:
Taivas Rajana,
mistä olet saanut tiedon siitä, että Diana Cooper olisi "edustanut mustan puolen enkeliä"?
Mielestäni tällaiset väitteet on syytä perustella tarkasti,
sillä kyseessä voi olla myös "mustamaalausyritys",
jollaisilla on taipumus vetää ihmisiä "halpaan".
Mitä enkeleihin tulee, jokainen ihminen käyttää niin valon kuin pimeydenkin enkelivoimia
- eikä vain ajattelussaan.
Elämmehän näet polariteettien maailmassa.
Olen erään 43 vuotiaan NAISEN kanssa YSTÄVÄ ja hänen kauttaan ollut tekemisissä ENKELIKORTTIEN suhteen. Hän on parantaja, joka käyttää JEESUKSEN puhdasta energiaa, siis REIKISSÄ. Minäkin HERKKÄNÄ ihmisenä, koin ne jotenkin SYNKIKSI, mutta olen hyvässä suojauksessa, joten ei mitään hätää. Hänen kanssaan puhuimme asiasta, silloin tunsimme korteissa MUSTAA, sillä meillä kummallakin on kokemusta muutamista muistakin ENKELIKORTEISTA.
Jokainen VÄRÄHTELEE, omalla taajudellaan, enkä edes itse ollut silloin, missään synkissä vesissä, saati nyt jees. Tämä ei ole EHDOTON NÄKEMYS, vaan toin julki oman tuntemukseni, eikä ole tarkoitus myrkyttää ketään, eikä harhauttaa/pelästyttää toisia ihmisiä. Rakkaudessa kuljetaan, joten ollaan rauhallisia asian sunteen. Jos tämä perustelu ei mielytä, puhun asian vieläkin tarkemmin, siis sen mukaan, kuinka asia synnyttää mielipiteitä