metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #240 : 27.12.2006 21:32:38 » |
|
Ihanalta kuulostaa! Saat estradin ihan itsellesi hetkeksi. Pyrstötähti valonheittimenä ja meidän myötäelävät silmät. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #241 : 27.12.2006 22:26:00 » |
|
Aah, eiks pueta Lari sheikiksi ja laitetaan tyynylle istumaan maljoineen
Siis tanssiesitys Lari-sheikkia Ahmad Astrog plää....mikä se olikaan? Kuka sinä Lari oikeastaan oletkaan?!
Joo, pukekaan vain minut sheikiksi. Olisi varmaan aika kivaa kun metsäntonttu siskoineen sanoo: Lari, nostappa jalkaa jotta saadaan housut jalkaan Kuka minä olen, onkin jo isompi kysymys. Jos sen tietäisin niin mitä tekisin, vai tekisinkö sen suhteen mitään. Haluaisinko enää olla se joka olen, vai jotain muuta :
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
Valkeinen
Vieras
|
|
« Vastaus #242 : 26.04.2007 21:51:10 » |
|
Täällä on vissiin jääny pukemiset kesken? : Mikä tilanne? Joko sitä ruokaa tulee kohta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #243 : 28.04.2007 10:52:50 » |
|
Hei, mitäs täällä tapahtuu?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #244 : 28.04.2007 11:34:10 » |
|
talviunille menivät
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #245 : 29.04.2007 11:11:12 » |
|
talviunille menivät Mutta nyt on jo viimeistään korkea aika herätä kevääseen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #246 : 29.04.2007 11:14:42 » |
|
Niin on! MEKOT PÄÄLLE, tytöt ja Lari!! Nyt menoksi taas! Ulkona on kevät, kukat vyöryvät linnaan ja linnut lirpattavat! SINNE!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #247 : 29.04.2007 11:21:12 » |
|
Voi ystävät rakkaat, olen herännyt kevääseen! Olen ollut etuoikeutettujen ryhmässä saada tanssia ilo ja kaikki tunteet ulos eilisessä näytöksessä. Joskus on hetkiä, jotka pursuavat energiaa, täyttymystä ja uutta aikaa. Nyyh! Oikeastaan vähän olin hyvästi-tunnelmissa. Aikansa kutakin. Tanssi on vienyt liian paljon aikaani ja haluan paljon muuta. Väsy painaa. Joten olen tullut palatsiin vähän levähtämään ja kuuntelemaan sfäärien sinfonioita Ja kaikkihan olette tähän tervetulleita, kunhan ette nyt ala rokkaamaan tai laulamaan...just nyt. :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Valkeinen
Vieras
|
|
« Vastaus #248 : 30.04.2007 20:43:04 » |
|
Minä vain täällä partsilla lauleskelen ja kattelen tähtiä, näittekös miten sieltä uudelta planeetalta tänne saakka kuikkivat ja vilkuttelevat? Aika mukava ilma, lempeä kuin linnunratamaito. Ottakaapas tästä vähän kukkamettä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #249 : 01.05.2007 17:13:24 » |
|
Hei Valkeinen! Sinä joka selvästi kaipaat jonnekin 'kotiin' siellä. Kerropa, kuvittelepa, näe, millaista on uudella maan kaltaisella planeetalla. Ehkä juuri sinä olet sieltä kotoisin. Tämä topikki on mielen pysähdyspaikka, ei fyysisen, ja mieli saa lentää vapaasti!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Valkeinen
Vieras
|
|
« Vastaus #250 : 01.05.2007 20:29:46 » |
|
Niin siis kun tähysin palatsin nurkassa salaoven raosta sinne toiseen maahan.. Siellä näyttää olevan jännittävä tapa elää läpinäkyvinä hyytelömäisinä olentoina hyvin vihreällä planeetallaan. He pelaavat korvauksen ja samaistumisen peliä, tasapainottaen planeetan toimintoja muuttumalla siksi mitä eniten tarvitaan - kasvillisuutta, eläimiä .. He ovat kaikki kaikkialla tarpeen mukaan, tuplaantuen tai väheten, koko ajan joustaen. Siellä ei ole näkyvää teknologiaa vaan kaikki kulkee "hyytelöstä toiseen" telepaattisesti, ja he itse ovat se muuntautuva "laite". Hmm, jännitTävä paikka, ihme jollen oikein osaa tätä Maan peliä
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.2007 20:32:31 kirjoittanut Valkeinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #251 : 01.05.2007 21:31:33 » |
|
Kuinka mielenkiintoista! Jäin miettimään tuota samaistumista ja korvaamista! Kerro enemmän. Kuinka se toiminee? Toimiiko se täällä maan päällä? Hmmm...
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #252 : 12.05.2007 10:14:31 » |
|
Heii! Mitä onko täällä juhlat vielä menossa, vai ovatko kaikki jo kaikonneet? Kevätkukkasia näyttänee olevan koko palatsi täynnä ja pääskyset lentävät korkealla juhlasalin kupolissa. Joko saadaan nähdä SA:n ja Sashan mutapaininäytös? Lähtikö Lari jo kotiin? Vai kenties kaikki menivät sinne toiselle planeetalle salaovesta ja muutuivat hyytelömäisiksi olennoiksi ja sulautuvat nyt toisiinsa täydellisessä harmoniassa Onko täällä ketään, huhuuuuu! *kurkkii sivusaleihin ja komeroihin*
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #253 : 12.05.2007 10:21:38 » |
|
Täällä, täällä, kamalan unisena! Täytyy myöntää. Joku herätti minut maallisella kännykällä niin äkäisenä, että koko kännykkä oli mustana kun menin vastailemaan. Mutta sainpas aamuherätykseksi tässä nyt oikein kunnon naurut: SA ja Sasha luvannut mutapainin. Se pitää nähdä. Varman odotetuin juttu koko palatsissa. Ihanaa! Mitähän mukavaa heille keksis niin hienon numeron päälle? Heitetäänkö heidät sen jälkeen palatsin ruusuammeeseen?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #254 : 12.05.2007 10:23:17 » |
|
Katselen täällä terassilla lintuja ja sateenkaaren värejä. Sateenkaari näkyy vasemmalla jossa pientä tihkusadetta, oikealla paistaa aurinko. Vielä on puolikuppia kahvia ja sitten.... mutapainiin kanssasi
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
|