Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustava astrologia  (Luettu 2943 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Liljasusa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 19.03.2007 08:44:53 »

Täytyy heti aluksia sanoa että en ole vielä perehtynyt astrologiaan, ns horoskooppeja pidemmälle joten suonette anteeksi mahdolliset väärät termit joita käytän Embarrassed. Sain tulkinnan eräältä ulkomaalaiselta astrologilta, jossa oli siis "kartta" tai siis katsaus tulevaan. Tämä astrologi on myös  selvännäköinen. siinä kuvattin todella tarkasti seuraavan "transiitin?" tapahtumumia joka olisi n 72 päivää, sattuu kait minulla olemaan erityisen tärkeä vaihe nyt. Olin siksi kuin puulla päähän lyöty, koska samoja tapahtumia on kuvanneet minulle selvännäkijät. Kysyisinkin että voiko astrologi sekoittaa jo tapahtuneita asioita tuleviin (tyyliin pari kuukautta sitten tapahtuneita)?. Hän kuvasi erittäin tarkasti, varmasti osaksi selvännäköisyytensä ansiosta asioita, joita on tapahtunut tässä alkukeväästä. Kuinka "varmasti" nuo asiat tulevat tapahtumaan? Tässä vaan esimerkiksi syntymäkartasta...ei ymmärrä, tosin olihan se selitetty:

Natal positions: Jupi=3Lib, Satu=8Tau, Moon=7Can, Nept=25Sco, Uran=1Lib, Merc=4Vir, Mars=8Sag, Venu=7Can, Node=22Pis, Plut=23Vir, Sun=16Leo
 
Olisko jollain kommenttia; eli miten selvännäköisyys ja astrologia liittyvät toisiinsa, kyselee "blondi"?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: