...ei mitenkään itsekästä Esmiralda päinvastoin....kun ei voi koskaan arvata etukäteen KUINKA MERKITTÄVÄNÄ joku kokee sanasi-kokemuksesi ...tämän lukeminen ON itselleni niitä ERITYISIÄ hetkiä elämässä - joista useinmiten lukee kirjoista tai näkee elokuvina... että sinun sanasi Esmiralda...veivät itseni sinne samaan paikkaan - omalle lähteelleni...ymmärryksen lähteelle...ja että sinä ihan todella ja oikeasti KOIT elävässä elämässä tämän kaiken - teki omasta kokemuksestani" monivertaisen" ... ihan uusia näkökulmia aukesi viisaaseen lahjomattomaan Saturnukseen "(Saturnuksen) lakihan merkitsee vain ja ainoastaan omista teoistamme ja valinnoistamme vastaamista...." että näin upealla tavalla - että läsnä oli - ainakin itse näin koin " maa ja taivas-materia ja henki samanaikaisesti - ja sain uutta ymmärrystä tutkia oman karttani aspekteja...tässä keväisessä hiihtoretkessäsi..
Rakkaudenliekki kiitollisena Esmiraldalle ja Saturnukselle...
Lähetetty: tänään kello 15:38:41Kirjoittanut: Esmiralda
Lähdin hiihtämään noita keväthankia. Ja sitten se loksahti. Hiihdin samaan suuntaan matkaa, jossa hiihdin mieheni kanssa noin 28 vuotta sitten, kun hän näytti minulle metsän saloja. SINNE MINÄ TAHDOIN NYTKIN. LÄHDENEVALLE. IKUISEN NUORUUDEN LÄHTEELLE!
Nevan keskellä kohoaa iso lähde, jonka ympärillä nytkin monet eläinten jäljet hangessa. Se pulppusi vettä nytkin voimakkaalla vauhdilla ja teki suon läpi puron satoja metrejä metsään. Kristallin kirkasta, puhdasta ja niin raikkaan makuista. Siemailin sitä monta kourallista.
Näin kerran suon violettina merenä maariankämmekästä
Nyt olin kiertänyt yhden 30 vuotissyklin täyteen siinä lähteen reunalla. Meditoin kohti aurinkoa, kiitin menneestä ja tuntui kamalan hyvältä. Laskin, että kolme aivan uutta asiaa olen alulle pistänyt ja aion jatkaa yhä suuremmalla varmuudella.