SatuT
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #45 : 25.04.2007 10:56:31 » |
|
PISTEET (maksimipisteet kussakin kategoriassa 18) Inkarnoitunut enkeli 18,0 Inkarnoitunut elementaali 11,0 Tähti-ihminen 17,0 Walk-in 12,0 Velho 15,0 Keskiarvo 14,6
Johtopäätös: Olet hyvin selvästi inkarnoitunut enkeli. Voit olla myös inkarnoitunut elementaali, tähti-ihminenWalk-in, inkarnoitunut velho
Mistäs sen tietää. Vaikka tähti-ihminenkin on ihan lähellä.
|
|
|
tallennettu
|
neitsyt, jousimies, skorpioni, härkä, vaaka, leijona Valkoinen Planetaarinen Taikuri Metalli Koira Paju
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #46 : 26.04.2007 21:24:16 » |
|
Mäkin tein ton testin, ja joo, tietenkin olen inkarnoitunu enkeli ja inkarnoitunu velho, ja lisäks walk-in.... mun mielesteä toi testi on huono ainakin kahdesta syystä: kysymyksiä on liian vähän, ne on liian johdattelevia (kukapa ei haluais mieluummin olla enkeli toiselta planeetalta tai mielenkiintonen velho ku tavallinen pulliainen), ja lisäks, hoh hoijaa, mikäli pisteitä ei ens alkuun tuu riittävästi aina on korjausmahdollisuus, jotta varmasti vois vakuuttua olevansa edellämainittua! Ja erikoisesti otti kupoliin toi että pitäis olla punatukkanen ja pisamainen tai muistaa entisiä elämiään Kuningas Arthurin tai Atlantiksen ajoilta. Ihan näin näppituntumalta voin sanoa että testin tekijä on inkarnoitunu HÖLMÖ
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
Let love be your energy
|
|
« Vastaus #47 : 27.04.2007 09:05:44 » |
|
Inkarnoitunut enkeli 9,0 Inkarnoitunut elementaali 7,0 Tähti-ihminen 4,0 Walk-in 6,0 Velho 9,0 Keskiarvo 7,0
Tämmöisiä.En kyllä voi hyvällä tahdollakaaan sanoa olevani enkelimäinen,saati mikään muukaan noista. Minä olen niin maanläheiseksi tullut ja maahan itseni sitonut ihan tietoisestikin...Velho nyt on semmoinen laajempi asia joka voisi sopia.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko leijona,askendentti skorpioni, kuu oinas,merkurius leijona, venus leijona, mars rapu, jupiter leijona, saturnus neitsyt
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #48 : 28.04.2007 17:30:17 » |
|
PISTEET (maksimipisteet kussakin kategoriassa 18) Inkarnoitunut enkeli 13,0 Inkarnoitunut elementaali 5,0 Tähti-ihminen 7,0 Walk-in 7,0 Velho 8,0 Keskiarvo 8,0 Johtopäätös: Olet todennäköisesti Olet hyvin selvästi inkarnoitunut enkeli.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #49 : 24.05.2007 10:34:52 » |
|
Johtopäätös: Olet hyvin selvästin inkarnoitunut elementaali.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #50 : 24.05.2007 12:52:10 » |
|
Olen erittäin kiukkuinen enkeli. Mulla ei ole exeliä, en voi ladata koko ohjelmaa, enkä viitsi koko open officea ladata tuon testin vuoksi...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
kaiko
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #51 : 24.05.2007 13:46:10 » |
|
Tiedän jo ilman testiä että en ole enkeli. Pidän enkelit ja ihmiset erillään. Töksäytinpä eilen sanoa hölmösti, mistähän lie tuulenut. Huumorillahan nuo jutut pitää ottaa ja pilke silmäkulmassa. Ihmisistä jotkut voivat olla enkelimäisiä. Ja voisin leikki mielisesti tehdäkkin tuon testin,mutta kun ei toimi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 12:28:12 kirjoittanut kaiko »
|
tallennettu
|
|
|
|
Pupuliini74
Satunnainen astroilija
Amor vincit omnia
|
|
« Vastaus #52 : 25.08.2007 01:54:32 » |
|
PISTEET (maksimipisteet kussakin kategoriassa 18)
Inkarnoitunut enkeli 15,0 Inkarnoitunut elementaali 7,0 Tähti-ihminen 6,0 Walk-in 9,0 Velho 13,0 Keskiarvo 10,0 15,0 13 Johtopäätös: Olet hyvin selvästi inkarnoitunut enkeli. Voit olla myös Walk-in, inkarnoitunut velho
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva merkki : Jousimies Aurinko Vaa'assa 28.37 Kuu Kauriissa 21.12 Merkurius Skorpionissa 5.37 R Venus Vaa'assa 24.46 Mars Vaa'assa 26.03 Jupiter Kaloissa 8.14 R Saturnus Ravussa 18.49 Uranus Vaa'assa 28.10 Neptunus Jousimiehessä 7.55 Pluto Vaa'assa7.33
|
|
|
timaka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #53 : 25.08.2007 09:34:38 » |
|
Mielenkiintoinen testi. Kun tein sen, sain ensin alle kymmenen lukemia ja vastaukseksi inkarnoitunut enkeli ja elementaali. Toisella kerralla laitoin nollasta kolmoseen, ja tuloksena oli 11-14 välillä useita eri "olomuotoja". Eniten kuitenkin säväytti tämä Walk-in, eli että minussa alun perin ollut sielu olisi tässä elämän tiellä vaihtunut johonkin toiseen. Kieltämättä pysähdyin miettimään, sillä eräässä elämäni vaiheessa minusta tuntui kuin olisin tullut ulos "kuorestani", vaikkakaan en päässyt joistakin lapsuuden ahdistuksista aivan täysin. Mutta tunsin olevani vahvempi, määrätietoisempi, aikuisempi, kummallista että itse panin merkille sen enkä oikein löytänyt sille selitystä. Voisiko joku selittää mulle mihin se alkuperäinen sielu sitten meni? Miten ja miksi sielu voi vaihtua kesken elämän?
Ja mikä kummallisinta, minua kiinnostaa tällaiset asiat, mutten jostain syystä jaksa tai uskalla alkaa opiskella niitä sen enempää. Ihme juttu. Mulla on hyvä olla näin. t. timaka
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
|
« Vastaus #54 : 25.08.2007 10:45:37 » |
|
Olet hyvin selvästi tähti-ihminen.
Voit olla myös walk-in, inkarnoitunut welho...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #55 : 26.08.2007 01:23:42 » |
|
Höhlä testi, mutta hauska kokeilla Minen ollut mikään ekalla kerralla lienen siis ihan vaan ihminen
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #56 : 26.08.2007 08:58:36 » |
|
Inkarnoitunut elementaali (pisteet 11) Olen kuitenkin voinut olla kaikki muutkin väittämät ja seuraavaksi eniten pisteitä (10) oli velhossa
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.08.2007 09:08:55 kirjoittanut taiska »
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #57 : 26.08.2007 11:31:14 » |
|
Mielenkiintoinen testi. Kun tein sen, sain ensin alle kymmenen lukemia ja vastaukseksi inkarnoitunut enkeli ja elementaali. Toisella kerralla laitoin nollasta kolmoseen, ja tuloksena oli 11-14 välillä useita eri "olomuotoja". Eniten kuitenkin säväytti tämä Walk-in, eli että minussa alun perin ollut sielu olisi tässä elämän tiellä vaihtunut johonkin toiseen. Kieltämättä pysähdyin miettimään, sillä eräässä elämäni vaiheessa minusta tuntui kuin olisin tullut ulos "kuorestani", vaikkakaan en päässyt joistakin lapsuuden ahdistuksista aivan täysin. Mutta tunsin olevani vahvempi, määrätietoisempi, aikuisempi, kummallista että itse panin merkille sen enkä oikein löytänyt sille selitystä. Voisiko joku selittää mulle mihin se alkuperäinen sielu sitten meni? Miten ja miksi sielu voi vaihtua kesken elämän?
Ja mikä kummallisinta, minua kiinnostaa tällaiset asiat, mutten jostain syystä jaksa tai uskalla alkaa opiskella niitä sen enempää. Ihme juttu. Mulla on hyvä olla näin. t. timaka
Hei Timaka, tuosta viimeisestä lauseesta löysin omaa elämääni. Sillä nuorena minä kielsin itseltäni kaiken ns. 'yliluonnollisen haikailun'. En tarttunut kirjoihinkaan. Tätini minulle kerran sanoikin kysyessäni tuollaisista ilmiöistä: -On paljon asioita mitä emme ymmärrä, ehkä meidän ei tarvitsekaan. Sitten vasta kun tunnemme että olemme valmiita käsittelemään niitä asioita. Joten siihen asti annetaan niiden vain olla. Näin teinkin. Sitten tuli hetki, joka kolahti niin että oli pakko tarttua etsimään vastauksia. Joten elä sinäkin sitä elämää nyt mikä tuntuu hyvältä!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
dinara
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 28.08.2007 10:44:13 » |
|
Olet todennäköisesti tähti-ihminen/inkarnoitunut velho
Tähti-ihminen: Olet elänyt 1 tai useammassa aikaisemmassa elämässäsi toisella planeetalla joko fyysisessä tai ei-fyysisessä muodossa. Inkarnoitunut velho: Olet ollut aikaisemmassa elämässäsi velho tai taikuri, jolla on ollut maagisia kykyjä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Magia
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #59 : 28.08.2007 12:02:49 » |
|
PISTEET (maksimipisteet kussakin kategoriassa 18) Inkarnoitunut enkeli 11,0 Inkarnoitunut elementaali 9,0 Tähti-ihminen 9,0 Walk-in 5,0 Velho 5,0 Keskiarvo 7,8 11,0 9 Johtopäätös: Olet todennäköisesti inkarnoitunut enkeli. Voit olla myös inkarnoitunut elementaali, tähti-ihminen
Inkarnoitunut enkeli: Olet ollut 1 tai useammassa aikaisemmassa elämässäsi enkeli Inkarnoitunut elementaali: Olet ollut 1 tai useammassa aikaisemmassa elämässäsi elementaali: keijukainnen, maahinen tms. Tähti-ihminen: Olet elänyt 1 tai useammassa aikaisemmassa elämässäsi toisella planeetalla joko fyysisessä tai ei-fyysisessä muodossa.
Pisteillä 0-3 tuli:
PISTEET (maksimipisteet kussakin kategoriassa 18) Inkarnoitunut enkeli 9,3 Inkarnoitunut elementaali 8,0 Tähti-ihminen 7,3 Walk-in 6,3 Velho 9,0 Keskiarvo 8,0 9,3 9 Johtopäätös: Olet mahdollisesti inkarnoitunut enkeli. Olet mahdollisesti Voit olla myös inkarnoitunut elementaali, inkarnoitunut velho
Inkarnoitunut velho: Olet ollut aikaisemmassa elämässäsi velho tai taikuri, jolla on ollut maagisia kykyjä.
|
|
|
tallennettu
|
Neitsyt
Nouseva Vesimies Aurinko Neitsyessä Kuu Vesimiehessä Merkurius Neitsyessä Venus Vaa'assa Mars Jousimiehessä
|
|
|
|