan pitää miettiä tarkkaan otetaanko niitä enää vastaan.

Elämä muuttuu, ihmiset muuttuu. Saa nähdä kuuloonkaa Hänestä vielä jotain. Jotenkin tuntuu, että kyllä kuuluu. Mutta sen näkeepi sitten.

niin joskus niistä kuuluu jopa vasta monien vuosienkin päästä joskus ei.olipa asia kummin vaan niin uskon siihen että uudestaan tapaamiselle on aina jokin syy. itse edelleen 2:den ex miehen kanssa hyvänä ystävänä...mutta selväksi heille tein alusta asti että takaisin en häntä ota.

samoin on nykyisellä miehelläni...taitaa olla ainakin tällä hetkellä ex naisensa paras ystävä edelleen.

onneksi meillä luottamus molemmin puolinen joten kaikki ystäviä kaikkien kanssa edes jotenkin...

meniks tää juttu taas vähän aiheen vierestä no mutta kuitenkin.. Wink
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #10 : 13.03.2007 22:24:09 »

Cheva, kyseinen mies on edelleen ystäväpiirissäni, mutta etäännyimme toisistamme aika lailla. Nyt kun ajattelen (näin häntä juuri pari päivää sitten) etten tahtoisi hänen tyttöystävän asemassa ollakaan. Tyttö parka joutuu katselemaan sitä katoamis-meininkiä edelleen. Muuttivat yhteen - erosivat - palasivat yhteen jne jne.  buck2

Eli loppu hyvin, kaikki hyvin  smitten parempia miehiä tulee!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 13.03.2007 22:53:43 »

Voi kun hieno idea,
ja kauniita kirjeitä!

Joskus minäkin kirjoittelin lähettämättömiä kirjeitä, jonnekin disketeille ne jäivät.  Undecided

Tässäpä niitä olisi hyvä purkaa, mutta nyt tuntuu ettei ole siihen tarvetta.

Jatkakaa ihmeessä...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kaiko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 14.03.2007 14:18:42 »

Olet ollut yksinäinen ja masentunut. Et tiedä mitä elämälläsi tekisit, tiedät vain että haluat lapsillesi parasta, mutta tunnet että et pysty siihen. Olet ollut voimaton ja sulkeutunut. Minne olet kadottanut kykysi hassutella ja nauraa, missä on loputon hellyytesi? Älä enää koveta itseäsi tai kadotat juuri sen puolen mitä pidät itsessäsi parhaana. Pelkäät että puolisosi ei rakasta sinua, kyllä hän varmasti rakastaa omalla tavallaan. Kaipaat syliä ja kosketusta, ehkä vielä jonain päivänä...Olet menettänyt uskosi rakkauteen, uskot vain äidin ja lapsen väliseen rakkauteen, olet muutakin kuin äiti olet sinä! Tulevaisuus on pimeää ja se pelottaa, rukoilen että saat voimia ponnistaa itsesi takaisin elämään. Usko yhä sydämesi ääneen se on sinussa ainutlaatuista se että teet asiat kuten sydämesi sinulle sanoo.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #13 : 14.03.2007 15:18:45 »

Hei vaan typykkä!

Katso itseäsi. Sussa on stailia ja draivia. Vihdoinkin olet onnistunut tekemään muutoksia elämässäsi, etkä ole enää se kamalan epävarma hiljanen outo nössö, jota kaikki katsoo pitkään ja pitää idioottina. Etkä ole enää se kapinoiva teini, joka teki kaikki typeryydet, että olisi saanut ees vähän rakkautta vanhemmilta.

Noh, lapsuus ja nuoruus ei luonut sulle järin vahvaa itsetuntoa, olit rikki ja repaleinen, etkä uskonut itseesi yhtään. Sä vaan halusit elää toisten ihmisten unelmia todeksi auttamalla niitä. Lopulta opit että ihmiset on kiittämättömiä, sillon kun niitä autetaan alistuen.

Voi hyvänen aika, sulla on mies joka rakastaa sua, sulla on ystäviä, sä oot oppinut ajamaan autoaa, sä olet itsevarma koulussa, sulla on ammatti tulossa ja harrastuksia! Sä olet kaikkea muuta kuin mitä olit 5 vuotta takaperin!

Sä oot löytänyt sydämesi ja sielusi, paikkasi tässä elämässä omana itsenäsi, joka ei enää pelkää toteuttaa ajatuksiaan.

Etkä sä voi kiittää ketään muuta kun itsees siitä, että oot rohkaistunut.
You are so beautiful, henkisesti ja fyysisesti. Rakastan sinua,

T: Minä itse

Se oli suoraan minulta minulle..!  Cheesy

tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 14.03.2007 15:50:37 »

Ystävä parhain!

Nyt oli sinun aikasi poistua tästä maailmasta ja siirtyä unelmaan parempaan, pois maan pinnalta. Kysymys kuuluukin, oliko sinulla syy? Tietysti oli, mutta kuka tietää mikä syy se oli. Vain sinä voit tietää syyn. Moni ystävä ja perheenjäsen kaipaa sinua loputtomasti, minä esimerkiksi. Olithan paras ystävä kaikista. Olimme kuin kuu ja tähdet yön pimeydessä. Hyppäsit junaan, joka vei sinut unelmaan, joka on jokaisen täydellinen unelma.tiedän että siellä missä olet on hyvä sulla..joskus on myös aika mun mukaan tulla. Nyt vain voin katsoa sinua tähtitaivaalta, kunnes itse pääsen viereesi. Nähdään!

tämän voisin lähettää rakkaalle ystävälle joka joku aika sitten päätti poistua tästä tietoisuuden tasosta seuraavaan...valitettavasti syy jäi meille monelle kaipaavalle epäselväksi....suuri on edelleen kysymys että miksi sinä?
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: