Freyja
Vieras
|
|
« : 19.03.2007 16:01:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #1 : 19.03.2007 19:23:51 » |
|
Omalla kartalla pari t-ristiä ja muistaakseni apexia opponoiva piste toimisi vapauttavana pisteenä. Sinulla apexina toimii Mars ja Marsia vastapäätä oleva piste toimii vapauttvana pisteenä. Katso mihin merkkiin tuo vapauttava piste sijoittuu ja etsi sitten kartaltasi merkin hallitsijan sijainti. Hyviä artikkeleja t-rististä: http://www.rosicrucian.com/sia/siaeng35.htmhttp://www.bobmarksastrologer.com/TCross15.1.htm
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
Pentti
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 19.03.2007 19:53:03 » |
|
t-ristin tärkein planeetta on tässä tapauksessa mars. sen merkin ja huonesijainnin sanotaan ilmoittavan ratkaisun t-ristin aiheuttamiin pulmiin.sitä vastapäätä olevalla tyhjällä pisteellä on myös suuri merkitys ja se heijastaa ambitioita merkin ja huoneen mukaisesti. siunausta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hansuli
|
|
« Vastaus #4 : 19.03.2007 21:34:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 25.03.2007 12:19:05 » |
|
t-ristin tärkein planeetta on tässä tapauksessa mars. sen merkin ja huonesijainnin sanotaan ilmoittavan ratkaisun t-ristin aiheuttamiin pulmiin.sitä vastapäätä olevalla Mars in the Twelfth House: hides their anger and aggression. Watch out for this person when their temper finally explodes. This position inclines toward passive-aggressiveness. -- The protective nature of Cancer is best expressed when Mars in Cancer natives are turning the energy outward — when they are being the protectors of others. Turning it inwards is when there are problems. They must avoid over-sensitivity and self-protection when it comes to sex. mietin tässä näitä ratkaisuja...
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.03.2007 16:37:51 kirjoittanut Ardith »
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #6 : 25.03.2007 15:09:18 » |
|
-
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.08.2017 18:34:42 kirjoittanut Totsi »
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 25.03.2007 15:52:52 » |
|
Mitä on kaurismainen asenne? Minulle kauriit on lähinnä mielikuvitusrikkaita pessimistejä jotka toisinaan ovat myös opportunisteja... liian negatiivinen kuva, vaikka kaikki 3 tuntemani kaurista ovat ihastuttavia ihmisiä, mutta heissä on leijonaa paljon kartalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #8 : 25.03.2007 16:01:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 25.03.2007 16:03:44 » |
|
Ymmärsin että tuo oppositio eli sinulla , kait? ja sen oppositiopiste.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 25.03.2007 16:31:00 » |
|
Kiitti vaan Ardith pikaisesta vastauksesta! Itse olisin kyllä veikannu nepparia... nyt kun luin tarkemmin muita kirjoituksia niin eikös se ole ristin kärki..? Se on 5. huoneessa ja oppositiopiste on siis 11.huoneessa. Merkin hallitsija sijaitsee 7.huoneessa. Sielläkö se ratkaisu luuraakin? Vai oonko ihan hakoteillä? Tää menee kyllä vähän yli hilseen mutta menköön, mielenkiintoinen aihe!
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 25.03.2007 16:39:26 » |
|
eikun niin onkin, se kärki.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #13 : 08.04.2007 20:21:50 » |
|
Mitä on kaurismainen asenne? Minulle kauriit on lähinnä mielikuvitusrikkaita pessimistejä jotka toisinaan ovat myös opportunisteja... Ihan sama kuva, mutta kauriit osaavat hoitaa maalliset asiat niin hyvin. Mulla on tapana säätää hirveästi tiettyjen maallisten asioiden hoidon kanssa (sellaisten tylsien), mutta kauriit menee ja tekee sellaiset alta pois kun minä vielä mietin. muokattu: virheitä
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.04.2007 20:25:03 kirjoittanut Ladybird »
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 09.04.2007 15:31:34 » |
|
Mitä on kaurismainen asenne? Minulle kauriit on lähinnä mielikuvitusrikkaita pessimistejä jotka toisinaan ovat myös opportunisteja... Ihan sama kuva, mutta kauriit osaavat hoitaa maalliset asiat niin hyvin. Mulla on tapana säätää hirveästi tiettyjen maallisten asioiden hoidon kanssa (sellaisten tylsien), mutta kauriit menee ja tekee sellaiset alta pois kun minä vielä mietin. muokattu: virheitä hih, eli tuumasta toimeen Minun uusi ystäväni p-suomesta on niin topakka, että häneltä saan sellaisia kivoja viboja että nyt mennään eikä meinata ei lienee turhaa hän elämässäni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|