Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä olet siivonnut - fyysisesti tai henkisesti?  (Luettu 67065 kertaa)
0 jäsentä ja 44 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 14.03.2007 15:47:33 »

Just tältä minusta tuntuu, kun aurinko valottaa totuuden nurkissani ja ehkä ehkä mielessänikin. Tässä lainaus suoraan maaliskuun tähtikartalta tuosta kuukausihoroskoopista:

Kun Mars tekee vielä yhtymää Neptunukselle ja oppositiota Saturnukselle lienee luvassa myös voimakkaita aggression ilmauksia, ellei itse kukin suostu katsomaan omaa tilannettaan itse aiheutettuna ongelmana.

Tulkitsen tämän siten, että aggression tunteet ovat myös voiman tunteita. Tai että ne voidaan ohjata voiman kautta mihin haluaa. Oliskohan hyvä ohjata ne siivoukseen?!  Huh

Onko joku jo tarttunut siihen?

Oikeastaan pienen matkani aikana sain pölyytettyä sisimpiäni. Ystävälleni kertyi aikamoisesti saastaa pölyhuiskuunsa minua kuunnellessa, mutta tuntuupa puhtaalta olo!  :Smiley

Mutt....se fyysinen ympäristö!!!! knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.03.2007 16:21:32 »

itse tehnyt sellaista pientä sisäistä siivousta tässä koko ajan pikku hiljaa...kuten näkyy myös täällä tässä profiilin pienenä (vai suurena) muutoksena.

pian olisi muutto ihan konkreettisesti edessä ja pitäisi sitä ennen aloittaa tälläinen hieman konkreettisempi siivous..mitä vielä kantaa mukana ja mistä luopua...siinäpä vasta pulma???

ehkä tämän aikana jatkuu jollain tavalla myös tämä sisäinen siivouskin... smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #2 : 14.03.2007 16:21:52 »

Just tältä minusta tuntuu, kun aurinko valottaa totuuden nurkissani ja ehkä ehkä mielessänikin. Tässä lainaus suoraan maaliskuun tähtikartalta tuosta kuukausihoroskoopista:

Kun Mars tekee vielä yhtymää Neptunukselle ja oppositiota Saturnukselle lienee luvassa myös voimakkaita aggression ilmauksia, ellei itse kukin suostu katsomaan omaa tilannettaan itse aiheutettuna ongelmana.
*Onko joku jo tarttunut siihen? *
       Hei Esmiralda - minä ainakin olen tehnyt läheistä tuttavuutta, omaan vastaavaan   kuvioon... crazy2  police
Tässä jotain aluksi...kurkkaa "onko siinä mitään joka sinusta tuntuu omalta"...
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14631.msg130285#msg130285

...JA kyllä on ollut tavallista enemmin liikkeellä molempia, sekä psyykkeen että fyysisen tilan ( kodin ja ympäristön kuin kehonkin) kuin ihmis-suhteiden  puhdistamista - ja juuri sellaisena kun kirjoitat eli  dialogina - eli puolin ja toisin kaksi ihmistä puhdistaa olojaan kuonasta   tickedoff  ihan tietoisesti ollaan muutaman sydänystävän kanssa niin tehty - ja sitten KONKREETTISESTI ravisteltu toistemme kuonat yltämme - ja eikun hyvää teki.. Cry  Kiss  smitten
....

...ja  ärtyneisyys ja kiukuttelu on ollut tosi herkässä -kuin kesäsade kuitenkin ...eli herkässä mutta aika kevyttä tällä kertaa...täytyykin käydä astropäiväkirjaa vilasemassa...jotain on jäänyt "kielen päälle" että mikä syynä

.....pitkin alkuvuotta on ollut  pitkäkestoinen siivousbuumi  tyyliin  crazy2  2funny tekee mieli laittaa kaikki uusiksi - ihan kännyääniä myöten....ja karsia kaapeista kaikki ylimääräinen Shocked

---ikkunoita pidän yötä päivää auki - että ilma pysyy raikkaana...

...pienetkin vaatekasat, tiskaamattomat tiskit ELI keskeneräiset ja hoitamatta jääneet asiat LOISTAVAT kuin neonvalot yössä - ja ns. virastopuolenasiat police  jos  niitä siirtää viimeiseen mahdolliseen hetkeen - niin yhtäkkiä alkaa jumittamaan kaikki muutkin asiat...
...jotenkin  keskeneräiset asiat estää nauttimista mistään muustakaan - tai ainakin ne on koko ajan tuossa takavasemmalla odottamassa...

...kyllä uskon että  aggression energiaa voi ohjata hyötykäyttöön - vaan luotan myös siihenkin ETTÄ " se millä energialla työni  teen - määrittelee työni  hedelmät" Shocked ...
...että hyvä selvittää itsellensä mikä on sen aggression alkuperä - ja päästää irti... "jotensakin näin"] = on ollut parin viimepäivän mottoni  crazy2  2funny

« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 16:38:03 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 14.03.2007 20:50:01 »

Siinäpäs Rakkaudenliekki meni asian ytimeen, purki sitä kuin atomivoima.

Hm. Oikeastaan ihan kadehdin Jadeaniaa...muuttoa. Miksikähän minullakin alkaa veressä kiertää muuton ärhäkkyys.
Muutot ovat rasittavia, mutta hyvä paikka siivota kaikki ylimääräinen pois.

Minä en ole muuttanut 28 vuoteen mihinkään. Kun sitä ennen tein muuttoja lähes joka toinen vuosi, kulkurina.

Mutta sainpahan käännettyä keittiön pöytäliinan toisinpäin ja raivattua tiskipöytää suurpiirteisen ja sairaan ukkoni jäliltä. Ja vanhat pakasterasiat kokosin pois kaapista.

Että se siitä!! knuppel2
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 14.03.2007 21:36:23 »

Siivoan ja järjestelen aivojani vanhasta työstä uuteen työhön.
Pettymyksiä tässä vanhassa ja nyt vanhat moskat pitää lakaista
pois vaikuttamasta negatiivisesti.

Jostain syystä siivoan enemmän myös kotiani,
joten kai se, mitä tekee sisäisesti, tekee myös ulkoisesti? idiot2

Siivoan myös mies-suhteitani henkisellä tasolla. Smiley
Härkä-mieheni on San Fransiscossa Silicon Valleyssa
työreissulla 2-3 viikkoa, joten oiva aika Vaaka-miehen
kanssa tehdä töitä suhteemme eteen ja nauttia toisistamme. smitten

Olimme olleet hänen kanssaan pitkään, no viikko, erossa
ja tänään jälleen näkeminen oli aivan ihanaa! smitten

Emme pystyneet edes eroamaan toisistamme
ja huomenna järjestämme aikaa toisillemme. smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5 : 15.03.2007 11:40:26 »

Aih... psyykkistä siivoomista tehty jo vuosi ja oikeastaan, luonnon valo on tainnut osua myös pääni pimeimpiin nurkkiin ja huomasin sen "siistimmäksi"  2funny Pään pinta puoli onkin sitten valkoisen harmaa ja kuiva korppu... tarttis kait värjätä hiuksetkin  angel
Kodin sisäpuoli joutaa odottaan... pistin värikkäät valoverhot ikkunaan Joulun jälkeen (ei näy nyt se kaamea lika niistä)  Wink ja muutoin siivousta on nyt turha tehdä... koiralla juoksu aika  Smiley
Vintin siivosin ja vein ihan tajuttoman määrän lasten pieniä vaatteita ja kenkiä kirpputorille... kaikkea sitä nurkkiinsa jemmaakin, ei voi kuin pyöritellä silmiä ja päätä  buck2 angel smitten
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #6 : 15.03.2007 12:53:23 »

"jotensakin näin"] = on ollut parin viimepäivän mottoni  crazy2  2funny

tuo kuulostaa kivalle  Cheesy aika hyvä suunta minullekin  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 15.03.2007 13:23:12 »

Tänään aamula avasin kaikki ikkunat, koska aurinko paistaa
niin kauniisti ja lämpimästi!
Illalla siivoan kaapit. Wink

Keväisin haluaa aina siivota itsensä. idiot2
Tuntuu, että aurinko näyttää kaikki talven
pölyt henkiselläkin puolella. Grin

Täällä on nurmikot ensimmäistä kertaa oikein kunnolla
vihreänä ja puut alkavat vihertää ja terassit ovat auenneet
jälleen pari päivää sitten. Smiley
Uutta elämää syntyy!  smitten
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #8 : 15.03.2007 13:41:53 »

Yritin siivota mutta kunto on niin totaalisen heikko että luovutin 15minuutin jälkeen  buck2 Näemmä olen antanut itseni nyt romahtaa fyysisesti. Kun vielä henkisestikin uskaltaisi...  buck2  buck2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 15.03.2007 14:46:47 »

Yritin siivota mutta kunto on niin totaalisen heikko että luovutin 15minuutin jälkeen  buck2 Näemmä olen antanut itseni nyt romahtaa fyysisesti. Kun vielä henkisestikin uskaltaisi...  buck2  buck2

voi Freyja hyvä!

Enpä toivoisi sinulle henkistä romahdusta. Joten älä ihmeessä yritä mitään ulkoista siivousta vielä.
Sulje silmäsi ja kuuntele talitintin ensimmäistä tititystä, mene ulos ja tunne auringon palvonta poskipäilläsi. Ja enkelin siiven sipaisu.  angel

Siivoukseen tarvitan se adredaliini. Odota sitä. Se tulee!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 15.03.2007 18:50:02 »

Tulkitsen tämän siten, että aggression tunteet ovat myös voiman tunteita. Tai että ne voidaan ohjata voiman kautta mihin haluaa. Oliskohan hyvä ohjata ne siivoukseen?!  Huh

Onko joku jo tarttunut siihen?

Oikeastaan pienen matkani aikana sain pölyytettyä sisimpiäni. Ystävälleni kertyi aikamoisesti saastaa pölyhuiskuunsa minua kuunnellessa, mutta tuntuupa puhtaalta olo!  :Smiley

Mä olen aloittanut kevään uudistamisen konkreettisesti fyysisesti jotta henki puhdistuisi siinä tekemisen aikana... Vaihdoin kukkiini mullat ja istutin yrttejä ja kukkia ja hernettä... Toivottavasti onnistui!!!! Mieli paranee kun saa katsoa uuden kasvua.... siivoaminen on asia erikseen... Mutta onhan se tehtävä!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 15.03.2007 19:13:05 »

Ihana kevät-aurinko muistutti tosiaankin siitä siivoamisesta  Tongue

Fyysisesti olen siivonnut...
Tyttären huoneesta aloittelin.
Värimaailma meni uusiksi, verhot, matot, lamput, vuodevaatteet, kaikki.
Myös vaattet pyjamaa myöden  Huh Sävyyn huoneen kanssa...(voi ihkuja teinejä!!!)
Kukkiin mullat vaidettu ja ruukuissa jo yrtit taimella  Smiley
Ulko-oven viereen krookuksia ja narsisseja tänään   smitten (kanervat ym. havukasvit veks)

Kylppäri siivottu ja myös siellä värimaailma keväisempi.
Ikkunoiden pesu antaa odotella inspistä...Ja kaapit  tickedoff

Joka päivälle yksi homma ja sitten ei tarvitse kuin siirtää ajatukset kesän tuloon  smitten

Luuta huiskii myös sisimmässä, oikea vanhan ajan risuluuta  knuppel2 Ja puhdasta tulee  Wink

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 15.03.2007 19:24:16 »

-voi Kultaista sulkaa!

On sinulla hommat hanskassa!  Wink Ihan kateeksi käy.
Noh...putsasin kissani turkin, oli pikkuisen takkuja kertynyt. Käytin ukkokultaa lääkärissä. Antibioottikuuri, jolla räkä puhdistuu.

Puhdistamista se tämäkin. Mutta kukkien kimppuun pitäisi ehtiä. Lauantaikin on työpäivä. Ja hanget kutsuvat hiihtämään...
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 15.03.2007 20:07:02 »

esmiralda

ihanaa jos on hankia vielä jossain päin missä hiihtää...täällä niitä ei juurikaan enää ole. tuolla kevät auringossa liikkuen tavalla tai toisella saa kyllä todella paljon uutta elämän energiaa ja muutenkin on ihana ihmetellä noita luonnon ja kevään mukanaan tuomia ihmeitä.  smitten

minua ainakin jotenkin auttaa tämä ihana keväinen auringon paiste..heti tuli sellainen tunne että nyt on jotenkin parempi kuin hyvä aika aloittaa varsinkin sellainen sisäinen energioiden päivitys... Smiley
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #14 : 15.03.2007 21:39:29 »

muistattehan arvon leidit sitten viedä siivouksestä irtoavat tavaranne kirppareille...  Smiley ettekä roskiin.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: