Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisitko enkelikortin?  (Luettu 30922 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
kunziitti
Vieras
« Vastaus #15 : 18.03.2007 03:26:03 »

Itse en herkän aurani kanssa koe saavani minkäänlaisia huonoja värähtelyitä Dianasta, joten en allekirjoita väitettäsi Dianan olosta Mustana Enkelinä, mutta jokaisella meillä on oikeus näkemyksiin ja mielipiteisiin Smiley

Juu, ei oteta paineita, mutta olen edelleen vastaanottavainen kaiken suhteen, jos haluat vielä nostaa minulle KORTIN. Näkemyseroja saa syntyä, se on elämän tarkoitus, mutta en siis pahalla, joten relataan. Olen kuin AVOIN KIRJA, sinä teet nyt päätöksen, omaan INTUITIOOSI luottaen, että TOTEUTATKO pyyntöni. Rakkautta sinulle paljon ja sano vaan suoraan, kuinka tunnet värähtelyni, eli tarvitaanko siihen edes korttia heh smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 18.03.2007 03:40:31 »

Eikö korttitulkintani ole tullut perille? Huh
Mielestäni mie lähetin ainakin yhden korttitulkinnan, tietysti jos olet ehtinyt pyytää toista esim. YV:llä, niin sitten en ole vielä vain nähnyt sitä Grin
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #17 : 18.03.2007 03:43:13 »

Tuosta tuli mieleeni sellainen mahdollisuus, että ehkäpä kortit ovat tahattomasti saastuneet ja vetäneet puoleensa matalavärähteistä energiaa esim. kovan käytön jälkeen? Mikä tahansa esine kerryttää ja imee itseensä ympäristöstä energioita ja välillä esineitäkin tulee puhdistella.

Minulla esimerkiksi entisen kämppikseni vanha sänky veti puoleensa vaikka mitä ympäristöstään - niin huoneesta, talosta, talon muista asukkaista kuin kämppiksestäkin. Sänky on nykyisin minun omistuksessani ja siihen on vielä jäänyt matalavärähteisiä energioita. Ei mitenkään pahoja, mutta sen tuntee selvästi, miten sängyn energiat ovat vähän hitaammat kuin muissa saman huoneen huonekaluissa, tai ylipäätään koko huoneessa.

Pyhinkin ja korkeimmillakin energioilla matkaan lähtenyt esine voi likaantua värähtelyiltään matalammaksi.
 

Kiitos tuhannesti, kortti plässähti, juuri oikein ja oikeaan elämänvaiheeseeni, oli YV:nä juu ihanaa. Toteamus on, että paljon on matkaa ja juuri se tekee, tästä ELÄMÄSTÄ, elämisen arvoista. RAKKAUTTA taas, vaikka olen sen sanonut moneen otteeseen, mutta koskaan sitä ei ole liikaa ilmassa, joten kanavat auki, lisää ja lisää smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 03:46:13 kirjoittanut Taivas Rajana » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 18.03.2007 04:10:59 »

Taivas Rajan kommentti Diana Cooperista on pöyristyttävä,
joka ei taatusti voi perustua mihinkään muuhun
kuin itsestä lähtevään negatiivisuuteen.

Sitä peilaa muissa sitä, mitä on itse. Wink

Henkilökohtainen kokemukseni hänestä ja hänestä säteilevästä
energiasta on mitä ihanin ja suloisin,
mitä nyt enkeliltä voi odottaakin. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 18.03.2007 07:29:29 »

No kerrankin olen Asterixin linjoilla. Mutta tätä ovat uskon näkemyserot.

"Tiesitkö muuten, että DIANA COOPER on edustanut mustan puolen ENKELIÄ, joten siinä ja siinä, että hyväksyn ne oikeiksi ENKELIKORTEIKSI."

Eikö ole sanottu että uskovat pelkäävät kaikkea "pahaa" ja projisoivat sitä ulkopuolelleen, käyttäytyen välillä tylysti ja sitten kokevat taas olevansa oikeassa? "Sitä peilaa muihin mitä on itsessä". Tästä voisi keskustella, että onko pimeyden enkeleitä edes olemassa ja jos on, eikö näiden tarkoitus ollut koetella ihmisia, Jumalan toiveen mukaan.

Siis erillinen keskustelu, mutta voisi tulla liian vauhdikasta taas. Tosin tästä on kyllä keskusteltu ennenkin, voisko joku esittää linkin?

AthaMaaritillahan oli kai eri näkemys, että Jumaluus on kaikki. Toiset jakavat hyvän ja pahan tiukemmin.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 08:14:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #20 : 18.03.2007 08:31:46 »

Hyvää huomenta AthaMaarit  Smiley
Pyytäisin yv:nä Enkelikorttia, kiitos   angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
astraali
Vieras
« Vastaus #21 : 18.03.2007 09:00:54 »

:Smiley Taivas Rajana,
mistä olet saanut tiedon siitä, että Diana Cooper olisi "edustanut mustan puolen enkeliä"?

Mielestäni tällaiset väitteet on syytä perustella tarkasti,
sillä kyseessä voi olla myös "mustamaalausyritys",
jollaisilla on taipumus vetää ihmisiä "halpaan".

Smiley

Mitä enkeleihin tulee, jokainen ihminen käyttää niin valon kuin pimeydenkin enkelivoimia
- eikä vain ajattelussaan.

Elämmehän näet polariteettien maailmassa.


Olen erään 43 vuotiaan NAISEN kanssa YSTÄVÄ ja hänen kauttaan ollut tekemisissä ENKELIKORTTIEN suhteen. Hän on parantaja, joka käyttää JEESUKSEN puhdasta energiaa, siis REIKISSÄ. Minäkin HERKKÄNÄ ihmisenä, koin ne jotenkin SYNKIKSI, mutta olen hyvässä suojauksessa, joten ei mitään hätää. Hänen kanssaan puhuimme asiasta, silloin tunsimme korteissa MUSTAA, sillä meillä kummallakin on kokemusta muutamista muistakin ENKELIKORTEISTA.

Jokainen VÄRÄHTELEE, omalla taajudellaan, enkä edes itse ollut silloin, missään synkissä vesissä, saati nyt jees. Tämä ei ole EHDOTON NÄKEMYS, vaan toin julki oman tuntemukseni, eikä ole tarkoitus myrkyttää ketään, eikä harhauttaa/pelästyttää toisia ihmisiä. Rakkaudessa kuljetaan, joten ollaan rauhallisia asian sunteen. Jos tämä perustelu ei mielytä, puhun asian vieläkin tarkemmin, siis sen mukaan, kuinka asia synnyttää mielipiteitä smitten

Itseasiassa kanavoinnilla ja korteilla ei ole mitään muuta yhteistä kuin se, että kortit ovat vain väline kanavointiin. Aatteet ja energiat ovat asia erikseen. Esimerkiksi korteilla saa yhteyden juuri niin puhtaaseen lähteeseen kuin korttien katsoja itse sillä hetkellä on. Korteissa itsessään ei ole sellaista energiaa, joka vaikuttaisi kanavoinnin tulokseen. Mutta, kuten AthaMaarit tuossa sanoikin, niin esineet keräävät energiaa ympäriltään, joten niitä kannattaa puhdistaa säännöllisesti. Mutta ennen kaikkea pitää itsensä hyvässä energiassa, koska mehän sitä energiaa ja tietoa vastaanotamme -eivät kortit. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 18.03.2007 09:11:17 »

Ihmettelen itse enkelikorttien suosiota.. mikähän juttu niissä piilee yleisesti ottaen, ajattelematta onko se pimeää tai kynttilänvaloa..  Wink no mutta reikisivujen enkelikortit ovat tuttuja.  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valo
Vieras
« Vastaus #23 : 18.03.2007 09:26:36 »

Käännätkö kortin, koonnatko kärtin.
Kiitos AthaMaarit.  Kiss

 laugh ljuset
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #24 : 18.03.2007 09:46:51 »

Kääntäisitkö minullekin kortin. Kiitos!  smitten
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #25 : 18.03.2007 09:59:17 »



 smitten

Katsoisitko minullekkin kortin, onko enkeleillä jotakin viestiä?

 smitten
tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
mammamma
Vieras
« Vastaus #26 : 18.03.2007 10:01:35 »

Kiitos kortista!  smitten
tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #27 : 18.03.2007 11:13:59 »

Kiitos kortista  smitten  smitten  smitten

Taivas Rajana kysynpä sinulta miksi haluat pelotella ihmisiä mustilla enkeleillä? Se hyvä/paha mitä ympärilläsi koet/näet on vain heijastusta itsestäsi. Se, että joku asia sinusta näyttää pahalta, ei tarkoita sen sitä olevan korkeammalta tasolta katsottuna. Ei ole olemassa mitään oikeaa/väärää, mustaa/valkoista; asiat vain ovat. Asian/kokemuksen luokitteleminen hyväksi/pahaksi perustuu yksilön henkilökohtaiseen näkemykseen.

Ei ole mitään syytä pelotella herkkiä ihmisiä kaikenmaailman möröillä, kun on mahdollisuus keskittyä valoon..  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 18.03.2007 11:23:43 »

Sulan kanssa täysin samaa mieltä kaikissa meissä on vastakotia samoin kun ympärillä olevassa ympäristössämme...ja kun tämän ymmärrämme/tiedostamme niin huomaamme ettemme ole vain jotain yksittäistä asiaa vaan kaikea niistä jolloin voimme nousta noiden vastakohtien yläpuolelle niin että ne jossain määrin voivat menettää elämäsämme liian halittesevan merkityksen.

se jos jotain pelkäämme on mielestäni meissä sitä suurinta enkeleiden lähettämää elämän energiaa joka auttaa mietä menemään jossain määrin eteenpäin silloin kun emme siihen muuten siis ilman tätä pelon tunnetta ehkä pystyisi...tämän pelon avulla mielesäni enkelit kertovat meille olevamme elossa...

taitaa mennä kyllä nyt hieman aiheen vierestä...
tallennettu

Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #29 : 18.03.2007 11:25:58 »

 smitten

Nostaisitko minullekin enkelikortin?

Kiitos kaunis  angel



tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: