Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä olet siivonnut - fyysisesti tai henkisesti?  (Luettu 67132 kertaa)
0 jäsentä ja 39 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #75 : 21.03.2007 14:13:31 »

Olen iloinen huomiostasi, Rakkauden liekki!

Se lähde josta kerroin, on joskus tutkittu jopa, että sitä voisi pullottaa  myyntiin asti. Vaikeus on tein rakentamisessa sinne. Vaikeakulkuista seutua ja kaukana.

Mutta minulle se oli symboliikka elämän vedestä kuin myös sykli jossa jälleen monien vuosien päästä talviseen aikaan pääsin sen äärelle.

Muistakaa siunata kiitollisuuden kera jokainen vesilasillinen minkä juotte! Ja voitte paremmin.

Sillä kiitollisuus siivoa veden rakennetta. Uskokaa pois!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #76 : 21.03.2007 14:47:17 »

Mutta minulle se oli symboliikka elämän vedestä kuin myös sykli jossa jälleen monien vuosien päästä talviseen aikaan pääsin sen äärelle.

Muistakaa siunata kiitollisuuden kera jokainen vesilasillinen minkä juotte! Ja voitte paremmin.

Olen iloinen siitä mitä kirjoitit Esmiralda....samoin ajattelen ja koen kuin sinäkin - juuri Elämän veden lähde- Elämähän kulkee sykleissä-jaksoissa...ja  kunnioittaen suuresti jokaista pisaraakin jota tästä - ikuisessta lähteestä - kaiken Elämän alkulähteestä ammennan - pienikin pisara elvyttää - siinä toteutuu - ainakin itselleni että " pienessä pisarassa on jo valtameri" eli siinä on kaikki mitä on ja mitä olemme...itselleni se on rakkauden lähde..Luojajumalani ehtymätön lähde...ja jokaisessa pisarassa on yhteys itseni ja Luojajumalani välillä....siunattua Elämänvettä...kaikki vesi täällä Maapallollamme - ja totta liian usein unohdamme tämän ja pidämme kaikkea itsestäänselvyytenä - joten siivousta on hyvä jatkaa...että mitä kaikkea pidän itsestäänselvyytenä...ja muistaa kiitollisuus smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #77 : 21.03.2007 14:52:59 »

Olen iloinen siitä mitä kirjoitit Esmiralda....samoin ajattelen ja koen kuin sinäkin - juuri Elämän veden lähde- Elämähän kulkee sykleissä-jaksoissa...ja  kunnioittaen suuresti jokaista pisaraakin jota tästä - ikuisessta lähteestä - kaiken Elämän alkulähteestä ammennan - pienikin pisara elvyttää - siinä toteutuu - ainakin itselleni että " pienessä pisarassa on jo valtameri" eli siinä on kaikki mitä on ja mitä olemme...itselleni se on rakkauden lähde..Luojajumalani ehtymätön lähde...ja jokaisessa pisarassa on yhteys itseni ja Luojajumalani välillä....siunattua Elämänvettä...kaikki vesi täällä Maapallollamme - ja totta liian usein unohdamme tämän ja pidämme kaikkea itsestäänselvyytenä - joten siivousta on hyvä jatkaa...että mitä kaikkea pidän itsestäänselvyytenä...ja muistaa kiitollisuus smitten

puhutte molemmat sitten niin asiaa...ja tuo miten hienosti rakas sielunsiskoseni asian taas ilmaisit...mutta mitäpä tähän sen enenpää lisäämään kun että minä taidan alkaa seuraavaksi miettimään että mitä asioita itse pidän ehkä jopa itsestään selvyytenä ja kuinka sen voisin muuttaa...taitaa mennä tuonne alkulähteelle vielä tänä iltana hetkeksi miettimään tätä elämänmenoa...
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #78 : 22.03.2007 00:13:13 »

Voi mielialoja, kevätpäivän tasausko sen tekee!

Kaipa ne roskatkin joskus kokee turvaa maton alla, mikäpä siinä! Mutta esiin on taas tultava.

Niin se räjähtää purokin pian talven kahleistaan. Samaa kuullostelin minäkin tuossa pihamaallani.
Mutta ei edes helmipöllö vielä puputa. Oikeastaan olen odottanut sitä kolmatta kunnon kaarnatuulta, jollon puut siivoavat itseänsä. Sitten tulee kevät, sanotaan.

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #79 : 24.03.2007 17:15:18 »

Ylpeänä ilmoitan, että eteiseni on ilman ylimääräisiä tavaroita!

Monella ei ehkä ole sellaista ulkoeteistä, jossa on paljon ikkunoita, pieni ja kylmä, jopa pimeä talvella, kun en ole saanut laitetuksi siihen sähkövaloja, tunnistusvalot olisivat ihanteelliset.

Mutta siivosin sieltä joulun ja talven pois. ETsin pajunkissoja pikkupöydälle ja siellä tuoksuu sitruuna. Samoin sisäeteisen. Eteisen suunta on pohjoinen, joten olen kalustanut sen 'Auringonlaskun Pubiksi'. Joskus kevätiltasella istumme siellä kuuntelemassa kärpästen surinaa ja nauttimassa iltaolutta. Tummilla seinillä on lasinalusmuistoja matkoilta ja joitakin vanhoja viinipullon etikettejä ja muuta hauskaa, myös vanhoja oluttuoppeja, joissa talvella loistaa kynttilätuikut.

Fegshuin mukaan se on kai elämänpolun portailla, tumman lämpimänä ja avoinna. Nyt siellä on tummanvihreä liina tummanpunaisine raitoineen pöydällä, samoin tuolien päällyksissä, mattona minun vanha talvitakki, eli sitä tietyssä iässä nuoruudenhaikailemisen punaista. Siis punainen paraatimatto!  Grin

Mitähän mieltä Elämänilo on tästä?

Kenellä teistä on ns. ulkoeteinen? Millainen?
« Viimeksi muokattu: 24.03.2007 17:20:10 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 24.03.2007 18:06:52 »

Mina taas olen ollut henkisessa siivouksessa jo kymmenisen paivaa-jotenkin ei jaksa pitaa rattia enaa kasissa-ummistan silmani polylta ja kun asun eramaan reunoilla niin sita tulee...
Mutta henkinen siivoaminen on opettanut minua erottamaan jyvat akanoista ja tekemaan pitkan tahtaimen suunnitelmia ja silloin olkoot polyt nurkissa viela muutaman paivan...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #81 : 24.03.2007 19:21:14 »

Aivain oikein Diamond!

Mietinkin usein ihmisiä, jotka ovat pölyn'nussijia', että mitenkähän heillä ne henkiset puolet.

Siisteyden ja järjestyksen taaksekin on helppo piiloutua!

Muistan aina, kun tokaluokan opettajani uskonnon tunnilla näytti kahta kahvikuppia. Toinen oli kulunut ja likainen, toinen kiiltävänpuhdas. Päälypuolelta. Opettaja kysyi, kumman kupin ottaisitte. Kuorossa kaikki, että se puhdas!

Ja voi kauhistus, mikä pettymys, kun opettaja näytti sen kiiltävän kupin sisäpuolen, inhottavan likainen!!!

- Näin on joskus ihminenkin, selitti opettaja. Mikä oppitunti!  Cheesy
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #82 : 24.03.2007 21:57:06 »

Monella ei ehkä ole sellaista ulkoeteistä, jossa on paljon ikkunoita, pieni ja kylmä ...
... pajunkissoja pikkupöydälle ja siellä tuoksuu sitruuna. Samoin sisäeteisen. Eteisen suunta on pohjoinen,
Tummilla seinillä on lasinalusmuistoja matkoilta ja joitakin vanhoja viinipullon etikettejä ja muuta hauskaa, myös vanhoja oluttuoppeja, joissa talvella loistaa kynttilätuikut.
Fegshuin mukaan se on kai elämänpolun portailla, tumman lämpimänä ja avoinna. Nyt siellä on tummanvihreä liina tummanpunaisine raitoineen pöydällä, samoin tuolien päällyksissä, mattona minun vanha talvitakki, eli sitä tietyssä iässä nuoruudenhaikailemisen punaista. Siis punainen paraatimatto!

