Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: transiiteista yhteenvetoa  (Luettu 26197 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #15 : 18.12.2005 01:37:26 »

Perjantaina oli  aurinko aspect_con pluto aspect_opp kuu ja menetin tyystin malttini. Sellaista ei ollut tapahtunut moneen kuukauteen. Huh
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #16 : 18.12.2005 01:44:55 »

No voin kertoa ettet ollut ainut...
Olin itsekkin pikkujouluissa ja ihmiset olivat toistensa kurkuissa kiinni. Huutoa ja tönimistä riitti...aikuisia ihmisiä idiot2
Tuossa yhden paikkeilla totesin, että ilmapiiri ahdistaa nyt sen verran paljon, että nostan kytkintä... ja kotiin kuorsaamaan Tongue
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #17 : 18.12.2005 02:23:32 »

Olin itse siis kaverin synttäreillä ja kävin siellä ainakin kahdelle tyypille ennen kun aloin napata shotteja. Taisin hajottaa myös pullon. :Smiley

Yksi tosi sietämätön transiitti on muuten  mars aspect_squ askendentti, silloin kiehutaan niin ettei mitään rajaa. Tää yhtymäjuttu oli sentään vaan jotain epämääräistä v**tusta. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.12.2005 02:27:18 kirjoittanut CorvusLeonis » tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #18 : 18.12.2005 02:25:35 »

Kävit pilaamassa kaverisi synttärit?
Soosoo... Tuhma poika!  laugh
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #19 : 18.12.2005 02:31:16 »

Itse asiassa vain melkein. Tapeltiin viinasta. Muistan jääneeni tequilashotin jäljiltä johonkin nurkkaan seuranani pullollinen jotain kun jengi oli jo hajaantunut. :Smiley

Ai niin, joku sanoi niissä juhlissa menevänsä lämmittämään auton ki-energialla.  Grin
« Viimeksi muokattu: 18.12.2005 02:35:07 kirjoittanut CorvusLeonis » tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #20 : 18.12.2005 02:38:48 »

Tapeltiin viinasta.

Ette sentään naisista?
Se olisi ollut, ah niin ihanan alkukantaista!
Yök tequila on kakkaa...
Itse olin tosiaan erään mallitoimiston pikkujouluissa ja pääsin todistamaan aikamoisia kissatappeluita... juomana tyydyin valkkariin. Katselin ennen lähtöä transiittejä ja osasin vähän henkisesti varautua illan tunnelmaan... Mutta söpöjä poikia siellä oli Cheesy
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #21 : 18.12.2005 17:01:08 »

Ette sentään naisista?
Se olisi ollut, ah niin ihanan alkukantaista!
Yök tequila on kakkaa...
Itse olin tosiaan erään mallitoimiston pikkujouluissa ja pääsin todistamaan aikamoisia kissatappeluita... juomana tyydyin valkkariin. Katselin ennen lähtöä transiittejä ja osasin vähän henkisesti varautua illan tunnelmaan... Mutta söpöjä poikia siellä oli Cheesy

Jotkut sitten saa olla coolisti huuruorgioissa, vai? Meillä oli vain kokoelma nörttejä, joista pari esitti mitä omituisinta joulukuvaelmaa toukan liiskaamisesta. Viski loppui kesken. Undecided
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #22 : 20.12.2005 11:02:57 »

Cooliuus on suhteellista...
Katsoitte varmaan illan alkajaisiksi päätösjakson reality- sarjasta kaunotar ja nörtti?
Viski menee... harmi että se loppui kesken, tosin lukemastani päätellen et olisi tarvinnut enää yhtään lisää brekkua 2funny
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #23 : 20.12.2005 14:50:11 »

MTV oli päällä, en kyä muista mitä sieltä tuli. Itse juomavalikoima oli totisesti jopa hieman liian laaja, koska kiinnostavimmista pulloista piti tapella ja mulla on vieläkin mustelmia siitä illasta. santa_sad
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #24 : 20.12.2005 15:08:04 »

Hmm, ja mitenkäs tämä kaikki liittyy transiitteihin työsuhteen alkamisesta? santa_tongue Wink

No, toisaalta otsikko sanoo vaan, että "transiiteista yhteenvetoa"...olisi kuitenkin kiva kuulla myös lisää esimerkkejä noista työsuhteiden alkamisista (tai loppumisista)...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #25 : 20.12.2005 15:25:31 »

Hmm, ja mitenkäs tämä kaikki liittyy transiitteihin työsuhteen alkamisesta? santa_tongue Wink

Öh, tässä oli kyse Auringon ja Pluton viime viikonloppuisesta yhtymästä Jousimiehessä. Olisitpa nähnyt sen toukka-aiheisen joulukuvaelman! santa_shocked
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #26 : 27.12.2005 15:03:47 »

Tässä niitä työ transiitteja:

Tämän hetkinen työ alkoi tälläsillä transiiteilla:

mars tr  aspect_con   chiron huone 7 oinaassa
 jupiter tr   aspect_con  venus huone 10 ravussa
Saturnuksen paluu lähellä huone 9 kaksosissa.
Kaikki muut (venus neptunus, uranus, aurinko) olikin silloin huoneessa 5, missä mulla muutenkin kaikkea kivaa...

Nyt sitten  kuunsolmu  aspect_con  chiron huone 7
 saturnus transiitti teki työtään huoneessa 10 venukseni ja aurinkoni päällä ja teki olon niin tukalaksi, että kun se tuli leijonaan merkuriuksen päälle niin nyt hoidan kotiani ja opiskelen. Helmikuussa takaisin.

Mietin kovasti ulkomaille lähtöä, kun tuo saturnukseni on huoneessa 9, mutta ainakaan vielä se ei ole mahdollista.
Uranus liikkuu huoneessa 6 ja on tähän neliössä.

Itse odotan, että  kuunsolmu  aspect_con  uranus , koska nämä ovat huoneessani 6 (joskus vuoden päästä huhtikuussa 2007). Ja kauniissa kolmiossa huone 10 aurinkooni. Ehkä löydän uuden suunnan sitten!
« Viimeksi muokattu: 27.12.2005 15:08:16 kirjoittanut helinä » tallennettu
Chacaltaya
Vieras
« Vastaus #27 : 30.12.2005 00:51:27 »

Hmmm. Mielenkiintoista. Mulla taitaa olla jotain todella rajua muutosta ajavia transiitteja kohdalla, kun meno on aika rajua - ollut jo kohta puolitoista vuotta. Koko muutos alkoi periaatteessa ulkomailla, ja saman asian kourissa ollaan tässä tällä hetkellä Suomessa.
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**

Voimariimu: Fehu

Profiili
« Vastaus #28 : 27.01.2006 12:48:47 »

No niin!
Vanhasta työstä on nyt irtisanouduttu ja uusi työsoppari allekirjoitettu  Cheesy
Uuden työpaikan toimiala vaihtuu kovasti erilaiseen kuin nykyinen ja työtehtävätkin.

Transiitit allekirjoituspäivänä olivat
saturnus aspect_tri venus
merkurius aspect_squ mars (tämä hieman mietityttää)
mars aspect_tri pluto

- näiden vaikutus alkamassa  uranus aspect_ssx venus ja  mars aspect_kvi keskitaivas (sekä reilun kuukauden päästä  uranus aspect_con aurinko)

Ja transitoiva Pluto osuu kymppihuoneeseeni ja transitoiva Saturnus kuutoseen.

Fiilis korkealla!!
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 28.01.2006 18:12:29 »

Onnea Gebardi! Olet siis toteuttanut sen, mistä vielä hieman arastellen vasta haaveilit silloin kun viimeksi viestiteltiin. Onnea vielä kerran! Täytyypä sanoa, että ihailen teitä, jotka uskallatte toteuttaa haaveenne ikuisten mutku-sitku-pohdintojen sijasta.

Tuosta Merkuriuksen neliöstä Marsiin muutama ajatus. Totta on, että kyllähän se voi kertoa esim. kipakkuuteen taipuvaisesta, helposti ärtyvästä kommunikoinnista työyhteisössä, toisaalta positiivisesti ajatellen se voi kertoa mm. siitä, että työyhteisön ilmapiiri on henkisesti aktiivinen, energinen ja terävä-älyinen. Ja ehkäpä se kertoo myös siitä, että uusien haasteiden edessä joudut varmasti itsekin rasittamaan pääkoppaasi enemmän kuin vanhassa, tutussa työpaikassa. Kertoohan myös Pluto kympissä ja Saturnus kuutosessa lisääntyvästä vastuusta ja panostamisesta.

Tuo Merkuriuksen neliö Marsiin kannattaakin ottaa enemmän kosmisena säätiedotuksena kuin uhkana. Kun tiedostat, että uudessa työpaikassa ilmapiiri saattaa olla ajoittain helposti syttyvää, osaat itse toimia ehkä hitusen verran varovaisemmin kuin mitä olisit toiminut ilman kosmista myrskyvaroitusta.  Wink

Onnea vielä kerran!
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: