Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 118866 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #165 : 27.03.2012 19:38:05 »

I can image that, shopping isn`t my case..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #166 : 29.03.2012 07:54:09 »

Mä näin myös Eklektikosta unta Cheesy
Siis meitä oli astrolaisia jossain huoneessa useempikin koolla, ja keskusteltiin jostain...piru kun en enää muista, mitä Eklektikko sanoi, mutta joku vahva ja selkee mielipide siltä tuli siihen asiaan josta keskusteltiin Cheesy Cheesy
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #167 : 29.03.2012 08:50:58 »

Hitsit, minullahan on ollut reipas yö teidän kanssanne.  Grin
Itselläni ei ole ollut koskaan astrolaisia unessa, eikä oikeastaan muitakaan netissä kohdattuja. Ehkä se vaatii jonkun minimimäärän keskustelupalstalla pyörimistä, ennen kuin moinen tapahtuu? Nuo oli kaikki aika osuvia unihahmoja minusta:

Soma: Olen tosi yksityisyydestäni kiinnipitävä, joten se piilotettu karuselli menee juurikin siihen ajatukseen. Ajelisin siellä sitten vaan karusellissa ihan yksikseni tyytyväisenä siitä ettei kukaan näe.  Smiley
Kuuhilda: Merkurius jousimiehessä meikäläisellä, selkeä mielipide löytyy vaikka vain kysyttäisiin mitä kello on!
Solnishko: Tuo oli ihan loistava. Nimi ei mennyt ihan kohdalleen, mutta vähän sinnepäin. Tukkaa löytyy tosi vähän, mutta silloin harvoin kun sen laitan papiljoteille (noin 1 krt/vuosi), niin siitä tulee juurikin sellainen 30-lukulainen kiharakampaus. Silloin näytän ihan mummoltani. Ja tuo ammuskeluskene on ihan sitä itseään, vanha soturisielu kun olen, niin sotaleikkejä olen aina leikkinyt mielelläni vaikka olenkin rauhanaikaan nyt inkarnoitunut.

Ehkäpä minäkin sitten joskus rupean näkemään unia palstalaisista, minulla kestää vuosia yleensä ennen kuin jokin asia/ihminen ilmestyy unimaailman puolelle. Tai sitten en vain ole foorumilla tarpeeksi paljon.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #168 : 29.03.2012 10:18:40 »

Joo ei, tää ei oo eka kerta Cheesy
Aika jännä homma  Grin
Ja sit kun E:llä itellään ei kuitenkaan ole ollu mitään unia astrolaisista  idiot2

Ja Solnishkon uni on kyllä melkonen seikkailu Cheesy Cheesy

Hitsi kun hämää, että mikähän pulma me ratkaistiin tuollon yöllä...mutta joku kokous se oli  :Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #169 : 29.03.2012 12:34:25 »

Metsänkeijun silmät antoivat vastauksen kysymyksiin - piti vaan katsoa hetken Metsiksen silmiin ja niihin ilmestyi tekstiä. Grin Se oli hyvin viisasta puhetta se mitä niistä silmistä näki.

Oi kuinka jännä! Grin Rakastan silmiä.. piirrellytkin niitä pienestä asti. smitten (Ne on sielun peili, tapaan sanoa.)
Ehkäpä toi tuli jostain sellaisesta ajatuksesta, että oon antanut joskus vastauksia johonkin miettimääsi/täällä foorumilla kun uniakin mietin silloin tällöin.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Indium
Vieras
« Vastaus #170 : 29.03.2012 16:19:05 »

Thää. Muistin yhtäkkiä hämärästi että mulla myös oli joitain astrolaisia unessa viime yönä. 2funny
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #171 : 30.03.2012 09:49:39 »

Oi kuinka jännä! Grin Rakastan silmiä.. piirrellytkin niitä pienestä asti. smitten (Ne on sielun peili, tapaan sanoa.)
Ehkäpä toi tuli jostain sellaisesta ajatuksesta, että oon antanut joskus vastauksia johonkin miettimääsi/täällä foorumilla kun uniakin mietin silloin tällöin.. Smiley
Niinpä. smitten

Tuli muuten mieleen, kun Elektikkokin mietti yhteyttä hänen persoonaansa, niin minäkin, että jos tää voisi kuvastaa mua ihmisenä, niin ainakin muahan irl "luetaan kuin avointa kirjaa". 2funny Siis tunnetilani paistaa kilometrien päähän, läheisilleni. Smiley Ja no luonteesta muuten että oon kyllä tosi auttavainen ja välittävä yleensä.

Mä en ole koskaan nähnyt astrolaisia unessa.. vaikka olin yhdes vaihees paljonkin täällä. En kai sitten tarpeeksi. :Smiley smitten

tallennettu

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #172 : 05.04.2012 04:38:34 »

OK.
*Aminthir* kävit selittämässä mulle, miten olet nousu rapu, ja millaista se nousurapuna oleminen on. Olin hiukan epäilevä, kun ettäkös eikös se ollu skorpioni...? Mutta olit kyllä aika vakuuttava Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #173 : 07.04.2012 10:09:40 »

Viestit smitten
En muista että olisin nähny viestejä..oon aina vaan jossain kokouksessa  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #174 : 07.04.2012 10:41:35 »

Grin Grin Grin

No niinpä tietysti.

" Cheesy "
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #175 : 09.04.2012 11:28:56 »

Näettekö muuteni unia että olette täällä foorumilla ja lähettelette viestejä toisten foorumilaisten kanssa? Olen nyt parin otteeseen ainakin saanut viestejä unien kautta joltain foorumilaiselta. Viime yönä sain mukavan ja ystävällisen yv yhdeltä foorumilaiselta  smitten
Mie sain toissa- tai viimeyönä unessani yksityisviestin yhdeltä foorumilaiselta. Smiley Siinä luki vaan "Cheesy".

Cheesy

Grin
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #176 : 09.04.2012 22:41:02 »

^ hahaaa Cheesy Grin ihanan humoristinen uni. smitten Grin
tallennettu

nepparinen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #177 : 10.04.2012 14:57:44 »

Solnishko käväisi pääsiäisenä unessani. Hänellä oli mustat polkkapituiset hiukset ja paksut mustat kulmakarvat. Silmät olivat kovin tuimat, ja mietin siinä, että mites hän nyt noin pelottavan näköinen on, kun olen foorumilla saanut ihan erilaisen käsityksen.

Ei puhuttu mitään, eli kaiketi hän käväisi vain näyttäytymässä.  Cheesy
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #178 : 12.04.2012 12:45:42 »

Etten vaan ois ollut minä.. Cheesy smitten niitä mainaan voisin kuvitellakin painottavani.. Cheesy angel smitten

Tulkaa hei joku mun uniin!!? Ois kiva nähä. laugh
tallennettu

Indium
Vieras
« Vastaus #179 : 26.05.2012 12:48:39 »

Astropalstauni. Kuuhildalla oli uusi, punainen avatar ja mä muuttelin nettiselaimen ikkunan kokoa että se näkyis oikein, mutta jotenkin en onnistunut millään.  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  

Siirry: