Mamie
|
|
« : 09.12.2005 10:28:43 » |
|
Moi! Taas tuli esille salailutapumukseni ja varautuneisuuteni. Olen saanut kuulla tuosta taipumuksesta koko elämäni. Aivan kuin minulla olisi salattu elämä, josta kukaan muu ei tiedä mitään. Äsken keskustelimme juuri aiheesta ja tuli siinä muutama kyynelkin tirautettua. Muut ihmiset eivät saa otetta minusta, eivätkä tiedä ajatuksistani, suunnitelmistani tai tekemisistäni sen tarkemmin... Itse en edes ole ymmärtänyt tätä asiaa! Huomannut, kuinka salaileva tai varautunut olen. Mistä tämä johtuu? Miksi teen näin? Astrologisesti katsoen minulla on nouseva skorpioni ja askendentilla saturnus (12. huone) aurinko on kympissä vaa´assa, kuu ja merkurius neitsyessä ysissä. Periaatteessa minun pitäisi olla hyvinkin avoin ja sosiaalinen jos planeetta-asetelmia katsoo. Venus vaaka ja mars jouskarikin : Voiko neptunus vaikuttaa tähän? Olen hyvä luomaan illuusioita, joiden särkymisen pelkääminen sitten estää avoimmuuden... Minulla siis neptunuksen yhtymä marsiin ja jupiteriin ja neliö auringolle ja kolmio kuulle... Voi viisaammat, kertokaa mielipiteenne
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #1 : 09.12.2005 10:59:34 » |
|
Moi, eiköhän tuo nouseva Skorpioni ja Kauriin hallitsija Saturnus AC:lla kerro kaiken. Pitää pintaa raaputtaa oikein teräsharjalla, ennenkuin sinusta tulee henkilökohtaisten paljastusten Tonava .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
elviira
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 09.12.2005 11:16:47 » |
|
Hei Lilli,
miten sun mielestä tälläiseen ihmiseen pitäisi suhtautua, antaa olla rauhassa vai yrittää väkisin saada asioista selvä ? Ihmisellä jolla on saturnus AC:lla ja vielä kuu kauriissa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #3 : 09.12.2005 11:57:39 » |
|
Moi elviira,
itsellänikin oli joskus nuorempana taipumusta salamyhkäisyyteen. Toisaalta oli hyvä, kun ei liikoja urkittu henkilökohtaisia asioita, mutta toisaalta taas täysin omiin oloihin jättäminenkään ei ollut hyvä. Näiden kahden välille olisi siis pitänyt löytyä kultainen keskitie.
Siis voi kokeilla tällaista virvelöintimetodia: väsytät kalan antamalla sille välillä löysää siimaa ja sitten taas vedät kelaamalla kalaa ankarasti itseesi päin.
Mutta eräiden varautuneiden ihmisten kohdalla luottamuksen rakentaminen on kaiken A ja O. Vaikeaa se voi kuitenkin olla, jos toinen osapuoli ei anna itsestään mitään. Kiinnostus loppuu herkästi sitkeimmältäkin yrittäjältä.
Olen muuten joskus tavannut niin salaperäisiä ihmisiä, että jopa "Mitä kuuluu? "on heille liian henkilökohtainen kysymys.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 09.12.2005 13:03:33 » |
|
Itselleni ei tulisi mieleenkään tiedustella sen henkilökohtaisempia kysymyksiä kuin "Mitä kuuluu?" edes sukulaisilta, kavereiltakin tyyliin "Mites meni viikonloppu pöndellä?" jne. Jos joku kuitenkin kysyy minulta henkilökohtaisia, kuten toisinaan käy, vastaan mitä suurimmalla innolla nähdäkseni kysyjän järkyttyneen ilmeen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #5 : 09.12.2005 15:07:38 » |
|
No minäkin tunnen oloni hieman vaivautuneeksi jos kyselen liian henkilökohtaisia kysymyksiä. Mutta kyselen kuitenkin aika paljon...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #6 : 10.12.2005 14:36:10 » |
|
Salailu Riippuu siitä, mitä sulla on 12.huoneessa sekä aspektit toisiin planeettoihin. Yksi voi olla 12.huoneessa, toinen , , , , ja nämä nyt vaan on heittoja : AC- :na olen aika salaileva yksityisyydestäni. Mulla 12.huone "tyhjä", mutta silti 12.huone ei selitä kaikkea salailua. Se selittänee, esimerkiksi, miksi on vaikeaa tuoda tunteitaan julki, jos 12.huoneessa on tai . Aurinko taas pitää piilossa minuuden muodostumista. Toisaalta ansani, kuten toisessa topicissa toin esille, on avoimuus, miten täydellisesti sopiikaan mun kuvaani . Toisaalta on kyllä asioita, jotka eivät kuulu kenellekään muulle kuin itselle. Et ole tilivelvollinen kenellekään mistään. Tässä mulla suuri asenteen muutos tullut.....
