Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sieluperhe, sielunsiskoja astrossa?!  (Luettu 19084 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aion
Vieras
« Vastaus #15 : 22.03.2007 21:57:24 »

On löytynyt, siskoja, veljiä, serkkuja. smitten
Karttakuvioista ne löytyvät myöskin.
Ja jännittävästi asc-desc -
noususolmu/laskusolmu-
vastakohtapareista löytyvät asiat
joita toinen opettelee
ja toinen on jo oppinut
toisiaan täydentäen.
Silti yksilöinä elämäänsä eläen.

Elämälle kiitos!
 smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 22.03.2007 23:21:26 »

Hm...ni-in... Huh

Kunpa noita solmuja ymmärtäisi! Ehkä joku päivä.

Osaan silti olla ystävä... :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #17 : 23.03.2007 01:34:54 »


En myöskään yksityisviestejä harrasta.Muutamia on ollut,mutta olen laiska kirjoittamaan,eikä aina ehdikkään.
Siinä tuntee pettävänsä sitten toisten odotukset.

Jokusen kanssa olen tiiviimmin joskus kirjoitellut,nykyisin jää melkein yhteen henkilöön.

Mutta tuota samankaltaisuutta toki tunnen monenkin kanssa.Joskus joku on melkein sana tarkkaan kirjoittanut aiheesta,jota olen miettinyt.

En ole ketään myöskään tavannut,enkä sellaista etsikään täältä.Tunnen tuon sieluperheen,siskon tmv.paremmin,kun olen samassa tilassa ihmisten kanssa.Se on jotain niin syvää yhteenkuuluvuutta,etten pelkistä kirjoituksista heitä löydä.

Koen tämän foorumin ennemminkin paikkana,jossa voi ja saa jakaa tuntemuksiaan muiden kanssa.Monet hyvät oivallukset olen täältä saanut jonkun kirjoittamana,samoin itkut ja naurutkin.Tarpeellinen kanava!
tallennettu

Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #18 : 23.03.2007 08:14:31 »

Sukulaisia löytyy. Tosin yritän olla jaottelematta...

Muilla keskustelupalstoilla huomaa, etteihän se mikään itsestäänselvyys ole, että henkisistä asioista voi keskustella.

Pari henkilöä saattaa tunnistaa jotakin yhteistä esim. kelttielämästä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 24.03.2007 00:37:16 »

YV ja foorumi.
Se on mukava laaja paketti. Mahdollisuuksia kaikkeen siihen, mitä kukin tuntee omakseen.

Siltikin minusta on ilo lukea 'toistensa löytäneiden' tekstiä. Vaikka Eino Leino runoilikin, 'kel aarre on, sen aarteen kätkeköön'. Ja varmaan moni kätkeekin. Ja varmaan yhtä moni kaikkialla, ei vain tällä foorumilla, toivoo, että kohtaa sen jonkun tai jonkun johonkin kohtaan itseään. Soul taitaa tämän uskaltaa rohkeimmin tuoda esiin.

Kun löytää ihmisiä samoilta aaltopituuksilta, se tuntuu ihmeen hyvältä.

Mutta en voi unohtaa Levinaksen filosofiaa, jossa hän sanoo, että kasvaakseen ja kehittyäkseen ihmisen tulee kohdata erilaisuutta. Siitäkin on foorumilla hyviä esimerkkejä. Kipeitäkin.

Ja ihailen myös ahkeria moderaattoreita, jotka jaksavat näitä juttuja käydä läpi. Ja heitä, jotka jaksavat myötäelää toisten juttuja, vahvistaa, kiittää ja olla läsnä.  smitten

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #20 : 21.08.2007 14:41:09 »

Olen saanut täältä pari uutta ystävää   smitten smitten  smitten smitten

Ihania ihmisiä täällä on  Smiley 
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #21 : 21.08.2007 19:04:36 »

Kylla on montakin, joiden kanssa synkkaa ajatusmaailma niiiiin hyvin.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #22 : 14.09.2007 22:33:18 »

On täällä montakin, miksi täällä muuten kävisinkään  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #23 : 15.09.2007 01:16:55 »

Mulle nämä termit ovat tuttuja, eivät kuitenkaan oikeassa elämässä täällä -kunhan olen lueskellut. Olen kyllä huomaavinani ja tunnistavinani sellaista "vertaistukea" mutta omalta kohdaltani en kyllä puhuisi sielunsukulaisuudesta. Olen silti vähän kuin erakko tällä torilla. En ole varma, mutta uskon erään vasta vähän toista vuotta tuntemani henkilön olevan edellisten elämien kautta kovin läheinen kuten myös siskoni uskon lapsekseni joskusaikaa. Sellainen ei kuitenkaan tarkoita sielun kumppanuutta vaan se on toisenlainen yhteys. Olisi varmasti ihana kokea ja elää sielunkumppanin,siskon tms. lähellä ja läheisenä. Uskon sen sielunkumppanuuden olevan jotain TODELLA mystistä varmaankin mutta en usko sitä itse kokeneeni, enkä oikeastaan usko sen olevan kovin tavanomaistakaan, ainakaan että parisuhteen osapuolet olisivat parisieluja...en nyt muista miten se sielujen juttu meni, miten se systeemi rakentui..oli sielunpsykologia kirjassa siitä kuitenkin juttua, vilkaiskaahan.
tallennettu
seeaanesul
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #24 : 22.09.2007 21:57:15 »

 Huh siis oikeeestikko!? ihmiset ovat siis löytäneet täältä kautta oikeita oikeita ystäviä! ja kun minä en mistään löydä niitä sielun siskojani onkohan mulla ollenkaan sellasia Undecided on minullaki paljon tuttuja ja kavereita mut ei kettää jonka seurassa olisin ihan vapaa!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 22.09.2007 22:12:35 »

Älähän huoli, Sannelis!

En minäkään sillä tarkoituksella tullut, että täältä ystävää etsimään. Niin vain sattui!
Oikeastaan olen löytänyt montakin hengenheimolaista! Uskomatonta. En osannut sellaista odottaa. Etsin vain juttukavereita, ihmettelynaiheita. Niissä asioissa, joita en voi tässä kotiympäristössä jakaa.

Ystävä voi tulla vastaan missä vain, hyvin odottamattomissa paikoissa ja juuri silloin, kun sitä ei osaa odottaa!  smitten

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #26 : 25.05.2010 00:45:41 »

Aika mielenkiintoinen aihe niin ajattelin taas nostaa tätä.

En nyt oikein tiedä osaanko sanoa olenko täältä mitään sielunsiskoja tai veljiä löytänyt, luultavasti siis en. Oikeassakin elämässä on vaikeaa tunnistaa heitä kun vastaan tulevat. Toki täällä on ihan uskomattoman paljon mielenkiintoisia ihmisiä, mutta en voi sanoa kovin monen kanssa tutustuneeni paremmin, kun en juuri yv:tä harrastele. Tai no toki mielelläni otan niitä vastaan, mutta harvemmin itse aloitteellisesti laitan. Monetkin voisivat olla potentiaalisia ystäviä, mutta aika näyttää kuinka sieluntasolla sitä on tunnettu. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 25.05.2010 16:27:48 »

Ohhoh, kun aikaa on kulunut tuostakin, kolme vuotta!!!

Ja yhä vain uskollisesti täällä pällistelee.  Huh Mutta samat sielunyhteydet ovat säilyneet, laajentuneet ja lujittuneet. SANAlla on ihmeellinen voima ja värähtely. Tuosta värähtelystä täytynee kertoa, että kerran vaihdoin nimeäni ja hissukseen oleskelin. Jotenkin oli mukava tulla 'uudestaan'. Mutta yksi tunnisti minut heti kirjoituksesta. Ja kun ihmettelin, hän kertoi, että hän tunnistaa sanojen värähtelyn.  Huh  Se oli minulle ihan uutta. Hän kertoili, että raamattujen eri käännöksiäkin tutkitaan tämän värähtelyn avulla ja että hän opiskelee alaa tämän lahjansa kanssa.

Toinenkin on syy täällä olla. Opiskella jotakin astrologiasta ja kummasti aina jotakin hoksaa!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 25.05.2010 17:28:46 »

Samoin täällä, Evea!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #29 : 25.05.2010 19:20:51 »


Mukava kuulla, että monet ovat löytäneet täältä ystäviä!

Olen useasti luullut löytäneeni sielunsiskon. Lopulta on paljastunut, ettei kauheasti yhteistä olekaan. Olen tavallaan aina hieman yksin ystävieni seurassa, vaikka nautinkin heidän seurassaan ja meillä on todella hauskaa. Monet ystävistäni tietävät, etteivät he ehkä voi koskaan täysin ymmärtää minua. Heidän rakkautensa minua kohtaan on kuitenkin ihanaa.

Läheisin sielultaan on mieheni. Hän ymmärtää minua täysin ja minä häntä. Olemme erilaisia, mutta luomme toimivan kokonaisuuden. Muutaman kerran meiltä on kysytty, olemmeko sukua, vaikka emme piirteiltämme todellakaan muistuta toisiamme. Ihmiset ovat sanoneet, että me vain näytämme jotenkin niin harmonisilta.
  Suhteemme alussa oli paljon selviteltävää eroavaisuuksiemme vuoksi, mikä kasvatti kumpaakin ihmisenä. Nykyään tuntuu, että olomme on päivä päivältä ihanampaa ja sopusointuisampaa.
  Astrologisesti meissä ei hirveästi ole samaa. Kummallakin on  rapu venus, joka näkyy vahvasti persoonissamme. Lisäksi on sellainen hauska juttu, että asteroidi, jolla on hänen toinen nimensä (joka on hänen kutsumanimensa), on minun onnenpisteeni vieressä. Hänellä taas on asteroidi, jolla on minun toinen nimeni, hänen onnenpisteensä vieressä  smitten
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: