Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuntekaa sisäisen NAISENI herkkyys.=)  (Luettu 33007 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 19.03.2007 20:57:09 »

mISSÄ ketjussa muuten saisin jutella TR kanssa ollen oma itseni?

Esimerkiksi jos yritän lievittää hänen herkkänahkaisuuttaan, missä tekisin sen? Tai piristää? Täytynee säästää ruutia muualle kuin astroon. Jos toinen sanoo siitä ja tästä, en saa edes vastata tai koettaa laajentaa ajattelua, johan on kumma.

Ja tallennella omia iloisia älynväläyksiä, ennen kuin moderointi hmmmmmmmm..

Miksi tätä viestiä ei poistettu? Eihän siinä puhuttu herkkyydestä pilkkua viilaten. Yritin puhua siitä, miten henkisesti herkälläkin ja tiedostavalla voi olla hauskaa ja menestyksekästä.

Eikö Venuksestakaan saa puhua, eikö se ole aika naisellinen planeetta?

"Joo, ihan näin se on kertakaikkiaan. Sori tosiaan SA, omasta puolestani se TÖRMYSKURSSI, joka kohdattiin, ELÄMÄÄ tämä vaan on. Moni haluaa tanssia ruusujen päällä, niin kuin itse aikoinaan, mutta eipä ollut hääppöistä elämää. Pääni on joskus kiveä, mutta pääasia, että itse sen tietää. Oman virheellisyyden tunnustamisesta, löytyy ELÄMÄN LÄHDE"

« Viimeksi muokattu: 19.03.2007 21:16:57 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kunziitti
Vieras
« Vastaus #16 : 19.03.2007 23:01:23 »

Iltaa!
Poistelin tästä pari viestiä siitä syystä, että keskustelu tuntuu taas ajatuvan varsinaisesta aiheesta.

Astraali

Hienoa, siis yhteistyö sujuu smitten
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #17 : 19.03.2007 23:13:26 »

Onko FEMINIINISYYS, teille naisille arkipäivää ja jos on, ilmennättekö koskaan MASKULIINISUUTTANNE ja millä tavalla. Jos teissä on miehisiä piirteitä, kuinka koette sen, on olemassa sellaisia POIKATYTTÖJÄ, joilla on miesten harrastukset ja se on minusta hienoa, että NAISET esim. kiinnostuvat tekniikasta ja muista miehisen maailman asioista.

Itse olen kasvanut naisten maailmassa ja siksi uin SYVISSÄ vesissä HENKISYYDESSÄ. Lapsuudessani ei ollut ISÄMALLIA, mutta nykyään ISÄNI ja MINÄ, tulemme toimeen hyvin ja RAKASTAMME toisiamme, se on ihanaa. Hyvä myöhään, kun ei milloinkaan ja kun menneisyys on käsitelty, saa joka päivä puhtaan pöydän elää. Sisäinen lapseni on taas esillä ja siksi tämä kirjoitus, voi olla aika outo monelle smitten
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #18 : 19.03.2007 23:26:54 »

Minä taidan olla jotenkin miehinen ajattelutavaltani, "kylmäkiskoisella" käytökselläni. Ainakin olen saanut sellaista kommenttia. Mutta eiköhän siinä ole astrologiset seikat aika paljon selittämässä, vaikka itse en osaa paljon tulkita.
En kyllä ole ulkoisesti mitenkään miehinen. Ymmärrän miesten suoraviivaista ajattelutapaa.
Elämä on.
Ehkä olen sittenkin androgyyni, kuten jossain testissä ilmeni aiemmin. (foorumin sivuilla)

En oikeastaan ole ajatellut pitäisikö minun etsiä itsestäni enemmän naiseutta ja miten etsiä itsestään maskuliinisuutta. Kasvoin lähempänä isääni kuin äitiäni. Naisen ns. roolit eivät ole ikinä istuneet minuun. Mitä enemmän kodinkoneita sen parempi. Hankkisin varmaan sisäkkö/talonmiesrobotin, jos semmoinen olisi mahdollista.
  Grin
Mielenkiintoinen aihe. angel

Tuo avattareni ehkä vähän yrittää etsiä naisellista puoltani, myönnän.  Wink
« Viimeksi muokattu: 19.03.2007 23:28:40 kirjoittanut tuliheppa » tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #19 : 20.03.2007 01:40:13 »

Minä taidan olla jotenkin miehinen ajattelutavaltani, "kylmäkiskoisella" käytökselläni. Ainakin olen saanut sellaista kommenttia. Mutta eiköhän siinä ole astrologiset seikat aika paljon selittämässä, vaikka itse en osaa paljon tulkita.
En kyllä ole ulkoisesti mitenkään miehinen. Ymmärrän miesten suoraviivaista ajattelutapaa.
Elämä on.
Ehkä olen sittenkin androgyyni, kuten jossain testissä ilmeni aiemmin. (foorumin sivuilla)

En oikeastaan ole ajatellut pitäisikö minun etsiä itsestäni enemmän naiseutta ja miten etsiä itsestään maskuliinisuutta. Kasvoin lähempänä isääni kuin äitiäni. Naisen ns. roolit eivät ole ikinä istuneet minuun. Mitä enemmän kodinkoneita sen parempi. Hankkisin varmaan sisäkkö/talonmiesrobotin, jos semmoinen olisi mahdollista.
  Grin
Mielenkiintoinen aihe. angel

Tuo avattareni ehkä vähän yrittää etsiä naisellista puoltani, myönnän.  Wink

Todella arvostan tapaasi tuoda julki ROHKEASTI itseäsi, oikein tunnen AITOUTESI ja se on ihana tunne. Minun INTUITIONI on vahva ihmisiin, vaikka en näe heitä. Se on vahvuus, joka joskus on haitaksi ja joskus niin säkenöivän tarkka, että oikein itsekkin ihmettelen sitä. Olen myös huomannut, että monia  se pelottaakkin, mutta mitäs minua pelkäämään, olen JARMO vaan nääs Grin. Jatketaan vaan rohkeasti, RAKKAUDELLA jokaisesta tulee uskalias, oma ITSENSÄ. Rakkautta sinullekkin smitten
« Viimeksi muokattu: 20.03.2007 01:43:00 kirjoittanut Taivas Rajana » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #20 : 20.03.2007 06:36:49 »

No mitäs Jarmo ajattelit tuosta viimeisestä viestistäni ketjussa?  Wink
« Viimeksi muokattu: 20.03.2007 07:07:33 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 20.03.2007 09:13:29 »

Onko FEMINIINISYYS, teille naisille arkipäivää ja jos on, ilmennättekö koskaan MASKULIINISUUTTANNE ja millä tavalla. Jos teissä on miehisiä piirteitä, kuinka koette sen, on olemassa sellaisia POIKATYTTÖJÄ, joilla on miesten harrastukset ja se on minusta hienoa, että NAISET esim. kiinnostuvat tekniikasta ja muista miehisen maailman asioista.

Itse olen kasvanut naisten maailmassa ja siksi uin SYVISSÄ vesissä HENKISYYDESSÄ. Lapsuudessani ei ollut ISÄMALLIA, mutta nykyään ISÄNI ja MINÄ, tulemme toimeen hyvin ja RAKASTAMME toisiamme, se on ihanaa. Hyvä myöhään, kun ei milloinkaan ja kun menneisyys on käsitelty, saa joka päivä puhtaan pöydän elää. Sisäinen lapseni on taas esillä ja siksi tämä kirjoitus, voi olla aika outo monelle smitten

no its olen saanut useasti kuulla olevani poikatyttö...johtuisiko tuosta omasta ammatinvalinnasta (rekkakuski/raskasauto asentaja) ja siitä että olen yleensä aina se meidän poika joukon ainoa nainen..miettinyt useasti että mistähän johtuu että miulla enenpi hyvinä ystävinä miehiä kuin naisia???

naiseuteni näissä asioissa kyllä näkyy taas siinä että saatan todella rassata jotain autoa ne parhaat ja uusimmat vaatteet päällä yms...
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 22.03.2007 15:16:42 »

Kirjoituksesi ei ollut yhtään outo, Taivas Rajana. On hienoa, että miehet vaalivat myös feminiinisyyttään ja sitä sisäistä lastaan muutenkin kuin ostelemalla kalliita leluja ja kaahaamalla hampaat irvessä liikenteen seassa!

Mie olen aina ollut poikatyttö, ihan lapsesta asti ja taisin sanoakin, että olen vasta muutaman viime vuoden aikana alkanut vaalia feminiinisyyttäni. Minulla maskuliinisuus näkyi lapsena hyvin selvästi - mie näytin kirjaimellisesti pojalta ja vanhat ihmiset tulivat kyselemään, että "kenenkäs poika sinä oikein olet?" Pidin poikien vaatteita, leikin poikien leluilla (olisin kuollakseni halunnut hiekkalaatikolle tulevan kaivinkoneen!) ja tukkani oli leikattu sängelle. Tyttömäisen hiustyylin otin vastaan vasta 15-vuotiaana ja nykyisin hiuspehkoni hulmuaa vyötäisille asti. Olen kuitenkin haaveillut kiskaisevani joskus maskuliinisen piilosängen tukkani alle, katsotaan milloin saan rohkeutta (ja rahaa) moiseen!
Niin! Ja lapsena ollessani partioleirillä yksi leirin johtajista oli pudottaa silmät päästään, kun olin käynyt hakemassa alakerran kirjahyllystä hänen asekataloginsa ja silmät kiiluen katselin ihania aseita. Pidän vieläkin aseista paljon, tosin en tappamisen vuoksi, vaan niiden ulkoisen olemuksen takia. Olipa kyseessä sitten tuliase, miekka, kirves tai panssarivaunu! Cheesy Rakastan myös erittäin isoja maskuliinisia autoja.

Tulen nykyisinkin toimeen paremmin maskuliinisessa kuin feminiinisessä seurassa. Harrastan poikien juttuja, kuten videopelejä sekä kauhu- ja toimintaelokuvia. Hevimusiikin puolelta (kuuntelen toki paljon muutakin) suosikkigenreni on erittäin maskuliininen  ja aggressiivinen metalli, josta naiset eivät normaalisti välitä tippaakaan. Vapaapainistakin olin innostunut kovasti yhdessä vaiheessa, samoin amerikkalaisesta jalkapallosta. Pukeutuisin varmaan miesten vaatteisiinkin, kun miehille on tarjolla aina niin ylettömän hienoja paitoja, mutta olen moiseen aivan liian lyhyt. Säädän itse kaikki tekniikan jutut kohdilleen ja vaikka asia olisikin uusi, riittää, kun saat ohjeen eteeni, niin homma pelittää Cheesy

Olen myös kiinnostunut tieteestä, joka ei oikein tunnu nappaavan naisia pahemmin. Lueskelen tiedepainotteista kirjallisuutta, tämän feminiinisen henkimaailman ja sosiaalipsykologian kirjallisuuden lisäksi mm. historiaa ja joitain uusia uutispläjäyksiä avaruudesta. Minua kiinnostaa myös miestiede siinä määrin, että haluaisin opiskella sitä joskus.
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #23 : 22.03.2007 23:21:40 »

Kirjoituksesi ei ollut yhtään outo, Taivas Rajana. On hienoa, että miehet vaalivat myös feminiinisyyttään ja sitä sisäistä lastaan muutenkin kuin ostelemalla kalliita leluja ja kaahaamalla hampaat irvessä liikenteen seassa!

Mie olen aina ollut poikatyttö, ihan lapsesta asti ja taisin sanoakin, että olen vasta muutaman viime vuoden aikana alkanut vaalia feminiinisyyttäni. Minulla maskuliinisuus näkyi lapsena hyvin selvästi - mie näytin kirjaimellisesti pojalta ja vanhat ihmiset tulivat kyselemään, että "kenenkäs poika sinä oikein olet?" Pidin poikien vaatteita, leikin poikien leluilla (olisin kuollakseni halunnut hiekkalaatikolle tulevan kaivinkoneen!) ja tukkani oli leikattu sängelle. Tyttömäisen hiustyylin otin vastaan vasta 15-vuotiaana ja nykyisin hiuspehkoni hulmuaa vyötäisille asti. Olen kuitenkin haaveillut kiskaisevani joskus maskuliinisen piilosängen tukkani alle, katsotaan milloin saan rohkeutta (ja rahaa) moiseen!
Niin! Ja lapsena ollessani partioleirillä yksi leirin johtajista oli pudottaa silmät päästään, kun olin käynyt hakemassa alakerran kirjahyllystä hänen asekataloginsa ja silmät kiiluen katselin ihania aseita. Pidän vieläkin aseista paljon, tosin en tappamisen vuoksi, vaan niiden ulkoisen olemuksen takia. Olipa kyseessä sitten tuliase, miekka, kirves tai panssarivaunu! Cheesy Rakastan myös erittäin isoja maskuliinisia autoja.

Tulen nykyisinkin toimeen paremmin maskuliinisessa kuin feminiinisessä seurassa. Harrastan poikien juttuja, kuten videopelejä sekä kauhu- ja toimintaelokuvia. Hevimusiikin puolelta (kuuntelen toki paljon muutakin) suosikkigenreni on erittäin maskuliininen  ja aggressiivinen metalli, josta naiset eivät normaalisti välitä tippaakaan. Vapaapainistakin olin innostunut kovasti yhdessä vaiheessa, samoin amerikkalaisesta jalkapallosta. Pukeutuisin varmaan miesten vaatteisiinkin, kun miehille on tarjolla aina niin ylettömän hienoja paitoja, mutta olen moiseen aivan liian lyhyt. Säädän itse kaikki tekniikan jutut kohdilleen ja vaikka asia olisikin uusi, riittää, kun saat ohjeen eteeni, niin homma pelittää Cheesy

Olen myös kiinnostunut tieteestä, joka ei oikein tunnu nappaavan naisia pahemmin. Lueskelen tiedepainotteista kirjallisuutta, tämän feminiinisen henkimaailman ja sosiaalipsykologian kirjallisuuden lisäksi mm. historiaa ja joitain uusia uutispläjäyksiä avaruudesta. Minua kiinnostaa myös miestiede siinä määrin, että haluaisin opiskella sitä joskus.

Mukavaa luettavaa, tulikin mieleeni kysyä, oletko OINAS vai NEITSYT horoskoopissa, mutta voi olla että meni pieleen heh. Ai niin, myös JOUSIMIESNAINEN, voi olla tuon luonteinen heh. Jateketaan mielenkiintoista keskustelua. Rakkautta sinulle smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 23.03.2007 10:32:11 »

Olen aurinkomerkiltäni Oinas. Pikkusiskoni on Neitsyt ja todellinen äijä hänkin, ei suostu esim. ostamaan naisten farkkuja, vaan vetää miesten housut jalkaansa Cheesy
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #25 : 23.03.2007 13:16:16 »

Olen aurinkomerkiltäni Oinas. Pikkusiskoni on Neitsyt ja todellinen äijä hänkin, ei suostu esim. ostamaan naisten farkkuja, vaan vetää miesten housut jalkaansa Cheesy

Kyllä se vaistoni ja INTUITIONI, on aika huippuun hiottu, sillä niin selkeänä vastaus tuli minulle. Itse olen siis aurinko vaaka, askendentti skorpioni, sekä kartassani on vahva OINASPAINOITUS. Kun olen jotakin mieltä, niin sitten olen ja päätäni ei käännetä ikinä väkisin, vaan perustelujen on oltava todella hyviä. Luonteenahan OINAS, on VAA-AN kanssa hyvin toimeen tuleva, joten siksi TUNNEN sinut, hyvin mielyttävänä ihmisenä smitten
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #26 : 23.03.2007 15:41:00 »

Koen olevani sulassa sovussa näiden puolien kanssa, enkä arastele ilmaista kumpaakaan itsestäni...itseasiassa olen huomannut, että ihmiset kokevat sen hyvin kiehtovana (terv.  mars aspect_tri venus).

Tämä saattaisi kuulua myös uniosioon, mutta kun näin tämän hyvin selvän unen viimeyönä niin en voi olla kertomatta siitä tässä ketjussa. Näin siis unta, että olimme äitini kanssa leffateatterin aulassa ja voin pahoin. Äitini taivutteli minut kahdesti raskaustestiin(!?)ja kummallakin kerralla tulos oli positiivinen(!?)... Samalla tajusin, että lapsen isä ja parhaan yrtäväni aviomies(olen siis itse fyysisesti mies jos joku ei kuvasta tajunnut) ja mietin kuinka kerron tä'män nykyiselle avomiehelleni...saati ystävättärelleni. Totesimme mutsin kanssa yhdessä tuumin, että isälle ei ainakaa tässä vaiheessa raskautta mainita mitään ja jäin pohtimaan kuinka synnytys ainakaan tapahtuu....  idiot2
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 23.03.2007 15:58:54 »

Ehkäpä sisäinen feminiinisyytesi pyrkii ulos syntymisen kautta Wink ni on hyvin voimakkaasti feminiininen, tosin tätä ei varmaan tarvinnut edes sanoa Grin
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #28 : 23.03.2007 16:06:08 »

Ehkäpä sisäinen feminiinisyytesi pyrkii ulos syntymisen kautta Wink ni on hyvin voimakkaasti feminiininen, tosin tätä ei varmaan tarvinnut edes sanoa Grin

Kuka on ni?  Shocked
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 23.03.2007 17:47:02 »