limoviikuna
Kohtuuastroilija
|
|
« : 19.03.2007 12:07:37 » |
|
Kysyisinpä hieman neuvoa teiltä... N. 2 ½ vuotta sitten heräsin yöllä ja näin tuolin päällä valkoiseen kaapuun pukeutuneen "haamun" näköisen "olion", jolla oli vasemmassa kädessä oranssin-punainen pyörivä valo. Suljin silmäni useaan kertaan, eikä se näky poistunut kertaakaan. Aina se vain oli samassa kohtaa tuolin päällä. Silloin olin ymmälläni tapahtuneesta, mutta 2 vrk tästä näystä tätini kuoli äkillisesti. Olen miettinyt miksi tämä näky minulle näytettiin...? Sen jälkeen näin myös toisen, mutta hitto ku en muista mille se näky näytti. Jotenki muistan sen olleen kans joku tuollainen hahmo, jolla oli valkoinen kaapu päällä. Oisko päivä pari sen jälkeen tapahtui se Konginkankaan onnettomuus. Miksi ihmeessä minulle näitä näytetään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #1 : 19.03.2007 12:14:24 » |
|
en osaa tuohon nyt muuta sanoa että kun olisiko se enkeli jonka nähnyt olisit??
koska kuolema tavalla tai toisella liittyy aina tapahtuman jälkeiseiseen tilaan...niin he varmasti koittavat sinua asiaan valmistella...kertoa että ihminen pääsee hyvään/parempaan paikkaan.josku myös voi olla niin että o jokin asia jota tämä kuollut ihminen haluiaisi sinulle kertoa ennen lähtöään/lähdön jälkeen(vaikka vaan tavallaan hyvästellä)
se miksi näit tuon saman konginkankaan turman aikaan on vaikea sanoa ellei kyydissä ollut sinulle tärkeää ihmistä??? mutta syy selviää yleensä parhaiten heiltä itseltään kysymällä....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
limoviikuna
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 19.03.2007 12:30:36 » |
|
en osaa tuohon nyt muuta sanoa että kun olisiko se enkeli jonka nähnyt olisit??
koska kuolema tavalla tai toisella liittyy aina tapahtuman jälkeiseiseen tilaan...niin he varmasti koittavat sinua asiaan valmistella...kertoa että ihminen pääsee hyvään/parempaan paikkaan.josku myös voi olla niin että o jokin asia jota tämä kuollut ihminen haluiaisi sinulle kertoa ennen lähtöään/lähdön jälkeen(vaikka vaan tavallaan hyvästellä)
se miksi näit tuon saman konginkankaan turman aikaan on vaikea sanoa ellei kyydissä ollut sinulle tärkeää ihmistä??? mutta syy selviää yleensä parhaiten heiltä itseltään kysymällä....
Niin, välini tätini kanssa olivat erittäin läheiset. Kuin toinen äiti minulle. Ja hänen persoonastaan tuli mieleen, että hän oli kuin enkeli maan päällä. Aina valmis auttamaan ja kuuntelemaan...ihana ihminen Sitä Konginkankaan onnettomuuta en vain ymmäärrä, koska ei siinä kyydissä ollut ainakaan tietääkseni ketään tuntemaani ihmistä... Miten voisin heiltä kysyä....en ole koskaan keskustellut henkien kanssa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #3 : 19.03.2007 12:36:24 » |
|
meditointi ja tietynlainen hiljentymine toimii itsellä ja enkelikortteja apuna käyttäen saan itse vastauksia...jokaisella on varmaan kuitenkin se oma tapansa olla yhteydessä tuonne henkimaailmaan. itse alkanut saamaan paljon vastauksia myös ihan unissa jos sitä ennen nukkumaan menoa pyydän... minäkin voisin kysyä puolestasi josko mitään kerrotaan...luvata en voi..jos luvan annat...vastausta voisin laittaa vaikka sinulle yv:n kautta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
limoviikuna
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 19.03.2007 12:48:47 » |
|
meditointi ja tietynlainen hiljentymine toimii itsellä ja enkelikortteja apuna käyttäen saan itse vastauksia...jokaisella on varmaan kuitenkin se oma tapansa olla yhteydessä tuonne henkimaailmaan. itse alkanut saamaan paljon vastauksia myös ihan unissa jos sitä ennen nukkumaan menoa pyydän... minäkin voisin kysyä puolestasi josko mitään kerrotaan...luvata en voi..jos luvan annat...vastausta voisin laittaa vaikka sinulle yv:n kautta? Voi, se olisi ihana asia Tämä on vaivannut minua jo pitkään.. Hölmö kyssäri, mut jos olet henkimaailmaan yhteydessä niin puhutko ääneen ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #5 : 19.03.2007 12:53:24 » |
|
kautta? Voi, se olisi ihana asia Tämä on vaivannut minua jo pitkään.. Hölmö kyssäri, mut jos olet henkimaailmaan yhteydessä niin puhutko ääneen ? [/quote] ei ole koskaan olemassa hölmöjä kysymyksiä. vastauksena voin sanoa että kyllä joskus. tärkeää ei ole niinkään "puhutko" mielessäsi vai ääneen vaan se että pyynnöt tulevat sydämestämme eikä omalta egoltamme...vain silloin enkelit pystyvät meitä auttamaan ja vastaamaan... niin tyhmältä kun se jonkun mielestä tuntuukin saatan kotona puhella niitä näitä tuonne korkemalle taholla ja kas kummaa välillä sieltä tulee myös vastauksia mitä ihmeellisemmällä tavalla...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
limoviikuna
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #6 : 19.03.2007 13:01:57 » |
|
kautta? ei ole koskaan olemassa hölmöjä kysymyksiä. vastauksena voin sanoa että kyllä joskus. tärkeää ei ole niinkään "puhutko" mielessäsi vai ääneen vaan se että pyynnöt tulevat sydämestämme eikä omalta egoltamme...vain silloin enkelit pystyvät meitä auttamaan ja vastaamaan... niin tyhmältä kun se jonkun mielestä tuntuukin saatan kotona puhella niitä näitä tuonne korkemalle taholla ja kas kummaa välillä sieltä tulee myös vastauksia mitä ihmeellisemmällä tavalla... Aika hauska homma muuten... kun tuli mieleen, että aika paljon puhelen itsekseni Enpäs ole sillain ajatellut, että joku voisi puheeni vaikka kuulla...vaikkakin uskon henkien olemassa oloon ym... Nooh, täytyypi alkaa miettiin mitä puhuu ja seuraan, josko saisi vaikka vastakaikua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 19.03.2007 16:16:32 » |
|
Jokin henki/enkeli kävi ilmoittamassa sinulle, "valmistamassa" sinua kohtaamaan tätisi kuolemaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kunziitti
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 20.03.2007 03:55:12 » |
|
Kysyisinpä hieman neuvoa teiltä... N. 2 ½ vuotta sitten heräsin yöllä ja näin tuolin päällä valkoiseen kaapuun pukeutuneen "haamun" näköisen "olion", jolla oli vasemmassa kädessä oranssin-punainen pyörivä valo. Suljin silmäni useaan kertaan, eikä se näky poistunut kertaakaan. Aina se vain oli samassa kohtaa tuolin päällä. Silloin olin ymmälläni tapahtuneesta, mutta 2 vrk tästä näystä tätini kuoli äkillisesti. Olen miettinyt miksi tämä näky minulle näytettiin...? Sen jälkeen näin myös toisen, mutta hitto ku en muista mille se näky näytti. Jotenki muistan sen olleen kans joku tuollainen hahmo, jolla oli valkoinen kaapu päällä. Oisko päivä pari sen jälkeen tapahtui se Konginkankaan onnettomuus. Miksi ihmeessä minulle näitä näytetään? Olet päässyt JUMALAN välikappaleeksi, siis harvoihin ja valittuihin, sellaisen vastauksen sain. Pystyt hyödyntämään, tätä lahjaasi jokapäiväisessä elämässäsi. Sen vahvistuttua, jopa pelastamaan ihmishenkiä, kun VIESTIT ja NÄKEMYKSET voimistuvat. Sinun osasi, on kuunnella herkkää sydäntäsi ja USKOA niihin vahvasti, ei kaikille näin käy. Asia voi tuntua PELOTTAVALTA, mutta minulla on sama kyky, tosin erilaisena ja pystyn jo hyödyntämään, sitä jokaipäiväisessä elämässäni. Se vaatii ROHKEUTTA, tuoda asiat julki sellaisenaan, mutta luon sinulle paljon OPTIMISMIA, jotta näin kävisi . Olet oikealla polulla, se on upea asia ja tämä sanoma sinulle, tuntuu todella VAHVALTA. Rakkutta sinulle paljon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
limoviikuna
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 20.03.2007 10:23:16 » |
|
Teille kaikille vastanneille !
Hui, meinasin vetäistä eväät väärään kurkkuun lukiessani vastauksianne Olen aika ymmälläni ja ehkä hiukan kauhuissanikin . Tuossa eilen mietiskelin, että jos yritän saada jotenkin yhteyttä tuonpuoleiseen, vaikka tällä hetkellä se tuntuu kyllä aika omituiselle, mutta puput meni pöksyyn . Siis mua alko ihan hirveesti sit pelottaan, hui jos täällä majailee joitaki "alivuokralaisia" minun tietämättäni...miten pystyn oleen täällä sen jälkeen silleen niinku normaalisti . Eihän ne pahoja henkiä tietenkään ole , mut huh huh... Taivas Rajana: Milloin sinä tämän kyvyn huomasit ja miten? Millain pystyt kykyäsi hyödyntämään? Sori ku kyselen...kyselyikä vissiin , mut oon aika ihmeissäni näiden asioiden kanssa. Lämpimiä ajatuksia kaikille
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kunziitti
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 20.03.2007 12:48:24 » |
|
Teille kaikille vastanneille !
Hui, meinasin vetäistä eväät väärään kurkkuun lukiessani vastauksianne Olen aika ymmälläni ja ehkä hiukan kauhuissanikin . Tuossa eilen mietiskelin, että jos yritän saada jotenkin yhteyttä tuonpuoleiseen, vaikka tällä hetkellä se tuntuu kyllä aika omituiselle, mutta puput meni pöksyyn . Siis mua alko ihan hirveesti sit pelottaan, hui jos täällä majailee joitaki "alivuokralaisia" minun tietämättäni...miten pystyn oleen täällä sen jälkeen silleen niinku normaalisti . Eihän ne pahoja henkiä tietenkään ole , mut huh huh... Taivas Rajana: Milloin sinä tämän kyvyn huomasit ja miten? Millain pystyt kykyäsi hyödyntämään? Sori ku kyselen...kyselyikä vissiin , mut oon aika ihmeissäni näiden asioiden kanssa. Lämpimiä ajatuksia kaikille Minulla on ollut syntymästä asti, vahva INTUITIO, sekä UNET viitoittaneet, jokapäiväistä elämääni, koen sen siis lahjana. Yhtenä yönä näin unta, että SUOMEN tuleva kesä, on TROOPPINEN, paljon ukkosta, sadetta ja uusia eläinlajeja, varsinkin hämähäkkejä, syntyy lisää. Jää kuitenkin nähtäväksi, kuinka UNENI toteutuu, sillä usein ne ovat pitäneet paikkansa. Muistatko viime kesän, oli tosi KUUMA ja ilmasto oli aivan erilainen, kuin muina vuosina. Näin jatketaan ja RAKKAUTTA sinulle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #11 : 20.03.2007 17:03:43 » |
|
Ai niin minäkin olen kait valittu eiks se niin ollut! On muuten tullut tietona kolmelta taholta! Et jos yks taho peruu niin jää ne muut! Mitä tämä muuten tarkoittaa että joku on "valittu"? Eikös Jumala rakasta kaikkia ihan yhtä lailla. Jos joku ei ole henkisesti herkkä ja jatkuvasti henkimaailmaan kallellaan, vaan esim menestyy elämässään, eikös silloinkin olla "valittuja"?? Vai oliko juutalaiset valittuja vai mormonit?
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.03.2007 17:12:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
limoviikuna
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 26.03.2007 11:14:56 » |
|
Ai niin minäkin olen kait valittu eiks se niin ollut! On muuten tullut tietona kolmelta taholta! Et jos yks taho peruu niin jää ne muut! Mitä tämä muuten tarkoittaa että joku on "valittu"? Eikös Jumala rakasta kaikkia ihan yhtä lailla. Jos joku ei ole henkisesti herkkä ja jatkuvasti henkimaailmaan kallellaan, vaan esim menestyy elämässään, eikös silloinkin olla "valittuja"?? Vai oliko juutalaiset valittuja vai mormonit? Miten sinä sait tietää olevasi valittu? Minua mietityttää sellainen asia, etten ole koskaan ollut kovin uskonnollinen... miten voin olla "valittu" jos en sillain ihan "täkyllä" Jumalaan usko. Henkimaailma on pitkään kiinnosyanut kyllä, mut kirkon asiat ovat jääneet minimiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Terhi35
Kohtuuastroilija
Minä ja koiruus
|
|
« Vastaus #13 : 26.03.2007 20:31:41 » |
|
Mun aiempi tässä: Näin vuonna 1999 näyn, oli kaunis kesäinen päivä, heräsin 10 aikoihin aamulla. Siinä hetken kaunista kesä aamua ihaillessa, koin näyn joka oli sekä kaunis että henkisesti ravistelevakin. En ollut koskaan ennen kokenut sellaista. Istuin keittiössä kun havahduin siihen että syliini juoksi pieni poika kädet kohti minua ja sanoi *äiti*. Näin pojan piirteet selvästi. Tunne oli niin todellinen, tuntui kuin oikeasti olisi lapsi ollut siinä sylissäni. Vuonna 2000 syntyi poikani, joka on osoittautunut ko. lapseksi. Hänet näytettiin minulle etukäteen. Kokemus oli kaunis ja herkkä. Poikani on nyt todella kova perääni, ja pienenpänä hän oli erikoinen lapsi. [/b]
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
limoviikuna
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 28.03.2007 16:49:14 » |
|
Mun aiempi tässä: Näin vuonna 1999 näyn, oli kaunis kesäinen päivä, heräsin 10 aikoihin aamulla. Siinä hetken kaunista kesä aamua ihaillessa, koin näyn joka oli sekä kaunis että henkisesti ravistelevakin. En ollut koskaan ennen kokenut sellaista. Istuin keittiössä kun havahduin siihen että syliini juoksi pieni poika kädet kohti minua ja sanoi *äiti*. Näin pojan piirteet selvästi. Tunne oli niin todellinen, tuntui kuin oikeasti olisi lapsi ollut siinä sylissäni. Vuonna 2000 syntyi poikani, joka on osoittautunut ko. lapseksi. Hänet näytettiin minulle etukäteen. Kokemus oli kaunis ja herkkä. Poikani on nyt todella kova perääni, ja pienenpänä hän oli erikoinen lapsi. [/b]
Kylläpä oli ihana näky Tuollaisen minäkin haluaisin nähdä Millä lailla poikasi oli erikoinen pienempänä...jos saa udella?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|