Vasta nytkö sen tajuat, Mirjam! Eli sen, miten olet pimittänyt omankin todellisen Olevaisuutesi Kuvan!
Ei se ole pimittämistä, jos vain antaa olemuksensa olla sitä mitä on.
Hiljaisuudessa ne 'ihmeet' tapahtuu ! Olevaisuudellani ei ole tarvetta erikseen sanoilla itseään ilmaista ja tuoda esiin itseään, koska se ei ole mitään erillistä minusta, mikä voisi erikseen itseään esiin tuoda. Se on jokaisessa kosketuksessani, ilman, että siitä suoranaisesti kertovia sanoja kirjotain taikka puhun ja näin ollen tekisin siitä jotain erillistä itsestäni tässä ja nyt todellisuudessa. Vaikka puhuisin heinäseipäästä, en ole pimitettynä.
Sillä sinähän näet minustakin vain sen oman kuvasi, jota et itsestäsi näe etkä mitään muuta, koska se peili todellakin on KAKSIPUOLEINEN.
Kyllä minä näen jotain vielä itsestäni sinussakin. Mutta tiedän sen.
Sinulla on suuri yritys saada muut tekemään sinun persoonasi ja egosi puolesta se, mitä sinun itsesi tulisi tehdä. Kuvittelet ehkä, että kun kirjoitat olevasi 'Korkeimman-Itsesi'/'Luojamme' kanava, ja pitäydyt vain siinä 'tilassa/tasossa', sinun työsi on nyt tehty ja pelkästään pysyttelemällä siinä 'tilassa', parannat muita ja ohjaat muita...
Se on egon harhaa ja mielen juonia....
Minä olen joskus ollut tuossa vaiheessa ja tiedän kokemuksesta, että sinne olisi helppo jäädä, mutta se on tarkoitus tuoda tähän hetkeen ja tähän todellisuuteen. Ainakin minun elämäni tarkoituksena on niin. Ehkä ei sinun.
Me voimme valita itse. Ja antaa muiden valita itse.
Oma kirkas peilini kun on aina teille sanonutkin vain sen totuuden, että sinäkin olet sen Luojamme energioita!
Mutta mitä 'uutta-aikaa ja pohjolan-valoa me kovapäät sitten emme tajua vielä?¨Ja missä harhassa näet meidän kulkevan? Missä peilissä semmoinen kuva näkyy?