Just tältä minusta tuntuu, kun aurinko valottaa totuuden nurkissani ja ehkä ehkä mielessänikin. Tässä lainaus suoraan maaliskuun tähtikartalta tuosta kuukausihoroskoopista:
Kun Mars tekee vielä yhtymää Neptunukselle ja oppositiota Saturnukselle lienee luvassa myös voimakkaita aggression ilmauksia, ellei itse kukin suostu katsomaan omaa tilannettaan itse aiheutettuna ongelmana.*Onko joku jo tarttunut siihen? *
Mutt....se fyysinen ympäristö!!!!
Hei Esmiralda - minä ainakin olen tehnyt läheistä tuttavuutta, omaan vastaavaan kuvioon...
Tässä jotain aluksi...kurkkaa "onko siinä mitään joka sinusta tuntuu omalta"...
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14631.msg130285#msg130285...JA kyllä on ollut tavallista enemmin liikkeellä molempia, sekä psyykkeen että fyysisen tilan ( kodin ja ympäristön kuin kehonkin) kuin ihmis-suhteiden puhdistamista - ja juuri sellaisena kun kirjoitat eli dialogina - eli puolin ja toisin kaksi ihmistä puhdistaa olojaan kuonasta
ihan tietoisesti ollaan muutaman sydänystävän kanssa niin tehty - ja sitten KONKREETTISESTI ravisteltu toistemme kuonat yltämme - ja eikun hyvää teki..
....
...ja ärtyneisyys ja kiukuttelu on ollut tosi herkässä -kuin kesäsade kuitenkin ...eli herkässä mutta aika kevyttä tällä kertaa...täytyykin käydä astropäiväkirjaa vilasemassa...jotain on jäänyt "kielen päälle" että mikä syynä
.....pitkin alkuvuotta on ollut pitkäkestoinen siivousbuumi tyyliin
tekee mieli laittaa kaikki uusiksi - ihan kännyääniä myöten....ja karsia kaapeista kaikki ylimääräinen
---ikkunoita pidän yötä päivää auki - että ilma pysyy raikkaana...
...pienetkin vaatekasat, tiskaamattomat tiskit ELI keskeneräiset ja hoitamatta jääneet asiat LOISTAVAT kuin neonvalot yössä - ja ns. virastopuolenasiat
jos niitä siirtää viimeiseen mahdolliseen hetkeen - niin yhtäkkiä alkaa jumittamaan kaikki muutkin asiat...
...jotenkin keskeneräiset asiat estää nauttimista mistään muustakaan - tai ainakin ne on koko ajan tuossa takavasemmalla odottamassa...
...kyllä uskon että aggression energiaa voi ohjata hyötykäyttöön - vaan luotan myös siihenkin ETTÄ
" se millä energialla työni teen - määrittelee työni hedelmät" ......että hyvä selvittää itsellensä mikä on sen aggression alkuperä - ja päästää irti...
"jotensakin näin"] = on ollut parin viimepäivän mottoni