|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 11.05.2007 13:15:21 » |
|
hii, mahtavaa. Kuulostaa varsin siltä miten he foorumilla reagoisivat? kenties? : SA:n kuva vaan pitäisi saada...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #33 : 25.05.2007 18:18:41 » |
|
Uskokaa tai älkää, mutta SA oli minunkin unissani viime yönä! Näin unta että joku valopää täällä päätti, että nyt otetaan ex tempore tapaaminen muutaman tunnin päästä, kaikki paikalle pääsevät tervetuloa. Minulla oli aikaa joten menin paikalle, siellä oli tarjolla pientä naposteltavaa ja oli tarkoitus leikkiä jotain, en muista kuka oli idean takana. Paikalle tuli n. kymmenen astrolaista. Olin paikalla ennen sovittua aikaa, ja näin että SA tuli myös paikalle aikaisemmin ja ajeli pikkuisella miniskootterilla edestakaisin. Kun paikalle tuli muita, hän vaan seurasi pienen matkan päästä miniskootterinsa selässä, mutta ei tullut esittäytymään. Mistä sitten tiesin että hän oli SA? No, unessa se oli jotenkin ihan selvä että hän se oli, hän oli tumma, aika pienikokonen, ei yhtään sellainen millaiseksi hänet oikeasti kuvitteilisin mutta unissani hän esiintyi sellaisena...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #34 : 25.05.2007 18:32:31 » |
|
Olen alien.. alan jo huolestua teistä rakkaat astroilijat, tai sitten teen öisin alitajunnallemme (mikäs se oli, yhteinen alitajunta) jotain kummia, tosin luulen että matkaan vaan eksoottisissa maissa.
No tiedoksenne, olen pitkä tumma ja kaunis, klassinen joukkarityyppi, atleettisempi voisin olla.
Näkevätköhän ihmiset unta niistä, jotka auttavat heitä jollain tavalla tai antavat vinkkejä, kun tuo kaurisexäkin tapasi nähdä minusta unia, ja viime yönä sain häneltä unessa halauksen. Nimittäin nyt kun en halua pitää yhteyttä ja olla vikana listalla, ehkä selvitämme asioita henkimaailmassa hänen tai monen muun sielun kanssa.
Sweet dreams!
Miniskootteri oli aika hyvä ja ne kutsut, joilla naposteltavaa (ovat muuten totta elämässäni usein).
May 25, 2007 Revolution will come when people stand up and display themselves openly with creative modes of self-expression. When others see that having fun and enjoying life is a simple matter that doesn't require plastic toys and expensive gadgets, we might actually evolve to a higher realm as a collective body. The power of today's opposition between Uranus and the Moon is asking you to consider the part you play in this important development of our species.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 18:53:40 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 25.05.2007 18:38:46 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 20:32:42 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 25.05.2007 18:42:13 » |
|
Uskokaa tai älkää, mutta SA oli minunkin unissani viime yönä! tää on ihan huippua! minun unessani SA oli sen naisen näköinen joka hänen avattarena on usein (tumma, hyvä kroppa ja pitkä tukka)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #37 : 25.05.2007 19:02:42 » |
|
No tiedoksenne, olen pitkä tumma ja kaunis, klassinen joukkarityyppi, atleettisempi voisin olla.
Vai niin. Minä kuvittelin että olisit blondi mutta ehkäpä unet ovat viisaampia eli sieltähän se totuus löytyy... Olit unessani ihan kaunis, mutta et kovin pitkä.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #38 : 25.05.2007 19:50:32 » |
|
(http://www.fotosearch.com/comp/PDS/PDS121/200229768-001.jpg)
Jotain tuommoista kuin tuo tuossa keskellä (ainakin pitäisi urheilla enempi, saisi veren virtaamaan).. täytyisi löytää joku kuva jostain joka on sinnepäin..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #39 : 25.05.2007 20:20:46 » |
|
Tosin voisin ilmestyä myös näin halutessanne..
(http://thumb3.shutterstock.com/photos/display_pic_with_logo/4839/4839,1175864605,5.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 27.05.2007 22:49:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #41 : 07.07.2007 17:12:33 » |
|
Minä olin viime yön unessani isoilla rock-festareilla, tapahtumassa esiintyi useita suomalaisia huippuyhtyeitä ja myös vasta pinnalle yrittäviä bändejä. Tapahtuma oli sikäli erikoinen, että alue oli tosi iso ja se oli jaettu "telttoihin" joissa esiintyi aina joku, eli ihmiset saattoivat vaellella teltoista toiseen kuuntelemaan aina sitä mikä kiinnosti. Minä vaeltelin alueella yksin ja olin juuri ohittamassa jotain varsin tuntematonta bändiä, olin menossa ohi kun bändin kitaristi huomasi minut ja huudahti, että seis, tämä on sinulle! Minä olin ihmeissäni huomiosta mutta istahdin kiltisti kuuntelemaan koska minulle nimenomaan laulettiin... No sitten AthaMaarit ilmestyi viereeni, hänellä oli hurja meno päällä ja hän selitti jotain aivan innoissaan. Jäimme yhdessä kuuntelemaan musiikkia, mitä nyt hän malttoi kuunnella koska asiaa oli paljon ja aivan mietinkin että mitäs hän on naukkaillut kun on sellainen meno päällä...
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.07.2007 17:46:36 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #42 : 07.07.2007 17:38:55 » |
|
Voi kuule, minulla on sellainen meno päällä ihan ilman naukkailujakin, kun oikein innostun! xD
Minäkin näin tässä pari yötä sitten unta astrolaisista, mutta en enää muista sitä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #43 : 16.07.2007 19:52:45 » |
|
Herätkää astrolaiset! ei pidä olla unessa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #44 : 08.10.2007 01:05:49 » |
|
Haha, minunkin unimaailmaan pölähti Astro käyttäjineen viime yönä Lueskelin Tähtikeinu-nimimerkin kertomusta siitä, miten hän oli eräällä kävelyreissulla päättänyt pysähtyä lähteelle ja juoda siitä vähän maadoittavaa lähdevettä. No, vesi olikin saastunutta ja siellä piili paha henki, joka otti Tähtikeinun valtaansa. Lukemisen aikana huomasin, että tuo paha henki siirtyikin minuun ja koin Tähtikeinun kuvailemat tapahtumat itse. Annaelen seisoi vieressäni ja kerroin hänelle tämän riivauskohtauksen mentyä ohi tästä tapahtumasta. Sanoin, että muistelen joutuneeni jossakin menneessä elämässä riivatuksi, jolloin Annaelen läimäytti kätensä yhteen oikein pontevasti ja totesi "Aivan! Tähtikeinu oli siellä sinun kanssa tuossa elämässä!" Koin riivauksen niin selvästi, koska menneessä elämässäni joutuessani riivatuksi Tähtikeinu oli tuntenut minut ja seisonut vierelläni. Seurannut sivusta, aivan kuten minä seurasin nyt lukemalla sivusta Tähtikeinun riivauskohtausta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|