|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #1 : 13.03.2007 20:40:21 » |
|
omasta mielestäni tuo euroviisujen avaus oli jotenkin todella teennäisen oloinen ja hieman hätäisen oloisesti tehty kyhäelmä...mutta eikös sitä suomen PR:ää viedä ulkomaailmalle juuri tuolla todella tökeröllä tavalla.
juontajapari ihmetyttänyt minua myös suuresti. miksi siihen on valittu kaksi teko pirteää ihmistä jotka tuovat esille vain itseään?
ja mitä nyt itse suomen edustuskappaleeseen tulee niin se taitaa olla taas tuomi 2 points...
tämä on miun mielipiteeni...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 13.03.2007 21:06:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #5 : 08.05.2007 13:08:19 » |
|
Miksi viisuista tulee niin harvoin poptähtiä tai lauluja esiin, jotka todella löisivät läpi?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 08.05.2007 15:17:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #7 : 08.05.2007 21:00:31 » |
|
Minustakin Euroviisut täällä on hauska juttu eikä Lordin voitto ole tuottanut minulle mitään ongelmaa.. tuttavapiirissä.. vaikkeivät ole mitään diggareita-
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 09.05.2007 09:48:05 » |
|
Sama homma, hauskaa että viisut täällä ei jaksa ottaa niin vakavasti kuitenkaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #10 : 11.05.2007 11:28:37 » |
|
Joo, samaa mieltä. Ihan hyvin juontajatkin onnistuivat vaikka itse en ole ikinä tuosta Mikosta tai hänen tyylistään tykännyt. Täytyyhän sitä huomenna jännittää Hannan puolesta... (äh, piru vie jos Ruotsi voittaa sekä Euroviisut että jääkiekkomestaruuden)
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #11 : 11.05.2007 11:30:14 » |
|
Baanalle hulinoihin tänään, se on yhtä juhlaa pääsiäinen vappu Euroviisu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 11.05.2007 11:49:39 » |
|
Minua hiukka häiritsi Ellenin ja Heikin niin negatiivissävytteiset kommentit! Jaana ja Mikko olivat upeita... samoin kaikki muu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 11.05.2007 13:06:57 » |
|
Minä en katsellut kuin vähän alkua, mutta hyvältä näytti. Hyvä kokonaisuus. Saatu tuotua myös sitä omaa suomalaisuutta sopivasti siihen, ettei vaan tehdä ihan etiketti-massa viisua Pääsiköhän Bulgaria jatkoon...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|