Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 116692 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #150 : 03.01.2012 21:12:29 »

Okei. Treffit sovittu. Toiv. ei tule ohareita Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #151 : 04.01.2012 19:22:40 »

 Grin Teidän kanssa
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #152 : 04.01.2012 19:31:54 »

Mentiin ironian kanssa bussilla jonneki seminaaripaikkaan, ironia oli ihan innoissaan menossa luennoimaan ja mulle bussikuski piti luennon sydämestä ja sen toiminnosta. Piirsi sydämen ja siitä lähteviä verisuonia, jotka oli joko plus- tai miinusmerkkisiä ja plussien ja miinusten suhde oli 40-40. Mulla oli tarkotus mennä kuuntelemaan seminaaripaikalle luentoa sydämen toiminnasta, kai.

Oleellisinta oli se, että ironia näytti tosi selkeältä ja hyvinvoivalta unessa ja huokui tahdonvoimaa.

 Grin ensviikolla pori, lavia, enskuussa vaasa ja hesa, maaliskuussa salo Smiley tiä vaikka rehvattaiski Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #153 : 05.02.2012 19:30:52 »

Näin unta somasta muutama viikko sitten, kun pidin hiljaiseloa täällä foorumilla. Grin
Onko tuo lävistys sinun omasi, mikä tuossa pikkukuvassa on, koska unessa sinulla oli sellainen, vaaleat pitkät hiukset ja mustat vaatteet. Istuin vieraassa keittiössä jossa oli valkoiset keittiökaapit ja pieni puinen pöytä. Join kahvia ja soma asteli huoneeseen kertomaan, että "nainen, ota itseäsi nyt niskasta kiinni! Siten niitä ihmeitä tapahtuu!" Sitten keitit meille lisää kahvia ja selitit jotain huonekasveista. Grin;D
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #154 : 05.02.2012 20:24:41 »

Nauratti kun heräsin, olisi pitänyt heti tulla kirjottamaan tuo uni tänne. siksi ihmettelinkin että kun toi sun pikkukuvas oli muuttunu sitten viime kerrasta samanlaiseen lävistykseen, jonka näin. Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #155 : 28.02.2012 12:24:37 »

Mää.
Ja Ironia ainakin.
Rakkauden Valokin muistaakseni?

Niin, Kato Vega piti mulle oppituntia skorppareiden sielunelämästä aamuyöllä... idiot2
Se oli siis ihan luento, karttakeppi ja kaikki.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2012 12:31:17 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #156 : 28.02.2012 13:21:24 »

Mä en iso ole, aika pieni.
Mutta se punatukkasuus ja pienuushan saattaa olla jotain unisymboliikkaakin tms. että ei oikeasti lainkaan ole sen näköinen  Huh

Jotain yleismaailmallista astroasiaa on varmaan käsitelty koko astron voimin viime yönä  coolsmiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #157 : 28.02.2012 15:23:03 »

mäkään en kyllä itteeni pieneksi miellä Cheesy punatukkanen toki, pituus reilu lapaluu. tucalla siis.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #158 : 01.03.2012 11:19:35 »

Cheesy Hyvin pienikokkoinen, siro sippana nainen. Mitään ei puhuttu, tuijoteltiin vaan tosiamme hetken.  Smiley Mutta jostain tuli tieto että hän on täältä joku.

Minä olen pienikokoinen, siro, mutten kuitenkaan lyhyt (170cm) ja punapää olen pisamineen.  angel  Grin
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #159 : 08.03.2012 10:29:03 »

Ja mie muistin nyt nähneeni unta astrosta myös viime yönä! Cheesy Siinä unessa oli porukkaa enemmänki ja kai keskusteltiin foorumilla tai "livenä", mutta Faerie jäi päällimmäisenä mieleen, koska hällä oli sellanen koru, jonka tarvitsen.

Minkäs korun sinä minulta tarvitsit? Grin
Ja minä olen pieni, 155 cm ja punahiuksinen! Siroksikin voisi sanoa. Smiley
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #160 : 08.03.2012 20:20:08 »

Ohhoh, tuolla viikolla, kun näit unta, sellaista suojaketjua olisin kyllä tarvinnutkin!!
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #161 : 08.03.2012 20:30:12 »

Totta. Wink Siksi siitä hyvin selvittiinkin!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #162 : 27.03.2012 17:19:40 »

Minä näin viime yönä hassun unen: Olimme *Aminthir*, minä ja pari muuta astroilijaa istuskelemassa kahvilla/teellä, kun hoksasimme että nyt olisi sitten aika lähteä Jyväskylään. Mietimme menemmekö kävellen vai bussilla.

Sitten *Aminthir* totesi että hänen täytyy käydä pissalla ennen lähtöä ja aloimme kaikki tohottaa ja pakata laukkujamme. Pian kaikki oli niin sekaisin että huomasin olevani enää yksin paikalla.

Sitten siihen tuli nikki jonka kanssa pohdittiin asiaa ja päätettiin lähteä Rovaniemelle huomiseksi. Sovittiin että mennään ensin shoppailemaan ja sitten junalla Ouluun ja yövytään siellä, ja seuraavana päivänä Rovaniemelle sitten.

Ja niin teimme.  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #163 : 27.03.2012 20:20:16 »

K-NJR
Kartallasi on Rovaniemi asteroidi 25  harka.
tr Kuu 25 Härkä (nyt jo Kaksosissa) yhytti sen yöllä.
Mun  aurinko ja varsinkin astrologian muusa Urania on sitä vastapäätä Skorpionissa.
Unen tulkinta:
Ei sellasta unta (  kuu / uni), jota nikki ei pystyisi selittämään astrologisilla transiiteilla muusan avustuksella.  Grin
tr  venus harka tulee kohta, seuraavana päivänä  :Smiley konjuktioon Rovaniemelle, että eikun shoppailemaan.... coolsmiley
pohti nikki tr  venus aspect_opp merkurius skorpioni  :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #164 : 27.03.2012 20:27:05 »

K-NJR
Kartallasi on Rovaniemi asteroidi 25  harka.
tr Kuu 25 Härkä (nyt jo Kaksosissa) yhytti sen yöllä.

Eikä!!!!!  Cheesy  Cheesy Siitäkö se Rovaniemi tupsahti? Ja sinä vielä matkaseuraksi!

Mutta hauskaa meillä oli, paitsi että sinua ei oikein kiinnostanut katsella vaatteita yhtä paljon kuin minua...  Grin Junassa rupettelu oli se sinun juttusi.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: