Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 116735 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #105 : 14.09.2009 09:31:37 »

Usein menee niin mulla, että ihminen josta nään unta, on joko tuttuna ihmisenä tehnyt miellyttyvällä tavalla/mielikuvilla vaikutuksen minuun, kuten sinä Artemis. Olet ainut astrolainen kenestä olen nähnyt unta.  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #106 : 14.09.2009 11:59:21 »

Tämäpä varsin imartelevaa T-H  Smiley  smitten
Voi kumpa voisin itsekin uneksia astrolaisista. Mutta ei! Minä lennän, pakenen monstereita ja taistelen miekoilla vamppyyreita vastaan  Grin
Ei mitään järkeä  Wink

Puhutteko kukaan unissanne? Minä joskus. Välillä herään nauruuni Smiley
Kerran näin miehestäni unta jossa hän oli ollut ilkeä minua kohtaan. Kun heräsin unesta, täräytin kyynerpäällä miestäni kylkeen koska olin hänelle niin vihainen  :Smiley Sitten vasta tajusin että eihän hän oikeasti minua ollut loukannut vaan unessani  Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #107 : 18.09.2009 08:39:48 »

Artemis -mie olen kans täräyttänyt kerran suoraan nenään miestäni ja hän meinas saman tien pakata kimpsut ja kampsut mukaansa. Heräsin toisen touhuun ja ihmettelin, jotta mihin nyt?Huh Meni tovi ennen kun uskoi, että en tehnyt sitä tahallani.

Toisen kerran pamautin nyrkillä mahaan täysillä... ilmat pihalle PHHHHH!  2funny
Tässä oli kyse reflekseistä. Kissat aloittivat tappelun makuuhuoneen ikkunan alla ja nanosekunti ennen osumaa oli kissa hypännyt ikkunapeltiin ja aiheuttanut räminää  Wink
Taas sai kyllä hieman pyydellä anteeksi moista tyrmäysyritystä ja hieman tuo ukko aina naureskelee, että tarvii jääkiekkovarusteet jo rouva sattuu näkeen pahoja unia  :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #108 : 24.09.2009 20:10:41 »

Minä näin aika hauskan unen. Sasha tuli Suomeen ja tapasimme kyllä, mutta jostain ihmeen syystä myös eräs Vesimies-ystäväni (joka ei millään lailla liity astroon) oli mukana, ja Sasha ystävystyi hänen kanssaan.

Seuraava muistikuva on kun istun kotini terassilla ja kuuntelen musiikkia -lähellä on konsertti- ja soitan sekä Sashalle että Vesimiehelle ja kuulen että heillä on kuulemma hurjan hauskaa keskenään... ja minä istun yksin kotona.  Grin Jostain syystä soitin myös ystäväni isälle, joka sanoi että "siellä se tyttö on jossain menossa... " 

 Grin  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #109 : 25.09.2009 16:15:34 »

 Grin

No katsotaan toteutuuko tuo kun tulen, mutta epäilen vahvasti, että olet menossa mukana! Cheesy Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #110 : 27.09.2009 12:00:13 »

Nyt minä näin aika oudon unen, jossa oli astrolaisia mukana. Olin meillä kotona ja kuulin että joku karmea murha / joukkotappo oli tapahtunut jossain. Äkkiä piti järjestää uutislähetys ja meille oli tulossa toimittajia, tv-kuvausryhmä ja asiantuntijoita paikalle. Minä sain tehtäväkseni siivota keittiönpöydän ja laittaa tarjoilua näille asiantuntijoille, joista haastatellaan suorassa lähetyksessä.

Pian ensimmäinen asiantuntija saapuikin. Häntä oli tuomassa Seppo ja itse asiantuntija oli Ajatus.  Grin Hän tuli tyylikkäissä vaatteissa ja istuutui pöytään ja joutuikin heti kameroiden eteen. Minä kurkin pöydän alta ja kyselin, haluaako hän limua...

Kun Ajatus oli puhunut tv-lähetykseen, tuli seuraava auto ja seuraava asiantuntija. Se oli Lilli. Ja sama juttu, hän tuli pöydän ääreen ja antoi kommentteja suorassa lähetyksessä.

Ihme uni.  :Smiley


tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #111 : 28.09.2009 23:58:27 »

 Shocked

Meinaakohan tuo nyt sitä, että kun tulen Suomeen ja astro-miitinkiin,
niin sinne tulee astrolaisia herneet nenässä tappamaan minut joukolla kirjoitusteni vuoksi..?  Shocked

Pitäisiköhän sittenkin ottaa tuo konekivääri ja pari käsikranaattia mukaan..? Kiss

....mutta sittenhän minusta tulee joukkomurhaaja...? Lips Sealed
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #112 : 02.10.2009 16:22:19 »

Shocked

Meinaakohan tuo nyt sitä, että kun tulen Suomeen ja astro-miitinkiin,
niin sinne tulee astrolaisia herneet nenässä tappamaan minut joukolla kirjoitusteni vuoksi..?  Shocked

Heh, empä usko. Kyllä sinä tervetullut olisit!  Smiley

Taitaa tuo uni tulla siitä kun katsomme Ravun kanssa 24-sarjaa DVD:ltä ja siinähän on noita joukkomurhia ja uhkia ja tiedotustilaisuuksia yms. Mutta että meidän keittiössä!  Grin  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #113 : 02.10.2009 18:38:49 »

Grin
No hyvä, ettei minun tarvitse pelätä. Tulen joulukuussa ja sitten kyllä bileet pystyyn! Cheesy
Saattanen tulla tuossa tammi-helmikuun vaihteessa, kunhan tuo veljen ensimmäinen
lapsi ensin jouluksi syntyy ja sitten kastetaan.. Tongue

Hänestä näyttäneen tulevan Kauris-vauva. 24.12. on laskettu aika. Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #114 : 02.10.2009 18:43:22 »

Grin
No hyvä, ettei minun tarvitse pelätä. Tulen joulukuussa ja sitten kyllä bileet pystyyn! Cheesy
Saattanen tulla tuossa tammi-helmikuun vaihteessa, kunhan tuo veljen ensimmäinen
lapsi ensin jouluksi syntyy ja sitten kastetaan.. Tongue

Kivaa!  Cheesy

Hänestä näyttäneen tulevan Kauris-vauva. 24.12. on laskettu aika. Smiley[/color]

Mielenkiintoista. Olisi kyllä varsinainen joululahja syntyä jouluaattona! Se ei kuitenkaan ole hauskaa, ei saa ikinä juhlia synttäreitä kun kaikki muutkin saavat lahjoja...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #115 : 02.10.2009 18:54:31 »


Hänestä näyttäneen tulevan Kauris-vauva. 24.12. on laskettu aika. Smiley[/color]

Mielenkiintoista. Olisi kyllä varsinainen joululahja syntyä jouluaattona! Se ei kuitenkaan ole hauskaa, ei saa ikinä juhlia synttäreitä kun kaikki muutkin saavat lahjoja...
[/quote]

Hih syntynyt 24.12
parasta A-laatua.... Cheesy 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #116 : 02.10.2009 19:01:12 »


Mielenkiintoista. Olisi kyllä varsinainen joululahja syntyä jouluaattona! Se ei kuitenkaan ole hauskaa, ei saa ikinä juhlia synttäreitä kun kaikki muutkin saavat lahjoja...


Heh..!  Cheesy No tulee vanhemmille halvemmaksi ja vähemmän stressiä..!  Cheesy Grin 2funny

Oikeasti tämä beibi on jo nyt perheen ja suvun lemmikki,
oikea stara ja kovasti odotettu ja minäkin hurahdin niin pahoin,
että painelin ostoksille ja lähetin jo ensimmäisen lahjan
vauvalle heti raskausuutisen kuullessani kesällä. Grin 2funny



Hih syntynyt 24.12
parasta A-laatua.... Cheesy 2funny


Tietenkin parasta A-luokkaa! smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #117 : 21.03.2010 15:00:20 »

Hih, aivan loistava ketju. Itselle on hämäriä mielikuvia siitä, että olisin nähnyt unta joskus astromiitistä, mutta sen tarkemmin en sitä muista. Hämärästi ainakin muistan, että Ulkopuolinen ja Artemis siellä olivat, mutta en edes muista minkänäköisiksi heidät kuvittelin ^^

Mutta tämä on aika mielenkiintoinen juttu, koska pakostikin foorumin ihmiset hyppivät alitajunnassa, kun täällä tulee aikaa vietettyä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #118 : 22.03.2010 09:42:16 »

Minäkö?? Oolalaa  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #119 : 22.03.2010 11:53:48 »

Annaelen, Ratkaisulta kysyin että minäkö Smiley Kun mainitsi nimeni  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: