Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 19
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Galaksien palatsissa!  (Luettu 124873 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #45 : 11.02.2006 19:46:48 »

Arvasin! Sinä sen keksit!  2funny 2funny
En olisi itse tiennyt! Aatamihan se siellä haravoi pudonneita lehtiä. Ja Eeva kulkee kastelukannun kanssa.

Mutta tosiaan. Onhan se aina se kielletty puu! Sen oksalla istuu itse Adonis ja ojentaa kirkkaanpunaisia rypäleitä. Ne ovat kiellettyjä niin kauan kuin ne ovat punaisia. Tarkoitus on oppia kärsivällisyyttä ja voittoa mielihyvästä. Mutta voitko vastustaa Adoniksen kutsua?
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #46 : 11.02.2006 20:13:46 »

Mutta voitko vastustaa Adoniksen kutsua?
Hmmm... Se voi kyllä kieltämättä olla vaikeaa...  2funny
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #47 : 26.03.2006 19:46:34 »

Katsokaa Tanssii tähtien kanssa ohjelman Ellan pukua.

Sehän on JUURI SELLAINEN JOTA TÄÄLLÄ AIKAISEMMIN YRITIN KUVATA!!!

WAU!  Shocked
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #48 : 26.03.2006 21:42:43 »

Katsokaa Tanssii tähtien kanssa ohjelman Ellan pukua.

Sehän on JUURI SELLAINEN JOTA TÄÄLLÄ AIKAISEMMIN YRITIN KUVATA!!!

WAU!  Shocked

Hei! Onpa kiva, kun galaksien palatsissakin on vielä elämää!

Kuulehan Alzbeta! Nythän on muodissa kaikenlainen etno ja kansallinen ja fantasia. TEE SELLAINEN PUKU ITSELLESI!

Näin vilaukselta Ellan puvun ihan lopputuokiossa, mutta enemmän veti huomion nuo tanssijat, joiden kaikkien puolesta jännään. Nyt oli vieraita, joten jätin väliin! Eikö olekin mukaansatempaavaa katseltavaa. Ihailen ei-kilpatanssijoiden rohkeutta panna itsensä kehiin!  Wink

Mutta kunpa voisimme pitää joskus juhlat galaksien palatsissa! Ja tavata?  Shocked
Oikeastaan tällaiset tapaamiset oliskin paljon hauskemmat, kun vähän naamioituisimme, kuten areenallakin teemme tavallaan...
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #49 : 26.03.2006 22:25:34 »

Kyllä vain täällä yksi puutarhaan eksynyt yksinäinen neitonen etsii muita?

Miksi minulle aina kaikissa juhlissa käy näin? Menen johonkin harhailemaan juomani kanssa yksin surullisena. Oi miksi?

Kuka johtattaisi tämän neitosen takaisin juhliin? Hihkaiskaa joku sieltä palatsista, että osaan sinne kun tämä puutarha on niin valtava ja täynnä kasveja ja kukkia, joita en ikinä ole nähnyt. Violettia, purppuraa, punaista, jotka tosin peittyvät syvään siniseen kun palatsin ja puutarhan ylle alkaa yö laskeutua... Tähdet onneksi lohduttavat ihailijaansa... sekä keijukaiset jotka lentelevät yössä ja soittelevat huiluaan...
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #50 : 27.03.2006 07:08:28 »

Herään ja ihmettelen, että missä oikeen olen? Oon nukahtanu johonki nurmikolle. Hei nythän on valosaa ja ehkä löydänki johonki...

Mikäs ihme tossa maassa on? Jotain pinkkiä, ihan niinku kangasta, mutta ei sitten kuitenkaan? Hetkinen? Maisa eikai se oo sun toppis? Mitä se täällä tekee?
*venyttelee* saiskohan palatsissa kahvia, jos löytäisin sinne...
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #51 : 27.03.2006 11:15:26 »

Huomenta haaveilija-ystäväni!

Etkö näe, kuistille on katettu kauniisti kaikki mitä tarvitset! Henkioppaasi, tunnethan tuon leveästi virnuilevan mukavan näköisen kaverin, istuu ja odottaa sinua seurakseen. Hänellä on varmaan jotain asiaa sinulle!  smitten
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #52 : 27.03.2006 18:20:30 »

Kiitos, hetken harhailun jälkeen löysin kyllä kuistille ja siellähän se oppaani minua odotti. Hyvä, että mainitsit hänen olevan oppaani... tajusin hillitä flirttiä...  :Smiley

Kyllä hänen seurassaan mukavasti päivä kului. Tosin en ole varma muistanko mitä asiaa hänellä varsinaisesti minulle oli... Mutta hän tottunut kai siihen, että olen vastaanottavaisempi unissani... ja symbolisesti asiat ilmaistuna...  Grin

Nyt olen lepäillyt ja vaeltanut pihalla puutarhassa oppaani kanssa koko päivän, että taidan mennä sisälle katsomaan löytyykö sieltä ketään. Huh
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #53 : 27.03.2006 21:33:04 »

Alzbeta! Kaipaat selvästi jotakin. Kyllä hän vielä jossakin ilmestyy eteesi.
Voit vaeltaa galaksienkin palatsissa, mennä ekasivulle ja kulkea kehä ympäri jälleen, mutta se ei takaa sinulle vielä mitään oivallusta nousta spiraalissa ylöspäin.

Siksi, keksi uusi juttu täällä päällä maan, mitä voisit tehdä ja mihin mennä, tavata uusia ihmisiä. Jotain pikkuisen hullua, naurujoga tai jotakin sellaista.

Ehdottaa
metsätonttu
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #54 : 28.03.2006 13:00:29 »

naurujoga? Miksei, mutta jos olisin väärässä mielentilassa voisin tulla vainoharhaiseksi ja kuvitella, että kaikki nauravat minulle.  Undecided Ei kovin mukavaa, että jospa miettisin jotain muuta... En ole ikinä harrastuksissa tutustunut uusiin ihmisiin. En tiedä miksi, mutta töissäkin ystävystyn paremmin.

Minkä Jousimies itselleen voi ikuinen etsijä. Ympäri mennään ja yhteen tullaan...
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #55 : 28.03.2006 17:11:33 »

paitsi että IC jellonalle voisi sopia jokin harrastelijateatteri kans aika hyvin... hmm...  :Smiley

Kun en kerran osaa soittakaan mitään...  Undecided

*tää lähtee takasin harhaileen puutarhaan etsiin myrkkyomenia*
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #56 : 28.03.2006 17:31:15 »

Ja parasta kaikista olisi jokin tanssi. Oletko koskaan ajatellut flamencoa?
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #57 : 28.03.2006 21:31:10 »

Voi minua... heti silmiini heräsi pilke, että onkos flamenco paritanssi ja voisiko sinne mennä ilman paria...  :Smiley

Niin miksikäs ei... ei hassumpi idea...

Hola!  laugh  Kiss

*tanssahtelee takaisin puutarhaan*
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #58 : 28.03.2006 21:43:53 »

Kuulehan kun kerran kysyit, niin

flamenco on maailman vaikein kansantanssi 12-rytmisenä, mutta niin kiehtova, sen kanssa voi elää tunteet, jopa suggestoida itsensä aivan toiseen maailmaan.

Se on Espanjan mustalaisten tanssi, laulu, soitto, jonka turvin he ovat tuskansa purkaneet ja jaksaneet. Se on siis tunteiden tanssi, laulussa vähän samaa kuin karjalaiset itkuvirret. Koska laulaessaan miehetkin itkevät välillä tuskaansa.

Siinä tanssitaan yksin, on upeat metallikärkiset+kanta kengät, kellohameet, upeita huiveja ja esiintyessä pitää olla jumalaisen kaunis ja tyylikäs.

Sen opetus on levinnyt hurjasti ympäri Suomen. Syyksi katsotaan meidän sisäänpäinkääntyneisyys ja syvät tunteet.

Terveydellisesti koputukset vahvistavat luustoa, ojentavat ryhdin ja hartioille ja ranteille käsien pyöritykset tekevät hyvää. Ja kaikenikäisten tanssi.

Kiinnostaako?
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #59 : 28.03.2006 21:54:30 »

Tottahan olisi mielenkiintoista oppia tulkitsemaan suurien tunteiden tanssia...

smitten  :Smiley 

Voin kuvitella, että sisältää terapeuttistakin vaikutusta ja tanssihan on todella sosiaalinen laji, vaikka ei "paritanssia" olisikaan... Hmm.  Huh
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 19
  Tulostusversio  

Siirry: