Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuntekaa sisäisen NAISENI herkkyys.=)  (Luettu 32961 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kunziitti
Vieras
« Vastaus #30 : 25.03.2007 23:57:04 »

Tänään itkin ja itkin ja itkin, sydämeni avautui, kuin kukka, joka kasvaa hyvässä maastossa syvään juurtuen. Olen aina ollut suurissa saappaissa, joutunut ottamaan vastuuta jo LAPSENA, jopa vahemmista, kun näin heidän elämänsä lojuvan paikallaan.

Annoin heille vinkkejä, mikää ei tehonnut, joten opin vasta aikuisiän kynnyksellä, ottamaan liian isot saappaat jalastani. Kun on ollut kova elämä, on joutunut selviämään, jopa TAISTELEMAAN, ettei kukaan satuttaisi, HERKKÄÄ sieluni ja tänään en enään jaksanut, muserruin täysin, sen piti tapahtua.

JUMALA löi minut palapeliksi lattialle, huusin ja itkin apua ja pelastus tuli. Purkaus oli niin suuri, hyvä kuin sain HAPPEA. Sanoin itselleni, MINÄ selviän tästä, nyt on ITKUN ja ILON aika, joten sisäinen NAISENI otti ensimmäisen rohkean askeleen kohti elämää.

Kun nyt ymmärrän herkkyyteni reagoida asioihin, se kertoo MIEHESTÄ, jolla on SIELU silkkilankaa, sen kauneutta, ei voi sanoin kuvailla. Miehisessä maailmassa, se on outoa jos itketään, mutta en anna sen vaikuttaa enää, vaan niin kauan itken tuskani pihalla, kun on pakko.

Näin elämä jatkuu, saa uusia ulottovuuksia, pääsen elämässäni eteenpäin, avaudun ja pääsen lentoon, kuin HAUKKA, joka hakee itselleen pesäpaikkaa. Halusin kertoa tämän teille kaikille, jotta ymmärtäisitte, kuinka arvokkaita asioita, nämä ovat ihmiselle. Rakkautta lisää ja KIITOS teillekkin, RAKASTAN teitä suuresti smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #31 : 26.03.2007 05:48:29 »

Tänään itkin ja itkin ja itkin, sydämeni avautui, kuin kukka, joka kasvaa hyvässä maastossa syvään juurtuen. Olen aina ollut suurissa saappaissa, joutunut ottamaan vastuuta jo LAPSENA, jopa vahemmista, kun näin heidän elämänsä lojuvan paikallaan.
         Annoin heille vinkkejä, mikää ei tehonnut, joten opin vasta aikuisiän kynnyksellä, ottamaan liian isot saappaat jalastani. Kun on ollut kova elämä, on joutunut selviämään, jopa TAISTELEMAAN, ettei kukaan satuttaisi, HERKKÄÄ sieluni ja tänään en enään jaksanut, muserruin täysin, sen piti tapahtua.
         JUMALA löi minut palapeliksi lattialle, huusin ja itkin apua ja pelastus tuli. Purkaus oli niin suuri, hyvä kuin sain HAPPEA. Sanoin itselleni, MINÄ selviän tästä, nyt on ITKUN ja ILON aika, joten sisäinen NAISENI otti ensimmäisen rohkean askeleen kohti elämää.
         Kun nyt ymmärrän herkkyyteni reagoida asioihin, se kertoo MIEHESTÄ, jolla on SIELU silkkilankaa, sen kauneutta, ei voi sanoin kuvailla. Miehisessä maailmassa, se on outoa jos itketään, mutta en anna sen vaikuttaa enää, vaan niin kauan itken tuskani pihalla, kun on pakko.
         Näin elämä jatkuu, saa uusia ulottovuuksia, pääsen elämässäni eteenpäin, avaudun ja pääsen lentoon, kuin HAUKKA, joka hakee itselleen pesäpaikkaa. Halusin kertoa tämän teille kaikille, jotta ymmärtäisitte, kuinka arvokkaita asioita, nämä ovat ihmiselle. Rakkautta lisää ja KIITOS teillekkin, RAKASTAN teitä suuresti
smitten

angel....." Miespuolisena ihmisenä Mikellä oli edelleen omat kuvitelmansa ja unelmansa.... hänen täytyisi alkaa nyt kunnioittamaan niitä, sensijaan, että pitäisi niitä jotenkin väärinä ja moraalittomina....se merkitsi hänelle paljon...hän ymmärsi miten kaikki sopi kuvaan mukaan, ja hän tunsi itsensä sen ansiosta kokonaisemmaksi....seuraavana päivänä oli aika jatkaa matkaa...Mike pukeutui uusiin vaatteisiinsa, jotka tämän talon väki oli jotenkin taianomaisesti toimittanut hänelle...tämä oli ollut Miken elämän syvällisin kokemus. Hänen seistessään vihreän mökin portailla auringonlämmössä VIHREÄN (suuri enkeliolento) vieressä, hän ei tiennyt mitä sanoa. Mike tunsi olonsa hyväksi. Hänen taisteluvarustuksensa( Totuuden miekka, Hengen kilpi) näyttivät hienoilta uusien vaatteiden päällä, ja häntä varten valitut materiaalit tuntuivat hänen yllään ihanilta...Kaikki istui täydellisesti...." onko sinulla minulle kysysymys " Mike sanoi vihreälle, muistaen käytännön aiemmista taloista, kun häneltä kysyttiin jokaisella kerralla, rakastiko hän Jumalaa, ennenkuin hän lähti...." Kyllä minulla on sinulle kysymys, ja sinä tiedät mikä se on" Vihreä katsoi tiukasti Michael Thomasia" haluatko vastata siihen ennenkuin kysyn?"..."Haluan", sanoi Michael Thomas juhlallisesti..."Minä rakastan Jumalaa koko sydämestäni, minun tahtoni on puhdas, ja minun kehoni on yhtä teidän kaikkien HENGEN kanssa...ja tuon läheisyyden myötä tulee tunne tarkoituksesta, pyhyydestä ja yhteenkuuluvaisuudesta, minä olen matkalla kotiin"....

" VIHREÄLLÄ(enkeliolennolla) ei ollut siihen mitään lisättävää. Kun enkeli oli aiemmin vain mennyt taloon sanomatta sanaakaan, tällä kertaa Mike lähti sanomatta hyvästejä...Hän asteli itsevarmasti polkua eteenpäin, suunnaten kohti pohjoisessa olevia kukkuloita, missä seuraava talo olisi. Vihreä jäi odottelemaan kuistille, kunnes Mike ei voinut enää nähdä tai kuulla häntä.....
...katkelma kirjasta " Matkalla Kotiin-kertomus Michael Thomasista ja seitsemästä enkelistä~Kryon-tarina~kirj.Lee Carrol....

angel  smitten  angel

Taivas Rajana...näillä sanoilla kiitän sinua...ja kerron sen mitä Sydämestäni pulppusi lukiessani kirjoituksesi....ja niin samankuuloinen on osa omaa tarinaani kuin sinun - että ainakin joiltain osin olen kokenut hyvin samaa kuin sinä..."niin minäkin olin liian suurissa saappaissa"-jo lapsena joutunut ottamaan vastuuta perheeni jäsenistä...ja niissä saappaissa itsekin astelin aikuisuuteen asti JA lopulta oivalsin riisua ne raskaat saappaat jaloistani - ja niin  jouduin itsekin lapsesta asti jopa TAISTELEMAAN, ettei kukaan satuttaisi, HERKKÄÄ sieluani ...ja sitäkin tein aikuisuuteen asti - kunnes oivalsin.... smitten

...Taivas Rajana - SINÄ " jolla on SIELU silkkilankaa, eikä sen kauneutta voi sanoin kuvailla"..KIITOS että luotat, uskot, toivot ja rakastat NIIN PALJON että avasit silkkilankaisen sielusi ovea meille...kiitos että halusit kertoa tämän kaikille  meille:" jotta ymmärtäisitte, kuinka arvokkaita asioita, nämä ovat ihmiselle. Rakkautta lisää ja KIITOS teillekkin, RAKASTAN teitä suuresti ".....ymmärrän ja sielunrakkaudella-lähimmäisenrakkaudella rakastan sinua suuresti..ja toivon siunausta sinulle , leijonamielelle, perheellenne ja laheisillenne...
t. Rakkaudenliekki... smitten
jk. klikkaa kuvaa - löysin sen joitain aikoja sitten ja silloin sinä tulit ajatuksiini - toivon että "sen tiedosto mahtuu tähän"...SEN kuvan nimi on TEARS - vaan se ei mahtunut tähän... Cry ...lisään toisen kuvan sitten..., ja pari muutakin kuvaa jotka puhuvat "sydämeni symbolista kieltä" Smiley

« Viimeksi muokattu: 26.03.2007 06:54:14 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #32 : 26.03.2007 07:08:05 »

Ai rakastatko minuakin?  Cheesy Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #33 : 26.03.2007 07:28:04 »

Ai rakastatko minuakin?  Cheesy Wink

... omasta puolestani  Wink  Kiss  angel ...."  Cheesy saitko jo sanoman enkeliltä - hyvä että saapui jo perille sillä...Ilo on enkelisanoma...Hymy on enkelikieltä...Rakkaus on enkelin synnyinmaa ( mukaeltuna lainattu Maria Alstedtin kirjasta,Enkelit aina lähellämme)  ... angel .... smitten

« Viimeksi muokattu: 26.03.2007 09:10:29 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 26.03.2007 08:24:03 »

Kyllä hän rakastaa minua korkeammassa mielessä, ei vain tiedä sitä, ja minä häntä..  angel  2funny smitten joo, enkelit voisivatkin nostella muutamia taakkoja.  :Smiley

Itku on ihan hyvä juttu, skorppari vaaka exäni itki silloin tällöin, se on ihan normaalia, varsinkin naisille, ei se ole sen kummempi asia kuin nauru, emootiona. Kunhan surusta pääsee pois. Kaurisherra ei tainnut itkeä juuri koskaan, olisi tehnyt hyvää sille. Koska viimeksi itse reagoin itkien? Voisihan sitä kokeilla..  sisäisiä matkoja, jos ei ulkoisia niin monta..

smitten angel

You are someone who likes to have friends from all over the globe, and you love to explore new cultures, but you can be dogmatic and intractable when it comes to your own personal beliefs and philosophies. Wednesday you may find that your family and friends feel you are becoming too enamored of your personal set of convictions. You might want to consider if your loved ones are right in their assessment. Saturday may signal a time of turning inward for you, and you may question your own motivations. Once you do, you will start on the path to self-fulfillment.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2007 09:09:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kunziitti
Vieras
« Vastaus #35 : 28.03.2007 00:14:33 »

Kirjoitan tässä, kun kello on yöllä 1.08 ja energiaa, on kuin pienessä kylässä ja nukkumisesta, ei tule mitään. Nautin, siis tästä harmoniasta ja olen läsnä elämässä, enkä sen isommin, mitään tässä hösää. Joskus on, vain näitä aikoja ja saahan sitä päivällä sitten nukkua, jos ei yöllä saa unta. Toivon, että kirjoituksestani huokuu TAIVAALLINEN energia, on se ainakin minulla, niin käsinkosketeltavaa smitten
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #36 : 28.03.2007 08:45:22 »

En koe sitä ellei sitä kohdenneta minuun.  Wink

Ehkä näit unen hänen parista eri inkarnaatiostaan, joiden kautta nykyinen persoona värittyy?  Cool

Mistä ihmeen parista ja inkarnaatiosta SA, johan minulla on kumppani, siis nainen joka pysyy rinnallani. Kyllä LEIJONAMIELI tietää sen, mikä on unen merkitys, sen verran on henkistä silmää askendentti skorpioni
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #37 : 28.03.2007 08:49:01 »

Pakko kirjata tämä tähän heti aamusta ylös. Näin nimittäin unessa TR:n  feminiinisen naisen ja maskuliinisen miehen.Muistan ulkonäöt tarkkaan sekä vaatteet, hiukset ja kaikki. Aika jees homma. Nainen oli 30 v..pienikokoinen,>normaalipainoinen, enemmän hoikka kuin normaali. punaisen ja vaaleanruskean väliltä hiukset, aito väri. Siisti vaalean sävyinen vaatetus, kuitenkaan ei ylipukeutunut.Sensitiivinen, puhdas, mielyttävä, osasi käyttäytyä ja olla silti topakka.

Mies oli iso, todella iso, vahva. Hänellä oli tumma parta ja isot hartiat. Hänellä oli voimakas ääni ja hänen olemuksensa herätti huomiota. Hänen yli ei olisi voinut mitenkään päästä edes äänen sävyä muuttamalla. Niin vankkumaton. Itsenäinen, ei lainkaan isällinen tai turvallinen, ehkä ennemminkin pelottava.Muuten siisti ja huoliteltu..

Nyt kun vertaan sitten oikeaan.. :Smiley.

Jääköön se TR:n kommentoitavaksi. smitten

Siis mitä MUSSU meinaat tuolla lauseella, kun VERTAAN sitten OIKEAAN, johan sinulla on sellainen MIES, joka on sinulle 100:a smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 28.03.2007 09:01:25 »

Etkös tiedä mitä tarkoittaa "pari inkarnaatiota"? Siis menneitä elämiäsi?

Minullakin on henkistä silmää kokea millaista energiaa lähetellään.  Wink

merkurius skorpioni

askendentti vaaka
« Viimeksi muokattu: 28.03.2007 09:21:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

kunziitti
Vieras
« Vastaus #39 : 28.03.2007 10:42:37 »

Etkös tiedä mitä tarkoittaa "pari inkarnaatiota"? Siis menneitä elämiäsi?

Minullakin on henkistä silmää kokea millaista energiaa lähetellään.  Wink

merkurius skorpioni

askendentti vaaka

No kerroppas sitten, minulla on siinä aukko, enkä lähde sitä suotta etsimään netistä. Katsotaan, ollaanko samaa mieltä Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 28.03.2007 10:45:14 »

Olet elänyt naisena ja miehenä monta elämää, kuten minä ja leijonamieli. Sieltä ominaisuudet säilyvät tänne. Jalostut matkalla koko ajan. Wink
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 30.03.2007 14:50:29 »

No, jaa.

Koetin jälleen suoraan kommentoida kun kerran näitä asioita tänne laitetaan kommentoitaviksi, voisihan pari muutoin jutella keskenään, nimittäin omaa käsitystäni k.o unesta. Luulen että olen nk tarpeeton kolmas pyörä k.o keskustelussa.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 30.03.2007 14:52:17 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

kunziitti
Vieras
« Vastaus #42 : 30.03.2007 16:46:30 »

Kiva, kun täällä on monenlaisia näkemyksiä, pitää aivotoiminnan laajana. Tällä hetkellä itsellä on yksi päämäärä ja se tulevasta KESÄSTÄ nauttiminen, ei ole elämässä aika tuhlata, yhtäkään päivään esim. murehtimiseen. Rakkautta ja lämpöisen kesäisiä halauksia kaikille smitten
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #43 : 30.03.2007 16:52:55 »

Toisinaan onkin parasta kommentoida ainoastaan alitajuisena tekoina niitä asioita, joita ei kykene kommentoimaan päivätietoisesti. Jotenka siinä mielessä ainakin itsekin aina silloin toteutan sitä "naista" sisälläni juurikin oikealla tavalla, kun jätän sanomatta ääneen sellaisia asioita, joita en kehtaa sanoa ns. "julkisesti". Eli pimittämällä totuuden itseistäin.  Cheesy smitten

Minä toteutan elämässäni, vain yhtä päämäärää, siis olla kuin AVOIN KIRJA. Minua on helppo lukea ja se saa aikaan ihmisissä heräämisiä. Toiset pelkäävät suoruuttani alkuun, toiset ovat heti, että AI KUINKA IHANAA, ihminen joka ei peittele itsessään, hyviä eikä huonoja puoliaan.

Mutta olen huomannut, että ne jotka pelästyvät, tulevat usein takaisin ja näkevätkin, sen vain positiivisena asiana. TOTUUDEN julkituominen toiselle, avaa uusia kanavia henkisyyteen. Rakkautta, enkelin sydämeesi smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 30.03.2007 20:14:00 »

Se vain että kaikki totuus on edelleen mielestäni suhteellista. Toisissa piireissä liikkuessani, ei kiistellä uskon asioista eikä kukaan sano tietävänsä totuutta toisesta tai koeta kiistää toisen elämäntavan/tunteiden arvoa, päinvastoin kannustetaan menestykseen.  Wink Mitäpä sitä "murehtimaan" todellakaan, jos täällä ei keskustelut etene.

Te kaksi olette siitä jänniä tyyppejä, että alussa tulevat sanat "minä kanavoin tässä Jumalaa sinulle ja olet henkinen ja rakas"; kertokaas miksi, kun juttu etenee ja ollaan eri mieltä, te koette olevanne oikeassa, minä en mielestänne näe oikein? Oletteko keskenänne samaa mieltä?
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 06:44:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: