Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 116668 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 13.11.2007 10:58:23 »

Näin unta että Sasha tuli tapaamaan minua uuteen asuntooni. Joka oli jossain?

Hän oli ruskeatukkainen (ristiverinen), hieman lyhyt, kuten on ja jotenkin tavallinen, mitä ei ole.  Wink Nätti ja eläväinen.

Asiaa en muista, mutta jotain oli.
  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #46 : 14.02.2008 16:05:39 »

Heh, löysinpäs tämän topicin...Olen nyt noin kuukauden ajan nähnyt paljon unia, lieneekö jostain stressistä vai mistä.. Astrolaisiakin on siellä vilahdellut (johtuu kai liiasta roikkumisesta täällä  Wink), vaikka en nyt kovin "sisäpiiriläinen" täällä saitilla olekaan...

Elämänilon olen nähnyt unissani tukevana, ohjaavana ja keskustelevana "äitihahmona" antamassa neuvoja erilaisiin ongelmatilanteisiin. Sinulla on unissani tumma, lyhyt tukka (niinkuin kuvissasi) ja vahvat silmämeikit ja joku valkoinen paita päällä. Käytät unissani jotain tiettyä hajuvettä,en osaa oikein kuvailla millaista..Tulee mieleeni joku mystinen, itämainen, tumma, vahva muttei "kova" tuoksu..

AthaMaaritin olen nähnyt unessani pienenä, hentoisena, kalpeana, pitkä- ja tummatukkaisena tyttönä työntämässä jotain isoa karskia miestä pois huoneestaan Grin Unessani sinulla oli joku musta pitkähihainen paita päällä. Sain jonkun tunnekuvan siitä, ettet ole kovin "feminiininen", vai miten tuon määrittelisi, että miehet eivät ensimmäiseksi ajattele sinua tyttöystävä tai yhdenillan ehdokkaana ... olit ennemminkin omissa ajatuksissa viihtyvä, taiteellinen, sisäänpäinkääntynyt ja älykäs tyttö.   


Saapas nähdä, mitä houreita olen oikein nähnyt uglystupid2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #47 : 14.02.2008 16:34:42 »

Haha, ihanpa oikein minut määrittelit! Minulle tulikin olo, kun näin sinun kirjoittaneen tähän ketjuun, että siellä on ihan saletisti uni minusta, täytyy lukea sen Grin En tosin ole - ainakaan nykyään - mitenkään erityisen hentoinen ja tukkanikin on punainen (oikeasti blondi). Pieni olen ja tukkani on pitkä. Miehet pitävät minua enemmänkin ystävänä, ehkä miehenä toisten joukossa (mikä ei tosin haittaa), koska en pohjimmiltani ole erityisen feminiininen ja feminiinisyytenikin ilmenee enemmän tyttömäisyytenä kuin sensuellisena naiseutena. Sieluni energiatasapaino on nimittäin maskuliinisvoittoinen jo alunperin ja olen hiljalleen tullut siihen tulokseen, että vaikka minulla on paljon naiselämiä takana, olen ehkä Kaksoisliekkiparini maskuliininen osa.

Täytyy harjoittaa naiseutta tunkemalla se liika maskuliinisuus ulos Itsestä ja kokea elämä myös naisena. Onhan minunkin feminiininen kaksoisliekkini elänyt miehenä, joten minun kuuluu myös elää naisena.

Loppuluonnehdinta on minusta aivan täydellinen! Pukeudun paljon mustaan, koska se maadoittaa minua.
Ja juuri tulin kotiin Tiimarin kautta kainalossani kaksi maalauspohjaa Grin
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #48 : 14.02.2008 17:20:26 »

Heh, onpa jännä, ehkä hieman pelottavakin, juttu Cheesy Ratkaisen kyllä unissani monesti jokapäiväiseen elämään liittyviä ongelmia, käsittelen sisäisiä toiveita, pelkoja ja haluja sekä kokeilen asioita, joita ei valvetilassa pysty tekemään, mutta enpä ole aikaisemmin nähnyt tuntemattomista ihmisistä nuin osuvia unia ja "tunnekuvia". Toisaalta olen kyllä voinut imeä täältä palstalta tiedostamattani joitain asioita, jotka sitten vain näyttäytyvät unissani jostain syystä...

Saapas nähdä, ketä tyyppejä seuraavaksi näkee Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #49 : 28.03.2008 22:17:48 »

Jännä juttu, sinä Ardith olet muuten myös joskus vieraillut unissani (tosin mehän ollaan tavattu joten ei tarvi miettiä minkä näköinen olet  Wink)

Mutta muutamissa muissa unissa esiintyvät yleensä Atha ja Sasha, molemmat varsin mukavina persoonina (no Athahan sellainen on, sen olen jo nähnyt ja Sasha myös varmasti)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #50 : 31.03.2008 19:25:40 »

 Grin

Minulla näyttää olevan voimakas vaikutus teidän
alitajuntoihinne, kun yksi sun toinen näkee unta minusta. Grin

Minun unissani seikkailevat ihan normaalielämän oikeat ihmiset,
-ei nyt sillä, ettetkö olisi normaaleja ja oikeita ihmisiä, 2funny
mutta siis ne tyypit, joilla on jonkinlaista vaikutusta ja touchia
normaali elämääni ja sitten noita henkimaailman olentoja. Smiley
Nähdään unimaailmassa jälleen! smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 02.04.2008 22:51:26 »

Sister of Night oli unessani viime yönä,
muistan vain nimen selvästi ja sen että jotenkin se liittyi hänen vauvaansa??
olen nähnyt sinut kaukaa messuilla,tuttavasi tunnisti sinut muttei oltu juttusilla,että siis jonkinlainen mielikuva sinusta on
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 30.04.2008 14:08:53 »

Näinpäs sellaisen unen, jonka aamulla herätessä heti kirjoitin ylös.

Olin torilta ostanut kaksi sangollista mansikoita. Tein yhden tortun. Oli tulossa vieraita. Niitä tuli, ja kas kummaa, tuli myös astrolaisia; Maarita, Elämänilo ja Chandra ja myöhemmin ilmestyi mukaan eräs pienehkö tumma nainen, josta muut sanoivat, että hän se oikea tekijä onkin foorumilla.

Mutta niitä vieraita tippui koko ajan. Minun torttu loppui. Olin kamalan huolissani, kun ei ole muuta tarjota. Jotakin näkkäriä kaivoin kaapista. Maarita oli unessa hiljainen, myhäilevä, Chandra nauraa käkätti tuon tuosta ja Elämänilo auttoi minua tarjoilussa, oli oikein tomera.

Kävi niin että vieraat eivät mahtuneet kaikki minun luo, niin Elämänilo sen ratkaisi. Hänellä oli sellainen mukava läpyskä ja sanoi, että tällä voi avata hotellihuoneita. Mennään sinne ja jatketaan juhlaa. Minä huomasin ottaa sen toisen  sangollisen mansikoita mukaan joita sitten syötiin evääksi siellä hotellihuoneessa. Ihailimme Elämänilon kätevää läpyskää, millä hän avasi oven. Se olikin iso ja siisti huone ja siellä oli nettiyhteys. Sen neljännen tosiastroilijan (kukahan lie?) mielestä meillä oli niin hauskaa, että hänen ideana laitoimme astrofoorumiin iloiset terveiset.

Ikkunan alla jossakin kuului huutoja ja kaikki menimme katsomaan. Siellä alhaalla kadulla eräs nainen raivosi kauheasti ja poliisi yritti sitä taltuttaa.

Sitten soi puhelimeni ja oli aika herätä!

Olisipa kiva jos joku tätä vähän kommentoisi.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #53 : 30.04.2008 18:11:18 »

Siis kahvituvassa mieleen tullut kotiviini laulu olikin totta! 2funny
Mansikat nousi päähän,jos käkätin,vaikka nauran kyllä kivassa seurassa muutenkin paljon. Cheesy Grin

Pitää tuota ajan kanssa tutkia,,, Huh
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #54 : 30.04.2008 19:00:53 »

Atha-Maaritin listalta mansikalla oli tällainen merkitys:

Mansikka on hyvä enne. Saat jotain, mistä olet pitkään haaveillut. Jos syöt mansikoita, joku vastaa tunteisiisi.

Hotelli taas eräässä kirjassani viestittää kasvun mahdollisuuksia. Tietääköhän Elämänilo mitä hänellä on kokemuspohjiltaan tuossa avaimessa. Avain johonkin aivan uuteen kokemusmaailmaan! Koska hotellihuone oli tilava ja kaunis, se viestittää myös vahvuutta!

Siis eiköhän tässä!  Wink

Siis ei ihme, jos Chandrakin mansikoita syödessään vain hörisee!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #55 : 30.04.2008 19:40:18 »

Minä taas tulkitsen juhlasi niin,että olet saavuttanut jotain jo elämässäsi,josta korjaat nyt satoa.
Kaksi marjaämpäriä kuvaa sitä,mutta myös feminiinisen ja maskuliinisen puolesi tasapainottumista.
Juhla on sinun juhlasi valaistumisesta ja valmistumisesta johonkin uuteen.
Naiset unessa luova ja intuitiivinen puoli sinussa.Koska kakkusi loppuu,pelkäät hieman riittävätkö energiasi kaikkeen,mihin sinua nyt tarvitaan.Keksit silti keinon selviytyä (näkkileipä).
Olemme oikeastaan kuvia vain sinusta.
Maarita edustaa sitä hiljaista,tietävää Esmiraldaa,Elämänilo sitä osaa,joka keksii ulospääsyn kiperistäkin tilanteista ja nauruni,siis minä kuvastaa parantavaa ja kohottavaa energiaa,jonka löydät itsestäsi,kun et ota turhan vakavasti elämää.

Hotellihuone valtavia kasvun mahdollisuuksia,joihin on jo avaimet,mutta vielä puuttuu jotain.
Se tulee tietoisuuteesi,miten haluat noita avaimia käyttää.
Se mystinen vieras,neljäs henkilö olet sinä sitten,kun kaikki puolesi olet koonnut ja olet tasapainossa kaiken kanssa.

Riitaisa nainen kuvaa vielä jotain käsittelemätöntä,tai esille tulevaa asiaa,jonka sivuutat kyllä helposti,koska katsot sitä vain rauhassa ikkunan takaa.
Jotain tällaista näin äkkiseltään. smitten

tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 30.04.2008 22:50:47 »

"holistit" hotellissa,
2 "kanta" asiakasta,meuhkaamatta,
se vanhin? ja viisain on tietenkin tässä jumalattaren kolmannessa,mansikan täyteläisen kypsässä  iässä, mateve,
tosiastroilija,
Elämänilo on lukenut kirjan Jumalattaren aika,
naisen kolmas ikä,osaa avata/tulkata,
Chandra lienee ollut se Prantavan naurun jumalatar,Baubo,
Mateve on ilman muuta viisauden jumalatar Sofia tai miksei myös vahvasti läsnäoleva Hestia,mikä sopii myös hiljaiselle mutta myös viisaalle Maaritalle,
Elämänilo on ikääntyvä Afrodite,kauneuden ja rakkauden jumalatar,
oletko itse sitten Hekate vaiko kapinoiva Juno/Hera?
vai Demeter näkkileipävarastolla?
eikö mahdu kaikki jumalattaret yhteen kroppaan?

"näkkileipää yksin järsin,
lemmentuskat kaikki kärsin,
luokseni jos sinut saisin,
unohtaisin leivän laisin"

ei taija hapankorppu maistua mansikan jälkeen?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 30.04.2008 22:59:30 »

Voi kun nauratti, hyvät vappunaurut annoit!

Mutta mikäs itse olisit! Kukas se siellä tienristeyksissä oli tiennäyttäjänä?

Onhan se mukava, jos noita puolia olisi monenlaisia, kun kyllä minä itseni Artemikseksi tuolta kirjasta löysin. Ja mehän ollaan sitä minkä sivun itsestämme kulloinkin käännämme.

Kukahan ja mitenkähän ne Kreikan jumalat/jumalattaret luotiinkaan. Oivallisia purkureittejä ne olivat kuitenkin sen ajan ihmisille! Meillä se on ollut vähän hankalampaa kuin on ollut vain tuo jumalkanava, jossa on pitänyt kiitellä ja anteeksi pyydellä, mutta ei ole saanut olla kunnon ihminen. Koska Jumala on niin hyvä ja ihminen paha.

Ja voi, muistan tuon Baubon. Hänen kanssaan sain myös makeat naurut!!!
Kuten varmaan on tässä monesti naurettu Chandrankin kanssa.  Cheesy Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #58 : 30.04.2008 23:07:49 »

Baubo? Huh
En ole moisesta koskaan kuullutkaan ja kuullostaa miehen nimeltä Grin

Mutta ihan tuo nikin tulkinta! Cheesy
Kyllä nauroin minäkin.Minulle tuli kyllä aamulla tuo ihana APOLLO ja arvaatkaas vain,sainko söpön suukon tänään. :Smiley
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #59 : 30.04.2008 23:11:33 »

Baubo? Huh
En ole moisesta koskaan kuullutkaan ja kuullostaa miehen nimeltä Grin

Mutta ihan tuo nikin tulkinta! Cheesy
Kyllä nauroin minäkin.Minulle tuli kyllä aamulla tuo ihana APOLLO ja arvaatkaas vain,sainko söpön suukon tänään. :Smiley

Kuule, voisit lukea tuon kirjan, siitä saa hyvän mielen ja uskoa itseensä. Muistan tuon Baubon. Hän oli se joka räjäytti jähmeän ilmapiirin ja loi naurun! Voi niitä juttuja!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: