Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kollektiivinen vs. yksilöllinen jumala  (Luettu 3959 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kairos
Vieras
« : 20.03.2007 11:34:16 »

Rakkaus tervehtii Rakkautta

Olemme etsineet yhteyttä toisiimme sen kautta, että meitä yhdistää toisiimme kollektiivinen jumala.

- Lähtien liikkeelle luonnosta ja luonnonilmiöistä, siitä
kuka aiheuttaa ukkosen ja kenen tahdosta syntyy vedenpaisumus.

Olemme etsineet turvaa toinen toisistamme sen kautta, että meitä yhdistää toisiimme kollektiivinen jumala.

- Lähtien liikkeelle siitä, kenen joukoissa seisomme ja kuka toimii edunvalvojanamme ylittäessämme perimmäisen kynnyksen.

Olemme luoneet odotuksia toisiamme varten sen kautta, että meitä yhdistää toisiimme kollektiivinen jumala.

- Lähtien liikkeelle siitä, minkä voimme välttää uskomalla "oikeaan" ja torjumalla "väärän".

Olemme niputtaneet toinen toisemme pakkauksiksi, joissa lukee määränpääasemamme nimi ja toivomus siitä, kuinka meitä olisi kohdeltava.

- Kollektiivinen jumala perustuu kohdeltavuuteen.

Eikä sellainen voisi ollakaan yhtä kanssamme, joka kohtelee meitä objekteina: "minä" tekee "hänelle" jotakin.

Entä, kuka teistä on niin rohkea, että sanoo kollektiiviselle jumalalle nämä sanat:

"Etkö tunnista tulleesi kohtaamaan vain itseäsi minussa
ja minua itsessäsi?"

Shocked

Entä, kohteletko sinä itseäsi; teetkö jotakin itsellesi muissa ja muille itsessäsi?

Oletko yksilöllinen jumala, joka näkee vain itsensä, mihin katsookin, ja joka tunnistaa toisenlaisuuden omakseen: siksi joka ITSE jo on?

- Oletko törmäyskurssilla maailmasi kanssa eli "kohteluvalmiina"
vaiko nivoutumassa yhteen erilaisuutesi täydentävyyden kanssa,
niin että "sinä" olet se puoli "minua", joka kauttasi tulee sanomaan "hei" ... sinulle minussa?

Smiley angel Kiss
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #1 : 20.03.2007 14:19:28 »

Rakkaus tervehtii Rakkautta

en edes ehtinyt lukea viestiäsi kun sait minut taas kyyneliin... eilen sama homma. Olet nyt enkelten asialla, ihminen.
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #2 : 20.03.2007 15:06:52 »

"Etkö tunnista tulleesi kohtaamaan vain itseäsi minussa
ja minua itsessäsi?"

Shocked
....
Entä, kohteletko sinä itseäsi; teetkö jotakin itsellesi muissa ja muille itsessäsi?
....
Oletko yksilöllinen jumala, joka näkee vain itsensä, mihin katsookin, ja joka tunnistaa toisenlaisuuden omakseen: siksi joka ITSE jo on?
...
- Oletko törmäyskurssilla maailmasi kanssa eli "kohteluvalmiina"
vaiko nivoutumassa yhteen erilaisuutesi täydentävyyden kanssa,
niin että "sinä" olet se puoli "minua", joka kauttasi tulee sanomaan "hei" ... sinulle minussa?

Smiley angel Kiss

Se on kyllä siten että en täysin näe sitä miten teen muille itsessäni vaikka päintoisin kyllä kiitos. Siksi sen sanonkin itselleni sinussa Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.03.2007 15:21:10 »

en usko että jumala tarvitsee ihmistä sillä hän omalla tavallaan meissä kaikissa ja kaikessa ympärillämme...

se tarvitseeko ihminen jumalaa niin varmasti jokainen tuntee kohdallaan kuinka tarvitsee ja milloin ja miten sitä ilmentää...kaikissa meissä ja ympäristössämme on jumala ja jumalatar...se miten kukin tuo sitä julki vai tuoko ollenkaan on sitten asia ihan erikseen...
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #4 : 20.03.2007 17:12:04 »

Jumala tarvitsee ihmisen ruumiin kokemaan eli ihmisen sielu osana kaikkeutta kokee Jumalana elämän.

idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 20.03.2007 17:18:39 »

Eiks Jumala tarvitse ihmistä rakastaakseen luotujaan ja palatakseen Itseensä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: