Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisitko enkelikortin?  (Luettu 30896 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 17.03.2007 20:37:50 »

Enkelikortit omistava rakas ystäväni suuntautuu kolmeksi kuukaudeksi maapallon toiselle puolelle Japaniin. Matkan ajaksi hän antoi minulle Diana Cooperin enkelikortit hoitoon.

Itselleni korteista on niin paljon iloa, että voisin jakaa tuota enkelien apua myös teille smitten

Jos Sinulla siis on jotain kysyttävää enkeleiltä, laita kysymys tähän, niin nostan sinulle kortin! ^____^

HUOM! Olen normaalisti netitön ja pääsen käymään nettikoneella arkisin tunnin ajan. Vastauksen saaminen voi siis kestää ihan nettiin pääsemättömyyden vuoksi jonkin aikaa. (nyt olen matkoilla ja voin kukkua netissä vaikka 24h putkeen, jos niin haluan Grin) Pyrin kuitenkin olemaan niin ripeä kuin suinkin mahdollista coolsmiley

Vastaukset laitan tulemaan YV:llä ^______^
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 03:43:29 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 17.03.2007 20:53:13 »

Hei vaan!:)
Voisitko nostaa minulle kortin, joka selventäisi tätä uutta orastavaa ihmissuhdettani?

Minulla itsellänikin juuri nuo Diana Cooperin kortit ja nyt uutena ihanat Doreen Virtuen Jumalatar kortit.

Vaikka minulla itselläni kortit ovatkin niin olisi mukavaa jos sinä nostaisit minulle selventävän kortin, johon en sotke omaa energiaani. Kirjoita minulle vain kortin nimi -niin voin lukea koko tekstin omasta pakastani  Smiley

Kiitos AthaMaarit!  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 17.03.2007 21:00:59 »

Vastauksena Astraalille tuli "Tunnistaminen"
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #3 : 17.03.2007 21:07:41 »

Nostaisitko minullekin kortin?
Mikä on tämän uuden ovenavauksen syvempi tarkoitus?
smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 17.03.2007 21:13:27 »

Voi hurjaa 'enkeliä', mutta uskon että matka on hänelle mielenkiintonen!

Rockipoikani hakee erästä tärkeää työpaikkaa ja sanoi 'noita-äidille' että laittaa kaikki voimat liikkeelle.
Noita kääntyy enkelin puoleen. Siis nostaisitko pojalle kortin.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 17.03.2007 21:21:36 »

Laitahan tulemaan ihan aito kortti...!  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 17.03.2007 21:24:20 »

no työnnänpä minäkin lusikkani tähänkin soppaan vaikka myöskin itse omistan nuo kyseiset kortit...

mutta mitäpä ne kertoisivat minulle erästä koulua ajatellen joka liittyy vahvasti enkeleiden energioihin?Huh
tallennettu

inkivääri
Vieras
« Vastaus #7 : 17.03.2007 22:20:13 »

Kiitos!
Nyt on sellainen avointen ovien aika ja valita pitäisi...seuraava johtolanka,jota pitkin kulkea.
Mutta eiköhän tuo aukene kun antaa ajan kuljettaa.


 smitten
tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #8 : 17.03.2007 23:30:49 »

Hei!

Kaipaisin neuvoa erään ihmisen suhteen.. Pystymmekö olemaan ystäviä vai tuleeko tiemme eroamaan lopullisesti?  Undecided

 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 17.03.2007 23:38:06 »

Ihanaa että sinäkin täällä enkelikortteja nostelet.  smitten Mitähän enkelit tahtoisivat minulle sanoa?  angel
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #10 : 18.03.2007 01:12:03 »

Enkelikortit omistava rakas ystäväni suuntautuu kolmeksi kuukaudeksi maapallon toiselle puolelle Japaniin. Matkan ajaksi hän antoi minulle Diana Cooperin enkelikortit hoitoon.

Itselleni korteista on niin paljon iloa, että voisin jakaa tuota enkelien apua myös teille smitten

Jos Sinulla siis on jotain kysyttävää enkeleiltä, laita kysymys tähän, niin nostan sinulle kortin! ^____^

HUOM! Olen normaalisti netitön ja pääsen käymään nettikoneella arkisin tunnin ajan. Vastauksen saaminen voi siis kestää ihan nettiin pääsemättömyyden vuoksi jonkin aikaa. (nyt olen matkoilla ja voin kukkua netissä vaikka 24h putkeen, jos niin haluan Grin) Pyrin kuitenkin olemaan niin ripeä kuin suinkin mahdollista coolsmiley

Vastaukset laitan tulemaan YV:llä ^______^

Tiesitkö muuten, että DIANA COOPER on edustanut mustan puolen ENKELIÄ, joten siinä ja siinä, että hyväksyn ne oikeiksi ENKELIKORTEIKSI. Jokaisella siinäkin oma näkemyksensä, mutta okei, nou problemo, olemme yksilöitä, kun kuljemme polkuamme. Mutta jos nostat minulle yhden, niin INTUITIONI hoitaa loput.Kiitos etukäteen smitten
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 01:15:24 kirjoittanut Taivas Rajana » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 18.03.2007 02:10:38 »

Itse en herkän aurani kanssa koe saavani minkäänlaisia huonoja värähtelyitä Dianasta, joten en allekirjoita väitettäsi Dianan olosta Mustana Enkelinä, mutta jokaisella meillä on oikeus näkemyksiin ja mielipiteisiin Smiley
tallennettu
Kairos
Vieras
« Vastaus #12 : 18.03.2007 02:43:04 »

:Smiley Taivas Rajana,
mistä olet saanut tiedon siitä, että Diana Cooper olisi "edustanut mustan puolen enkeliä"?

Mielestäni tällaiset väitteet on syytä perustella tarkasti,
sillä kyseessä voi olla myös "mustamaalausyritys",
jollaisilla on taipumus vetää ihmisiä "halpaan".

Smiley

Mitä enkeleihin tulee, jokainen ihminen käyttää niin valon kuin pimeydenkin enkelivoimia
- eikä vain ajattelussaan.

Elämmehän näet polariteettien maailmassa.
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #13 : 18.03.2007 03:20:32 »

:Smiley Taivas Rajana,
mistä olet saanut tiedon siitä, että Diana Cooper olisi "edustanut mustan puolen enkeliä"?

Mielestäni tällaiset väitteet on syytä perustella tarkasti,
sillä kyseessä voi olla myös "mustamaalausyritys",
jollaisilla on taipumus vetää ihmisiä "halpaan".

Smiley

Mitä enkeleihin tulee, jokainen ihminen käyttää niin valon kuin pimeydenkin enkelivoimia
- eikä vain ajattelussaan.

Elämmehän näet polariteettien maailmassa.


Olen erään 43 vuotiaan NAISEN kanssa YSTÄVÄ ja hänen kauttaan ollut tekemisissä ENKELIKORTTIEN suhteen. Hän on parantaja, joka käyttää JEESUKSEN puhdasta energiaa, siis REIKISSÄ. Minäkin HERKKÄNÄ ihmisenä, koin ne jotenkin SYNKIKSI, mutta olen hyvässä suojauksessa, joten ei mitään hätää. Hänen kanssaan puhuimme asiasta, silloin tunsimme korteissa MUSTAA, sillä meillä kummallakin on kokemusta muutamista muistakin ENKELIKORTEISTA.

Jokainen VÄRÄHTELEE, omalla taajudellaan, enkä edes itse ollut silloin, missään synkissä vesissä, saati nyt jees. Tämä ei ole EHDOTON NÄKEMYS, vaan toin julki oman tuntemukseni, eikä ole tarkoitus myrkyttää ketään, eikä harhauttaa/pelästyttää toisia ihmisiä. Rakkaudessa kuljetaan, joten ollaan rauhallisia asian sunteen. Jos tämä perustelu ei mielytä, puhun asian vieläkin tarkemmin, siis sen mukaan, kuinka asia synnyttää mielipiteitä smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 18.03.2007 03:25:06 »

Tuosta tuli mieleeni sellainen mahdollisuus, että ehkäpä kortit ovat tahattomasti saastuneet ja vetäneet puoleensa matalavärähteistä energiaa esim. kovan käytön jälkeen? Mikä tahansa esine kerryttää ja imee itseensä ympäristöstä energioita ja välillä esineitäkin tulee puhdistella.

Minulla esimerkiksi entisen kämppikseni vanha sänky veti puoleensa vaikka mitä ympäristöstään - niin huoneesta, talosta, talon muista asukkaista kuin kämppiksestäkin. Sänky on nykyisin minun omistuksessani ja siihen on vielä jäänyt matalavärähteisiä energioita. Ei mitenkään pahoja, mutta sen tuntee selvästi, miten sängyn energiat ovat vähän hitaammat kuin muissa saman huoneen huonekaluissa, tai ylipäätään koko huoneessa.

Pyhinkin ja korkeimmillakin energioilla matkaan lähtenyt esine voi likaantua värähtelyiltään matalammaksi.
 
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: