Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Euroviisut!  (Luettu 27303 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« Vastaus #45 : 13.05.2007 21:17:48 »

Lainaus
voiton korjaa lesbonaisen streotyyppi rakkausballadillaan, joka esitetään kauniiden ja pitkänhuiskeiden neitokaisten ympäröimänä. Siis oikeasti en voi tietää mitään tämän serbialaisen artistin seksuaalisesta suuntautumisesta, mutta ei nyt varmaan meidän kotikatsomo ollut ainoa lajiaan, jossa mielikuvat olivat noin ilmeiset.

minä ihmettelen hiukka samaa, että miten kaikki nyt olivat niin innoissaa gay-biisistä... mutta eivät tainneet tajuta  idiot2

Itse katselin viisuja lesbo-pariskunnan kotona joten kannustus johtui ihan siitä...  Smiley
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #46 : 13.05.2007 21:18:45 »

Kuka muuten oli se lavasuunnittelija, kun itsekin joskus pieniä lavastuksia tein, siis tämä joka teki ne esittäjien takana vilkkuvat screenit?

Niitä haastateltiin jossain pätkässä, nuori kundi en muista nimeä... mutta oisko olleet TaiKin porukkaa?  idiot2
tallennettu
Ayela
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #47 : 13.05.2007 21:54:23 »

Euroviisut on vuoden paras huumoripläjäys, ei siitä pääse mihinkään 2funny

Totta turiset  Grin

Täkäläinen viisukatsomo oli tikahtua, kun lavalle marssitettiin toinen toistaan kornimpia esiintyjiä. Ja ne kappaleet, voi hyvänen aika  laugh Kaikenlaisia lurituksia sitä maailmaan mahtuukin... Ukrainan ufopoppi soi kuin viimeistä päivää, mutta oli omalla tavallaan hauska kieli poskessa -veto. Meidän Hanna tulkitsi oman biisinsä komeasti, intensiivisesti ja dramaattisesti, se oli kertakaikkiaan nappisuoritus. Serbian powerballadi oli omaa luokkaansa ja mielestäni voitto meni ihan oikeaan osoitteeseen. The Ark jäi ennakkosuosikki-asemastaan huolimatta kauas kärjestä (jokseenkin yllättäen) ja ilmeisestikin se oli miekkosille kova pala purtavaksi länsinaapurin lehtikirjoituksista päätellen. No, aina ei voi olla ensimmäinen  Wink

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #48 : 13.05.2007 21:55:08 »

Nuori taikkilainenko vaan? Hmm.. pitää ottaa selvää, eräs tuttuni perusti lavastefirman.. heh heh, ei kai nyt viisut ihan päätäni sekoita.  Grin Itse en tosiaan niin hirveästi välitä tummasta rockista joten balladit ja rallatukset olivat just hauska juttu.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2007 21:56:44 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #49 : 14.05.2007 08:07:02 »

Itse pidin Hannan jälkeen eniten tästä Bulgarian kappaleesta.

http://www.youtube.com/watch?v=HzDomb3YeMg
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #50 : 14.05.2007 08:53:22 »

Kuin myös !  smitten
Tulee ihan Kreikka fiilikset... *haaveilee*  Cheesy
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #51 : 14.05.2007 10:29:53 »

Η φιλία είναι σαν το πέταγμα της πεταλούδας, τοσο ευαίσθητη, τόσο όμορφη και τοσο λεπτή. Το να την προσέχεις και να την προστατεύεις ειναι το μεγαλύτερο δώρο της ζωής. Φίλε μας σε αγαπάμε.
smitten OT, sorry  Undecided
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #52 : 14.05.2007 13:33:31 »

Euroviisut kokonaisuudessaan oli ihan hyvä show ja kaikki toimi mikä mielestäni on tärkeintä.Lordin viime vuotinen voitto oli mielestäni hyvä sillä pidän levystä johtuen ehkä siitä että olen aina tykännyt hevi musiikista, vaikka Lordin levy nyt ei ihan aitoa heviä olekaan.

Voittolevy oli todella kaunis ja äänestin sitä itsekin. Hannan menestys ei yllättänyt, koska se ei ole minusta koskaan ollut hyvä levy minun makuuni. Siinä toistetaan liikaa sitä samaa. Ruotsin levyn hehkutus sen sijaan yllätti sen jälkeen kun se ensi kerran kuulin sillä minua se ei sytyttänyt kyllä mitenkään.

Se Georgian levy oli kyllä jotenkin myös upea  Cool
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 14.05.2007 21:09:58 »

mie kanssa tykkäsin siitä iskannin kappaleesta..harmi ettei päässyt sitten finaaliin asti...
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #54 : 15.05.2007 11:28:31 »

Kuin myös !  smitten
Tulee ihan Kreikka fiilikset... *haaveilee*  Cheesy

Minulle tuli taasen jostain syystä ihan Egypti fiilikset kyseisestä kappaleesta. Sinne lokakuussa.  Cheesy Kreikkakin on kyllä ihana maa.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: