hei tuosta hierontapöydästä kun rupesin tekemän hoitoja niin tilasin jaccara pro oy hoitopöydän johon olen ollut tyytyväinen,siinä on sivussa irralliset kädensijat ja kasvoaukko kaltevuutta voi säädellä tämä ei toimi sähköllä.tämä on minulle parempi koska kuljetan sitä aina mukana eikä ole kovin painava siihen kuuluu myös erilaisia lisäosia.hyvä siinä on myös olla pitkällään.
Heips,
olen nähnyt kyseisen pöydän ja käyttänytkin sellaista: eroa Fysioplintin pöytään on
-mm. se on painavampi, mutta sitten toisaalta sen kantokassissa on pyörät alla helpottamassa siirtelyä (itselleni tämä painoasia oli olennaisen tärkeä: painoeroa n. 4-5kg)
- siinä on kolmet jalat, kun taas F-pöydässä on kahdet
- käsitukien siirtäminen on paljon hankalampaa, tarvitsen Jaccaran pöydässä molemmat kädet siihen hommaan, kun taas omassa pöydässäni selviän yhdellä kädellä
- samoin kasvoaukon säätely on F-pöydässä helpompaa
Summa summarum:
- mikäli tukevuus on tärkeämpää kuin helppokäyttöisyys, valitsisin Jaccaran
- mikäli helppokäyttöisyys ja helppo paikasta toiseen siirrettävyys on tärkeämpää kuin tukevuus, valitsisin Fysiolinen.
Sowelu: Tietääkseni jossain Runnilla päin näitä tehdäänkin 'mittatilauksena' - mahtaako joku muu tietää yhteystietoja paremmin?