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #7 : 10.12.2005 19:52:32 » |
|
Minulla nyt ei 12:sta huoneessa ole mitään, mutta kuu on kauriissa ja vaikka porisenkin ihmisten kanssa avoimesti asioista, niin osa ajatuksistani ja elämästäni ei tosiaankaan mielestäni kuulu kenellekään eikä myöskään kaikki tunteeni.Se on aina ollut minusta ns. "selvää pässinlihaa".Enkä edes ymmärrä mitä järkeä on kaikesta mennä hölisemään.Myöskin tunteiden ilmaisu on aina minulla tietyllä tavalla hillittyä ja mieheni on kyllä sanonut minulle että minusta kun ei tahdo saada selvää .Varautuneisuus on myös osa minua, että vaikka tutkin mielelläni uusia juttuja teen päätökseni asiasta vasta kun itse olen siitä varma .En nyt vaan voi suinpäin heittäytyä ihan mihin vaan
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #8 : 11.12.2005 13:08:33 » |
|
Voi kunpa osaisinkin salailla... Olen sellainen ihminen että hetken tarkkailen hiljaa mutta kun tunnen oloni hyväksi alan avautua ja seuraavassa hetkessä kaikki tietävät minusta kaiken, jopa ne asiat joista ei yleensä pitäisi kaiketi ensitapaamisilla puhua. Olen hölösuu enkä osaa salailla enkä teeskennellä. Kaikki mitä näkyy, sitä olen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Harschi
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 11.12.2005 18:23:03 » |
|
Taas tuli esille salailutapumukseni ja varautuneisuuteni. Olen saanut kuulla tuosta taipumuksesta koko elämäni. Aivan kuin minulla olisi salattu elämä, josta kukaan muu ei tiedä mitään. Äsken keskustelimme juuri aiheesta ja tuli siinä muutama kyynelkin tirautettua. Muut ihmiset eivät saa otetta minusta, eivätkä tiedä ajatuksistani, suunnitelmistani tai tekemisistäni sen tarkemmin... Itse en edes ole ymmärtänyt tätä asiaa! Huomannut, kuinka salaileva tai varautunut olen. Mistä tämä johtuu? Miksi teen näin?
Hei Dark Rock, olen samaa mieltä kuin Lilli, eli Saturnuksella askendentilla on varmaan iso osuus tässä. Minulla on ystävä, jolla on myös Saturnus askendentilla, ja hänessä on ihan samoja piirteitä. Löysin tänään tilastotutkimuksen avulla Saturnukselle yllättäviä avainsanoja, jotka sopii sun tilanteeseen kuin nenä päähän. Katso Sideerinen astrologia --> Ylennetty ja alennettu Saturnus, mun jälkimmäinen posti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 12.12.2005 14:08:19 » |
|
Minulla on kuu kauriissa 2. huoneessa, saturnus skorpionissa 12. huoneessa, neptunus kauriissa 1. huoneessa ja vielä pluto skorpionissa 10. huoneessa.
Aiheuttaisivatko nämä sellaista salamyhkäisyyttä?
Vaikka olen kaksonen, nousujouskari, niin olen kaikkea muuta kuin avoin hölösuu. Puhetulvat tulevat vasta, kuin tunnen jonkun niin luotettavaksi, että tiedän ettei hän voisi ikinä kiristää minua kertomillani henkilökohtaisilla jutuilla!
Jos esimerkiksi puhuttaisiin uusien kavereiden kesken itsemurhista, ja poikaystäväni olisi leikisti tappanut itsensä vuosi sitten, pystyisin osallistumaan keskusteluun asiallisesti ja innokkaasti esittämään mielipiteitäni paljastamatta omakohtaista kokemustani. Vetäisin koko jutun ihan pokerinaamalla, eikä kukaan näkisi miten sisälläni roihuaisi. Joidenkin mielestä tällainen "salailu" on väärin. Minun mielestäni kaikkea ei tarvitse kertoa kaikille, oli asia sitten iloinen tai surullinen. Minun kokemukseni ovat minun kokemuksiani, onko sillä väliä mitä muut tietävät taustastani, jos minulla ei ole tarvetta puhua? Minkä takia kenenkään tarvitsee tuntea minut jos tunnen itse itseni?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Khallayne
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #11 : 05.02.2006 03:01:50 » |
|
Minulla myös merkurius neitsyess ja nousu skorpioni ja olen saanut jatkuvasti myös tuollaista samanlaista palautetta tutuilta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tonde
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 05.02.2006 12:30:37 » |
|
Tunnen (ainakin alustavasti) erään, jolla ovat Neptunus ja Kuu Skorpionissa yhtymässä askendenttiin. Kyseinen ihminen ei kyllä ihan helpolla kerro mitään ja on kieltämättä outo käänteissään joskus. Sitten häntä taitaa yhtäaikaa ottaa koteloon ja toisaalta helpottaa se (haluaa tavallaan paljastua), että minä luen hänen ajatuksiaan kovin helposti. Jännä tapaus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|