Tämä oli KIRKAS uni eli epäilen että nyt olivat sielut liikkeellä
Souls Adventure purjehti pienellä suurella aluksella merellä, hän oli voittanut miljoonan rahaa ja päätti hyväsydämisyyttään jakaa sitä niille astroihmisille joista hän piti. Paikalla oli parikymmentä ihmistä, joista kukaan ei juuri tuntenut toistaan. SA mainosti ja tiedotti kaikille
että oli nyt saanut miljoonan ja järjesti meille muille kilpailun missä voi voittaa jotain (en muista mitä).
Tulin pienellä veneellä kurkkimaan paikalle ja tuijotin SA:ta, että tuoko on nyt "Souls Adventure"
SA tuijotti takaisin. Muut ihmiset antoivat hänelle kulkukortin jolla pääsivät laivaan, mutta minulla sitä ei ollut. Kerroin SA:lle, että vaihtelen nikkiäni niin usein, ettet taida tuntea minua. Sitten pääsin laivaan
SA oli järjestänyt kilpailun, joka oli jokseenkin hassu enkä muista mitä siinä piti unellista merkitystä kun en nyt muista sitä.
Siellä me sitten laivassa kiikuttiin ja minä yritin tunnistaa ihmisiä. SA puolestaan mietti kuka on Asterix
vaikka hän ei tainnut olla kutsulistalla niin A oli silti tullut paikalle
Uni taisi loppua niihin merellisiin tunnelmiin, aurinko paistoi ja kukaan ei tapellut
ja sitten siirryin siitä kilpailusta jo toisiin unikuvioihin.