Minusta on aivan älytöntä se, että tästäkin asiasta riidellään, koska näen asian niin, että kun koululääketiede ja vaihtoehtohoidot sulautuvat tiimiksi niin, tuloksia saadaan varmasti odotettua enemmän.
Tai sitten tämä on mun hullu-unelma taas kerran..... :
Minusta tuo ei ole ollenkaan 'hullu-unelma'
Vaan itse näen sen myös tulevaisuuden normaalina ja luontaisena tapahtumana.
Ehkä siinä taasen kerran on kysymys siitä ns' mielen kaksijakoisuudesta', johon kahdentyyppiset ihmiset voivat peilata itseään....
Periaatteessahan koululääketieteessä on myös samat syvemmätkin tekijät taustalla kuin vaihtoehtoisissakin. Kysymys on oman näkemykseni mukaan siitä,
miten joku ihminen itsenään toimii ja kuinka syvästi ja sydämellään työtään tai kutsumustaan harjoittaa.
Koska myös ns.vaihotehtoislääketieteissäkin on aivan yhtä suuri mahdollisuus toimia vain pinnallisella mielen tasolla.
Ei siis ole sillä merkitystä ensisijaisesti niinkään, syötkö pelkoosi antibioottia vai homeopaattista valmistetta, vaan siitä, onko sinut kohdattu tilanteessasi syvästi ja sydämellä ja oletko itse valmis kohtaamaan itsesi samoin.
Jotenkin aihetta sivuten tulee mieleen lyhyt kohtaus elokuvasta Hal ja Iso rakkaus
, jossa Hal, jolta oli poistettu ulkoaohjautuvuus pinnalta ja tilalle oli annettu suoraan sydämen/sielun kauneutta ensin kokeva ominaisuus.
Käydessään lastensairaalan osastolla, hän näki vain kauniita ja ihanan avoimia lapsia sairaalassa, joita hän halaili ja leikki heidän kanssaan 'suukko-leikkiä'. Ja kun hänelle palautettiin tämä ulkoaohjautuvuuden (mielen)näkemiskyky pinnalle ja hän palasi samaiselle lasten osastolle, hän näkikin ensin, että lapset olivat palovamma potilaita, palaneine kasvoineen ja ohkaisineen hiuksineen. Kuitenkin hän muisti ensijärkytyksensä jälkeen, että mitä nämä lapset olivat todellisuudessa, kun katsoo ensin sydämellään.