Hei "Esmiralda"

Mjaa ... , minultako mielipidettä kysyt

Kyllä saat sen kysymyksesi itsellesi tehdä
- miltä nyt tuntuu
- mikä on eteisen energia
- näyttääkö eteinen sisäänkutsuvalta
- toimiiko ovikello; kuuletko sen
- oletko käyttänyt kaikkia elementtejä
tasapainon saavuttamiseksi
- ikkunat kuvaavat vettä, punainen matto tulta,
pajunkissat puuta, onko siellä maata;
keltaista/ruskean sävyä/saviruukkuja/multaa,
mikä kuvastaa metallia
- onko reitti vapaa liikkumista varten

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #83 : 24.03.2007 22:05:23 »

Monella ei ehkä ole sellaista ulkoeteistä, jossa on paljon ikkunoita, pieni ja kylmä ...
... pajunkissoja pikkupöydälle ja siellä tuoksuu sitruuna. Samoin sisäeteisen. Eteisen suunta on pohjoinen,
Tummilla seinillä on lasinalusmuistoja matkoilta ja joitakin vanhoja viinipullon etikettejä ja muuta hauskaa, myös vanhoja oluttuoppeja, joissa talvella loistaa kynttilätuikut.
Fegshuin mukaan se on kai elämänpolun portailla, tumman lämpimänä ja avoinna. Nyt siellä on tummanvihreä liina tummanpunaisine raitoineen pöydällä, samoin tuolien päällyksissä, mattona minun vanha talvitakki, eli sitä tietyssä iässä nuoruudenhaikailemisen punaista. Siis punainen paraatimatto!

Hei "Esmiralda"

Mjaa ... , minultako mielipidettä kysyt

Kyllä saat sen kysymyksesi itsellesi tehdä
- miltä nyt tuntuu
- mikä on eteisen energia
- näyttääkö eteinen sisäänkutsuvalta
- toimiiko ovikello; kuuletko sen
- oletko käyttänyt kaikkia elementtejä
tasapainon saavuttamiseksi
- ikkunat kuvaavat vettä, punainen matto tulta,
pajunkissat puuta, onko siellä maata;
keltaista/ruskean sävyä/saviruukkuja/multaa,
mikä kuvastaa metallia
- onko reitti vapaa liikkumista varten

Voi Elämänilo! Sinä taidat olla melko kaupunkilainen! Ei meillä ole ovikelloa! Mieheni laittaa vieläkin luudan oven eteen, kun lähtee.  Grin  Minä sain kuitenkin hommattua välioveen lukon, vaikka avaimen voi löytää kuka tahansa.

Kyllä, tuntuu oikein hyvältä. Se on kaunis eteinen. Sisäeteisessä sitten voi pettyä. Mutta olen kovasti funtsinut muutoksia! Tiedän miltä sen pitäisi näyttää.

Eteisen energia on aina ollut hyvä, sinne haluaa istahtaa. Kissat ainakin istuvat, mielellään pöydällekin ja tiirailevat kuka siellä tiellä tulee. Kun kevät tulee, se on täynnä pelargonioita tai muuta vastaavaa. Kun matkalle lähden, se on kuin kukkakauppa, ylitsepursuava, naapurille helppo kastella, eivätkä kukat kuivu pohjoisen suunnan vuoksi. Verhot on punaisen keltaisen kukalliset. On reitti vapaa, liiankin, vaikka rosvoille tulla! Kuullostaa varmaan yhtä kamalalta kuin hyvältäkin!  Grin

Mutta ihana että sinä Elämänilo jaksat olla aina SINÄ!!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #84 : 24.03.2007 22:15:35 »

Voi Elämänilo! Sinä taidat olla melko kaupunkilainen! Ei meillä ole ovikelloa! Mieheni laittaa vieläkin luudan oven eteen, kun lähtee.
... Kun matkalle lähden, se on kuin kukkakauppa, ylitsepursuava, naapurille helppo kastella, eivätkä kukat kuivu pohjoisen suunnan vuoksi. Verhot on punaisen keltaisen kukalliset.

Hei "Esmiraldra"

Onni ja tasapaino tulkoon taloonne

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #85 : 24.03.2007 22:20:21 »

Voi Elämänilo! Sinä taidat olla melko kaupunkilainen! Ei meillä ole ovikelloa! Mieheni laittaa vieläkin luudan oven eteen, kun lähtee.
... Kun matkalle lähden, se on kuin kukkakauppa, ylitsepursuava, naapurille helppo kastella, eivätkä kukat kuivu pohjoisen suunnan vuoksi. Verhot on punaisen keltaisen kukalliset.

Hei "Esmiraldra"

Onni ja tasapaino tulkoon taloonne

Kiitos, kiitos! Tätä olen aina yrittänyt. Monta sairautta on taloon tullut, mutta ei ole lannistettu.
Oikeastaan asioiden siivoaminen on jotenkin valaisevaa, valaistumistuttavaa.... Wink
[/size]
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #86 : 01.04.2007 23:33:20 »

Puuh! Veranda on siivottu, hangattu kaikki linnunkakat, pyyhkitty hämähäkinverkot ja roinat muualle! Tuoksuu mäntysuovalle ja odottaa auringon hehkua.

Olemme jo toki muutaman kerran istuttu siellä iltapäiväkahvilla tyynyjen kanssa. Se on se paikka jossa kesä alkaa aikaisemmin ja jatkuu pikkuisen pitempään.

Ja tottakai, käympäs tarkistamassa sen fengshuin sijainnin....

Se on rakkauden ja parisuhteen paikka!! Niinpä tietenkin. Teimme sen ukolleni vuosijuhlan kunniaksi hänen lastenlapsiensa kanssa ja on ollut mieluinen lahja!  smitten
« Viimeksi muokattu: 01.04.2007 23:35:39 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #87 : 17.05.2007 13:14:34 »

Siivonnut olen pikkuhiljaa koko kevään, muuuton jäljiltä puunaillut ja asetellut tavarat ja arvotkin uuteen järjestykseen.

Nyt lopuksi sitten sisäinen siivous flunssan avulla: kyllä röörit saavat nyt kyytiä  2funny

Hyvää kevättä ja alkavaa kesää kaikille toivotellen  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Irish
Vieras
« Vastaus #88 : 18.05.2007 08:45:22 »

On ollut tavallaan haikeaa siivota entistä kämppää tyhjäksi.
Siivosin itseni sieltä pois. Hetken aikaa annoin jäähyväiskirjeen maata kämpän alkuperäiseen kalustoon kuuluvan tyhjennetyn työpöydän päällä.

Minä asuin siellä kaksi vuotta. Ne vuodet olin ensimmäistä kertaa irti ja vapaa lapsuudenkodista. Koin pelkoa ja epävarmuutta ja kasvoin paljon, itsenäistyn. Se oli minun itsenäistymiskapinani koti. Nyt kun olen lähtenyt sieltä, olen kasvanut siitä vaiheesta ohi ja valmistunut ylittämään uuden kynnyksen uuteen kotiin, jolla on aivan erilaiset opetuksensa.

Tänne olen siivonnut tilaa itselleni ja mieheni on tarvinnut tehdä tilaa minulle. Olemme heittäneet kumpikin tavaroitamme menemään (kirppari, sukulaiset, roskis) toistemme tavaroiden tieltä. On kiehtovaa pestä pölyistä lattiaa, joka ei ole pelkästään minun lattiani. En voi enää heitellä tavaroitani mielivaltaisen kaoottisesti ympäriinsä, koska en ole täällä yksin. Hän ei voi enää jättää roskapusseja lojumaan eteiseen, koska minä en sitä hyväksy.

Mutta mitä tehdä kun hän ei halua koulukirjojani esille hyllyyn vaan siirtää ne aina eteisen säilökaappiin? Mitä tehdä, kun minun silmääni ei miellytä että hänen bonginsa on esillä muistuttaen menneisyyden riippuvuudesta? Sopeudummeko toisiimme niin, että minä en saisi päänsärkyä hänen koristeina olevista bongeistaan ja hän hyväksyisi sen että minä opiskelen ja tarvitsen kirjani näkyvälle paikalle, jotta motivoituisin niistä?

Pieniä asioita, mutta jollakin tapaa niin suuria. Tavaroita, jotka herättävät hyvin erilaisia tuntemuksia. Minä hyväksyisin kirjani säilökaapissa, jos hän laittaa bonginsa laatikkoon tai luopuu niistä. Eihän niille ole käyttöä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #89 : 18.05.2007 11:06:07 »

No johan on tasapainoittelua!

Onneksi olkoon itsenäistymisestä. Olet nyt sitten toisenlaisella 'kurssilla'. smitten

Mutta hyvästi olet siivonnut sekä henkisesti että fyysisesti.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta