Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihana, ihana Reiki!!!!  (Luettu 25660 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 20.03.2007 16:50:54 »

Eilinen työpäivä oli hmmm... "supermaanantai"  Grin Kaikki ahdisti illalla nukkumaan mennessä, mutta sitten hokasin kuitenkin tehdä itselleni reikihoidon ja enpä ole ennen niin kuumia käsiä päässäni tuntenut! Energia suorastaan poltti negatiiviset ajatukset pois ja ennen juurichakran hoitoa olinkin jo nukahtanut  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 20.03.2007 17:57:47 »

Mua kiinnostaisi kovasti reikikurssin käyminen kun en asiasta muuten mitään tiedä, eli en osaa reikiä käyttää tuosta vaan, vaikka sekin kuulema onnistuu ( Shocked )
Miten olet itse oppinut reikiä "käyttämään"?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 20.03.2007 18:06:56 »

Mua kiinnostaisi kovasti reikikurssin käyminen kun en asiasta muuten mitään tiedä, eli en osaa reikiä käyttää tuosta vaan, vaikka sekin kuulema onnistuu ( Shocked )
Miten olet itse oppinut reikiä "käyttämään"?

Kävin kurssilla ja sittemmin olen hoitanut itseäni, mikä on vahvistanut energianvälityskykyäni. Pystyn jo välittämään etäreikiäkin vaikken ole 2-vaiheen kurssia käynyt. Toisella foorumilla eräs naapuripaikkakuntalainen oli herännyt yöllä kuumotukseen - olin unessani hoitanut hänen kipeää kättään  smitten

Jos haluat itse kurssille, niin googlaa reiki + kurssi + oma paikkakunta.
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 24.03.2007 08:58:59 »

täytyypä minunkin etsiä kurssi taitaa vaan vähemmän olla niitä joensuun seudulla. ihastuin tuohon reikiin heti kun luin tuon kirjoituksen KIITOS
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 27.03.2007 20:59:35 »

Täälläpä viestittelee yksi innokas reikikurssille menijä  Cheesy Cheesy Täällä meilläpäin on ensi viikonloppuna kaksipäiväinen reikin peruskurssi  Cheesy Oon aivan innoissani, tuntuu ettei housuissa pysy  2funny olen aina ollut kiinnostunut näistä vaihtoehtohoidoista...nyt sit sain aikaiseks ilmoittautua..  Smiley
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 28.03.2007 15:56:43 »

Täälläpä viestittelee yksi innokas reikikurssille menijä  Cheesy Cheesy Täällä meilläpäin on ensi viikonloppuna kaksipäiväinen reikin peruskurssi  Cheesy Oon aivan innoissani, tuntuu ettei housuissa pysy  2funny olen aina ollut kiinnostunut näistä vaihtoehtohoidoista...nyt sit sain aikaiseks ilmoittautua..  Smiley

smitten smitten smitten smitten

Reiki tulee elämäänne aina juuri sopivalla ajalla  smitten
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 28.03.2007 16:54:05 »

smitten smitten smitten smitten

Reiki tulee elämäänne aina juuri sopivalla ajalla  smitten

No niinhän tuo vaikuttaa... Smiley Kyselin kursseja toukokuulle, kun luulin kursseja olevan vasta silloin...mut kas kummaa kurssin vetäjä sanoi seuraavan kurssin olevan jo ensi viikonloppuna  Cheesy Kai tälläkin on vissiin joku tarkoitus...mene ja tiedä...  smitten angel
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 02.04.2007 07:22:44 »

No nyt on Reikin eka kurssi takana  Cheesy Ensimmäisen Reiki-illan jälkeen kotona kun itseäni Reikitin, koin erikoisen kokemuksen. Olin vuoteessa makuullaan silmät kiinni ja kädet olivat takaraivolla....yhtäkkiä tuli "näky", jossa miehen käsi (kämmenpuoli poispäin) meni silmieni ohitse vasemmalta oikealle...  Shocked Sen jälkeen en mitään muuta nähnyt...ehkä unia hieman myöhemmin  2funny

Mutta kokemuksena kurssi oli erittäin hieno. Suunnitelmissa on käydä kakkoskurssi myös, jotta saisi lisää vahvistusta...  smitten smitten
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 11.04.2007 08:24:37 »

smiley6600 Tää taitaa olla mun oma yksinpuhelu-palsta  2funny Cheesy Oisin sellaista kysellyt, että kauanko teillä Reiki-ykkösen käyneillä meni aikaa ennenkuin kävitte kakkosen? Mulla ois hirvee hinku mennä sille kakkoselle jo nyt toukokuussa  Cheesy
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 11.04.2007 09:07:57 »

smitten

Et ole yksin täällä. Wink
Minulla Reiki kolahti myös lujaa.Tiesin heti,että tämä on se,jota olen koko ikäni etsinyt.
Tein säännöllisesti parikin hoitoa päivässä itselleni ja minulle avautui täysin uusi maailma.Ihmeellisen kaunis maailma. smitten

Sinun laillasi halusin nopeasti lisää.Elikä meninkin tasan kk:n päästä samalla Masterille kakkoskurssille.
Ihan ok kokemus,mutta ei se enää niin voimallinen kokemuksena ollut kuin ykkönen.
Ykkösellä oli ihanaa se tunne.Olen löytänyt tien kotiin.Jos nyt vaikka näin sen ilmaisisi.

Vanhaa linjaa tiukasti vetävät,eivät suosittele noin lyhyttä aikaa siinä välissä,mutta en kyllä näe perusteluja sille.
Kakkosella ei tullut uutta kuin nuo symbolit ja niiden käyttö.Yleensäkin se,miten laajasti Reikiä voi hyödyntää.Tiedän useita,jotka ovat varsin nopeasti menneet,eikä mitään syytä sille vanhalle aika määritteelle ole esinn noussut.

Jos on omaksunut ykkösen nopeasti,tekee hoitoja vaikkapa vain itselleen,eikä heti kurssin jälkeen lopeta,niin se on varmaan myös sinun tapasi.
Reiki kutsuu silloin sinua ja kuka sen osaa määritellä,milloin toinen on kypsä?
Luulisin sen riippuvan siitä,miten vahvaksi sen itselleen omaksuu ja mitä itse haluaa.Mene ihmeessä,jos se sinua kovasti puoleensa vetää! Cheesy

smitten   smitten   smitten
tallennettu

limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 11.04.2007 09:55:30 »

smitten

Et ole yksin täällä. Wink
Minulla Reiki kolahti myös lujaa.Tiesin heti,että tämä on se,jota olen koko ikäni etsinyt.
Tein säännöllisesti parikin hoitoa päivässä itselleni ja minulle avautui täysin uusi maailma.Ihmeellisen kaunis maailma. smitten

Sinun laillasi halusin nopeasti lisää.Elikä meninkin tasan kk:n päästä samalla Masterille kakkoskurssille.
Ihan ok kokemus,mutta ei se enää niin voimallinen kokemuksena ollut kuin ykkönen.
Ykkösellä oli ihanaa se tunne.Olen löytänyt tien kotiin.Jos nyt vaikka näin sen ilmaisisi.

Vanhaa linjaa tiukasti vetävät,eivät suosittele noin lyhyttä aikaa siinä välissä,mutta en kyllä näe perusteluja sille.
Kakkosella ei tullut uutta kuin nuo symbolit ja niiden käyttö.Yleensäkin se,miten laajasti Reikiä voi hyödyntää.Tiedän useita,jotka ovat varsin nopeasti menneet,eikä mitään syytä sille vanhalle aika määritteelle ole esinn noussut.

Jos on omaksunut ykkösen nopeasti,tekee hoitoja vaikkapa vain itselleen,eikä heti kurssin jälkeen lopeta,niin se on varmaan myös sinun tapasi.
Reiki kutsuu silloin sinua ja kuka sen osaa määritellä,milloin toinen on kypsä?
Luulisin sen riippuvan siitä,miten vahvaksi sen itselleen omaksuu ja mitä itse haluaa.Mene ihmeessä,jos se sinua kovasti puoleensa vetää! Cheesy

smitten   smitten   smitten

smitten Cheesy Onpa mukava ettei yksin tartte puhella  2funny
Siis mulla kans iski Reiki kohtuullisen kovalla voimalla  smitten Olen puhua pälpättänyt ja kehunut sitä joka käänteessä  smitten Töissä olen paria työkaveria Reikittänyt ja yllätys oli itsellekin aika suuri, kun he sanoivat Reikin auttaneen  smitten Toisella oli selkä ja lonkka kipeä, toisella taas ei käsi noussut juuri ollenkaan. Kait noistakin sain lisäpontta siihen kakkoseen ku sain onnistumisen elämyksiä  smitten smitten Äitinikin koki piristyneensä, on kärsinyt pitkään masennuksesta  smitten

Sen takia kyselin kun paljon olen lukenut netistä kuinka ihmiset pitävät hyvänä asiana pitää kurssien välillä pitempiäkin taukoja...ehkä se on sit heille hyvä niin  smitten

Taitaapa se olla niin, että jos suinkin rahavarat riittävät niin käyn heti perään sen kakkosen  smitten On tää vain niin nastaa  Cheesy

tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #11 : 11.04.2007 10:14:17 »

Jeh, minustakin se on ihan itsestä kiinni, milloin jatkaa.
Tokihan siinä on hyvä pitää vaikkapa kuukauden tauko ykkösen
ja kakkosen välissä - sunkaan niin kiiru ole valmiissa maailmassa.  Grin Grin Grin

smitten smitten smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #12 : 11.04.2007 11:06:08 »

smiley6600 Tää taitaa olla mun oma yksinpuhelu-palsta  2funny Cheesy Oisin sellaista kysellyt, että kauanko teillä Reiki-ykkösen käyneillä meni aikaa ennenkuin kävitte kakkosen? Mulla ois hirvee hinku mennä sille kakkoselle jo nyt toukokuussa  Cheesy

Ethän toki yksin ole täällä puhelemassa... smiley6600  smiley6600  smiley6600.... smitten

Kirjoituksesi  johdosta etsin omat Reiki todistukseni, ja löysin kaikenlaista muutakin " matkaevästä"...joita tähän viestiin lainasin.

Tärkeän kysymyksen esität - vaan vastauksen saat lopulta itseltäsi. Itse sain Reiki I    9.-11.1.1998 , Rekimasterini ollessa Anja Kulovesi ja hänen Reikimasterinsa oli ollut Aila Norlamo.

Reiki II sain niinkin nopeasti kuin 10-12.4.1998, Reikimasterina Anja Kulovesi.
Olin kyllä kovin herkällä korvalla kuulemaan, että olinko "jo valmis II.vaiheeseen".  Sinänsä se oli huikea kokemus, kun niihin aikoihin ei vielä Eestissä ollut ollut Reiki-koulutusta ja Anja oli saanut kutsun saapua Tallinnaan pitämään ReikiI. Meitä lähti täältä suomesta hänen mukaansa joukko Reiki I saaneita - ja siellä Tallinnassa saimme samaan aikaan Reiki II. Oli kyllä mahtava kokemus - ihania hetkiä, olimme majoittuneet ja koulutuskin tapahtui eräässä päiväkodissa, nukuimme lattialla, patjoilla - se oli muuten Pääsiäis aika silloinkin... - ja paikalla oli lukuisa joukko Virolaisia sielunsisaria - näin sanon , sillä aivan uskomaton oli yhteys välillämme....

Ettäpäs minulla oli vain muutama kuukaus välissä... smitten

*************************************''

DAI KOMIO= VALO = Sisältyy kaikkeen...Reiki on sydämen energiaa Dai komio on sen syke...Dai Komio sanoo, että me kaikki olemme samaa alkuperää. Dai Komio auttaa meitä löytämään sen mikä on kadoksissa - Dai Komio on neljäs ja viimeinen Reikin symboli, niin sanottu mestarisymboli...Dai Komio haluaa tulla nyt näkyviin ja kaikkien ihmisten tuntemaksi ( sanat on kirjoitettu jo 1994). Jokainen ihminen saa mahdollisuuden löytää pääsyn omassa sisimmässään asuvaan universaalisuuteen. SE ON kaiken Reiki-toiminnan vaikutin./ Kirjasta Dai Komio - Valon Sydän( Das Herz des Reiki Dai Komio) kirjan  on suomentanutv. 1995 Aila Norlamo.

ELÄMÄNILON AINEKSET
Elämänilo on jumalallinen kipinä sisällämme, joka sytyttää elinvoiman, elämänmyönteisyyden ja innostuksen. Joka päivä teemme pieniä ja suuria valintoja, jotka johtavat meitä joko ilon tielle tai alakuloisille syrjäpoluille.

ILON TIE... Hollantilaisen Spinozanfilosofiaa ( 1632-1677) , vaihtoi nimensä myöhemmin Benedictukseksi   / kirjoitus on julkaistu Minä Olen lehdessä 4/-97 kir. Päivi Huhtamäki

Elämänilo syntyy siitä että käytän ja kehitän synnyinlahjana saamiani taitoja ja kykyjä. Ne rakentavat sisäisiä suuntaviittoja, joiden avulla voin päätellä, millainen minä olen ja mihin suuntaan saamani elämänlahjat minua vievät. Joka kerta kun luontaiset taipumukseni saavat puhjeta kukkaan ja aina kun huomaan lisänneeni taitoani, pyyhkäisee lävitseni tuo jumalallinen elämänilon kipinä. Se ei syty täydellisyydestä, vaan matkasta, jolla huomaan oppivani ja muuttuvani. Ilo on muutoksen ja kehityksen kumppani, jota taipumuksieni kehittäminen vahvistaa Ilo on omaehtoisen toiminnan tie. Kun taas jättäytyminen toisten mielipiteiden, odotusten ja tarpeiden armolle, on surun, masennukksen ja ahdistuksen polku.

VALINNAN VAPAUS....
Ilon ainekset ovat vapaa tahto, elämänhalu ja elinvoima, jotka toteutuvat voimallisesti elämässämme, kun alamme käyttää ja kehittää taitojamme ja kykyjämme, omaa sisintä olemustamme. Vapaan tahdon yhdistämme usein siihen, että voimme päättä nousemmekko vuoteesta lauantaiaamuna ennen puoltapäivää vai emme, tapaammeko tuttavaperheen vai emme, ostammeko uuden polkupyörän vai emme. Vapaa tahto yhdistyy myös taloudelliseen tilanteeseen; jos meillä on riittävästi rahaa, koemme olevamme vapaita tekemään mitä mielimme mutta Spinoza on toista mieltä. Vapaus ei ole valinnan vann itsensä toteuttamisen vapautta. Vapaa tahto on omaehtoista henkistä aktiivisuutta.

Kun tunnen taitoni ja synnyinlahjani, ja hyväksyn oman ainutlaatuisuuteni juuri sellaisena kuin se ilmenee minussa, itsetuntoni rakentuu terveelle pohjalle . Mitä enemmän keskityn taipumusteni kehittämiseen, sitä vahvemmaksi tulen ja sitä voimakkaampana koenILON joka kumpuaa omien kykyjeni jalostamisesta. tunnen käyttäväni T A L E N T T I A N I  hyvin.....Tahto on meissä ilmenevä elämänhalu, elinvoima ja aktiivisuus sanoo Spinoza. Elämänhalu tuo iloa ja auttaa vapautumaan kielteisten tunteiden vaikutuksesta..... 

Minä Olen 4/-97(kir. Päivi Huhtamäki)... on myös Ihanan Reikimammaksi elinaikanaan nimetyn Aila Norlamon haastattelu josta tässä pienet maistiaiset:
" Reikistä tulee pieni, nöyrä kiitollinen, onnellinen olo."[
" Reiki on yhtä vanha kuin ihminen itse. Ei sitä ole kukaan kesinyt."
" Taivaallinen Pyhä Rakkaus ja Viisaus yhdistettynä Kaikkialliseen Elämän Voimaan kulkee sekä hoitajan ja hoidettavan läpi saaden molempien omat energiat paremmin liikkeelle...."

Googlasin vielä saksalaisilta reiki-sivuilta aikas sykähdyttäviä kuvia.. tässä pari Wink jk. tuossa keskimmäisessä kuvassa on teksti Dai Komio = VALO
« Viimeksi muokattu: 11.04.2007 11:53:26 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #13 : 11.04.2007 15:24:30 »

Ihana kuulla että ykköstason virityksilläkin on ihan niin merkittävää hyötyä, että suomalainen kehuu  smitten Grin
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 12.04.2007 07:32:38 »

Mulla vain semmoinen pienoinen ongelma, ettei se reikitys itselle tunnu toimivan  tickedoff . Hartiat on ollu pari päivää jumissa ja olen kyllä reikittänyt, mut ei ne kyl parantuneet oo... tickedoff  Mikä neuvoks...?  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: