Hitsit, minullahan on ollut reipas yö teidän kanssanne.
Itselläni ei ole ollut koskaan astrolaisia unessa, eikä oikeastaan muitakaan netissä kohdattuja. Ehkä se vaatii jonkun minimimäärän keskustelupalstalla pyörimistä, ennen kuin moinen tapahtuu? Nuo oli kaikki aika osuvia unihahmoja minusta:
Soma: Olen tosi yksityisyydestäni kiinnipitävä, joten se piilotettu karuselli menee juurikin siihen ajatukseen. Ajelisin siellä sitten vaan karusellissa ihan yksikseni tyytyväisenä siitä ettei kukaan näe.
Kuuhilda: Merkurius jousimiehessä meikäläisellä, selkeä mielipide löytyy vaikka vain kysyttäisiin mitä kello on!
Solnishko: Tuo oli ihan loistava. Nimi ei mennyt ihan kohdalleen, mutta vähän sinnepäin. Tukkaa löytyy tosi vähän, mutta silloin harvoin kun sen laitan papiljoteille (noin 1 krt/vuosi), niin siitä tulee juurikin sellainen 30-lukulainen kiharakampaus. Silloin näytän ihan mummoltani. Ja tuo ammuskeluskene on ihan sitä itseään, vanha soturisielu kun olen, niin sotaleikkejä olen aina leikkinyt mielelläni vaikka olenkin rauhanaikaan nyt inkarnoitunut.
Ehkäpä minäkin sitten joskus rupean näkemään unia palstalaisista, minulla kestää vuosia yleensä ennen kuin jokin asia/ihminen ilmestyy unimaailman puolelle. Tai sitten en vain ole foorumilla tarpeeksi paljon.