Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 116704 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #135 : 09.04.2011 09:14:51 »

unelmassa kirjoitti täällä palstalla, kuinka on kovin energinen olo. Niin energinen, ettei pysty kunnolla keskittymään mihinkään tai olemaan paikallaan. Ihanaisia sydänhymiöitä oli paljon mukana, ja viestistä suorastaan paistoi innokkuus. SanctAstra ja Evea varoittelivat vakavasti, että pitää hiljentää tahtia ja keskittyä, jotta ei rupea pirskahtelemaan.


 Grin Juu, liika on aina liikaa.... Se kultainen keskitie.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #136 : 09.04.2011 14:06:04 »

Olen myös joskus nähnyt unta siitä, kuinka olin aina luullut AthaMaaritin hiusten olevan pitkät ja suorat, kunnes minua valistettiin Minkä näköiseksi arvioisit edellisen? -ketjussa, että AM:llä on oikeasti hillitön afro. :Smiley

Voi apua, olisko siinä sitten kesän hittikampaus? Grin crazy2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #137 : 21.04.2011 19:52:08 »

Jaahas taas pari astrolojiaa oli unessani. Näin unta jossa olin juuri herännyt ja nähnyt aivan upean unen. Uni oli sellainen kaunis tarina, jossa tapahtui jokin romanssi kaikkine hienoine käänteineen upeassa järvimaisemassa. Muuta en siitä muista.

Mutta herättyäni (siis unessa herättyäni) olin yhdessä iltaa istumassa astroilijoiden kanssa ja paikalla taisi olla May jolle kerroin että "Näimpä tässä muuten aivan upean unen. Se olisi pitänyt kirjoittaa heti ylös sillä noin kaunista tarinasta voisi saada rahaa jollain konstilla" johon May totesi että hänkin oli nähnyt saman unen ja ajatteli ihan samaa. Harmitteli kun ei ollut kirjoittanut heti ylös.

Sitten Lilli puuttui puheeseen ja veti esiin pienen muistikirjan ja sanoi että "Hei, minä näin saman unen ja kirjoitin kaiken ylös!" Hän oikein hehkutti.  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #138 : 21.04.2011 20:22:39 »

Hähää, fyrkat ovat siis luvassa minulle, K-NRJ.  Grin



tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #139 : 22.04.2011 12:12:26 »

Hähää, fyrkat ovat siis luvassa minulle, K-NRJ.  Grin


Älä luulekaan...! Tasajako!!  Grin

Jos uni olisi jatkunut niin olisimme varmasti kaupallistaneet tuon unessa nähdyn tarinan, oli se senverran hieno.

Josta tulikin mieleeni että vuoden päästä minulla alkaakin karttani mukaan sellainen aika jolloin rahaa ompi luvassa ja jos en ihan väärin muista niin Lilli ainakin oli siinä sovitussa lottoporukassa, ja eikös Sasha ollut se kolmas?

Täytyy saada Sasha kiinni ja laittaa sellaiset numerot että me ei enää köyhyydestä kärsitä!!!  Cheesy
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #140 : 29.05.2011 22:04:40 »

Tästä on jo vähän aikaa, kun näin Hevosmiehestä unta. Hän oli aika uuvuksissa antamiensa energiahoitojen takia. Joku söi hänen omat energiansa.  Sad


Toivon, että tämä oli "vaan" uni vailla sen kummempaa merkitystä. Yleensä eivät ole.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #141 : 25.06.2011 23:57:13 »

Näin aika vilkasta unta.Sideman oli jossain kämpässä luonani,kai se oli minun koti.Hieroin Sidemanin rannetta,ja hän sanoi,että älä enää,kun se on niin kauhean kipeä.Hieroin vain,ja käskin olla hiljaa,ja sanoin,että on saatava kuntoon,nyt on kiire.Sain kauheen sähköiskun siitä ranteesta ja lensin siitä lattialle niskoilleni.Sideman sanoi"nyt se lähti irti"Käsi oli kait hyvä.Samassa tuli sisälle vaalea nainen jolla oli puolipitkä tukka.Sideman ja nainen läksivät johonkin syömään.Nainen oli sokea ja törmäsi puuhun,jolloin näkö tuli takaisin.

Sitten tuli joku astrolainen sisälle,tummatukkainen.Hän meni mahalleen sängylle,ja nukahti heti.Koitin muistella nimeä,mutta en saanut päähäni.Aloin laittamaan peittoa hänen päälleen,ettei palellu,samassa tipahti sieltä selänpäältä suuri kivi,ja huomasin,että ahaa,siksi nukahti,kun oli raahnnut sitä kiveä selässään.Nostin kiveä lattialta,eikä se hievahtanutkaan,samassa hoksasin,että joku mies istui sen kiven sisällä,houkuttelin häntä pois sieltä,tulikin se sieltä,ja mies oli ihan vetelä ja veltto.Vein sitten hänet ulos kantamalla,ja haihdutin hänet jollain vippaskonstilla ilmaan.
Siitä viisastuneena haihduttelin ilmaan jotakin muitakin miehiä,jotka olivat astrolaisten,joku meni pieleen siinä hommassa,eikä kaikki haihtuneet,menin rappujen alle piiloon.

Niin,piti kysyä onko miehiä kadonnut joltakulta ?
« Viimeksi muokattu: 25.06.2011 23:59:54 kirjoittanut sansai » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #142 : 26.06.2011 14:16:06 »

sansai
tr  chiron kalat aspect_opp mars neitsyt siellä hoitamassa kättä,
mut oisko "liika palvelu liikaa" sähköiskun muodossa ,
tr  uranus oinas aspect_kvi mars neitsyt?
Että keskittyisit ihan vaan ittees?
tr  mars (nämä miehetkö? vai energiapiikki?)  aspect_con aurinko tulossa.
tr  saturnus aspect_con neptunus vaaka ja haihdutat miehiä kiven ( saturnus) sisästä ilmaan ( vaaka ilman merkki) mut oikeesti taitaisit haluta haihtua vain omaan yksinäisyyteesi,
piiloon omaan rauhaan,
kantamatta enää muitten huolia,
 saturnus viisastuneena  Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #143 : 26.06.2011 18:15:05 »

Nikki kiitos. Olipa mainio.Siinähän se oli.Lensin aika kauas,siitä tällistä,ja siinä makasin rähmälläni.Onkin pidettävä jo varansa,etten mene rähmälleni oikeasti     Grin

Se haihdutus,niin,toisinaan haluan haihtua johonkin,mutta ehkä en haidukkaan,vaan haihtukoon jotkut muut,siinähän se unen opetus ja viesti onkin.
Kun olin haihduttanut sen yhden miehen,siinä tuli se oivallus "viisaus",miten se homma menee,mutta jokin  meni vikaan,kun unohdin välillä sen menetelmän,ja eivät kaikki haihtuneetkaan.Siellä oli exä,vilahti jossain,ja siinä meni mönkään systeemit,väsähdin ja menin rappujen alle.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #144 : 16.11.2011 21:26:06 »

Värikäs papukaija joka skeittasi  2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #145 : 24.11.2011 16:36:52 »

Viime yönä Kaurisenergia tuli selittämään minulle, että en pääse ensi vuodelle sovittiin Astron tapaamiseen, koska kyytini sinne oli peruttu (ilmeisesti kimppakyyti). Kaurisenergia itse tosin oli menossa ja teki parhaillaan lähtöä paikan päälle  coolsmiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #146 : 27.11.2011 16:30:39 »

Viime yönä Kaurisenergia tuli selittämään minulle, että en pääse ensi vuodelle sovittiin Astron tapaamiseen, koska kyytini sinne oli peruttu (ilmeisesti kimppakyyti). Kaurisenergia itse tosin oli menossa ja teki parhaillaan lähtöä paikan päälle  coolsmiley

Ei  Grin  Grin

Liittyisikö tuo jollain lailla juuri alkaneeseen Merkkarin perääntymiseen... ?

No itse kyllä elättelen toiveita päästä mukaan ja siitä oli eilenkin puhetta kun treffattiin muutamaan astroilijan kanssa.

Toivottavasti se sunkin kyyti sitten toteutuu. Olis kyllä kiva nähdä taas pitkästä aikaa!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #147 : 03.01.2012 17:59:38 »

No niin, ekaa kertaa minäkin näin jonkun teistä unessa  Grin
Se oli jollain luonnonsuojelu alueella oleva hiekkaranta järven lahdessa. Syrjässä. Minulla oli asunto siellä rannalla. Alueella oli jonkun verran ihmisiä koolla; siellä täällä istuskelemassa ja kuljeskelemassa. Suomessa oli joku erikoinen tilanne päällä...voi olla että  sotatilakin. Niiden ihmisten oleskelu siellä rannalla liittyi jotenkin siihen. Ja sitten tuli * Aminthir* ja hänen kanssaan joukkio ihmisiä. He olivat paossa jotain valtakunnan tahoa, joka halusi napata heidät jostain syystä. Joku vastarintaliike se kai sitten oli, jota *Aminthir* edusti.
Joukkio asettui rannalle, ja osa tuli illalla oleskelemaan terassilleni, joka antoi rannalle päin. Aminthirilla oli suuret siniset silmät, hän oli vaalea hipiäinen ja pyöreäkasvoinen. Hänellä oli vaaleat, puolipitkät ja loivasti kiharat hiukset...oikeastaan aika päinvastainen kuva siitä, millainen mielikuva minulla on Cheesy Muutenkin sellainen muumimamma oli olemukseltaan tämä uni *A*, vaikka johtohahmo siinä ryhmässään.
Se liittyi joko tähän joukkioon ja sen epätoivoiseen tilanteeseen tai sitten * Aminthirin* epätoivoiseen rakkaussuhteeseen...tai molempiin, mutta hän vuodatti viinilasin ääressä pitkän pätkän minulle murheitaan ja kyynelehti vuolaasti.
 uglystupid2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #148 : 03.01.2012 19:03:57 »

Ehkä onkin käyty  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #149 : 03.01.2012 21:00:23 »

Jotain palstaan liittyvää  minäkin *A* ajattelin, kun tämähän tässä on yhdistävä tekijä  :Smiley Ja tuon punaviinin muistin jostain.
Kyllä, tuo sinisilmäisyys sopii hyvin, se vaaleus ja herkkyys ja muumimmammaisuus ei ollut omiaan sille vastarintaliikkeen johtajalle Wink

Ja rakkauselämässähän nyt on aina jotain huolia, oli sitä sitten tai ei  Grin

Jos toyboy on sekundaa, ei sillä mitään tee  buck2

Soma: Treffataanko ens yönä Wink
Oiskohan tuo musta joku suojaväri ollut sitten, jonka olin valinnut tapaamiseen  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: