Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka osaa ennustaa kädestä?  (Luettu 25525 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« : 12.03.2007 17:56:47 »

Niin, osaakos kukaan onnustaa käsistä? Siinä tapauksessa pyytäisin ennustusta, mitä se tulevaisuus tuo tullessaan? Piirsin omien käsieni viivojen kuvat (aika tarkasti omasta mielestäni), ne menevät kutakuinkin noin. Tosin piirsin siis vain vahvimmat viivat ja ne jotka luulen olevan tärkeitä. Himmeämmin näkyvät ovat siis tarkoituksella tuollaisia. Tulkinnassa olisi myös apua omissa opinnoissani, saisin ehkäpä tietää enemmän.

(http://www.geocities.com/chibiyukikitsune/hands.gif)


Onkos vasemmalla kädellä muuten kovinkin kummoinen merkitys, kun ennustaa kädestä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 12.03.2007 18:02:16 »

Kädestä ennustettaessa taidetaan katsoa aina sitä kättä, kummalla itse kirjoittaa. Vasen käsi yleisesti edustaa sielusi polkua sellaisena kuin olet sen kirjoittanut itsellesi ennen syntymääsi ja oikea sitä, miten olet tähän mennessä tuota polkuasi noudattanut. Polku sisältää erilaisten tapahtumien lisäksi myös asioita, joita tänne on tullut kehittämään, oppimaan tai karsimaan pois.

Valitettavasti en itse osaa sanoa enempää käsien tulkintaan. Tongue
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #2 : 12.03.2007 18:44:01 »

Hitsiläinen, kun meillä olis kotona sellanen kädestä-ennustamis-kirja, jossa on tosi selkeästi noi kaikki.

Muistan vaan joitakin asioita;
ensinnäkin noi tuollaiset saarekkeet, eli lenkit on jotain haasteellisia vaiheita elämässä.
Kaikki viivat jaettiin jotenkin lapsuus/nuoruus-aikuisuus-vanhuus aikajaksoihin.

Jos on hyvin vahvat viivat, se kertoo käden taidoista ja taiteellisuudesta.
Muistan tuon koska itselläni on erittäin vahvat viivat, joita on ihmeteltykin.  Smiley
Pahoittelen etten enempää osaa kertoa!
tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #3 : 12.03.2007 22:20:33 »

Olin joskus kädestä katsojalla ja hän kertoi vasemman käden kuvastavan valmiuksia, joita tässä elämässä on. Oikea käsi kuvaa taas elettyä elämää. Minä olin elänyt enemmän kuin oli valmiuksia, mistä katsoja huomautti.  Smiley

Jos pikkurillisi sojottaa kuten oikeassa kuvassa, voi se kuvastaa menneisyydessä olevan asioita selvitettävän. Se roikkuu siellä menneessä. Jos peukalosi on jäykkä, olet tarkka raha-asioissa mutta jos peukalo taipuu voimakkaasti henkilö on taipuvainen ostelemaan hetken mielijohteesta.

Valitettavasti en muista enempää..  Sad
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.03.2007 12:45:29 »

Olin joskus kädestä katsojalla ja hän kertoi vasemman käden kuvastavan valmiuksia, joita tässä elämässä on. Oikea käsi kuvaa taas elettyä elämää. Minä olin elänyt enemmän kuin oli valmiuksia, mistä katsoja huomautti.  Smiley

Jos pikkurillisi sojottaa kuten oikeassa kuvassa, voi se kuvastaa menneisyydessä olevan asioita selvitettävän. Se roikkuu siellä menneessä. Jos peukalosi on jäykkä, olet tarkka raha-asioissa mutta jos peukalo taipuu voimakkaasti henkilö on taipuvainen ostelemaan hetken mielijohteesta.

Valitettavasti en muista enempää..  Sad

Öm, nuo kädet eivät kyllä ole omani. Tai siis en ole yrittänytkään piirtää omia käsiäni. Ne vain ovat kädet.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.03.2007 10:56:37 »

Joskus asiaa opiskelin... Kumpaakin kättä katsotaan, ja se käsi, joka kirjoittaa, on nykyisyyteen pätevä, ja se "väärä" käsi kertoo ihan perusasiat ihmisestä...

Viiva, joka kiertää peukalonvarren lähellä, on elämänviiva. Sen vierellä pystysuoraan kulkeva viiva (keskellä kämmentä) on uraviiva, ja sen vierellä, nimettömästä tai pikkurillistä alkaen, on ns. onnenviiva. Huomasin, että uraviivasi ja onnenviivasi yhdistyvät oikeassa kädessä (onnenviiva lähtee sinulla nimettömän alta), joten siitä voisi päätellä, että uranäkemyksesi ovat sekä omissa käsissäsi että onnella siunatut. Toisaalta uraviivaltasi lähtee viiva etusormen alle, joka tarkoittaa, että sinulla on johtajan elkeitä. Onko pehmeä alue, ns. kukkula, suurempi muihin verrattuna? Vasemmassa kädessä sama homma, eli varmennus asialle.

Horisontaalisesti kulkevat viivat ovat alhaalta lukien pään viiva ja rakkauden viiva. Sinulla pääviiva on alaviisto, alkaen ns. kuun kukkulalta ja päätyen samaan viivaan kuin tuo uraviivan poikkeus. Tämä näyttää, että olet älykäs johtajatyyppi. JOhdat päälläsi etkä intuitiolla, ja se tekee sinusta järkevän ja fiksun.

Ja sitten tuota sinun rakkaudenviivaasi mielenkiinnolla katselen... Eli siinähän käytännössä on kaksi viivaa!  Cool Tuota noin.. aloitetaan siitä, että se päätyy etusormen ja keskisormen väliin, eli rakastat sekä tunteella että järjellä, osaat pitää sen tasapainon. Mutta että kaksi viivaa... Tätä pitänee miettiä vielä hiukkasen, toivottavasti tämä auttoi Smiley

annaelen



Juu, auttoihan se. Itse yritin tutkiskella kättäni Cheironin kirjoittaman opuksen mukaan, ilmestynyt joskus 20-luvulla. Siinä sanottiin tuon haarautuvan kohtalonviivan (eli siis uranviivan tai mikä hyvänsä) ennustelevan "poikkeuksellista asemaa, kunniaa ja valtaa - tavallisesti diktaattorivaltaa kansan yli," sillä etusormi on käskynhaltija.  Shocked Grin

Siinä kerrottiin myös, että sydämenviivan haarautuessa alusta on uskollisuuden merkki. Viivahan siis katsotaan alkaneen tuolta jupiterin ja saturnuksen välistä.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 18.03.2007 15:35:12 »

Osaan lukea hiukan kadenviivoista, mutta tarkkaa tulkintaa nain ei voi antaa, koska ika on tarkea ja yleensa luetaan oikeasta kadesta(Holzman)
Voin heti sanoa etta elamanviivassasi on on ollut joku paha trauma tai joku haaveri ensimmaisen 10 vuoden aikana koska sinulla on siina ns.saarike. Samoin sydanviivassa naen menneisyydessa tarkean suhteen(tietysti riippuu iastasi) ja kaden viivathan muuttuvat koko ajan.
Olet hyvin intuutiivinen ja mielestani raha-asiasi ovat kunnossa.
Kysyn viela onko oikea keskisormesi oikeasti ylhaalta vino-vai vahingossa piirsit sen vinoon? Silla on suuri merkitys ja oletko itsesi herra koska kohtalonviiva jakautuu Jupiteriin?
Venuksen kukkula on hyvin kehittynyt sinulla, mika on hyva asia.
Kiinostaako sinua hoitoalat ja opiskelut ovat olleet osa sinua...
Mutta nain ei pysty paljoa sanomaan, missa ovat tarkeat pisteet viivoissa ja ristit? Onko nama lapsen kadet?
Jatketaan
« Viimeksi muokattu: 19.03.2007 10:28:36 kirjoittanut diamond » tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #7 : 18.03.2007 21:13:46 »

Minulla tuo sydämen viiva on koko matkan täynnä saarekkeita. Onko minun (tällä hetkellä olematon) rakkauselämäni yhtä vääntöä ja vängerrystä koko elämän...?  Undecided
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #8 : 19.03.2007 00:26:16 »

Sula, mutta nekin muutuu..
tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #9 : 19.03.2007 10:24:31 »

Toivotaan, toivotaan..  Smiley

Kummasta suunnasta ajallisesti viivoja luetaan? Peukalon puolelta vai toiselta?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #10 : 19.03.2007 10:31:03 »

Peukalon puolelta
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 19.03.2007 12:36:06 »

Osaan lukea hiukan kadenviivoista, mutta tarkkaa tulkintaa nain ei voi antaa, koska ika on tarkea ja yleensa luetaan oikeasta kadesta(Holzman)
Voin heti sanoa etta elamanviivassasi on on ollut joku paha trauma tai joku haaveri ensimmaisen 10 vuoden aikana koska sinulla on siina ns.saarike. Samoin sydanviivassa naen menneisyydessa tarkean suhteen(tietysti riippuu iastasi) ja kaden viivathan muuttuvat koko ajan.
Olet hyvin intuutiivinen ja mielestani raha-asiasi ovat kunnossa.
Kysyn viela onko oikea keskisormesi oikeasti ylhaalta vino-vai vahingossa piirsit sen vinoon? Silla on suuri merkitys ja oletko itsesi herra koska kohtalonviiva jakautuu Jupiteriin?
Venuksen kukkula on hyvin kehittynyt sinulla, mika on hyva asia.
Kiinostaako sinua hoitoalat ja opiskelut ovat olleet osa sinua...
Mutta nain ei pysty paljoa sanomaan, missa ovat tarkeat pisteet viivoissa ja ristit? Onko nama lapsen kadet?
Jatketaan

Taisin piirtää vahingossa vinoon. Keskisormeni kallistuu etusormeen päin ja on kyllä suora.
Tulkitsitkohan nyt vasempaa kättä, kun eihän tuolla oikeassa kädessä näy sydämenviivalla saarekkeita.

... Eikä kyllä pahemmin hoitoalat tai opiskelu kiinnosta. Tähtään näyttelijäksi.

Tällä hetkellä olen 17.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2007 12:42:42 kirjoittanut Artemisu » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #12 : 19.03.2007 13:27:32 »

Joo niin tulkkasin, sinulla on hyvat mahdollisuudet paasta naytteliaksi, koska kohtalonviivasi jakautuu keskisormeesi ja Jupiteriin, annat jotain itsestasi, ja nyt ymmarran suhteen kohdallakin koska olet niin nuori, vasta paljon myohemmin sinulle tulee tarkea suhde.
tallennettu
alpakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #13 : 20.03.2007 10:56:59 »

Näkyykö lapsiluku mistään viivoista? Cheesy
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #14 : 20.03.2007 12:34:16 »

Nakyy, pikkurillin sivusta ylin poikkiviiva ja lapsiluku nakyy pystyviivoina poikkiviivan yli, jos viiva menee poikkiviivan halki on poika ja jos viiva jaa poikkiviivaan(ei halkaise sita) on tytto. Abortit nakyvat pienina katkoviivoina.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: