Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä olet siivonnut - fyysisesti tai henkisesti?  (Luettu 67047 kertaa)
0 jäsentä ja 28 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #60 : 18.03.2007 14:09:34 »

... mutta olen joskus tehnyt tarkan pohjapiirustuksen talostamme ja neulalla tasapainottaen katsonut keskipisteen. Se osuu tulipesien hormistoon. Olin huolissani,
että meneekö koko elämä savuna ilmaan  Grin  ja pitääkö laajentaa johonkinpäin, että saa keskipisteen toisaalle. Voisiko Diamondin kommenttia pannuhuoneesta vähän lainata, että 'uuden alkua' piiput yleensäkin....Sitä uuden alkua minun elämässäni nyt on joka tapauksessa jatkuvasti. Niiden uunejen kautta on muuten eräskin paperi siivoutunut elämästä.

Hei "mondo"

Pannuhuone on tulta = (tuli) ja maata = (tiilestä/kivestä rakennettu uuni)
Sinne täytyy saada esille kaikki
viisi elementtiä tasapainottamaan aluetta
- pannuhuoneen sijainti edustaa sinulla
terveyden aluetta 5 eli maan värejä tarvitaan
harmonisesti muiden värien kanssa
- puu (halot, puinen kantokoppa ja vihreää väriä)
- maa (tiilet, maalattia, saviruukut, kivet, multa, hiekka)
- tuli (palava tuli ja punainen väri)
- metalli (uunin luukku, arina, tuhkaluukku, hiilihanko)
- vesi (lasipulloja, -purkkeja = lasi edustaa vettä sekä sinistä ja mustaa väriä)
  - noki on mustaa - ei ole silti vettä

P u u
- baguan alueet 2 ja 4
- Väri; kirkas vihreä

T u l i
- baguan alue 9
- väri: punainen

M a a
- baguan alueet 2, 5 ja 8 
- väri; keltainen ja kaikki maan värit,
eri okrat vivahteet ja ruskeat

M e t a l l i
- baguan alueet 6 ja 7
- värit; harmaa ja valkoinen

V e s i
- baguan 1 alue
- väri; musta ja yönsininen

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 18.03.2007 14:37:47 »

Bagua kartta-Elamanilo, miten noi ilmansuunnat jarjestyvat tahan karttaan, kun tiedan niiden olevan erittain tarkeita Feng Shuen sisustuksissa? Nouseva aurinko ja lanteen laskeva aurinko?

Hei "diamond"

Itse käytän kompassia; tämä on todettu tehokkaimmaksi
- Baguan alueen 1 kohti pohjoista
ja aleen 9 kohti etelää

Oman Kua-numerosi löydät laskemalla syntymävuotesi luvut yhteen,
n a i s e n  yhteenlasketusta summa vähennetään numerosta 11:sta,
mutta  m i e h e n  yhteenlaskettu summa pysyy muuttumattomana

- esim. Nainen 1955 = 1+ 9 = 10 = 1 + 0 = 1 + 5 = 6 + 5 = 11 = 1 + 1 = 2 11 - 2 = 9

Kartta tehdään naisen Kua-numeron perusteella;
nainen hoitaa kotia ja lapsia

- esim. Mies 1955 1+ 9 = 10 = 1 + 0 = 1 + 5 = 6 + 5 = 11 = 1 + 1 = 2

Eri koulukunnat käyttävät Bagua-alueita eri tavoin
- esim. Baguan 1 alue (Ura ja eteneminen) on aina ulko-ovi

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=10664.msg100609#msg100609

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 18.03.2007 15:05:20 »

Hei Ystäväin

Miehen Kua-numeron mukaan sänky.
- mutta se ei ole ehdoton sääntö,
jos se ei tunnu luontevalta.

Kuuntele intutiotasi ja sisäistä ääntäsi

Yöpöydät ja yöpöydän lamput molemmilla samanlaiset

smittenElämänilo     smitten
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 15:07:07 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #63 : 18.03.2007 15:15:23 »

minäkin olisin utelias tietämään että miten tuota kartaa sovelletaan käytäntöön siis mistä kohtaa sitä pitäisi lukea suhteessa asuntoon jotta homma toimii...kohta uuteen asuntoon muutto ja olisi mielenkiintoista ottaa siellä näitä asioita huomioon sen minkä vain pystyy...

Onnea uuteen kotiin Jadeania! Ihana juttu. Kannattaakin miettiä sisustus, että voi sitten rauhoittua tasapainoisissa tiloissa. Lainaa kirjoja kirjastosta!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #64 : 18.03.2007 15:18:12 »

Ero tuli pitkäaikaisesta miesystävästä viikko sitten, joten eilen katsoin olevan otollinen aika kaikkien sängyn peittojen ja tyynyjen pesulle.
Petauspatjan päällisenkin olisin pessyt, mutta se ei pirulainen mahtunut koneeseen. Sitä sitten tuulettelin ulkona useamman tunnin.

Puhdasta tuli ja eroprosessikin kokretisoitui jonkin verran.

Jännä juttu tuommoinen symbolinen siivoaminen.
Ajattelin noiden petivaatteiden pesua jo pari viikkoa sitten, kun suhdekriisin lopputulos oli vielä epävarma.
En kertakaikkiaan voinut tehdä sitä. En voinut siivota miestä ulos elämästäni, ennenkuin olimme yhdessä erosta sopineet... uglystupid2

Pluto hyvä!

Oletpa kaivellyt syviä henkisiä juttuja, syväsiivousta varmaan. Mutta varmasti helpottaakin, jos itkettääkin.
Toivon sinulle voimia. Fyysinen siivous auttaa aina asian hallitsemisessa.  smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 18.03.2007 15:29:48 »

Hei Ystäväin

Täältä löytyy lisätietoa Feng Shuin elementteistä

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=10664.msg104284#msg104284

Feng Shuin abc,,

Uusi kirjakin Feng Shuista ilmestynyt

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14610.msg128764#msg128764
Fengshui-Aapinen: Anja Banks 2007

« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 16:21:52 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #66 : 19.03.2007 12:02:59 »

Kirjoitanpa tännekin, aloitin kyllä ihan topicin tästä aiheesta. Huomasin kyllä että se liippaa aika läheltä tätä aihetta, mutta toivottavasti ei Esmiralda haittaa.. Tongue

Minä olen ainakin 4kk siivonnut kovasti elämääni kaikilla mahdollisilla tavoilla ja monta kertaa luovuttanut ja aloittanut alusta.

Minulla oli kaikki opintoasiat päin sitä itseään kun unohtelin ilmottautua uusintatentteihin enkä oikein itsekään tiennyt, missä vaiheessa opintoni menevät.  Tongue
Sekoilin KELA-asioiden kanssa enkä hakenut töitä, koska tuntui että en osaa enkä jaksa enkä pysty! Törsäilin ja jouduin lainailemaan kauheasti rahaa, kämppä oli ihan sekaisin, autokin oli hajalla enkä vienyt sitä korjattavaksi.

Sitten vain kysyin itseltäni, että miten luulet pärjääväs tässä elämässä, jos kukaan ei ota vastuuta sun elämästä?  Tongue

Siitä alkoi siivoominen. Kävin kelassa, kävin pankissa, kävin työkkärissä, kävin opinto-ohjaajalla, kävin ilmottautumassa sijaispalveluun ja siivosin kaikki vaatekaapit ja sängynaluset perin pohjin!

Sitten täällä olikin yhtäkkiä ihan tyyntä ja rauhallista ja minulle tuli hyvä mieli.
Opettelin lukemaan koulusta tulleet sähköpostit ja lukemaan lukujärjestyksiä etukäteen, pistämään ylös päivämääriä.. Laitoin laskut ja viralliset paperit kansioihin.

Niin helppoa! Nyt naurattaa, mitä kärsimystä olen itselleni tuottanutkaan,
ihan omaa hölmöyttäni.. Hupsu tyttö..  :Smiley Saat anteeksi!  Wink
smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 19.03.2007 13:43:26 »

... Minä olen ainakin 4kk siivonnut kovasti elämääni kaikilla mahdollisilla tavoilla ja monta kertaa luovuttanut ja aloittanut alusta.
... Sitten vain kysyin itseltäni, että miten luulet pärjääväs tässä elämässä, jos kukaan ei ota vastuuta sun elämästä?  Tongue
Siitä alkoi siivoominen.
... Sitten täällä olikin yhtäkkiä ihan tyyntä ja rauhallista ja minulle tuli hyvä mieli.
Opettelin lukemaan koulusta tulleet sähköpostit ja lukemaan lukujärjestyksiä etukäteen, pistämään ylös päivämääriä..
Laitoin laskut ja viralliset paperit kansioihin.

Hei "Sparkle In The Distance"

Hieno homma. 
Nyt elämäsi on paljon selkeämpää
ja vähemmän voimia vievääkin.

tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #68 : 19.03.2007 14:47:24 »

Arvatkaas, mutta eilen aloitin siivoamaan kehoani
rankan viikonlopun bailaamisen jälkeen.

Vaaka-mieheni taottua järkeä päähäni, siivoan
myös ystävä -ja tuttavapiiriäni.

Sosiaalinen luonne on hyvä juttu ja coolit tyypit
ystävä -ja tuttavapiirissä hienoa,
mutta ei aina. buck2

Karsin ystävä -ja tuttavapiiristäni kaikki ne, jotka eivät ole
hyväksi minulle ja tuovat mukanaan vain omia ongelmiaan
ja keskityn työhöni, kuntoiluun ja rakkauteen Vaaka-mieheni kanssa. Smiley

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #69 : 19.03.2007 19:39:14 »

Sparkle on tehnyt tositöitä! Hyvä!

Mutta siivota ystäviä ja siivota työhaalareita! Voi jukra mitä siivousta!

Ihmettelenkin, että millä pesuaineella työhaalarit puhdistuu?

Ja miten luonnistuu ystävien siivous? Miten toimit siinä Asterix? Ihan kaikessa hiljaisuudessa keksit kauniita valheita vai vain jätät...?

Minä kävin silmälasiliikkeessä siivoilemassa ja korjailemassa sekä omiani että mieheni silmälaseja.
Tilasin uuden optikkoajan. Nimittäin kuka liene silmiäni siivoillut, kun olen alkanut näkemään ilman silmälaseja!!!Enkelitkö töissä?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #70 : 19.03.2007 20:12:08 »

Tänään sain kirjoitettua ex-työnantajalle laskun maksamattomista palkoista.
Tuli siivottua siis sekin pois mielestä  Grin

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #71 : 20.03.2007 17:20:10 »

mondo
ikioma kassara!
minullakin on semmottinen,terä vaan pikkasen ruosteessa,kun ei ole sillä siivottavaa täällä,"sivistyksen sijoilla",unfortunatelly,
minä olen "siivonnut" kohta kaikki matot lattialta kissan takia,
kohta siivoan joko kissan tahi itteni pihalle täältä,
ahistaa kissan ahistus..
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #72 : 20.03.2007 17:28:42 »

WOW Mondo!

Ja ihka uusi  Cheesy
Minä siivoilin myös sellaisella viime talven, kunto koheni mukavasti  Smiley Minulla oli fiskars ensin käytössä, mutta vaihdoin sen vanhaan ja painavampaan...jopas tuli puhdasta  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #73 : 20.03.2007 18:39:53 »

Esmiralda, ihan normaali konepyykki. Useimmiten onneksi puhdasta luonnon likaa. En muutenkaan pyri mihinkään tahrattoman puhtaaseen työvaatteiden kanssa  Smiley .

Olen saanut ikioman tämmösen (http://tbn0.google.com/images?q=tbn:SVB_hCbpnKiPlM:http://www.fiskars.com/digitalAssets)
ja sillä alottelin siivoamista taas muutamaan kuukauteen. Olipas kivaa.

MOndo!

Hieno homma. Ja kyllähän minä vesurin tiedän. Olen itsekin sen kanssa työskennellyt, silloin kun selkäni oli parempi. Hurjin metsurihomma oli silloin, kun odotin esikoistani. Silloin tuntui että jaksan vaikka mitä!  Grin
Puun tuoksu on maailman parhaimpia hajuvesiä!

Minä siivosin laskusitoumuksia eli lopetin pari lehteä, rakkaita sellaisia, mutta huomasin etten ehdi lukea niitä enää.

Onko joku toinen huomannut samankaltaisen siivouspaikan?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #74 : 21.03.2007 11:20:43 »

Mitä olen siivonnut.... smitten

Ihana havahtua näin kevätpäivän tasauksen tunnelmissa....
Lainaus
Kevätpäiväntasaus
Kevätpäiväntasaus on ajankohta, jolloin yö ja päivä ovat yhtä pitkät, ja jonka jälkeen päivä alkaa pidentyä suhteessa yöhön. Tätä aikaa vastaa Oinaan merkki. Oinaan aika on kasvun ja syntymisen aikaa luonnossa.
https://www.astro.fi/index.php?p=8&up=2#Kevätpäiväntasaus

...havahtua siihen kuinka OIKEA-AIKAISTA nämä sisäiset ja ulkoiset siivouksemme ovat olleet...ihan yksissä tuumin ollaan oltu Luontoäidin ja luonnollisen järjestyksen kanssa...silloinhan tekemisellä on ajan laadun-hengen tuki ja siunaus takanaan-puolellaan...ja "työ" sujuu huomattavasti kivuttomammin...mitä nyt pientä haastetta ELI ORBIA https://www.astro.fi/index.php?p=8&up=5#Orbi   saattaa mukana olla, ettei menisi liian helposti ohitse - nämä joskus jopa ainutkertaiset siivoukset ja puhdistautumiset....vaan oikein todella oman kokemuksen kautta havahdumme ja tulemme näin ollen tietoisiksi....ja tähän kyllä liittyy omat unenikin...pari yötä sitten KUIN läpivalaisuna ja "olemisen filminauhana" näin unen johon liittyi paljolti sitä- ainakin pääkohdat- mitä olen ollut puhdistamassa.....ja unessa pesin pyykkiä, ja aloin ihmetellä että kummaa kolinaa kuuluu koneesta - ja katsoessani likaveden  POISTOLETKUA havaitsin sen läpinäkyväksi - ja letkun täydeltä meni vanhoja asioita-joita symboloivat erilaiset esineet esm.ruuvimeisselit, kattilat, kipot, nuket, ....jännitin kovasti että meneekö letku tai viemäri tukkoon...EI MENNYT ja pois tuli kaikki......seuraavana päivänä ihan konkreettisesti - suoliston poistoletkut poisti kuonaa oikein urakalla.....

...että tervetuloa kevään - kasvun ja uuden syntymisen aika....valmista on täällä JA KIITOS ESMIRALDA   https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=15273.msg131196#msg131196
 - sinun METSÄLÄHTEESI on ollut ja on merkityksellinen kokemus - sillä niin vain löysin omalle LÄHTEELLENI ja siellä käyn nyt siemailemassa uudistavaa kirkasta lähdevettä....t. "Neiti Kevät(päiväntasaus)" 2funny
« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 14:35:02 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: