Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuntekaa sisäisen NAISENI herkkyys.=)  (Luettu 32970 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #45 : 31.03.2007 06:44:21 »

Because women are so often the targets of one's unconscious projections (no matter whether you are male or female), this influence is often associated with arguments with women. However, anyone who activates an unconscious belief or thought pattern will be a source of difficulty for you at this time.

*Tässä mielenkiintoista siitä mitä NAISEUS merkitsee; mm erilaisten alitajuisten projektioiden kohteena olemista.

Heh, suosittelen siis naiseuden kokeilemista!  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #46 : 31.03.2007 16:52:34 »

Aurinkoista kesää ja draivia kaikille kanaville ja taajuuksille! Hyvä mieli sen kun paranee!  Cool Hmm.. allaoleva.. on vain aika monta kertaa puhuttu siitä, että minun tietoisuuteni ei ikäänkuin tietäisi yhtä hyvin kuin te - paitsi Kaarinan tapauksessa ehkä sanotaan minunkin jotain tietävän  2funny , mutta no juu. Hauskaa riittää.

"Ja siten tehdä aloitetta olla OMAN elämänsä Rouva tai Herra siinäkin tapauksessa, ettei ehkä luvatut asiat toteudukaan sen kanavoimani tiedon mukaan. Koska toisinaanhan sekin on ainoastaan vain "yllyke", sen OMAN tietoisuuden kuuntelulle, ettei enää koskaan ole riippuvainen niinkään toisten sanomisista vaan siis siitä oman sydämensä teoista ainoastaan."
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 16:54:16 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kunziitti
Vieras
« Vastaus #47 : 03.04.2007 19:56:47 »

Joka iltarukouksessa nykyään, olen pyytänyt tulemaan omaa SUOJELUSENKELIÄNI/ENKELEITÄ, sydämeeni asumaan. Pyydän heiltä, että he kuljettaisivat sinne RAKKAUDEN ja kaikki turhat muurit pehmenisivät FEMINIINISEN naisen sydämeksi. Olen tuntenut muutosta, vaikka en tunne fyysistä kosketusta, enkä toivokkaan, pian pelästyn kun olen niin herkkä. Onko teillä ENKELIKOKEMUKSIA sydämessä smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #48 : 03.04.2007 20:43:58 »

Joka iltarukouksessa nykyään, olen pyytänyt tulemaan omaa SUOJELUSENKELIÄNI/ENKELEITÄ, sydämeeni asumaan. Onko teillä ENKELIKOKEMUKSIA sydämessä smitten

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14011.msg129545#msg129545
ENKELEITÄ POLULLANI.... angel  angel  angel
Omalta polultani on kerrottavaa , että usein aamuisin melkoisen heti herättyäni ja silmiteltyäni - siinä vaiheessa " kun on kanavat auki" niin etten vielä ole kohdannut ketään tai jutellut toisten kanssa NIIN  hiljennyn ja kutsun seitsemää arkkienkeliä
...ja aina ihan ensimmäiseksi kutsun sisintä kristusitseäni - ja suojelusenkeleitäni...

"Enkeleiden kertomana " tässä jotain siitä kuinka he ovat sydämessäni, elämässäni läsnä - joka hetkessä - niin että todella juttelen heidän kanssaan kaiken aikaa, he ovat itselleni ne tutuimmat...vaan yhtäkaikki silti jalkani ovat vahvasti tämän maan kamaralla ja juureni lujasti Gaian - Maaäidin sylissä...ja pää pilvissä, kuten sanotaan - ja niin nämä kaksi yhdistyvät sydämessäni - rakkaudeksi joka on läsnä kaikessa...ja näin ollen on "taivas maan päällä" kaiken aikaa... angel

"Enkelini ovat läsnä elämässänii päiväni jokaisena hetkenä. He haluavat muistuttaa minua, helliä minua, kertoa minulle kuinka paljon he voisivat auttaa ja antaa. Minun tarvitsee vain avata sylini. He valvovat elämänsuunnitelmaani eivätkä anna minkään suunnitelmaani kuulumattoman asettua tielleni".... ...ja enkelit tulevat vain kun heitä kutsun - he eivät tunkeile, eivätkä käske tai pakota, lempeästi kyllä ohjaavat , mutta vain kun heitä siihen pyydän ja kutsun... silti lähelläni he ovat koko ajan - tunnen heidän läsnäolonsa monin tavoin - tai he viestittävät , että ovat lähelläni.... angel
Arkki-Enkeli Jofiel ja hänen kaksoisliekkinsä viesti:
"Muutoksen voima kantaa sinua eteenpäin päivästä toiseen rakkaani. Olen läsnä elämässäsi avaamassa sinulle ovia joista päätit kulkea. Kaiken tapahtuminen juuri oikeaan aikaan varmistaa sen että olet valmis astumaan valoon ja rakkauteen. Että olet valmis avaamaan sylisi sille kaikkein kauneimmalle elämässäsi. Sydämesi avautuminen tapahtuu sielusi järjestyksen aikaan ja valmistaa sinut sellaisiin rakkauden virtauksiin, että voit olla tasapainoinen oma itsesi ilossa ja rakkaudessa. Ole itsellesi lempeä, istahda hetkeksi ihailemaan elämää ja sen kauneutta. Jokainen eletty minuutti on erityisen kaunis osa kaikkeutta kun avaat silmäsi sen ikuisuudelle. Ole itsellesi lempeä, ole itsellesi rakas. Arvostuksen aallot saavuttavat sinut hetkessä ja saavat sinut laskemaan irti kaikesta sellaisesta joka estää luonnollista rakkauden virtausta sisimmässäsi, sellaisista uskomuksista jotka uskottelivat ettet voi saavuttaa kaikkea sisimmästäsi. Sillä se kaikki on sisälläsi kun katsot."

Tämä oli "mielenkiintoinen sattuma"...sillä olin juuri hetkeä aiemmin ajatellut ETTÄ laitanpa viestiä "enkeleitä onko heitä"-topicille - pitkästä aikaa...ja sitten löysin tämän sinun viestisi...

Tässä "enkeliviesti":
" elämämme piikkien keskellä   R A U H A N   E N K E L I T  pyyhkivät kyyneleet kasvoiltamme . että näkisimme taivaan" - Pia Perkiö -
tallennettu
Parzival
Vieras
« Vastaus #49 : 03.04.2007 22:43:14 »

Enkelit asuvat sydämessäni.
Kuten enkelivoima kumpuaa energioina sydämestäni.

Kun enkelit kuljettavat rakkautta, he tuovat sitä koko olemukseni kautta.

Enkä sanoisi näin, ellen tunnistaisi samanmoista tapahtuvan muiden ihmisten välityksellä.

He näyttävät ensin, kuinka oivaltaa itseni ja enkeliyhteistyöni.

Muut ympärilläni suorastaan kutsuvat kauttani esiin enkelienergioita.
Ja... ettenkö sitä itsekin tekisi - heidän kauttaan.

Käsitys siitä, että jotakin tulee ulkopuolelta, perustuu siihen,
että elämme vuorovaikutuspiirissä.

Silti se, mikä on, on itseään.

Näin on: minussa on kaikki.

Eikö sinussakin?

angel

tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #50 : 04.04.2007 08:19:49 »

Enkelit asuvat sydämessäni.
Kuten enkelivoima kumpuaa energioina sydämestäni.

Kun enkelit kuljettavat rakkautta, he tuovat sitä koko olemukseni kautta.

Enkä sanoisi näin, ellen tunnistaisi samanmoista tapahtuvan muiden ihmisten välityksellä.

He näyttävät ensin, kuinka oivaltaa itseni ja enkeliyhteistyöni.

Muut ympärilläni suorastaan kutsuvat kauttani esiin enkelienergioita.
Ja... ettenkö sitä itsekin tekisi - heidän kauttaan.

Käsitys siitä, että jotakin tulee ulkopuolelta, perustuu siihen,
että elämme vuorovaikutuspiirissä.

Silti se, mikä on, on itseään.

Näin on: minussa on kaikki.

Eikö sinussakin? angel
Juuri näin minussakin  Parzival ... angel

Näin on: minussa on kaikki....Käsitys siitä, että jotakin tulee ulkopuolelta, perustuu varmaankin  siihen, että elämme vuorovaikutuspiirissä - siltikin SE KAIKKI on sisimmässäni - sydämesäni jo valmiina - ja sieltä SE lähtee - jotain on  herännyt ja auennut ensin sydämessäni........SE  mikä on, on itseäni siitä on kyse - ettei minussa tai minun kautta tapahdu mitään sellaista  - johon en ole ilmaissut tahtoani - ja MINÄ OLEN ilmaissut tahtoni olla enkeleiden "työtoveri"... niin että kaikki tämä tapahtuu minussa VAPAASTI ja luonnolliseti - kunnioittaen omaa sielunpolkuani....EN tee siitä nk.numeroa...kaikki tapahtuu "ihan itsekseen"....Muut ympärilläni suorastaan kutsuvat kauttani esiin enkelienergioita...siitä SE alkoi...vaan että kuulin heidän kutsunsa - OLIN itse tunnistanut SEN sydämessäni.... angel

Ja... niin itsekin teen  annan ja saan - heidän kauttaan...kun elämme vuorovaikutuspiirissä...Enkelit näyttävät ensin, kuinka oivaltaa itseni ja enkeliyhteistyöni...ja sitten se vain virtaa minussa ja minun kautta...vapaana ja vapaasti - jolloin jokainen läsnäoleva olento - ja tarkoitan tässä kaikkea elollista...voi siitä ottaa itselleen...enkä itse ns. tee työtä -  vaan kaikki tapahtuu TAI jää tapahtumatta- vain että itse OLEN läsnä tässä ja nyt hetkessä, maadoittuneena tänne - voin tuoda tätä enkelienergiaa.. itseni ja kaikkeuden korkeimmaksi parhaaksi ja hyväksi...ja ken sen kosketuksen tunnistaa itsessään voi siitä ammentaa...tai antaa sen mennä ohitseen - vapaa valinta ja vapaa tahto meillä jokaisella on...jotensakin näin - VAIKKA ei tätä oikeastaan voi sanoilla kertoa - SE on niin paljon sanoja suurempaa...enkelienergiaa joka on enemmän kuin maskuliininen tai feminiininen... vaikka enkelit ottavatkin joskus jommankumman energian hahmoja tullakseen näkyväksi....ilmentääkseen jotakin.... angel .

Arkkienkeli Äiti Marian "sanoilla"....
Rakkaat ja rakastetuimmat lapset, hyvin ihania säteitä suodatetaan teidän päällenne juuri nyt. Kauniita erisävyisiä sinisiä, purppuroita, vihreitä, enkelivärähtelyjä, kristallienergioita ja kaikkea, mitä maalla on tarjottavana, annetaan teille juuri nyt minun puhuessani. Te saatte valon runsautta, eheyden, turvallisuuden ja hyvinvoinnin runsautta. Teille lähetettävät värit säteilevät fyysisen olemuksenne ympärillä ja harmonisoivat aurakenttänne ja siunaavat kaikki chakrapisteenne. Teidät harmonisoidaan Jumalaisen voiman energialla, Jumalan energialla, rakkauden, aidon rakkauden energialla.

Juuri nyt teille annetaan kaunis, vaaleanpunainen kvartsi. Se asetetaan sydänchakraanne. Tuntekaa rakkaus, joka tulee tuosta kauniista kvartsista, tuntekaa parannus, joka tulee sydänkeskukseenne tällä hetkellä. Tuntekaa rakkaus, joka tulee niiltä valo-olennoilta, jotka järjestelevät sitä, mitä nyt tapahtuu. Tänään täällä on monia heitä, hyvin monia tulee esiin haluten lähettää teille rakkautta ja siunauksia. He ovat täällä vakuuttamassa, kuten minäkin, että kaikki on hyvin.
Kaikki menee juuri nyt niin kuin pitäisikin. Asiat jotka näyttävät oudoilta, asiat jotka eivät tunnu oikeudenmukaisilta, esteet joita on tiellänne. Monet odottavat ja odottavat hyvin kärsivällisesti että jotain parempaa tulisi, jotain tapahtuisi. Me halumme vakuuttaa teille, että niin tulee tapahtumaan. Että te kaikki siirrytte eteenpäin ja me olemme hyvin ylpeitä teidän edistymisestänne. Hyvin monet teistä kurkottavat kohti Jumalaisia voimia, ja valoa loistaa takaisin teille kuin bumerangi. Te pyydätte, siksi te saatte.

Te saatte aina jotain pyytäessänne valon nimeen, rakkauden nimeen tai jonkin hyvin voimakkaan nimeen, Jeesus Kristuksen nimeen. Te pyydätte jotain rakkauden nimeen. Tietenkin te saatte sen. Jos te ette saa täsmälleen sitä, mitä te pyydätte, te saatte jotain vieläkin parempaa, ja jos te ette saa sitä, mitä te pyydätte, siihen on ilmiselvästi jokin syy, hyvin iso syy, miksei sitä anneta teille.

Luottakaa, luottakaa enemmän, antautukaa enemmän tuolle Jumalan voimalle, ja te korjaatte palkkioita, me lupaamme teille. Kyse on vain jumalaisesta ajoituksesta, kaikella on aikansa. Teidän päällenne suihkutetaan paljon kultaa. Kultainen sadonkorjuu… niin kuin te kylvätte, niin te korjaatte. Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, ja ihan varmasti niin tapahtuu, me voimme vakuuttaa teille sen. Kurkottakaa kohti valoa niin paljon kuin ikinä voitte, päästäkää irti peloistanne, uppoutukaa siihen Jumaluuteen, rakkauteen ja niihin siunauksiin, joita kaadetaan teidän päällenne juuri nyt.

Me siunaamme teitä jokaista. Me kosketamme otsaanne jumalaisella öljyllä, ja me siunaamme teidät. Vetäkää syvään henkeä muutaman kerran, hengittäkää sisään rakkautta, hengittäkää ulos pelkoa, huolta… nähkää sen kaiken haihtuvan tyhjyyteen. Tuntekaa päänne kihelmöivän siunauksesta, joka on juuri annettu teille. Tämä öljy on pyhää öljyä, hyvin, hyvin pyhää öljyä, joka on sekoitettu puhtaimmista oliiveista, frankinsensista, ruususta ja muutamista muista energioista, joita me olemme siihen tuoneet tehdäksemme siitä niin siunattua kuin mahdollista. Jokainen teistä, joka kuuntelee (tai lukee) tällä hetkellä, saa todellisen, hyödyllisen, jumalaisen siunauksen.

Monet enkelit ympäröivät teitä, tuntekaa tuo kaunis lämpö, joka heistä tulee. Rafael lähettää teille kaunista vihreää energiaa, Mikael lähettää teille upeaa sinistä energiaa ja teidän ympärillenne asetetaan valokilpi ikään kuin puolustamaan ja suojaamaan teitä, ja teille annetaan oikeudenmukaisuuden miekka, jotta teille voidaan antaa tasapaino, jotta te voitte tuoda sen elämäänne. Ettekö voikin tuntea tuon siunatun energian, sitä virtaa fyysisen kehonne kautta. Jokainen osanne parantuu. Jokainen osanne elävöityy ja vahvistuu, ja energiat taivaista tulevat ilmeisemmiksi kun te päästätte yhä enemmän ja enemmän irti.

Minä olen myös tullut tänään tuomaan siunaukseni Jumalan voiman kera. Tekin voitte muuttaa mitä tahansa. Te voitte saavuttaa kaiken haluamanne. Ei ole mitään rajoituksia kun te yhdistytte tuohon Jumalan energiaan. Hiljentykää tiedossa että te olette oikealla polulla, että te tulette pääsemään sinne minne teidän tarvitseekin päästä, voima ja rohkeus vierellänne.

Kutsukaa minua aina kun haluatte, minä en koskaan tuota teille pettymystä. Minä olen teidän Äiti-Jumalanne ja minä esitän merkittävää osaa maatasonne palauttamisessa ja sen hoivaamisessa. Te olette kaikki minun lapsiani. Minä rakastan teitä kaikkia ja siunaan teitä kaikkia. Minä kiitän teitä kaikkia kurkottamisesta. Näin te voitte saada. Menkää rauhassa ja etsikää Jumalan totuutta, olkaa onnellisia tuossa hiljaisuudessa.

Siunausta teille.
"Luottakaa, luottakaa enemmän, antautukaa enemmän tuolle Jumalan voimalle..."
Arkkienkeli Äiti Mariaa kanavoinut Rachael Doran
www.riselikeaphoenix.com
Helmikuussa 2007
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
tallennettu
Parzival
Vieras
« Vastaus #51 : 04.04.2007 09:36:03 »

Cry angel

Oi, kiitos Rakkaudenliekki.
Sinä kirjoitat niin sydänkylläisesti liekehtien.
Et ainoastaan kurkota valoon vaan olet loistavuudessasi valon kurkottumus meihin päin;
tuot sitä muille, mitä itsellesi suot.

Kiitos siitä.

smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #52 : 04.04.2007 23:34:26 »

Cry angel Oi, kiitos Rakkaudenliekki.
Et ainoastaan kurkota valoon vaan olet loistavuudessasi valon kurkottumus meihin päin;
Kiitos siitä...   smitten

Kiitos sinulle Parzival ...ja yhtäkaikki kun olemme...näissä ajatuksissa...sinä...ja ...kaikki täällä...niinpä toivotankin kaikillen hy`yötä - näihin kuviin ja tunnelmiin...rakkaudella t. Mie.. Kiss  angel'

Illan aurinko vaipui mereen ja pilvet liukuivat hiljaa vuorten yli.
Eräs nuori enkeli kulki pilvien keskellä, leikitellen illan ruusuilla.
Ihana ja valkoinen oli SE kirkas hahmo pilvissä;
sen silmissä hymysivät siniset taivaat,
SEN otsan ympärillä hulmusivat auringonsäteet kiharoiden lailla,
ja kiharoilla kimalsivat tähdet
kuin suvi-illan tummanvihreille lehdille vaipuneet kastepisarat.
Ja kaikkialla, missä ihana enkeli kulki,
saatteli sitä leveä valojuova,
ja yltympäri punastuivat pilvet R A K K A U D E S T A...

Kutsuin valoa puoleeni
ja näin maailman kauneuden
tähtien tuikkeessa - näin näen sinutkin Ystäväni - valossa...  Kiss  angel
-Enkeleitä Sinulle, Ulla Kauhanen-

ai niin  Wink klik....
« Viimeksi muokattu: 04.04.2007 23:37:39 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #53 : 18.04.2007 03:11:59 »

Cry angel Oi, kiitos Rakkaudenliekki.
Kiitos siitä...   smitten

Kiitos sinulle Parzival ...ja yhtäkaikki kun olemme...näissä ajatuksissa...sinä...ja ...kaikki täällä...niinpä toivotankin kaikillen hy`yötä - näihin kuviin ja tunnelmiin...rakkaudella t. Mie.. Kiss  angel'

Illan aurinko vaipui mereen ja pilvet liukuivat hiljaa vuorten yli.
Eräs nuori enkeli kulki pilvien keskellä, leikitellen illan ruusuilla.
Ihana ja valkoinen oli SE kirkas hahmo pilvissä;
sen silmissä hymysivät siniset taivaat,
SEN otsan ympärillä hulmusivat auringonsäteet kiharoiden lailla,
ja kiharoilla kimalsivat tähdet
kuin suvi-illan tummanvihreille lehdille vaipuneet kastepisarat.
Ja kaikkialla, missä ihana enkeli kulki,
saatteli sitä leveä valojuova,
ja yltympäri punastuivat pilvet R A K K A U D E S T A...

Kutsuin valoa puoleeni
ja näin maailman kauneuden
tähtien tuikkeessa - näin näen sinutkin Ystäväni - valossa...  Kiss  angel
-Enkeleitä Sinulle, Ulla Kauhanen-

ai niin  Wink klik....

Todella kaunis näkemys ENKELIEN olemassaolosta, itse olen ottanut heidät vasta nyt elämääni ja huomannut, kuinka SYDÄMENI pehmenee päivä päivältä lentoon, kuin ENKELIN siivet. Feminiisisyys on siis saanut herätyksen ja tästä on hyvä jatkaa. Rakkautta teille, JUMALAN kuvat smitten
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #54 : 24.04.2007 00:07:49 »

Tänään olen pysähtynyt, tuntenut oman läsnäoloni, samoin elämän. Ei kiirettä, vain yksi PÄÄMÄÄRÄ ja se on sielun tyyneys, jossa sydän täyttyy ENKELTEN läsnäololla. En koskaan ole kokenut, jotakin näin lempeää energiaa. Haarniskat ja keihäät, on heitetty sivuun ja tilalle on tullut ELÄMÄ, siis eihän tämä vaikeaa ole eihän. FEMINIININEN puoleni, on tullut piilostaan ja kaunis kukka, on alkanut kasvamaan," TUNTEKAA SE ", koska se ojentuu teidän kaikkien sydämiin. Loistan, iloitsen, sillä huomenna on uusi kaunis päivä, joka on ainutlaatuinen meille kaikille, joten elätään se täysin sydämin. Rakkautta smitten
« Viimeksi muokattu: 24.04.2007 00:13:03 kirjoittanut Taivas Rajana » tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #55 : 24.04.2007 08:30:02 »

Siinä unessa valvoin
ja minulla oli hopeinen haarniska
seisoin varjona vuorella,
auringon kirkkaus otsallani ja maa
oli uusi ja valmis.

Siinä unessa lensin
haukkana lumisten vuorien ylitse
sydän tulvillaan kipua
jota juuri hylätty tuntee ja maa
oli vanha ja hauras.

Kivihuoneen lattialla
istuu nuori Alexandra
keinuu hiljaa ees ja taas,
suojaa käsin lintuaan.
Minä sanoin heille:
"tulkaa myöhemmin jos ollenkaan".
Minä sanoin heille
mitä kohta tulee olemaan.

Siinä unessa itkin,
poltin maahan kaupungin
kuten minun käskettin,
kuten mittani määrää ja maa
oli uusi ja valmis.

Siinä unessa heräsin
näin Luojani kasvoista kasvoihin.
Enkä laulanut enää,
en enää nostanut ääntäni ja maa
oli vanha ja hauras.

Suruhuoneen seinustalla
pölyttyvät kuvat nukkuu,
katsoo hiljaa uniaan,
muistamatta rakkaitaan
Hän herää päivemmällä,
sukii käsin hiuksiaan.
hän herää päivemmällä,
unohtamaan haamujaan.

CMX: Arkangeli
san. A.W.Yrjänä
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #56 : 24.04.2007 12:30:34 »

Kiitos Taivas Rajana ja enkelsilmä Ikitosi.  Wink angel smitten
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #57 : 07.07.2007 11:24:23 »

Kilvet ja haarniskat on heitetty nurkkaan ja FEMINIINISYYS pukkaa sielusta väellä ja voimalla. Lapsien kanssa, on tullut leikittyä ja pihaleikeissä vielä naapurin lapsetkin tulivat mukaan, elämän leikkiin ja iloon.

Keinut olivat kovassa käytössä. Annoin siis vauhtia kuudella ipanalle 1,5 tuntia ja voitte vain kuvitella, olinko hiessä Grin. Lapset ovat tulevaisuus, ehkä rupean lastenhoitajaksi ammatillisissä merkeissä. Nähdään smitten.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2007 11:26:48 kirjoittanut Taivas Rajana » tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #58 : 02.11.2007 18:35:30 »

Se joka vaistoaa, avoimen sydämeni, on jo pitkällä. Valoa kantava ihminen tuntee, kuinka säteilen naisellista voimaa. Miehen suusta outoa, mutta outo on mieskin 2funny. Se on moikka nääs, sano fiksut toisilleen coolsmiley.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #59 : 02.11.2007 18:56:54 »

Kuinkas täällä menee ihmiset, itse olen hävittänyt lähes kaiken materian, joka estää henkistä kehitystäni. Nyt kirjoittelen emännän koneella ja enkelit kanssanne, sekä JEESUS sydämessä. Hyvää syksyn jatkoa smitten.

... Se on moikka nääs ... coolsmiley.

smitten ... pitkästä aikaa ...  angel  Wink ... sinulle ja teille myöskin  angel
taaviisuinen 

http://www.discoveret.org/divinemother/mainimg.jpg

http://imgsx.writing.com/main/images/action/display/item_id/1296170.jpg

http://imgsx.writing.com/main/images/action/display/item_id/1296172.jpg

« Viimeksi muokattu: 02.11.2007 19:06:13 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: