T-H
|
|
« Vastaus #105 : 14.09.2009 08:31:37 » |
|
Usein menee niin mulla, että ihminen josta nään unta, on joko tuttuna ihmisenä tehnyt miellyttyvällä tavalla/mielikuvilla vaikutuksen minuun, kuten sinä Artemis. Olet ainut astrolainen kenestä olen nähnyt unta.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #106 : 14.09.2009 10:59:21 » |
|
Tämäpä varsin imartelevaa T-H Voi kumpa voisin itsekin uneksia astrolaisista. Mutta ei! Minä lennän, pakenen monstereita ja taistelen miekoilla vamppyyreita vastaan Ei mitään järkeä Puhutteko kukaan unissanne? Minä joskus. Välillä herään nauruuni Kerran näin miehestäni unta jossa hän oli ollut ilkeä minua kohtaan. Kun heräsin unesta, täräytin kyynerpäällä miestäni kylkeen koska olin hänelle niin vihainen : Sitten vasta tajusin että eihän hän oikeasti minua ollut loukannut vaan unessani
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #107 : 18.09.2009 07:39:48 » |
|
Artemis -mie olen kans täräyttänyt kerran suoraan nenään miestäni ja hän meinas saman tien pakata kimpsut ja kampsut mukaansa. Heräsin toisen touhuun ja ihmettelin, jotta mihin nyt? Meni tovi ennen kun uskoi, että en tehnyt sitä tahallani. Toisen kerran pamautin nyrkillä mahaan täysillä... ilmat pihalle PHHHHH! Tässä oli kyse reflekseistä. Kissat aloittivat tappelun makuuhuoneen ikkunan alla ja nanosekunti ennen osumaa oli kissa hypännyt ikkunapeltiin ja aiheuttanut räminää Taas sai kyllä hieman pyydellä anteeksi moista tyrmäysyritystä ja hieman tuo ukko aina naureskelee, että tarvii jääkiekkovarusteet jo rouva sattuu näkeen pahoja unia :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #108 : 24.09.2009 19:10:41 » |
|
Minä näin aika hauskan unen. Sasha tuli Suomeen ja tapasimme kyllä, mutta jostain ihmeen syystä myös eräs Vesimies-ystäväni (joka ei millään lailla liity astroon) oli mukana, ja Sasha ystävystyi hänen kanssaan. Seuraava muistikuva on kun istun kotini terassilla ja kuuntelen musiikkia -lähellä on konsertti- ja soitan sekä Sashalle että Vesimiehelle ja kuulen että heillä on kuulemma hurjan hauskaa keskenään... ja minä istun yksin kotona. Jostain syystä soitin myös ystäväni isälle, joka sanoi että "siellä se tyttö on jossain menossa... "
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #110 : 27.09.2009 11:00:13 » |
|
Nyt minä näin aika oudon unen, jossa oli astrolaisia mukana. Olin meillä kotona ja kuulin että joku karmea murha / joukkotappo oli tapahtunut jossain. Äkkiä piti järjestää uutislähetys ja meille oli tulossa toimittajia, tv-kuvausryhmä ja asiantuntijoita paikalle. Minä sain tehtäväkseni siivota keittiönpöydän ja laittaa tarjoilua näille asiantuntijoille, joista haastatellaan suorassa lähetyksessä. Pian ensimmäinen asiantuntija saapuikin. Häntä oli tuomassa Seppo ja itse asiantuntija oli Ajatus. Hän tuli tyylikkäissä vaatteissa ja istuutui pöytään ja joutuikin heti kameroiden eteen. Minä kurkin pöydän alta ja kyselin, haluaako hän limua... Kun Ajatus oli puhunut tv-lähetykseen, tuli seuraava auto ja seuraava asiantuntija. Se oli Lilli. Ja sama juttu, hän tuli pöydän ääreen ja antoi kommentteja suorassa lähetyksessä. Ihme uni. :
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #112 : 02.10.2009 15:22:19 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #114 : 02.10.2009 17:43:22 » |
|
No hyvä, ettei minun tarvitse pelätä. Tulen joulukuussa ja sitten kyllä bileet pystyyn! Saattanen tulla tuossa tammi-helmikuun vaihteessa, kunhan tuo veljen ensimmäinen lapsi ensin jouluksi syntyy ja sitten kastetaan..
Kivaa! Hänestä näyttäneen tulevan Kauris-vauva. 24.12. on laskettu aika. [/color] Mielenkiintoista. Olisi kyllä varsinainen joululahja syntyä jouluaattona! Se ei kuitenkaan ole hauskaa, ei saa ikinä juhlia synttäreitä kun kaikki muutkin saavat lahjoja...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #115 : 02.10.2009 17:54:31 » |
|
Hänestä näyttäneen tulevan Kauris-vauva. 24.12. on laskettu aika. [/color] Mielenkiintoista. Olisi kyllä varsinainen joululahja syntyä jouluaattona! Se ei kuitenkaan ole hauskaa, ei saa ikinä juhlia synttäreitä kun kaikki muutkin saavat lahjoja... [/quote] Hih syntynyt 24.12 parasta A-laatua....
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #116 : 02.10.2009 18:01:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #117 : 21.03.2010 14:00:20 » |
|
Hih, aivan loistava ketju. Itselle on hämäriä mielikuvia siitä, että olisin nähnyt unta joskus astromiitistä, mutta sen tarkemmin en sitä muista. Hämärästi ainakin muistan, että Ulkopuolinen ja Artemis siellä olivat, mutta en edes muista minkänäköisiksi heidät kuvittelin ^^
Mutta tämä on aika mielenkiintoinen juttu, koska pakostikin foorumin ihmiset hyppivät alitajunnassa, kun täällä tulee aikaa vietettyä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #118 : 22.03.2010 08:42:16 » |