Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 116628 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 11.05.2007 13:52:14 »

Näin viimeyönä unta jossa oli mukana Arkiviisu, Leijonamieli, Taivasrajana sekä Soul's Adventure.  Cheesy

En muista kovin tarkkaan unta, mutta Arkiviisun kanssa keskustelimme innoissamme siitä kuinka meillä onkaan monia yhteneväisiä elämänkokemuksia ja "sattumia" ollut. Keskustelimme myös jotain mestariudesta arjen keskellä ja Arkiviisu iloisesti huudahtaen totesi että olemme mestareita molemmat.  Grin angel

Leijonamieli taasen auttoi minua jossain asiassa, mutta en muista missä.  angel

Soul's Adventure puolestaan varoitteli etten vain heti liikaa innostu uudesta miestuttavuudestani, etten vain satuttaisi itseäni.  Grin  Wink

Taivasrajana tuli uneen aivan loppupuolella yllättäen sanomaan jotain kommenttia kesästä, että kuinka onkaan helteet taas varmaan tulossa ja muisteli jotain kokemuksia kesästä, joita ei haluaisi uudelleen, eikä kenenkään toisenkaan kokevan.

Aikas sekava  idiot2 ja hassukin  Grin tuo uni oli...
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #31 : 11.05.2007 14:15:21 »

 Grin hii, mahtavaa. Kuulostaa varsin siltä miten he foorumilla reagoisivat? kenties?  :Smiley SA:n kuva vaan pitäisi saada...  knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #32 : 11.05.2007 14:52:10 »

Hei kuule Ardith kohta heitän sua yv:lla. Noin nätti tyttö lopettaa nyt kaiken murehtimisen eiks je.

Varokaa vaan kaikki ja kaikkea.  knuppel2  laugh paraskin sanoja -  smitten hyvä päivä. Hyvää yötä--
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 14:59:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #33 : 25.05.2007 19:18:41 »

Uskokaa tai älkää, mutta SA oli minunkin unissani viime yönä! Näin unta että joku valopää täällä päätti, että nyt otetaan ex tempore tapaaminen muutaman tunnin päästä, kaikki paikalle pääsevät tervetuloa. Minulla oli aikaa joten menin paikalle, siellä oli tarjolla pientä naposteltavaa ja oli tarkoitus leikkiä jotain, en muista kuka oli idean takana.

Paikalle tuli n. kymmenen astrolaista. Olin paikalla ennen sovittua aikaa, ja näin että SA tuli myös paikalle aikaisemmin ja ajeli pikkuisella miniskootterilla edestakaisin. Kun paikalle tuli muita, hän vaan seurasi pienen matkan päästä miniskootterinsa selässä, mutta ei tullut esittäytymään.

Mistä sitten tiesin että hän oli SA? No, unessa se oli jotenkin ihan selvä että hän se oli, hän oli tumma, aika pienikokonen, ei yhtään sellainen millaiseksi hänet oikeasti kuvitteilisin mutta unissani hän esiintyi sellaisena...  Grin  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 25.05.2007 19:32:31 »

Olen alien.. alan jo huolestua teistä rakkaat astroilijat, tai sitten teen öisin alitajunnallemme (mikäs se oli, yhteinen alitajunta) jotain kummia, tosin luulen että matkaan vaan eksoottisissa maissa.

No tiedoksenne, olen pitkä tumma ja kaunis, klassinen joukkarityyppi, atleettisempi voisin olla.

Näkevätköhän ihmiset unta niistä, jotka auttavat heitä jollain tavalla tai antavat vinkkejä, kun tuo kaurisexäkin tapasi nähdä minusta unia, ja viime yönä sain häneltä unessa halauksen. Nimittäin nyt kun en halua pitää yhteyttä ja olla vikana listalla, ehkä selvitämme asioita henkimaailmassa hänen tai monen muun sielun kanssa.

Sweet dreams!

Miniskootteri oli aika hyvä ja ne kutsut, joilla naposteltavaa (ovat muuten totta elämässäni usein).

        
   
      May 25, 2007
Revolution will come when people stand up and display themselves openly with creative modes of self-expression. When others see that having fun and enjoying life is a simple matter that doesn't require plastic toys and expensive gadgets, we might actually evolve to a higher realm as a collective body. The power of today's opposition between Uranus and the Moon is asking you to consider the part you play in this important development of our species.
  smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 19:53:40 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #35 : 25.05.2007 19:38:46 »

Näin viimeyönä unta jossa oli mukana Arkiviisu, Leijonamieli, Taivasrajana sekä Soul's Adventure.  Cheesy

En muista kovin tarkkaan unta, mutta Arkiviisun kanssa keskustelimme innoissamme siitä kuinka meillä onkaan monia yhteneväisiä elämänkokemuksia ja "sattumia" ollut. Keskustelimme myös jotain mestariudesta arjen keskellä ja Arkiviisu iloisesti huudahtaen totesi että olemme mestareita molemmat.  Grin angel

Leijonamieli taasen auttoi minua jossain asiassa, mutta en muista missä.  angel

Soul's Adventure puolestaan varoitteli etten vain heti liikaa innostu uudesta miestuttavuudestani, etten vain satuttaisi itseäni.  Grin  Wink

Taivasrajana tuli uneen aivan loppupuolella yllättäen sanomaan jotain kommenttia kesästä, että kuinka onkaan helteet taas varmaan tulossa ja muisteli jotain kokemuksia kesästä, joita ei haluaisi uudelleen, eikä kenenkään toisenkaan kokevan.

Aikas sekava  idiot2 ja hassukin  Grin tuo uni oli...


...no mutta onpas tämä mennyt ihan ohitse  Shocked ...kiitos SA:n että aloin tätä ketjua kelata taaksepäin - tai tuon kaurisenergian unen -  että voihan elämän kevät RV - ...tulee mieleen - pilke silmäkulmassa yksi tuttu biisi ETTÄ " me ollaan mestareita kaikki kun oikein silmin katsotaan - me ollaan mestareita elämän ~ihan jokainen".... Kiss  Kiss  angel

« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 21:32:42 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #36 : 25.05.2007 19:42:13 »

Uskokaa tai älkää, mutta SA oli minunkin unissani viime yönä!   Grin  Grin

 Grin tää on ihan huippua! minun unessani SA oli sen naisen näköinen joka hänen avattarena on usein (tumma, hyvä kroppa  Smiley ja pitkä tukka)
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #37 : 25.05.2007 20:02:42 »

No tiedoksenne, olen pitkä tumma ja kaunis, klassinen joukkarityyppi, atleettisempi voisin olla.

Vai niin. Minä kuvittelin että olisit blondi mutta ehkäpä unet ovat viisaampia eli sieltähän se totuus löytyy... Olit unessani ihan kaunis, mutta et kovin pitkä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 25.05.2007 20:50:32 »

(http://www.fotosearch.com/comp/PDS/PDS121/200229768-001.jpg)

Jotain tuommoista kuin tuo tuossa keskellä (ainakin pitäisi urheilla enempi, saisi veren virtaamaan).. täytyisi löytää joku kuva jostain joka on sinnepäin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 25.05.2007 21:20:46 »

Tosin voisin ilmestyä myös näin halutessanne..

(http://thumb3.shutterstock.com/photos/display_pic_with_logo/4839/4839,1175864605,5.jpg)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #40 : 27.05.2007 23:49:41 »

Näin viimeyönä unta jossa oli mukana Arkiviisu, Leijonamieli, Taivasrajana sekä Soul's Adventure.  Cheesy

En muista kovin tarkkaan unta, mutta Arkiviisun kanssa keskustelimme innoissamme siitä kuinka meillä onkaan monia yhteneväisiä elämänkokemuksia ja "sattumia" ollut. Keskustelimme myös jotain mestariudesta arjen keskellä ja Arkiviisu iloisesti huudahtaen totesi että olemme mestareita molemmat.  Grin angel

Leijonamieli taasen auttoi minua jossain asiassa, mutta en muista missä.  angel

Soul's Adventure puolestaan varoitteli etten vain heti liikaa innostu uudesta miestuttavuudestani, etten vain satuttaisi itseäni.  Grin  Wink

Taivasrajana tuli uneen aivan loppupuolella yllättäen sanomaan jotain kommenttia kesästä, että kuinka onkaan helteet taas varmaan tulossa ja muisteli jotain kokemuksia kesästä, joita ei haluaisi uudelleen, eikä kenenkään toisenkaan kokevan.

Aikas sekava  idiot2 ja hassukin  Grin tuo uni oli...


...no mutta onpas tämä mennyt ihan ohitse  Shocked ...kiitos SA:n että aloin tätä ketjua kelata taaksepäin - tai tuon kaurisenergian unen -  että voihan elämän kevät RV - ...tulee mieleen - pilke silmäkulmassa yksi tuttu biisi ETTÄ " me ollaan mestareita kaikki kun oikein silmin katsotaan - me ollaan mestareita elämän ~ihan jokainen".... Kiss  Kiss  angel



Hih, ei haittaa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.  Grin Wink Tosiaan, me ollaan mestareita kaikki kun oikein silmin katsotaan.  Wink
Täällä on muuten tällä hetkellä mahtava ukonilma eikä malttais nukkumaan ollenkaan.  Cheesy angel
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #41 : 07.07.2007 18:12:33 »

Minä olin viime yön unessani isoilla rock-festareilla, tapahtumassa esiintyi useita suomalaisia huippuyhtyeitä ja myös vasta pinnalle yrittäviä bändejä. Tapahtuma oli sikäli erikoinen, että alue oli tosi iso ja se oli jaettu "telttoihin" joissa esiintyi aina joku, eli ihmiset saattoivat vaellella teltoista toiseen kuuntelemaan aina sitä mikä kiinnosti.

Minä vaeltelin alueella yksin ja olin juuri ohittamassa jotain varsin tuntematonta bändiä, olin menossa ohi kun bändin kitaristi huomasi minut ja huudahti, että seis, tämä on sinulle! Minä olin ihmeissäni huomiosta mutta istahdin kiltisti kuuntelemaan koska minulle nimenomaan laulettiin...

No sitten AthaMaarit ilmestyi viereeni, hänellä oli hurja meno päällä ja hän selitti jotain aivan innoissaan. Jäimme yhdessä kuuntelemaan musiikkia, mitä nyt hän malttoi kuunnella koska asiaa oli paljon ja aivan mietinkin että mitäs hän on naukkaillut kun on sellainen meno päällä...  Grin
« Viimeksi muokattu: 07.07.2007 18:46:36 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #42 : 07.07.2007 18:38:55 »

Voi kuule, minulla on sellainen meno päällä ihan ilman naukkailujakin, kun oikein innostun! xD

Minäkin näin tässä pari yötä sitten unta astrolaisista, mutta en enää muista sitä...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 16.07.2007 20:52:45 »

Herätkää astrolaiset! ei pidä olla unessa.. angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #44 : 08.10.2007 02:05:49 »

Haha, minunkin unimaailmaan pölähti Astro käyttäjineen viime yönä Cheesy

Lueskelin Tähtikeinu-nimimerkin kertomusta siitä, miten hän oli eräällä kävelyreissulla päättänyt pysähtyä lähteelle ja juoda siitä vähän maadoittavaa lähdevettä. No, vesi olikin saastunutta ja siellä piili paha henki, joka otti Tähtikeinun valtaansa. Lukemisen aikana huomasin, että tuo paha henki siirtyikin minuun ja koin Tähtikeinun kuvailemat tapahtumat itse.

Annaelen seisoi vieressäni ja kerroin hänelle tämän riivauskohtauksen mentyä ohi tästä tapahtumasta. Sanoin, että muistelen joutuneeni jossakin menneessä elämässä riivatuksi, jolloin Annaelen läimäytti kätensä yhteen oikein pontevasti ja totesi "Aivan! Tähtikeinu oli siellä sinun kanssa tuossa elämässä!" Koin riivauksen niin selvästi, koska menneessä elämässäni joutuessani riivatuksi Tähtikeinu oli tuntenut minut ja seisonut vierelläni. Seurannut sivusta, aivan kuten minä seurasin nyt lukemalla sivusta Tähtikeinun riivauskohtausta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: